Alsof die gozers daar wel op zitten te wachten.quote:
Gisteren was het ook al zo vroeg klaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:22 schreef L.no het volgende:
Het is niet een half 9.
Dus ze gaat gewoon zo kort mogelijk doen? De reclame is langer dan de hele aflevering man.
Dat zal mij aan m'n reet roesten. Als er maar nieuwe komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof die gozers daar wel op zitten te wachten.
Veel slechter kan het niet worden, wil je zeggen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:25 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zal mij aan m'n reet roesten. Als er maar nieuwe komen.
Jup, ik zei het in de verleden tijd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kende? Nu niet meer dan?
Dat weet ik niet. Als die persoon die boer nu niet meer kent. Want me haar lijkt, aangezien die het blijkbaar wel heeft kunnen aangeven dat die hem kent. Dus dan zou het gewoon in tegenwoordige tijd horen te zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, ik zei het in de verleden tijd.
of heb ik iets verkeerds gezegd?
Sorry, ik snap je niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Als die persoon die boer nu niet meer kent. Want me haar lijkt, aangezien die het blijkbaar wel heeft kunnen aangeven dat die hem kent. Dus dan zou het gewoon in tegenwoordige tijd horen te zijn.
precies.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Sorry, ik snap je niet.
Als iemand hem in het verleden ontmoet heeft en nu niet meer, maar wel nog weet wie hij is, kan ik niet in de verleden tijd praten?
Dat je weet hoe hij eruit ziet en heet, wilt niet zeggen dat hij ooit met hem om ging of écht kent.
Heb je toevallig daar een bron van?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies.![]()
Je kan enkel in verleden tijd praten als de persoon over wie je het hebt intussen is overleden of als je niet meer weet wie het is. Dus als je die persoon op straat tegenkomt, dat je die persoon dan straal voorbij loopt, omdat je toch geen idee hebt wie dat is.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:14 schreef jna het volgende:
Helemaal niets is Eindhovuh! Helemaal niets is Eindhovuh! Helemaal niets... Helemaal niets... Helemaal niets is Eindhovuh!
En ook niet in Delftquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:14 schreef jna het volgende:
Helemaal niets is Eindhovuh! Helemaal niets is Eindhovuh! Helemaal niets... Helemaal niets... Helemaal niets is Eindhovuh!
Tof dat je geen reply meer gaf. Eerst commentaar geven en dan als ik serieus vraag om een bron negeer je t. ^^ zeg dan gewoon niets.quote:
Het is heel simpel, als je iemand eenmaal kent, ken je hem of haar voor z'n levenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 06:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Tof dat je geen reply meer gaf. Eerst commentaar geven en dan als ik serieus vraag om een bron negeer je t. ^^ zeg dan gewoon niets.
Rootterrrdaaaaaaammmmm, jatochniettannnnn!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:27 schreef jna het volgende:
Maakt niet uit. Alles is beter dan mensen die zeggen: ik kon hem!!!!!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:30 schreef jna het volgende:
Oh en heel m'n bed is nat
Nee geen chick. Nee ook niet in m'n bed geplast. Gewoon regen die blijkbaar de hele nacht naar binnen is gekomen
Ik heb een tante (aangetrouwd) die wel eens zegt: "ik kon ze niet"quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Rootterrrdaaaaaaammmmm, jatochniettannnnn!
Mwa, ze met haar vertalen doen ze wel meer (Zeeland, anyone?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb een tante (aangetrouwd) die wel eens zegt: "ik kon ze niet"
De vertaling: "Ik kende haar niet"
Dat zijn altijd momenten van schaamte
Doen hunnie dat ook ja?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ze met haar vertalen doen ze wel meer (Zeeland, anyone?) maar kon is wel enigszins pauper ja
quote:
Ahhh, oke.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is heel simpel, als je iemand eenmaal kent, ken je hem of haar voor z'n levenOf je hem dan elke dag tegen komt of dat het bij die ene kennismaking blijft doet er niet toe
Al moet ik toegeven dat ik ook vaak 'kende' zeg als iemand iemand anders herkende, in de verleden tijd
Ah, zo stom als dat altijd gebeurt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:30 schreef jna het volgende:
Oh en heel m'n bed is nat
Nee geen chick. Nee ook niet in m'n bed geplast. Gewoon regen die blijkbaar de hele nacht naar binnen is gekomen
'kent'quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Ahhh, oke.
Maar hoe moest ik het formuleren in mijn zin?
Whehequote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:55 schreef jna het volgende:
Is de spuimarkt dicht omdat er te veel regen op het dak ligt
Nee Delft danquote:
Ja duh, scheelt weer benzine met inrijdenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:00 schreef jna het volgende:
[..]
Nee Delft danmet hun parkeergarage waar er na 1 druppel water een spiegelglad wegdek ontstaat
Ik lag al in bed en mijn PSP was vlak daarna leeg.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 06:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Tof dat je geen reply meer gaf. Eerst commentaar geven en dan als ik serieus vraag om een bron negeer je t. ^^ zeg dan gewoon niets.
Is dat fout dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ze met haar vertalen doen ze wel meer (Zeeland, anyone?) maar kon is wel enigszins pauper ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |