Nee, hij is weg. Gekwetst dat ik zijn mannelijkheid 'in twijfel heb getrokken' waarschijnlijk....quote:Op donderdag 2 september 2010 23:02 schreef Supersoep het volgende:
Heb je het nu al goed gemaakt met hem?
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, hij is weg. Gekwetst dat ik zijn mannelijkheid 'in twijfel heb getrokken' waarschijnlijk....
Dan moet je een arm naast je bed laten hangen, echt binnen 10 sec. ben je weer helemaal ready to goquote:Op donderdag 2 september 2010 23:29 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ik heb bij mezelf wel eens de conclusie getrokken dat een odol vaak samen gaat met enorm moeten pissen 's ochtends...
Als ik 's ochtends geen odol heb hoef ik vaak ook niet te pissen. Heb ik 'm wel, dan moet ik echt nodig! Maar ja... da's best lastig dan![]()
Dat viel ook wel weer mee.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Serieus, tegen een man over zijn gereedschap praten alsof het stuk is
En het beroerde is dat pissen met een erectie best vervelend kan zijn.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:29 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ik heb bij mezelf wel eens de conclusie getrokken dat een odol vaak samen gaat met enorm moeten pissen 's ochtends...
Als ik 's ochtends geen odol heb hoef ik vaak ook niet te pissen. Heb ik 'm wel, dan moet ik echt nodig! Maar ja... da's best lastig dan![]()
Ja, dat vind jij.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat viel ook wel weer mee.
Inderdaad dat heb ik ook heeuul vaak..quote:Op donderdag 2 september 2010 23:29 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Heb ik 'm wel, dan moet ik echt nodig! Maar ja... da's best lastig dan![]()
Er is geen probleem met mij, ik was gewoon benieuwd. Nieuwsgierige interesse.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:52 schreef Katth het volgende:
@TS dan zorg jij toch dat hij hard word. Snap jouw probleem niet.
En wie zegt dat hij niet gewoon veel te heftig reageert?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, dat vind jij.Aan de reactie van je 'vriend' te zien denkt hij er anders over, en terecht.
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]![]()
Om het nu zo serieus te nemen allemaal.
Volgens mij zou je ook in bed plassen zonder erectie tijdens je remslaap. De volledige ontspanning maakt dat je de urine zou laten lopen, maar de erectie (ook volledige ontspanning) blokkeert dat. Dus is het niet raar dat samengaat.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:29 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Serieus?quote:Op donderdag 2 september 2010 23:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dan moet je een arm naast je bed laten hangen, echt binnen 10 sec. ben je weer helemaal ready to go
Het kan natuurlijk zijn dat hij vrijwel nooit wakker wordt in zijn REM slaap.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:16 schreef LePoo het volgende:
Maar ik denk ook wel dat er iets mis -zou kunnen zijn-.
Altijd als het onderwerp ter sprake valt, zeggen bijna alle mannen in koor dat ze het ook hebben.
Geen idee wat een REM slaap is hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat hij vrijwel nooit wakker wordt in zijn REM slaap.
Of dat dan verder slecht is weet ik niet, gewoon een ander slaapritme.
Als je slaapt, volgen drie soorten slaap telkens achter elkaar: REMslaap, droomslaap en diepe slaap. Wakker worden uit diepe slaap schijnt en meest ongunstig te zijn. Ik weet niet of ik het nu helemaal goed vertel, maar zo zat het ongeveer. REM staat voor rapid eye movement.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:28 schreef LePoo het volgende:
[..]
Geen idee wat een REM slaap is hoor.
REM slaap = droomstadium.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je slaapt, volgen drie soorten slaap telkens achter elkaar: REMslaap, droomslaap en diepe slaap. Wakker worden uit diepe slaap schijnt en meest ongunstig te zijn. Ik weet niet of ik het nu helemaal goed vertel, maar zo zat het ongeveer. REM staat voor rapid eye movement.
nee ik eigelijk ook niet :SSquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:28 schreef LePoo het volgende:
[..]
Geen idee wat een REM slaap is hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |