Bij mij niet, dan wordt het juist nog 10x erger.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:43 schreef Luxuria het volgende:
Dat snap ik ook niet want sex is juist goed tegen de hoofdpijn idd.
Neuken is dan doorgaans een goede oplossingquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:44 schreef Elvanera het volgende:
Als ik hoofdpijn heb, dan heb ik meestal een kater. Als ik dan m'n hoofd ga bewegen wordt het alleen maar erger
Ja als het liggen en niks doen inhoud wel, anders wordt het alleen maar erger hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neuken is dan doorgaans een goede oplossing
dat dusquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:37 schreef nattermann het volgende:
Seks helpt tegen hoofdpijn. Onzin dus.
alleen niet niezen tijdens het beffen, niet echt smakelijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:14 schreef Maharajah het volgende:
Ps, gozers: als je neus dicht zit: ook neuqen, schijnt ook te helpen...
Tegen lichte hoofdpijn werkt het inderdaad, dat heeft te maken met endorfine die bij seks vrijkomen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:20 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat dus
wetenschappelijk bewezen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:37 schreef nattermann het volgende:
Seks helpt tegen hoofdpijn. Onzin dus.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij niet, dan wordt het juist nog 10x erger.
Een keer (gelukkig maar 1xquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:12 schreef Karina het volgende:
Misschien moeten de mannen hier maar eens seks hebben met hoofdpijn (en dan niet een beetje hoofdpijn, maar een fikse hoofdpijn) en daarna even vertellen hoe dat was.
tegen migraine heb je genoeg medicijnenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tegen lichte hoofdpijn werkt het inderdaad, dat heeft te maken met endorfine die bij seks vrijkomen.
Bij zware hoofdpijnen en migraine helaas niet en kan seks het het zelfs erger maken.
Want dat werkt ook meteen he.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:53 schreef DeBassist het volgende:
[..]
tegen migraine heb je genoeg medicijnendan neem je die maar in
heb gelukkig dan weer nooit migraine dus dat wist ik nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Want dat werkt ook meteen he.![]()
Nee, als de nood hoog is kan hij zichzelf wel helpen, gelukkig heb ik sinds ik van de pil af ben geen migraine aanval meer gehad, dat is nu een jaar geleden, daarvoor ongeveer 2 á 3 keer in de maand.
Dat is een hele opluchting kan ik je vertellen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:02 schreef DeBassist het volgende:
[..]
heb gelukkig dan weer nooit migraine dus dat wist ik niet![]()
maar dat is mooi
haha jezus jouw vrouw heeft gedwongen seks met je? Ze kan toch best een keer geen zin hebben....quote:
Hij heeft niet echt wat leuk te vinden, hij zal zich ook vast wel eens niet lekker voelen/geen zin hebben als zij dat heeft.quote:
het grootste voordeel van dubbel zienquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:02 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Een keer (gelukkig maar 1x) seks gehad met 40 graden koorts... Vriendin kwam ''lief'' bij me in bed liggen... Voelde me flink ziek, barstende koppijn maar ik zag ineens 4 tieten ipv 2...
Toen dacht ik: fuck zo'n kans krijg je niet elke dag!![]()
Okay 't duurde niet lang, maar ik vond 't wel prettig... voelde me toch echt 'n kwartiertje beter...
Nog nooit is mijn dichte neus open gegaan van seks, wel dat het wel meeviel voor de seks en dat daarna mij neus heel dicht zatquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:14 schreef Maharajah het volgende:
Laat me je ff wat uitleggen:
Mannen en vrouwen die ''hoofdpijn'' als excuus voor geen seks willen hebben liegen...
En als ze wel hoofdpijn hebben: extra goed neuken!!
Waarom? Bewezen is dat een orgasme en de daaraan voorafgaande handelingen een ultiem remedie zijn voor hoofdpijn![]()
Let that be a lesson to y'all!
Ps, gozers: als je neus dicht zit: ook neuqen, schijnt ook te helpen...
Je haalt me de woorden uit de mond!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tegen lichte hoofdpijn werkt het inderdaad, dat heeft te maken met endorfine die bij seks vrijkomen.
Bij zware hoofdpijnen en migraine helaas niet en kan seks het het zelfs erger maken.
Zo dus.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:21 schreef erodome het volgende:
[..]
..
Welke ontaarde partner wil nu seks gaan opeisen bij iemand met een monumentale hoofdpijn?
Dan stop je je partner toch onder de wol, haal je een asperientje voor je partner en sluip je op je tenen de trap af om je partner te laten slapen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |