quote:
Danku!quote:
Graag gedaan.quote:
Daarvoor is Hyves wel het handigstquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
Ik was al een paar dagen vantevoren op de hoogte gesteld door Hyes.
Ik vraag me af hoeveel van goede vragen er uit geknipt zijn... gezien het "nep"logo van Cnnnnnnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En zo worden de vooroordelen weer eens bevestigd.
Ik bedoel om dan tegelijk te vertellen dat hij hem vroeger ooit eens 'kent', maar nu niet meer.(ja, ik schrijf het verkeerd, maar daarom vraag ik hetquote:
als dat werkelijk zo is, dan sorryquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lag al in bed en mijn PSP was vlak daarna leeg.![]()
Maar zoals bartje zegt, zo hoort het inderdaad te zijn.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:54 schreef PieterBas het volgende:
Ik moest van de Haagse politie thuisblijven.. Had dat een dag eerder dan gezegd.. had ik tenminste thuis kunnen blijven![]()
Geeft niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:46 schreef L.no het volgende:
[..]
als dat werkelijk zo is, dan sorry
Dat is meestal met dit soort filmpjes.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel van goede vragen er uit geknipt zijn... gezien het "nep"logo van Cnnnnnn
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:42 schreef DjRex89 het volgende:
Cadeautime!
Van mn zus gekregen
[ afbeelding ]
en ook nog van mn ouders:
[ afbeelding ]
Dan moet ik eerst de lotto winnenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je zo'n busje ook al?
Dat probeer ik ook al een tijdje.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst de lotto winnen
Die shirts kun je trouwens bestellen op www.spreadshirt.nl ik heb net even gekeken en ze hebben nog 2 T1's waarvan één Samba versiequote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook al een tijdje.
Dus ik ken het probleem.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die shirts kun je trouwens bestellen op www.spreadshirt.nl ik heb net even gekeken en ze hebben nog 2 T1's waarvan één Samba versie
Als dit shirt qua kwaliteit enzo goed blijft dan ga ik daar binnenkort nog 2 shirts bestellen denk ik
Zal vast niet lang duren.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:50 schreef Bravebart het volgende:
BIJKANS DROOG!
* op fiets springt!
Neequote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal vast niet lang duren.
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeIk had m'n schoenen nog niet aan of het hoosde alweer
quote:Serieus, er kwam 30 ml water uit m'n schoen lopen, per stukEcht verschrikkelijk.
quote:Maar geen gaatjes![]()
Seedorfquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou een ronde verder moet te doen zijn voor Ajax.![]()
![]()
Ik kan sowieso drie wedstrijden niet zien.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:07 schreef jna het volgende:
[..]
Seedorf
vd Vaart
Huntelaar
Ik ga een passe-partout kopen
Dus ze hebben het wel gekeken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:05 schreef Bravebart het volgende:
Ik wilde TMO gaan kijken, zijn mijn vader en broertje van mening dat het het slechtste programma ooit isLaat mij toch ff lekker mensen uitlachen
Langs gezapt denk ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus ze hebben het wel gekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:48 schreef The_Dean het volgende:
Nu we het over voetballen hebben...
Hoe heet een vrouw die drie keer per maand ongesteld is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |