quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:54 schreef FJD het volgende:
17,50 vind ik nog wel te doen? Das toch niet zoveel? Voor normale wedstrijden leg ik t idd ook niet neer. Voor Fey-Ajax vragen ze 47,50 voor een eerste ring kaart
quote:
dus morgen pas laatste dagje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:25 schreef jpjedi het volgende:
vandaag hier ook laatste dag op kantoor en morgen nog vergadering in Parijs (om 8:30) en daarna 2 weken vakantie.
Als je het zo bekijkt heb ik nooit vakantie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:56 schreef ursel het volgende:
[..]
dus morgen pas laatste dagje.
laatste dagje santander hier.
Ben blij dat ik dat niet hebquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt heb ik nooit vakantie.staan al 3 conf calls gepland vanaf mijn vakantieadres.
Succes met je laatste dagje dan.
Dat zou ik zelfs tegenhouden. Vakantie is vakantie, werktijd is werktijd.quote:
I agree with youquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat zou ik zelfs tegenhouden. Vakantie is vakantie, werktijd is werktijd.
Aan de andere kant laat ik wel altijd weten voor noodgevallen en dergelijke klaar te staan als ik vrij ben maar thuis blijf (zoals de week dat m'n vriendin als kampleidster meeging).
quote:
Nee, denk het niet. Vorig jaar bekerwedstrijd geweest en dat was echt sufquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga je voor 17,50 wel mee naar de bekerwedstrijd?
Ik heb een perfecte schakelaar en loop nooit met werk in mijn hoofd als het niet nodig is. (gelukkig) . Conference call en mailen doe ik voor 9:00 zodat ik klaar ben als de rest uit bed komt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
I agree with you
JP kan je dan nog wel beetje ontspannen op je vakantie of denk je dan nog continu na over werk?
In zulke functies zou er een backup moeten zijn, dus iemand die het over kan nemen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb een perfecte schakelaar en loop nooit met werk in mijn hoofd als het niet nodig is. (gelukkig) . Conference call en mailen doe ik voor 9:00 zodat ik klaar ben als de rest uit bed komt.
Als ik me volledig onthoud van werk dan heb ik 3 keer zo veel te doen als ik terug ben. Alleen al 80-100 mails per dag is na 2 weken niet meer doorheen te komen. En dan filter ik al op cc mails.
Mjah, ligt er dus ook aan hoe je er zelf in staat:quote:Ach als je ambitieus bent en het loopt zoals je wenst dan moet je niet klagen dat het dan soms wat meer vergt dan 9-5. Ik sta aan het eind van de maand ten slotte ook weer met mijn handje open.
Daar heeft'ie een puntquote:Mijn opa zei altijd: van werken is nog nooit iemand dood gegaan. (maar hij zij wel dat er van hard werken ook nog nooit iemand rijk is geworden.)
Dagelijkse gang van zaken wordt wel over genomen maar sommige zaken zijn nu eenmaal niet te delen met anderen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
In zulke functies zou er een backup moeten zijn, dus iemand die het over kan nemen.
Of er moet een dermate salaris tegenover staan dat het niet erg is om in je vakantie verder te moeten werken
[..]
Mjah, ligt er dus ook aan hoe je er zelf in staat:
Werk je om te leven of leef je om te werken.
[..]
Daar heeft'ie een punt
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dagelijkse gang van zaken wordt wel over genomen maar sommige zaken zijn nu eenmaal niet te delen met anderen.
Ik werk om te leven en heb een heerlijk leven.
Die reist continue dus mag zeker geen commentaar leveren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:41 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dat zegt ie alleen maar omdat Lies mee leest
Begrijpen is niet zo moeilijk. Of ik het zelf zou willen is dan weer een tweedequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan JP wel begrijpen
Maar ja, mij laten ze dan ook gewoon niet op vakantie gaan
Net gevraagd voor nog 3 extra vakantie dagen, best nog wel moe van de vakantie. Heb het via mail gevraagd aan meerdere personen, als ik daar vandaag al antwoord op krijg is dat een wonder
Volgens mij heb ik ergens op een blog gelezen dat je er ook zelf mee instemt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan JP wel begrijpen
Bedrijf mag dan ook alleen maar met hele gegronde redenen een vakantie afkeurenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan JP wel begrijpen
Net gevraagd voor nog 3 extra vakantie dagen, best nog wel moe van de vakantie. Heb het via mail gevraagd aan meerdere personen, als ik daar vandaag al antwoord op krijg is dat een wonder
Klopt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens op een blog gelezen dat je er ook zelf mee instemt.
Kreeg uit je blog het idee dat je er zelf heel veel uren in stopt en dat je daar niet blij mee was?
Gezien hetgene wat op het spel stond was het wel een gegronde redenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bedrijf mag dan ook alleen maar met hele gegronde redenen een vakantie afkeuren
Zoals jezelf al zegt (in een andere post) was de situatie te voorkomen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gezien hetgene wat op het spel stond was het wel een gegronde reden
Ja dat ben ik met je eens. Ik ben inmiddels zelf ook al heel lang bezig met het verspreiden en delen van mijn kennis, aangezien ik het vanaf het management niet hoef te verwachten. Al zien zij het waarschijnlijk als een normaal onderdeel van het voortbrengingsproces (wat ook wel zo is, maar dan moet daar wel ruimte voor worden gegeven/gemaakt)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zoals jezelf al zegt (in een andere post) was de situatie te voorkomen?
1x een vakantie weigeren omdat je "onmisbaar" bent, okey.. Als het een 2de keer gebeurd -> jammer dan, had je maar moeten leren van het verleden.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:05 schreef FJD het volgende:
Iets onderschat maar toch mee kunnen fietsen. Wel even een kwartiertje moeten schuilen in de groep aangezien m'n hartslag wel erg hoog bleef![]()
Oh ja Urs, een van de gasten waar ik vandaag mee was heeft twee jaar terug de 100 cols gedaan![]()
Nu eerst maar eens eten
Ik dacht zelf iets gemist te hebben maar ben niet de enige blijkt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:04 schreef ursel het volgende:
[..]Met wie was je wezen fietsen dan?
Hoe was ut hem bevallen?
Je durfde het niet te vragen he..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik dacht zelf iets gemist te hebben maar ben niet de enige blijkt.
sinds wanneer speelt feyenoord cl?quote:Op woensdag 1 september 2010 08:30 schreef FJD het volgende:
50, voor Feyenoord - Ajax is belachelijk maar 230,- voor een CL passepartous doet daar niet heel veel voor onder
Mogguh
Elke nacht als ik mn oogjes dichtdoe.quote:
Ja, alsof ut niks is idd..quote:Op woensdag 1 september 2010 10:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Elke nacht als ik mn oogjes dichtdoe.
Urs, zonder volgwagen zou die tocht ook prima gaan. Huur je een fietsaanhangertje voor 3,- p/d en dan crossen maar. Onderweg hotels/B&Bs zoeken en goan!
Die man gisteren zei dat ie 100 à 120km per dag reed dus dan zou je met 4000km op ongeveer ruim 5 weken uitkomen
Ik zit er toch stiekem aan te denkenquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zit er toch stiekem aan te denken
Heb meer dan genoeg dagen
Ik ben 1 keer met fietsaanhanger tot normandie gefietst en dat ding was ik aardig beu eigenlijk. Vooral bergaf is lachen trouwens,quote:Op woensdag 1 september 2010 10:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Elke nacht als ik mn oogjes dichtdoe.
Urs, zonder volgwagen zou die tocht ook prima gaan. Huur je een fietsaanhangertje voor 3,- p/d en dan crossen maar. Onderweg hotels/B&Bs zoeken en goan!
Die man gisteren zei dat ie 100 à 120km per dag reed dus dan zou je met 4000km op ongeveer ruim 5 weken uitkomen
Misschien heb je dan een nieuwe kiddo, of de loterij gewonnen, of je gaat op vakantie of je kan welquote:Op woensdag 1 september 2010 10:40 schreef ursel het volgende:
[..]Ik heb ze net allemaal verkocht
En als we ut niet volgend, maar ut jaar erop doen heb ik voor 5 weken lang een volg-auto (+ bestuurder) beschikbaar
zo zie je maar dat je zelden of nooit gehecht moet geraken aan je werk want uiteindelijk interesseert het niemand aangezien er ook alleen maar voor de centen zitten en verder niets.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:29 schreef ursel het volgende:
Ik ben verlost
Geen afscheid, helemaal niets. Ja, ff nog een korte babbel met der. Maar, wat gebruikelijk is binnen Santander, geen mailing rond naar de afdelingen waar ik nou mee heb samengewerkt dat ik weg ga en dit mijnj laatste dag is.
Heb het uiteindelijk zelf maar gedaan en een rondje gelopen.
Een hoop wisten het niet eens.
En daarom ook nooit blijven hangen omdat je zo goed op kan schieten met je collega's..quote:Op woensdag 1 september 2010 13:14 schreef rubje het volgende:
[..]
zo zie je maar dat je zelden of nooit gehecht moet geraken aan je werk want uiteindelijk interesseert het niemand aangezien er ook alleen maar voor de centen zitten en verder niets.
Al een idee wat je volgende stap wordt?
Moeten t maar eens met een pilsje allemaal doorsprekenquote:Op woensdag 1 september 2010 10:40 schreef ursel het volgende:Ik heb ze net allemaal verkocht
En als we ut niet volgend, maar ut jaar erop doen heb ik voor 5 weken lang een volg-auto (+ bestuurder) beschikbaar
de Neelquote:Op woensdag 1 september 2010 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jean Nelissen (74) overledenR.I.P.
quote:Algemeen
De Dood betekent afscheid of het einde van iets. Dit kan gepaard gaan met pijnlijke ervaringen maar kan ook heel bevrijdend zijn. De Dood staat altijd voor het natuurlijk einde en geeft daarmee aan dat het tijd is om iets los te laten. De kaart maakt de weg vrij voor het nieuwe dat gaat komen. De Dood staat voor transformatie en verandering. Dit kan ook te maken hebben met het loslaten van overtuigingen die je hebt overgenomen. Er komt dan ruimte waarin je eigen meningen gaat vormen
Punt is eigenlijk dat ik van alles af wilquote:Op donderdag 2 september 2010 09:24 schreef FJD het volgende:
Kun je niet de goede stukken er uit halen en de rest per 10 verkopen? Scheelt alweer een sloot werk![]()
Anders misschien een de Slegte? Of doen die alleen boeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, het zou om de bovenstaande lijst gaan
Moet nog even kijken wat er allemaal in 1 box zit
De James Bonds zitten in zo'n grote metalen kist..
Armageddon, Bad Company, Con Air, Coyote Ugly, Crimson Tide, Dangerous Minds, Déjà Vu, Enemy of the State, Gone in 60 Seconds, King Arthur, Pearl Harbor, The Ref, The Rock and Veronica Guerin -> ook 1 box meen ik.
Lekker bedrijf dan :squote:Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef ursel het volgende:
Keune Job
Gaat nog moeilijk worden om aan mijn uren te komen die eerste dagen alleen.
Ik was er rond half 10 als een van de eerste en om 5 uur als een van de laatste
Keune Omnia II telefoon erbij
Ah ok, denk alquote:Op donderdag 2 september 2010 21:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Ach ja. Wordt veel thuis gewerkt.
Tis er iig gezellig verder
Doet tie het beter dan deze.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ah ok, denk al
http://www.motormeuk.nl/bekijken/3859/filmpje/Crazy-jump.html
Vind Sterretje maar een debieltjequote:Op donderdag 2 september 2010 23:58 schreef Sickert het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)herso_s1_a1.MiMe.mp4kijken die shit!
geniaal je lacht je kapot om sommige uitspraken!
Joker en Matsoe Matsoe zijn baas!
ik maak tuinen, voortuine achtertuine!
JS tikt toch nog een dieper dieptepuntje aan..quote:Op vrijdag 3 september 2010 07:57 schreef staticdata het volgende:
Goed gejat van Jersey Shore i.i.g maar was wel vermakelijk.
Wat zal de volgende maatregel zijn BTW percentage omhoog gooien?quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:24 schreef FJD het volgende:
Boetes met nog eens 15% omhoogNadat er in 2008 al 20% bij kwam en er vorig jaar opeens 6,- administratiekosten werden gerekend
Want ja bezuinigingsmaatregelen mogen niet genomen worden maar extra inkomsten regelen wel. Dat beide opties de burger geld kosten maakt dan natuurlijk niet uit
Neuh.. De sigaretten gaan met 30 cent omhoog. Vet eten en alcohol zal zo ook wel aan de beurt zijn. Dat zijn veilige zaken om te verhogen want het is slecht voor de gezondheidquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wat zal de volgende maatregel zijn BTW percentage omhoog gooien?
Hmm, roken mag duurder, vet eten mag duurder, alcohol mag duurder, auto rijden mag duurderquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh.. De sigaretten gaan met 30 cent omhoog. Vet eten en alcohol zal zo ook wel aan de beurt zijn. Dat zijn veilige zaken om te verhogen want het is slecht voor de gezondheid
Relibashers pesten
De mens heeft een god geschapen en niet andersom..
Vrijheid om niet mee te roken in een café voor het rookverbod?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:14 schreef staticdata het volgende:
Freedom is an opportunity only if you're able to say no.
ik snap alleen niet dat niet-rookcafés voor het verbod niet draaiden.. Vraag zat dacht ik zo..quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Vrijheid om niet mee te roken in een café voor het rookverbod?
Dictatuur vd meerderheidquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:14 schreef Keltie het volgende:
ik snap alleen niet dat niet-rookcafés voor het verbod niet draaiden.. Vraag zat dacht ik zo..
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Dictatuur vd meerderheid
Meer mensen zin om dinsdag naar Nederland Finland te gaan? 15,- ongeveer is Marktplaats
pr0nquote:Op zondag 5 september 2010 12:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
Echt een topic voor U
Waarom hebben mensen zo een grote pr0n collectie..
quote:Op maandag 6 september 2010 10:08 schreef jpjedi het volgende:
Frank, is kazantip geen leuk festival voor jou?
Laat marianna thieme het maar niet zien...quote:
Vroeg me af hoeveel doden daar vallen. Drank, drugs, 5 weken en aan zee lijkt me nou geen gezonde combinatie.quote:Op maandag 6 september 2010 11:12 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
![]()
Mooie beelden waren dat gisteren zeg
"KaZantip republic is the name of the biggest, longest, craziest, liveliest and most unusual techno, trance and house music event in the world"quote:Op maandag 6 september 2010 10:08 schreef jpjedi het volgende:
Frank, is kazantip geen leuk festival voor jou?
Was gister op tv, echt bizar!quote:Op maandag 6 september 2010 16:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
"KaZantip republic is the name of the biggest, longest, craziest, liveliest and most unusual techno, trance and house music event in the world"
Nee dus.
Ik zag op Google foto's van naakte dames? Dat is dan wel weer ok!quote:
Inderdaad, beetje woodstock idee. Wel veel schrale russische tieten. Liep ook een kerel door beeld inclusief onbedekte tampeloeris.quote:Op maandag 6 september 2010 18:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zag op Google foto's van naakte dames? Dat is dan wel weer ok!
Dat is voor Frankie geen probleemquote:Op maandag 6 september 2010 19:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje woodstock idee. Wel veel schrale russische tieten. Liep ook een kerel door beeld inclusief onbedekte tampeloeris.
Gaafquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:12 schreef staticdata het volgende:
Hallo
Heb toch nog wel aardige vuurwerkfoto's Fer
Ik heb zondag voor het eerst een gemiddelde van 32km/u gehaald over een afstand van 45km van deur tot deurquote:Op maandag 6 september 2010 17:36 schreef FJD het volgende:
Wil je nog mee naar Nederland - Finland Frank? 15,-
Wind mee fietsen27km in 37,8km/u gemiddeld. Kruissnelheden van 45 tot 55 int uur
Scooters inhalen als een dolle
Top fotograaf hequote:Op dinsdag 7 september 2010 10:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Gaaf
Ik ga vanavond even kijken naar de foto's. Ben benieuwd!
Heerlijk die trein
Jij kunt tenminste scherpstellenquote:
Ik heb jullie wel geowned jaquote:
Ik was gewoon goede afleidingquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb jullie wel geowned jaGister kreeg ik er overigens zoals vanouds weer flink van langs met het spelletje spelen
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb je wel Hyves, Facebook & Twitter?
ICQ, bestaat dat nog joh?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb geen facebook, maar wel twitter, msn, hyves, LinkedIn en icq
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |