Lieve Isla toch... wat balen, zeg...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:19 schreef IslaBonita het volgende:
Maargoed,nog belangrijker: Wat overbleef aan bruikbare zaadjes na opwerking was teleurstellend: Nog maar 300.000. Die zijn dus ingebracht, te laat naar mijn mening, dus nee, ik heb geen goede hoop voor deze maand. We gaan in ieder geval volgende maand nog een IUI doen en als de zaadjes dan niet beter zijn dan nu, (zijn alleen maar slechter geworden, wat doen we toch fout?) gaan we door voor IVF met ICSI. Vreselijke teleurstelling natuurlijk, zo slecht had ik het niet verwacht, maar wel fijn dat de gyn ons geen 6 IUI's laat doen als het geen zin heeft. In oktober schijnt er een IVF/ICSI voorlichtingsavond te zijn, mocht het nodig zijn, worden wij er tussen geschoven.
Ik ben thuis nu. Vanmiddag in Nederland een echo gehad. Alleen wel een tijdje in quarantaine gezetenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
Madonna, welkom zeg en wat spannend meteen!!
Tally, wat schrikken zeg. Maar gelukkig is alles nog goed.Wat nu? Ga je weer terug naar huis of alsnog naar Italië?
Fijn dat jullie nu 'onderweg' zijn Kolonia! Hopelijk leidt het snel tot iets heel mooisquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:33 schreef Kolonia het volgende:
Stap 1 is gezet: vanochtend bloed laten prikken.![]()
Ze konden alleen geen goede aders vinden.
Uiteindelijk kon een klein adertje in mijn hand aangeprikt worden, maar het kostte dus dik twintig minuten om vier buisje te vullen.
En nu heb ik een prachtige blauwe bult op mijn hand.![]()
Maar ja, het is voor een goed doel.
Als ik de gyn goed begrepen heb krijg ik de uitslag van bloed- en zaadonderzoek bij de samenlevingstest en die is vrijdag 3 september.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Spannend Kolonia! Wanneer hoor je de uitslag nu?
Huh, dat is toch vreemd. Maar gelukkig voor jou!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja bij mij zijn er 2 terug geplaatst. Ik krijg dus een 2-eiige tweeling
Gekke is dat ik dus net als jij in de veronderstelling was dat er maar 1 terug gezet zou worden (want onder de 36) maar achteraf hoorde ik dat er 2 teruggeplaatst waren. Waar we overigs ontzettend blij mee zijn!
We hebben zelfs papieren moeten tekenen waarin stond dat we akkoord gingen met 1 embryo per keer
Ja, het gaat echt heel snel. Fijn is dat.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:08 schreef prinseszondererwt het volgende:
Kolonia, ik kreeg de uitslag van de samenlevingstest meteen. Ze nam het monster af, ging kijken en kwam terug met de uitslag. Dus ik denk idd dat je dan alle uitslagen tegelijk krijgt. 3 september is best snel!
ik baal ontzettend.. niet zo zeer omdat het niet raak is, maar meer omdat mijn lijf zo van slag is. Toen ik de eerste keer stopte met de pil had ik meteen zo'n mooie regelmatige cyclus van 28 dagen waar je de klok gelijk op kon zetten. En ja ik weet wel dat het niet raar is dat mijn lijf van slag is, heb toch dik een half jaar de pil moeten doorslikken, maar had toch gehoopt op meteen een mooie cyclus.. Ik heb nu ook geen flauw idee wanneer ik volgende keer ongesteld ga worden, volgens mij aaiphone app ergens in het weekend van 19 sept.. ik zie het wel denk ik..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:38 schreef droomvrouwtje het volgende:
Danic spannend!!!!
Hier ongesteld geworden, ik heb geen flauw idee wanneer ik nu ongesteld moet worden, was uitgegaan van mijn eerst zo nette cyclus van 28 dagen. Dus ben te vroegdenk dat mijn lijf nu echt van slag is van het doorslikken van de Pil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |