Heldquote:
Dat dusquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:37 schreef nattermann het volgende:
Seks helpt tegen hoofdpijn. Onzin dus.
Tijd voor stokpaardje: onderzoek heeft uitgewezen dat vrouwen met hoofdpijn JUIST seks moeten hebben omdat het lichaam natuurlijk pijnstillers aanmaakt en dus hoofdpijn tegengaat.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:33 schreef Maanvis het volgende:
Waarom kan ze dan geen sex hebben?
sorry voor de korte OP, aan de andere kant scheelt dat weer leeswerk
Zal je man leuk vindenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:19 schreef Seven. het volgende:
Ik heb zelden hoofdpijn maar als ik het heb, dan staat mijn kop er gewoon niet naar. Interesseert mij het nou of dat helpt, ik doe wel Ibuprofen dan. Veel effectiever.
Ze kan het wel, maar wilt het nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:33 schreef Maanvis het volgende:
Waarom kan ze dan geen sex hebben?
sorry voor de korte OP, aan de andere kant scheelt dat weer leeswerk
Daar lig ik niet wakker van. Bovendien weiger ik nog niet eens 1 ker per jaar op basis van hoofdpijn. Geen zin is geen zin, donder op. En verder moeten mannen dan ook maar eens leren dat de gemiddelde vrouw niet warm wordt van eens flink tussen d'r benen graaien, ik krijg daar eerder hoofdpijn van.quote:
Dit dus!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:46 schreef erodome het volgende:
Ligt aan de hoofdpijn, is het gewoon vervelend dan kan seks zelfs helpen, maar is het zo'n rol je op in een donker hoekje waar het stil is hoofdpijn dan ben ik bang dat ik ietwat gevaarlijk ben voor degene die me stoort voor seks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |