abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86004082
Ik had het laatst met iemand over jongens/mannen die een erectie krijgen als ze wakker worden (ODOL). Ik dacht dat vrijwel alle mannen dit regelmatig hebben en dat het ook normaal is. Hij (een vriend) schijnt vrijwel nooit een erectie te hebben als hij wakker wordt, enkel na een 'sexy' droom of iets dergelijk. Maar na wat gelezen te hebben, is dat toch niet geheel normaal. Tijdens je REM slaap hoor je het ook te krijgen, zo zeggen bronnen op the interwebz.

Dus is er echt iets mis als je niet regelmatig een ODOL hebt? Of zijn er meer mensen die dat hier hebben?

Ik las ook ergens dat het te maken heeft met je testosteron levels. Als je in de ochtend geen odol hebt, dan is je testosteron laag en ben je veel lustelozer. Hij is op zich ook best een lui persoon, misschien dat het dus echt in verband staat?

Nou ik ben benieuwd. Ik heb hem overigens behoorlijk beledigd toen ik zei dat ik dacht dat alle mannen dat regelmatig hadden in de ochtend, en dat websites zeggen dat wanneer je het niet hebt, het niet bepaald een goed teken is..... :X

Ja, ik heb dit soort gesprekken. Brand los!
pi_86004204
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:37 schreef CantFazeMe het volgende:
:')
Dit is een serieus topic ja! }:|

Ik lees nu dus online dat als je het niet in de ochtend hebt, het een teken kan zijn van een erectiestoornis of een ander lichamelijk probleem. :{
  donderdag 2 september 2010 @ 22:39:15 #3
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_86004236
Meestal alleen een erectie als ik niet gerukt hebt voor het slapen gaan. 8-)
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_86004398
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit is een serieus topic ja! }:|

Ik lees nu dus online dat als je het niet in de ochtend hebt, het een teken kan zijn van een erectiestoornis of een ander lichamelijk probleem. :{
Er zijn ook mannen die geen seks willen in de ochtend, hebben die ook een stoornis ?
pi_86004490
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:42 schreef newyorknewyork het volgende:

[..]

Er zijn ook mannen die geen seks willen in de ochtend, hebben die ook een stoornis ?
Wel een lager libido dan sommige mannen misschien, maar geen stoornis. :|W Laat ook maar, ik merk het al. Het is dus normaal dat sommige mannen het niet hebben, gelukkig maar. Ik zal al die resultaten van google op "ochtenderectie" wel gewoon als onzin bestempelen.
pi_86004536
Lijkt me niet normaal.

Ik heb het persoonlijk erg vaak en sexuele dromen heb ik dan weer nauwelijks, dus dat is zeker de oorzaak niet. Het is wel onhandig natuurlijk, ik word ermee wakker en je blijft het ook echt nog zo'n 30 minuten behouden. :')

Maar inderdaad, ik zal dit toch echt zo'n 5 op de 7 dagen hebben.
Ron Paul 2012
pi_86004588
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wel een lager libido dan sommige mannen misschien, maar geen stoornis. :|W

Laat ook maar, ik merk het al. Het is dus normaal dat sommige mannen het niet hebben, gelukkig maar.
Het zal vast minder voorkomen dan bij andere mannen. Ik heb het soms in de ochtend, maar ook vaak dat ik geen erecties krijg in de ochtend. Om het nou meteen een stoornis te noemen ;p
pi_86004596
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:45 schreef Supersoep het volgende:
Lijkt me niet normaal.

Ik heb het persoonlijk erg vaak en sexuele dromen heb ik dan weer nauwelijks, dus dat is zeker de oorzaak niet. Het is wel onhandig natuurlijk, ik word ermee wakker en je blijft het ook echt nog zo'n 30 minuten behouden. :')

Maar inderdaad, ik zal dit toch echt zo'n 5 op de 7 dagen hebben.
Bedankt voor je serieuze reactie. :)
pi_86004620
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Grappig ja. :') Ik lees het op meerdere sites. Gewoon uit nieuwsgierigheid zocht ik het op of mannen vaak een ochtenderectie krijgen. En toen las ik dus, nou ja zie de OP.
Waar maak je je druk om? Al hebben veel mannen soms morning wood, so what? Als je als man maar een harde kan krijgen als het er om gaat, who cares, right? :D
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_86004643
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oke het is dus onzin? Mooi. :s) Dat wilde ik horen.
Uhuh, maar het ging om je vriend toch?
"I know," said Jane. "It's the most charming thing about humans. You are all so sure that the lesser animals are bleeding with envy because they didn't have the good fortune to be born homo sapiens."
pi_86004668
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wel een lager libido dan sommige mannen misschien, maar geen stoornis. :|W Laat ook maar, ik merk het al. Het is dus normaal dat sommige mannen het niet hebben, gelukkig maar. Ik zal al die resultaten van google op "ochtenderectie" wel gewoon als onzin bestempelen.
Dus omdat ik liever seks in de avond heb zou ik aan één of andere seksuele stoornis kunnen lijden? :')
pi_86004691
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:46 schreef KwisatzHaderach het volgende:

[..]

Uhuh, maar het ging om je vriend toch?
Ja, nou kan ik hem gerust stellen. Hij is flink pissed dat ik hem een erectieprobleem aanpraat. :')

Dat deed ik niet, maar zo vatte hij het op. Omdat ik dus wat dingen quotte die ik via google tegenkwam.
pi_86004719
Zo te lezen is hij depressief.
pi_86004815
http://wiki.answers.com/Q(...)ction_upon_waking_up
quote:
•Most healthy men often wake up in the morning with an erection.
http://www.boost-your-low-testosterone.com/morning-erections.html
quote:
In my dark days, when my testosterone levels fell down to 250, I lost my morning erections.

I also lost my motivation and zest for life....

http://www.medhelp.org/po(...)-morning/show/380198
quote:
The absence of morning erection indicates that you have erection problems. When my husband had them he took Extagen, which helped him a lot.
Dit zijn dus de eerste 3 resultaten bij google als ik zoek op "erection in the morning".
Dus uhh....tja. :')
pi_86004904
Ah, nu lees ik dit:

quote:
It's absence doesn't indicate any abnormality or disease, as you may wake up during another stge of sleep other than REM.

Physicians use Nocturnal penile tumescence to asses cases of Penile Dysfunction and to decide wether it's psycological or physiological. If a patient can't have an erection in response to sexual stimuli and doesn't have morning erection, then the cause of dysfunction is physiological.

If he still can have morning erection then the cause of dysfunction is just psychological.
Klinkt logisch. Geen probleem dus. :)

quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:46 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om? Al hebben veel mannen soms morning wood, so what? Als je als man maar een harde kan krijgen als het er om gaat, who cares, right? :D
Het kan me alleen schelen omdat ik hem blijkbaar erg heb beledigd en dat het dus wel iets ernstigs zou kunnen zijn.

Maar ik vertrouw op het stukje tekst hierboven. :P
pi_86004926
Maar kom op, girl, jij leeft op google hits ofzo?! Try to keep a more open mind! :D
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_86004978
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
http://wiki.answers.com/Q(...)ction_upon_waking_up
[..]

http://www.boost-your-low-testosterone.com/morning-erections.html
[..]

http://www.medhelp.org/po(...)-morning/show/380198
[..]

Dit zijn dus de eerste 3 resultaten bij google als ik zoek op "erection in the morning".
Dus uhh....tja. :')
Voor zover ik kan zien allemaal reacties van onzekere hypochonder idioten die je van alles wijs kan maken.
pi_86005068
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:52 schreef Neuroscience het volgende:
Maar kom op, girl, jij leeft op google hits ofzo?! Try to keep a more open mind! :D
Ik met m'n info toch ergens vandaan halen? :D Ik dacht ook echt niet dat er iets mis met hem was hoor, maar ik vond die resultaten nogal die indruk wekken. Daarom dacht ik, vraag het maar hier. Ipv google. Al had ik natuurlijk kunnen weten hier ook niet veel serieuze reacites te krijgen. :')
pi_86005071
Als hij op het goede moment maar werkt is er toch niets aan de hand?
Die odol kan al verdwenen zijn als je wakker wordt, dat wil niet zeggen dat je 'm niet hebt gehad. Daarom is er de "papiertjestruc"die doktoren aanraden bij mensen die vermoeden dat ze geen erectie kunnen krijgen. (voor het slapen gaan een strookje papier om je penis plakken, is hij de volgende dag gescheurd dan heb je 's nachts een odol gehad.)
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_86005084
Cut the crap en back ontopic.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_86005093
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:52 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Voor zover ik kan zien allemaal reacties van onzekere hypochonder idioten die je van alles wijs kan maken.
Ik vind het wel apart dat die vriend van me zo heftig reageeerde hoor. Gevoelig onderwerp miss. :P
pi_86005155
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het wel apart dat die vriend van me zo heftig reageeerde hoor. Gevoelig onderwerp miss. :P
Hij voelt waarschijnlijk iets voor je en hij wil niet dat je dit als een afknapper zou zien, indien het echt een stoornis is.

Teken van vruchtbaarheid enzo.
Ron Paul 2012
pi_86005232
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:47 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Dus omdat ik liever seks in de avond heb zou ik aan één of andere seksuele stoornis kunnen lijden? :')
Nee, waar zie je mij dat zeggen? Sommige mannen hebben de hele dag zin, anderen niet. Libido. :P

Dan toch liever enkel 's avonds, denk ik. Of je moet ook een vriendin hebben die de hele dag seks wil.
pi_86005278
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:56 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hij voelt waarschijnlijk iets voor je en hij wil niet dat je dit als een afknapper zou zien, indien het echt een stoornis is.

Teken van vruchtbaarheid enzo.
Misschien had ik niet moeten zeggen dat ik dacht dat alle mannen dat kregen in de ochtend idd. O-)

Maar ik was echt even verbaasd. Damn you media. :{
pi_86005469
Heb je het nu al goed gemaakt met hem?
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')