quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:29 schreef Hyman het volgende:
Regering trekt 2 miljoen extra uit voor Pakistan
Kutregering
Ja, dit dusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 @ 08:23 schreef Dj_Ziggy het volgende:
Nou dan hoef ik mijn bijdrage neit meer te doen
A'dam Oostquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
D_A, waar ben jij dat je hetzelfde weer als mij hebt? Ik zit bij Corus.
Leeft hij ook nog danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 03:49 schreef Biogarde het volgende:
Sok. vragen om namen, meedoen, naam posten, 48 uur.
Maf dat het hetzelfde weer is danquote:
Hij post nu in KLB SCquote:
Welkom.quote:
Sok. is niet s0k hè?quote:
Nee.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:15 schreef Marco001 het volgende:
hmmzz, al een mailtje van nhl dat ik een mailadres aan kan maken..
Zal dat ook direct betekenen dat ik toegelaten ben?
Waarheen?quote:
Hoeveel euro gaat het om?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:22 schreef Marco001 het volgende:
poidver, ze zijn mijn declaratie kwijt bij het bedrijf waar ik 2-3 maanden terug stage heb gelopen...
Als het vanavond nog regent dan ben je niet de enige.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:13 schreef Stekkerblok het volgende:
Ik zal wel weer de enige zijn die zo naar buiten moet in dit tyfusweer.
http://www.weersvoorspell(...)rland/amsterdam.htmlquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als het vanavond nog regent dan ben je niet de enige.
Geloof me. Je word spontaan depressief als je bij mij het raam uitkijkt.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:40 schreef Stekkerblok het volgende:
[..]
Geloof me. Je word spontaan depressief als je bij mij het raam uitkijkt.
Ook leuk, e-mail: Training gaat niet door, het veld staat onderwater. Ook is de barbeque verzopen en is het dak van het clubhuis bezweken onder hevige regenval.
Dat lezende kreeg ik ook gelijk zin in feest, want het is niet ons clubhuis en ik heb toch een schijthekel aan die mensen. Er stonden ook echt allemaal van die janksmileys bij.quote:
Ik las, valt wel meequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
50 euro, dus wel een aardig bedrag..
lees: stage declaratiequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik las, valt wel mee
50 euro is toch niet zoveel?
Niet? Geef maar aan mij dan, ik ben er blij mee.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik las, valt wel mee
50 euro is toch niet zoveel?
Toch weer aardig wat kilometers met de auto iigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet? Geef maar aan mij dan, ik ben er blij mee.
helemaal met gas..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toch weer aardig wat kilometers met de auto iig
Ik ga eerst mijne maar eens helemaal in orde maken/laten maken. En eens kijken of ik nog wat opties er in kan bouwenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
helemaal met gas..
Ik wil binnenkort eens in hoogeveen kijken.. staat o.a. een hele mooie 307 met zo'n beetje alle optie's + G3 installatie en maar 70.000 km te koop.en een 206 1.6 Quicksilver
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:35 schreef Bravebart het volgende:
Whehe, WoWende Duitsers in de trein
Dan hoef ik nog maar 225 euro bij elkaar te schrapen! Scheelt weer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toch weer aardig wat kilometers met de auto iig
Dat is voor mij een ochtend werkenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet? Geef maar aan mij dan, ik ben er blij mee.
Ook nieuw hier?quote:
Daar moet ik 12,5 uur voor werken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is voor mij een ochtend werken
Oh, dan ga ik weerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook nieuw hier?![]()
1 week, 5 nieuwe mensen hier!
Ik heb vanochtend de hele tijd in WoW praat moeten zitten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:35 schreef Bravebart het volgende:
Whehe, WoWende Duitsers in de trein
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar moet ik 12,5 uur voor werken.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:10 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend de hele tijd in WoW praat moeten zitten.
Tof mang.quote:
Dan vraag je aan die gasten of ze nog wat anders gedaan hebben in de vakantie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tof mang.
Moet je gewoon zeggen dat je runescape speelt met Xyxyxy3r
Ik zou weggelopen zijn!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:10 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend de hele tijd in WoW praat moeten zitten.
Voor mij was het ochtend.quote:
Heb je geen werk dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan hoef ik nog maar 225 euro bij elkaar te schrapen! Scheelt weer.
Auto.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:52 schreef Bravebart het volgende:
Jezus jezus jezus wat een weerAlleen de achterkant van m'n oren zijn nog droog
Fix je avatar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:53 schreef robr0 het volgende:
mafia 2 wat een malaka spel nu al weer uit
Nah, is voor een deel autovrij daar, dus dan ben je nog zeikens natquote:
Fix je accent.quote:
Paraplu?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah, is voor een deel autovrij daar, dus dan ben je nog zeikens nat
Helpt geen fuck manquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Helpt geen fuck manHet is hier flink aan het waaien, plus de straten staan compleet blank
Ja datquote:
Kinky heujquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Best spannend zo'n pak hoor.
Nah, ik doe het wat warmer dit keerquote:
Waterspaar douchekop?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah, ik doe het wat warmer dit keerAl giet het volgens mij buiten harder dan die rare waterspaar douchekop van m'n ouders
Ja, dan spaar je water op en dat komt er aan het eind van de maand opeens allemaal uit!quote:
Door jou zitten we nu dus in dit tyfus weer?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dan spaar je water op en dat komt er aan het eind van de maand opeens allemaal uit!
Uitvinding van het jaar!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dan spaar je water op en dat komt er aan het eind van de maand opeens allemaal uit!
Nee gast, het is toch nog geen 31 augustusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Door jou zitten we nu dus in dit tyfus weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |