abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86005741
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:02 schreef Supersoep het volgende:
Heb je het nu al goed gemaakt met hem?
Nee, hij is weg. Gekwetst dat ik zijn mannelijkheid 'in twijfel heb getrokken' waarschijnlijk....
pi_86005856
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, hij is weg. Gekwetst dat ik zijn mannelijkheid 'in twijfel heb getrokken' waarschijnlijk....
:')

Om het nu zo serieus te nemen allemaal.
Ron Paul 2012
pi_86006162
wtf een vrouw die het over ODOL's heeft... dat kan niet :o
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_86006332
Klein tipje voor TS, onderbouw je mening goed als je iemand zoiets oppert. Maw ga niet af op de eerste 3 hits op Google (als je toch moet googelen...), maar bekijk minimaal de eerste 30. Dan kun je wat genuanceerder te werk gaan, zeg maar.

Serieus, tegen een man over zijn gereedschap praten alsof het stuk is :|W
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_86006514
Ik heb bij mezelf wel eens de conclusie getrokken dat een odol vaak samen gaat met enorm moeten pissen 's ochtends...
Als ik 's ochtends geen odol heb hoef ik vaak ook niet te pissen. Heb ik 'm wel, dan moet ik echt nodig! Maar ja... da's best lastig dan :o
pi_86006541
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:29 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ik heb bij mezelf wel eens de conclusie getrokken dat een odol vaak samen gaat met enorm moeten pissen 's ochtends...
Als ik 's ochtends geen odol heb hoef ik vaak ook niet te pissen. Heb ik 'm wel, dan moet ik echt nodig! Maar ja... da's best lastig dan :o
Dan moet je een arm naast je bed laten hangen, echt binnen 10 sec. ben je weer helemaal ready to go ^O^
pi_86006885
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Serieus, tegen een man over zijn gereedschap praten alsof het stuk is :|W
Dat viel ook wel weer mee. :P
pi_86006946
quote:
En het beroerde is dat pissen met een erectie best vervelend kan zijn.
  donderdag 2 september 2010 @ 23:45:54 #34
8369 speknek
Another day another slay
pi_86007075
Als je het echt vrijwel nooit hebt kan dat wel een teken aan de wand zijn. Zoals je al gevonden had, heeft het te maken met welk moment van je slaap je wakker wordt. Ik heb zelf ook altijd het gevoel dat het beinvloed wordt door hoe nodig je moet plassen--maar dat kan ook met het moment van wakker worden te maken hebben. Ik merk wel dat het minder wordt naarmate je ouder wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door speknek op 03-09-2010 10:46:33 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_86007101
Elke ochtend en dan is hij kei en kei hard.
lol?
pi_86012897
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat viel ook wel weer mee. :P
Ja, dat vind jij. :') Aan de reactie van je 'vriend' te zien denkt hij er anders over, en terecht.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_86014210
quote:
Heb ik 'm wel, dan moet ik echt nodig! Maar ja... da's best lastig dan :o
Inderdaad dat heb ik ook heeuul vaak..

Maar ik ben in ieder geval goed gezond wat dit topic betreft :W
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  vrijdag 3 september 2010 @ 10:52:55 #38
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_86014458
@TS dan zorg jij toch dat hij hard word. Snap jouw probleem niet.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_86016218
Ik las "Geen erectie in de mond"...

Regelmatig een odol, geen idee of ik het elke ochtend heb. Misschien ook wel. Kijk in ieder geval niet vreemd op van een stijve in de ochtend.
pi_86016280
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:52 schreef Katth het volgende:
@TS dan zorg jij toch dat hij hard word. Snap jouw probleem niet.
Er is geen probleem met mij, ik was gewoon benieuwd. Nieuwsgierige interesse. :+

Oh en het is alweer goed tussen hem en mij. Hij maakt er al grappen over, dus dat zit wel goed.
pi_86016320
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:47 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ja, dat vind jij. :') Aan de reactie van je 'vriend' te zien denkt hij er anders over, en terecht.
En wie zegt dat hij niet gewoon veel te heftig reageert? :{w Waarom vriend tussen aanhalingstekens? Het is al lang weer koek en ei tussen ons. Aan de mening van man(nen) hecht ik bij deze ook meer waarde:

quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:11 schreef Supersoep het volgende:

[..]

:')

Om het nu zo serieus te nemen allemaal.
;)
pi_86016851
quote:
Volgens mij zou je ook in bed plassen zonder erectie tijdens je remslaap. De volledige ontspanning maakt dat je de urine zou laten lopen, maar de erectie (ook volledige ontspanning) blokkeert dat. Dus is het niet raar dat samengaat.

Verder is het gewoon een kwestie van wakker worden rondom je remslaap. Dan kun je je meestal ook je dromen herinneren. Het wisselt een beetje met mijn slaapritme. Ik vind het altijd wel lekker wakker worden, soms wat genant als je ergens logeert of zo, maar je staat toch met een lekker viriel gevoel op.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_86017102
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:30 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Dan moet je een arm naast je bed laten hangen, echt binnen 10 sec. ben je weer helemaal ready to go ^O^
Serieus? :D Klinkt op zich best logisch, ivm met bloed enzo.

Maar TS, soms zou ik best willen ruilen met die vriend van je hoor.
Er is niks erger dan als je bij vrienden/vriendinnen blijft slapen, in 1 ruimte, en er in de ochtend niet uit kunnen omdat je odol dat niet toe laat (tenzij je er echt lak aan hebt en er gewoon uit gaat, alleen zo ben ik niet).
Ooit 1 keer gedaan, toen ik bij twee vriendinnen bleef slapen omdat de laatste bus al was vertrokken.
Ik dacht dat ze nog sliepen, eentje was er echter wakker en begon te giechelen... heb ik een lange tijd moeten aanhoren.

Maar ik denk ook wel dat er iets mis -zou kunnen zijn-.
Altijd als het onderwerp ter sprake valt, zeggen bijna alle mannen in koor dat ze het ook hebben.
pi_86017175
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:16 schreef LePoo het volgende:

Maar ik denk ook wel dat er iets mis -zou kunnen zijn-.
Altijd als het onderwerp ter sprake valt, zeggen bijna alle mannen in koor dat ze het ook hebben.
Het kan natuurlijk zijn dat hij vrijwel nooit wakker wordt in zijn REM slaap.
Of dat dan verder slecht is weet ik niet, gewoon een ander slaapritme. :s)
pi_86017511
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk zijn dat hij vrijwel nooit wakker wordt in zijn REM slaap.
Of dat dan verder slecht is weet ik niet, gewoon een ander slaapritme. :s)
Geen idee wat een REM slaap is hoor.
pi_86017694
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:28 schreef LePoo het volgende:

[..]

Als je slaapt, volgen drie soorten slaap telkens achter elkaar: REMslaap, droomslaap en diepe slaap. Wakker worden uit diepe slaap schijnt en meest ongunstig te zijn. Ik weet niet of ik het nu helemaal goed vertel, maar zo zat het ongeveer. REM staat voor rapid eye movement.
pi_86017800
Ey zelfde topic ls gister, alleen is mijn post verdwenen? Wil graag voortaan even de reden weten wanneer en waarom dit gebeurt? Als dat enigzins mogelijk is..

Anyway.. een mattie had hetzelfde probleem en ging ermee naar de dokter. Kreeg het advies on ter controle een vloeitje om zijn jongeheer te plakken voor het slapen gaan. Bleek dat hij wel een erectie had gehad 's nachts(vloeitje was gescheurd|). Maar deze was bij het wakker worden alweer verdwenen. Bij hem was het een geruststelling. misschien bij die vriend van je ook?

Wel het vloeitje in de breedte plakken (omtrek) en niet in de lengte uiteraard..
pi_86017875
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je slaapt, volgen drie soorten slaap telkens achter elkaar: REMslaap, droomslaap en diepe slaap. Wakker worden uit diepe slaap schijnt en meest ongunstig te zijn. Ik weet niet of ik het nu helemaal goed vertel, maar zo zat het ongeveer. REM staat voor rapid eye movement.
REM slaap = droomstadium. ;)
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_86018900
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:28 schreef LePoo het volgende:

[..]

nee ik eigelijk ook niet :SS

ik doe vmbto-t
Ron Paul 2012
pi_86020127
Volgens mij krijg je een erectie in de ochtend omdat je 'normale' bloedcirculatie weer op gang komt. Hierdoor komt er ook bloed in je zwellichamen die zich in de penis bevinden. Daardoor wordt ie hard..

Staat mij iets van bij dat het zoiets is..
Ik heb wel een beetje gelijk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')