Waarheen?quote:
Hoeveel euro gaat het om?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:22 schreef Marco001 het volgende:
poidver, ze zijn mijn declaratie kwijt bij het bedrijf waar ik 2-3 maanden terug stage heb gelopen...
Als het vanavond nog regent dan ben je niet de enige.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:13 schreef Stekkerblok het volgende:
Ik zal wel weer de enige zijn die zo naar buiten moet in dit tyfusweer.
http://www.weersvoorspell(...)rland/amsterdam.htmlquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als het vanavond nog regent dan ben je niet de enige.
Geloof me. Je word spontaan depressief als je bij mij het raam uitkijkt.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:40 schreef Stekkerblok het volgende:
[..]
Geloof me. Je word spontaan depressief als je bij mij het raam uitkijkt.
Ook leuk, e-mail: Training gaat niet door, het veld staat onderwater. Ook is de barbeque verzopen en is het dak van het clubhuis bezweken onder hevige regenval.
Dat lezende kreeg ik ook gelijk zin in feest, want het is niet ons clubhuis en ik heb toch een schijthekel aan die mensen. Er stonden ook echt allemaal van die janksmileys bij.quote:
Ik las, valt wel meequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
50 euro, dus wel een aardig bedrag..
lees: stage declaratiequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik las, valt wel mee
50 euro is toch niet zoveel?
Niet? Geef maar aan mij dan, ik ben er blij mee.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik las, valt wel mee
50 euro is toch niet zoveel?
Toch weer aardig wat kilometers met de auto iigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet? Geef maar aan mij dan, ik ben er blij mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |