22:15 hier, toen vond ik het ook wel best. Paul wil volgens mij altijd het licht uit/aan doen als laatste. ik vond het wel welletjesquote:Op zondag 29 augustus 2010 04:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Neuh, niet veel later liepen we al buiten. Was ook wel weer mooi geweest.
[..]
Er staat er hier nog eentje koud
http://www.fcupdate.nl/vo(...)t-het-weer-voor-hsv/
Ruud
FRANK is voor mij biertje, achtergrondmuziekje en veel ouwehoeren. Zo tegen 22:00 is zowel de alcoholconsumptie als het geluidsniveau dermate gestegen dat een gesprek er voor mij niet echt meer inzit. Dan ga ik liever naar de pub, daar is de muziek beter :pquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:25 schreef staticdata het volgende:
22:15 hier, toen vond ik het ook wel best. Paul wil volgens mij altijd het licht uit/aan doen als laatste. ik vond het wel welletjes
Was Frank er ook ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:06 schreef FJD het volgende:
[..]
FRANK is voor mij biertje, achtergrondmuziekje en veel ouwehoeren. Zo tegen 22:00 is zowel de alcoholconsumptie als het geluidsniveau dermate gestegen dat een gesprek er voor mij niet echt meer inzit. Dan ga ik liever naar de pub, daar is de muziek beter :p
Mooie FRANK iig weerGa je volgende week zaterdag mee naar Wereldhavendagen met je camera? Ben gevraagd wat foto's te maken vd sloepenrace.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
Sacherijnige, zelfingenomen nare man vind ik het.
Nee, die had wat beters te doen dan bier drinken met vrienden.quote:
Vul je belastingpapieren dan ook in manquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee, die had wat beters te doen dan bier drinken met vrienden.
Volgens mij is Beatrix wel into hardcore SM trouwens. Heb twee keer post van haar ontvangen en twee keer was het een dwangbevel. Geil
Boehoe, pfffffquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee, die had wat beters te doen dan bier drinken met vrienden.
Waterschapsbelastingquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:43 schreef jpjedi het volgende:
Vul je belastingpapieren dan ook in man
Tief op joh, gek. Het is fokking augustus en ik heb al een maand niet kunnen bbq'en en tot laat buiten pintenwippen.quote:
Mafketel!quote:
Dat heeft dan toch ook aan jezelf gelegen, zaten genoeg mooie weken bijquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:11 schreef Sickert het volgende:
[..]
Mafketel!
ik ben dit jaar 3x naar het strand geweest.
Normaal in de zomer ben ik een neger, ik geef gewoon licht in het donker!
Klote weer
welke? er is geen week zonder regen geweest of volledig zonnig.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat heeft dan toch ook aan jezelf gelegen, zaten genoeg mooie weken bij
Niet genoeg, maar wel redelijk veel.
Vorige week vrijdag en zaterdag toen ik op Lowlands was, was het nog 25 graden!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
welke? er is geen week zonder regen geweest of volledig zonnig.
En heb gewoon gewerkt, de dagen dat ik ernaast vrij was waren slecht
van mn 2 weken vakantie zijn er 4 strand waardige dagen geweest waarvan ik er 2 naar het strand ben geweest.
conclusie: kut zomer.
heel augustus is slecht geweest op 1 of 2 dagen na.
Tief zelf opquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tief op joh, gek. Het is fokking augustus en ik heb al een maand niet kunnen bbq'en en tot laat buiten pintenwippen.
Idd, juli was behoorlijk warm, soms heel warm!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat heeft dan toch ook aan jezelf gelegen, zaten genoeg mooie weken bij
Niet genoeg, maar wel redelijk veel.
Heey Arie, dat is niet letterlijk ofzo he!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag en zaterdag toen ik op Lowlands was, was het nog 25 graden!
[..]
Tief zelf op
[..]
Idd, juli was behoorlijk warm, soms heel warm!
Schei toch uit man. pannenkoek. Mooie zomerquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zitten ze weer te zeuren over de zomer
Mooi weer geweest man. Alle echt slechte dagen was ik op vakantie. Heel juli was echt mooi en inderdaad augustus was "iets" minder
In bulgarije is het heerlijk. 15 cocktail voor 25 euro
Echt een schitterend land voor nederlandse alcoholisten
Een vak is genoeg hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:20 schreef FJD het volgende:
In juli is het een paar weken schitterend weer geweest, toen had ik avonddienst in Zaltbommel
Woensdag mee naar de Kuip Frank? Vakken D, K, V, E, F of G. Eten we van tevoren hapje met Ursel bij mij
Daarom staat er ook "of"quote:
Wordt gezelligquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Wordt gezelligWe beloven ons te gedragen Frank
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:16 schreef FJD het volgende:
Dacht dat Feyenoord deze week al wasFlauw dat je niet meegaat Frank? Is leuk
![]()
21-9quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:24 schreef ursel het volgende:
[..]De 22e pas Arie.
Maar wel weer gezellig.
Hoe en wat laat ik nog ff weten, eerst maar eens kijken hoe het reilen en zeilen bij de nieuwe toko gaat.
Vind die kaarten veel te duur altijdquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:16 schreef FJD het volgende:
Dacht dat Feyenoord deze week al wasFlauw dat je niet meegaat Frank, is leuk
![]()
quote:
Bekerduel Feyenoord - Roda JC op 22 septemberquote:Het volledige bekerprogramma:
Dinsdag 21/9:
FC Zwolle - Willem II
Noordwijk - Voorschoten '97
Hollandia - FC Volendam
FC Emmen - SC Heerenveen
Excelsior '31 - ADO Den Haag
HSC '21 - Go Ahead Eagles
Spakenburg - RBC Roosendaal
BV Veendam - Helmond Sport
SDC Putten - DOVO
Sparta Nijkerk - Kozakken Boys
Telstar - Fortuna Sittard