Dit is een serieus topic ja!quote:
Er zijn ook mannen die geen seks willen in de ochtend, hebben die ook een stoornis ?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is een serieus topic ja!![]()
Ik lees nu dus online dat als je het niet in de ochtend hebt, het een teken kan zijn van een erectiestoornis of een ander lichamelijk probleem.
Wel een lager libido dan sommige mannen misschien, maar geen stoornis.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:42 schreef newyorknewyork het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die geen seks willen in de ochtend, hebben die ook een stoornis ?
Het zal vast minder voorkomen dan bij andere mannen. Ik heb het soms in de ochtend, maar ook vaak dat ik geen erecties krijg in de ochtend. Om het nou meteen een stoornis te noemen ;pquote:Op donderdag 2 september 2010 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel een lager libido dan sommige mannen misschien, maar geen stoornis.![]()
Laat ook maar, ik merk het al. Het is dus normaal dat sommige mannen het niet hebben, gelukkig maar.
Bedankt voor je serieuze reactie.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:45 schreef Supersoep het volgende:
Lijkt me niet normaal.
Ik heb het persoonlijk erg vaak en sexuele dromen heb ik dan weer nauwelijks, dus dat is zeker de oorzaak niet. Het is wel onhandig natuurlijk, ik word ermee wakker en je blijft het ook echt nog zo'n 30 minuten behouden.![]()
Maar inderdaad, ik zal dit toch echt zo'n 5 op de 7 dagen hebben.
Waar maak je je druk om? Al hebben veel mannen soms morning wood, so what? Als je als man maar een harde kan krijgen als het er om gaat, who cares, right?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Grappig ja.Ik lees het op meerdere sites. Gewoon uit nieuwsgierigheid zocht ik het op of mannen vaak een ochtenderectie krijgen. En toen las ik dus, nou ja zie de OP.
Uhuh, maar het ging om je vriend toch?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oke het is dus onzin? Mooi.Dat wilde ik horen.
Dus omdat ik liever seks in de avond heb zou ik aan één of andere seksuele stoornis kunnen lijden?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel een lager libido dan sommige mannen misschien, maar geen stoornis.Laat ook maar, ik merk het al. Het is dus normaal dat sommige mannen het niet hebben, gelukkig maar. Ik zal al die resultaten van google op "ochtenderectie" wel gewoon als onzin bestempelen.
Ja, nou kan ik hem gerust stellen. Hij is flink pissed dat ik hem een erectieprobleem aanpraat.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:46 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Uhuh, maar het ging om je vriend toch?
http://www.boost-your-low-testosterone.com/morning-erections.htmlquote:•Most healthy men often wake up in the morning with an erection.
quote:In my dark days, when my testosterone levels fell down to 250, I lost my morning erections.
I also lost my motivation and zest for life....
Dit zijn dus de eerste 3 resultaten bij google als ik zoek op "erection in the morning".quote:The absence of morning erection indicates that you have erection problems. When my husband had them he took Extagen, which helped him a lot.
Klinkt logisch. Geen probleem dus.quote:It's absence doesn't indicate any abnormality or disease, as you may wake up during another stge of sleep other than REM.
Physicians use Nocturnal penile tumescence to asses cases of Penile Dysfunction and to decide wether it's psycological or physiological. If a patient can't have an erection in response to sexual stimuli and doesn't have morning erection, then the cause of dysfunction is physiological.
If he still can have morning erection then the cause of dysfunction is just psychological.
Het kan me alleen schelen omdat ik hem blijkbaar erg heb beledigd en dat het dus wel iets ernstigs zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:46 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om? Al hebben veel mannen soms morning wood, so what? Als je als man maar een harde kan krijgen als het er om gaat, who cares, right?
Voor zover ik kan zien allemaal reacties van onzekere hypochonder idioten die je van alles wijs kan maken.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
http://wiki.answers.com/Q(...)ction_upon_waking_up
[..]
http://www.boost-your-low-testosterone.com/morning-erections.html
[..]
![]()
http://www.medhelp.org/po(...)-morning/show/380198
[..]
Dit zijn dus de eerste 3 resultaten bij google als ik zoek op "erection in the morning".
Dus uhh....tja.
Ik met m'n info toch ergens vandaan halen?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:52 schreef Neuroscience het volgende:
Maar kom op, girl, jij leeft op google hits ofzo?! Try to keep a more open mind!
Ik vind het wel apart dat die vriend van me zo heftig reageeerde hoor. Gevoelig onderwerp miss.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:52 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien allemaal reacties van onzekere hypochonder idioten die je van alles wijs kan maken.
Hij voelt waarschijnlijk iets voor je en hij wil niet dat je dit als een afknapper zou zien, indien het echt een stoornis is.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart dat die vriend van me zo heftig reageeerde hoor. Gevoelig onderwerp miss.
Nee, waar zie je mij dat zeggen? Sommige mannen hebben de hele dag zin, anderen niet. Libido.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dus omdat ik liever seks in de avond heb zou ik aan één of andere seksuele stoornis kunnen lijden?
Misschien had ik niet moeten zeggen dat ik dacht dat alle mannen dat kregen in de ochtend idd.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij voelt waarschijnlijk iets voor je en hij wil niet dat je dit als een afknapper zou zien, indien het echt een stoornis is.
Teken van vruchtbaarheid enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |