waddeFAK 5x ??quote:Op donderdag 2 september 2010 02:57 schreef Merel1808 het volgende:
Die domme enzymen weet ik ook alles vanaf, nog steeds. 5x een tentamen doen heeft toch ergens wel nut
Nee, ik laat me er ook niet door intimideren. Alleen vind ik dat je er andere mensen mee kunt kwetsen en bovendien wordt het dan een soort gemakzucht waardoor je het ook in ongepaste situaties gaat gebruiken..quote:Op woensdag 1 september 2010 22:19 schreef Christiaan het volgende:
Pfff, ik heb ook kanker in mijn familie meegemaakt. Als je je door een woord al laat intimideren, dan vraag ik me af of dat wel bij een arts past. Je zult met nog wel veel meer te maken krijgen.
Maargoed, ik ben dan ook maar een tokkie met een laag IQ.
Het heeft niets met intimideren te maken, maar met gewoon even rekening houden met andere mensen. That's all.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:19 schreef Christiaan het volgende:
Pfff, ik heb ook kanker in mijn familie meegemaakt. Als je je door een woord al laat intimideren, dan vraag ik me af of dat wel bij een arts past. Je zult met nog wel veel meer te maken krijgen.
Ik word een beetje moe van iedereen die meteen gekwetst meent te zijn tegenwoordig. Dan mag ik zeker ook geen godverdomme zeggen?quote:Op donderdag 2 september 2010 06:25 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, ik laat me er ook niet door intimideren. Alleen vind ik dat je er andere mensen mee kunt kwetsen en bovendien wordt het dan een soort gemakzucht waardoor je het ook in ongepaste situaties gaat gebruiken..
Het interesseert mij (uiteraard) niet als iemand met kanker of godverdomme scheldt. Ik denk dat er twee terechte punten worden gemaakt: het eerste is dat sommige mensen zich wel gekwetst voelen. Nu is dat in principe het probleem van de gekwetsten, maar het kan wel een negatief gevolg hebben voor jou, zeker als je een keer uitflapt bij mensen waarbij je dat liever niet doet. Ten tweede associeer ik mensen die steeds kanker roepen vooral met Kees Kankerkachel, tokkies dus. Dat is ook mijn probleem, maar is wellicht wel een opvatting die door meerderen gedeeld wordt.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:32 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van iedereen die meteen gekwetst meent te zijn tegenwoordig. Dan mag ik zeker ook geen godverdomme zeggen?
IDat dusk. En bedankt voor alle goede bedoelingen, maar ik maak in het echte leven zelf de afweging wanneer ik iets wel en niet gebruik en dat heeft me tot nu toe nog nooit problemen opgeleverd. Dit is FOK!...quote:Op donderdag 2 september 2010 12:39 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Het interesseert mij (uiteraard) niet als iemand met kanker of godverdomme scheldt. Ik denk dat er twee terechte punten worden gemaakt: het eerste is dat sommige mensen zich wel gekwetst voelen. Nu is dat in principe het probleem van de gekwetsten, maar het kan wel een negatief gevolg hebben voor jou, zeker als je een keer uitflapt bij mensen waarbij je dat liever niet doet. Ten tweede associeer ik mensen die steeds kanker roepen vooral met Kees Kankerkachel, tokkies dus. Dat is ook mijn probleem, maar is wellicht wel een opvatting die door meerderen gedeeld wordt.
Aan de andere kant erger ik me ook wel weer aan reacties dat 'je niet met ziektes mag schelden'.
Dat is natuurlijk waar, ik neem aan dat je geen tokkie bentquote:Op donderdag 2 september 2010 12:41 schreef Christiaan het volgende:
[..]
IDat dusk. En bedankt voor alle goede bedoelingen, maar ik maak in het echte leven zelf de afweging wanneer ik iets wel en niet gebruik en dat heeft me tot nu toe nog nooit problemen opgeleverd. Dit is FOK!...
En je argument is? Dat normvervaging iets minder erg maakt?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:41 schreef Seam het volgende:
Tegenwoordig wordt kanker als bijvoeglijk naamwoord of bijwoord ook door veel vwo'ers gebruikt, maar met name in de stad hoor. Over een paar of tien is het net zo normaal als kut.
Oh god hier ga ik niet op inquote:Op donderdag 2 september 2010 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En je argument is? Dat normvervaging iets minder erg maakt?
Ik had ook niet anders verwacht.quote:
Ik slaap weinigquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:14 schreef Zinner het volgende:
Intox, Repeat.... Slapen jullie nooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |