quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Dictatuur vd meerderheid
Meer mensen zin om dinsdag naar Nederland Finland te gaan? 15,- ongeveer is Marktplaats
pr0nquote:Op zondag 5 september 2010 12:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
Echt een topic voor U
Waarom hebben mensen zo een grote pr0n collectie..
quote:Op maandag 6 september 2010 10:08 schreef jpjedi het volgende:
Frank, is kazantip geen leuk festival voor jou?
Laat marianna thieme het maar niet zien...quote:
Vroeg me af hoeveel doden daar vallen. Drank, drugs, 5 weken en aan zee lijkt me nou geen gezonde combinatie.quote:Op maandag 6 september 2010 11:12 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
![]()
Mooie beelden waren dat gisteren zeg
"KaZantip republic is the name of the biggest, longest, craziest, liveliest and most unusual techno, trance and house music event in the world"quote:Op maandag 6 september 2010 10:08 schreef jpjedi het volgende:
Frank, is kazantip geen leuk festival voor jou?
Was gister op tv, echt bizar!quote:Op maandag 6 september 2010 16:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
"KaZantip republic is the name of the biggest, longest, craziest, liveliest and most unusual techno, trance and house music event in the world"
Nee dus.
Ik zag op Google foto's van naakte dames? Dat is dan wel weer ok!quote:
Inderdaad, beetje woodstock idee. Wel veel schrale russische tieten. Liep ook een kerel door beeld inclusief onbedekte tampeloeris.quote:Op maandag 6 september 2010 18:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zag op Google foto's van naakte dames? Dat is dan wel weer ok!
Dat is voor Frankie geen probleemquote:Op maandag 6 september 2010 19:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje woodstock idee. Wel veel schrale russische tieten. Liep ook een kerel door beeld inclusief onbedekte tampeloeris.
Gaafquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:12 schreef staticdata het volgende:
Hallo
Heb toch nog wel aardige vuurwerkfoto's Fer
Ik heb zondag voor het eerst een gemiddelde van 32km/u gehaald over een afstand van 45km van deur tot deurquote:Op maandag 6 september 2010 17:36 schreef FJD het volgende:
Wil je nog mee naar Nederland - Finland Frank? 15,-
Wind mee fietsen27km in 37,8km/u gemiddeld. Kruissnelheden van 45 tot 55 int uur
Scooters inhalen als een dolle
Top fotograaf hequote:Op dinsdag 7 september 2010 10:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Gaaf
Ik ga vanavond even kijken naar de foto's. Ben benieuwd!
Heerlijk die trein
Jij kunt tenminste scherpstellenquote:
Ik heb jullie wel geowned jaquote:
Ik was gewoon goede afleidingquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb jullie wel geowned jaGister kreeg ik er overigens zoals vanouds weer flink van langs met het spelletje spelen
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb je wel Hyves, Facebook & Twitter?
ICQ, bestaat dat nog joh?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb geen facebook, maar wel twitter, msn, hyves, LinkedIn en icq
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |