abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85736156
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:29 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat is idd mogelijk; Bijv. onder hypnose en regressie, maar dit is een gevaarlijke methode.

De meeste implantaten worden onder het mom van "kanker" verwijderd.

Verdiep je maar eens in de explosieve groei tegenwoordig van baarmoederhalskanker, prostaatkanker en borstkanker.

Veel "kwaadaardig weefsel" = gerelateerd aan biotech-implantaten; zowel alien als niet-alien.
Nou nou, dat is nogal een boude bewering die je doet over kanker.
Dus 'implantaten' worden aangezien voor tumoren?
Dat wil er bij mij niet in. Echt niet.
pi_85736168
Nu ben ik toch weer zeer benieuwd hoe we die dingen zichtbaar gaan maken. Bankfurt heeft ze vast eens gezien.
pi_85738881
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou nou, dat is nogal een boude bewering die je doet over kanker.
Dus 'implantaten' worden aangezien voor tumoren?
Een groot deel ja, niet alle; maar vaak zijn implantaten ook veroorzakers van kankerverschijnselen.

quote:
Dat wil er bij mij niet in. Echt niet.
Dat had ik ook verwacht; Het is op zich een goed teken voor de korte termijn, omdat het anders je dagelijkse ritme ontregelt.

Het is jouw eerste reflex als zelfbescherming van je eigen geprogrammeerde wereldbeeld.
Je hele psyche, je interne programmeur en je lagere emotionele lichaam grijpen direct in, zodra dit wereldbeeld dreigt te worden aangetast. Het is alsof een soort eerste firewall wordt opgeworpen tegen indringing van denkbeelden die de interne programmeur kunnen bedreigen.

Het is heel moeilijk om je er van bewust te zijn, nog moeilijker is het je interne programmeur (die in je geimplanteerd is) uit te schakelen.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:50:45 #54
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_85739951
Bankfurt. Waarom negeer je mijn posts? Ik ben oprecht bereid om jouw claim te testen. Ik ben uit 1985 en ik zit onder de vaccinaties.

Zeg me wat ik moet doen!
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_85740111
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:50 schreef SpecialK het volgende:
Bankfurt. Waarom negeer je mijn posts? Ik ben oprecht bereid om jouw claim te testen. Ik ben uit 1985 en ik zit onder de vaccinaties.

Zeg me wat ik moet doen!
Tja, in eerste instantie kun je je lichaamshuid navoelen op onderhuidse knobbels of wratten.

De volgende check is nagaan in de spiegel of je oogkassen symmetrisch horizontaal staan, let er vooral op of je linkeroog(kas) niet teveel naar beneden zakt en/of kleiner is dan het rechterdeel.
pi_85742047
Ik sprak vandaag een KGB agent en die heeft aan mij bewijzen laten zien dat alles wat bankfurt zegt een bewuste "plant" is van de overheid van de usa om via deze propaganda ons te doen denken dat de usa veel machtiger is dan rusland terwijl ze eigenlijk niet eens op de maan zijn geweest.

20.034% zeker, open je ogen schapen voordat ook jij er met open ogen in trapt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:53:25 #57
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_85742421
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:54 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Tja, in eerste instantie kun je je lichaamshuid navoelen op onderhuidse knobbels of wratten.
Niks.

quote:
De volgende check is nagaan in de spiegel of je oogkassen symmetrisch horizontaal staan, let er vooral op of je linkeroog(kas) niet teveel naar beneden zakt en/of kleiner is dan het rechterdeel.
Volgens mij zijn de meeste mensen lichtelijk asymetrisch wat bewijst dit? Niks. Kom eens met wat meer dan "voel je je wel eens gek" en "heb je wel eens een wratje". Die chips zitten in m'n lichaam dude. Er moet een manier zijn waarop we ze echt onomstotelijk zichtbaar kunnen krijgen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_85752264
quote:

[..]

Links achter in mijn nek. Voelt aan als een zeer kleine lipoom/bobbeltje. Zit er nu zo'n 1,5 á 2 jaar. Kwam uit het niets.

Oogkassen? Mijn linkeroogkas zit juist ietsjes hoger, niet merkbaar van buiten, maar ik voel het duidelijk aan het bot.

Ik ben blond met groene ogen. Wat nu?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 23:25:45 #59
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_85752878
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:11 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Links achter in mijn nek. Voelt aan als een zeer kleine lipoom/bobbeltje. Zit er nu zo'n 1,5 á 2 jaar. Kwam uit het niets.

Oogkassen? Mijn linkeroogkas zit juist ietsjes hoger, niet merkbaar van buiten, maar ik voel het duidelijk aan het bot.

Ik ben blond met groene ogen. Wat nu?
We are all doomed. :'( ;(
pi_85755283
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 23:21 schreef WallOfStars het volgende:
je data is incorrect lambiekje.

En jouw data is incompleet, het gaat om veel meer dan paspoorten alleen:

quote:
The most recent active RFID standards (IEEE 802.15.4) have adopted primarily 2.4 GHz as their operating frequency. This frequency is available worldwide. In contrast, semipassive tags operate at UHF frequency bands whose applicability varies from country to country.

http://alumni.media.mit.edu/~deva/papers/senseid.pdf
Meteen wat info over batterijen erbij voor de liefhebber.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_85757863
quote:

[..]

_O-

Dat is bij bijna niemand het geval, dat het perfect symmetrisch is.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:23:46 #62
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_85760442
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:20 schreef Resonancer het volgende:

[..]

En jouw data is incompleet, het gaat om veel meer dan paspoorten alleen:
[..]

Meteen wat info over batterijen erbij voor de liefhebber.
thanks voor de link.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_85761917
de semi-passieve rfid-chips die vooral de UHF band gebruiken zijn juist de 'kleinste' RFID chips met een erg laag gebruik... er is praktisch gezien geen enkele interferentie tussen bv het gebruik van UHF voor Televisie-signalen, radio en/of bv Radar...
wél zal per definitie UHF nooit geschikt zijn voor ver dragende RFID chips (welke ook nooit semi-passief kunnen zijn), dowmeg omdat die en complete frequentie zouden innemen en daarmee wel andere zendingen kunnen storen, maar vooral ook 'elkaar' kunnen storen....

stel je bv voor dat wat de meste 'gelovers' hier denken, dat iedere persoon een verdragende chip in zich draagt die op UHF uitzend.... niet alleen zal je dan een aluminium-hoedje moeten opzetten om de antenne-werking te versterken, anders bereik je nooit zulk een ver bereik, maar ook zal je dan al snel miljoenen, uitzendingen op een erg beperkte bandbreedte hebben, wat feitelijk ook gewoon enkel een helehoop 'ruis' zou opleveren waar nisk meer mee te doen valt...

Juist voor praktische toepasingen van de 'individuele' Indentificatie-mogelijkheid van RFID is het belangrijk dat je een duidelijk 'meetpunt' hebt waar je in een erg beperkte omgeving de chip kunt 'scannen', en je zeker bent dat je ook exact dat product 'te pakken hebt'....

ook dan zit je dus nog steeds met een soort van 'poortjes' (het verschil met de traditionele anti-diefstal-poortjes is dat er niet enkel een 'trigger-signaal' van uitgaat dat een alarm activeert, mar de betreffende chip en uniek en individueel ID-signaal afgeeft)...
Je kunt een RFID-chip goed vergelijken met een Barcode, met als voordeel dat je dus niet exact een scan-systeem gericht op die barcode moet houden en die barcode ook niet 'zichtbaar' hoeft te zijn (waardoor het dus nuteloos is als klanten bv een prijs-labeltje 'wisselen')
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:15:07 #64
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_85764399
nou nou, d'r worden nogal wat uitspraken gedaan over kanker in dit topic. Maar, het troost me wel ergens. Mijn vader is dus niet 4 weken geleden overleden aan kanker door z'n hele lichaam, maar door chips. Gelukkig, ik dacht al even dat ik niemand de schuld kon geven, maar nu kan ik 'de overheid' de schuld geven, want zij hebben die zooi in z'n lichaam gebracht.

De artsen die zeiden dat ze niks meer voor 'm konden doen hebben 10 jaar gestudeerd en zijn natuurlijk vals geindoctrineerd om de tumoren te zien als weefsel, en niet voor wat ze werkelijk zijn, miljaren kleine apparaatjes. Dat, of ze zitten ook in het complot, maar dan is m'n vader dus vermoord.

En die chips, hoe vermenigvuldigen die zich dan? En wat was het doel daarvan? Want het begon in z'n alvleesklier, maar die chipjes nestelden zich toen ook in lever, en toen in zn botten, ruggenmerg, lymfeklieren, maag, darmen, etc. Was hij een soldaat in wording? Dat ze 'm konden mindcontrollen dmv die chips? Hadden ze wel wat eerder mogen zijn, want hij heeft nooit ook maar iets raars gedaan, en nu is hij dood. Beetje zonde van al die moeite en tijd want hij is 5 jaar ziek (of gechipt, het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk) geweest, ziekenhuis in ziekenhuis uit, en allemaal die artsen die waren of onwetend, of zaten in het complot, in het geval van mn vader bijna 5 jaar lang, en dat allemaal uiteindelijk voor niks, want hij is overleden voordat hij blijkbaar z'n taak heeft kunnen uitvoeren. Jammer hoor.

Met andere woorden, er zijn een aantal mensen in dit subforum waar ik zowat van over m'n nek ga. Dat het mogelijk is dat dergelijke figuren die volledig van God los zijn hier in BNW een platform krijgen geboden om dergelijke bullshit te spuien over dit soort onderwerpen vind ik werkelijk te belachelijk voor woorden, en dat wordt dan verder niet gemodereerd anders dan 'nu weer lief doen tegen elkaar'. Ik ben blij dat ik gestopt ben met hier actief te posten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_85766875
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:15 schreef CoolGuy het volgende:
nou nou, d'r worden nogal wat uitspraken gedaan over kanker in dit topic. Maar, het troost me wel ergens. Mijn vader is dus niet 4 weken geleden overleden aan kanker door z'n hele lichaam, maar door chips. Gelukkig, ik dacht al even dat ik niemand de schuld kon geven, maar nu kan ik 'de overheid' de schuld geven, want zij hebben die zooi in z'n lichaam gebracht.

De artsen die zeiden dat ze niks meer voor 'm konden doen hebben 10 jaar gestudeerd en zijn natuurlijk vals geindoctrineerd om de tumoren te zien als weefsel, en niet voor wat ze werkelijk zijn, miljaren kleine apparaatjes. Dat, of ze zitten ook in het complot, maar dan is m'n vader dus vermoord.

En die chips, hoe vermenigvuldigen die zich dan? En wat was het doel daarvan? Want het begon in z'n alvleesklier, maar die chipjes nestelden zich toen ook in lever, en toen in zn botten, ruggenmerg, lymfeklieren, maag, darmen, etc. Was hij een soldaat in wording? Dat ze 'm konden mindcontrollen dmv die chips? Hadden ze wel wat eerder mogen zijn, want hij heeft nooit ook maar iets raars gedaan, en nu is hij dood. Beetje zonde van al die moeite en tijd want hij is 5 jaar ziek (of gechipt, het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk) geweest, ziekenhuis in ziekenhuis uit, en allemaal die artsen die waren of onwetend, of zaten in het complot, in het geval van mn vader bijna 5 jaar lang, en dat allemaal uiteindelijk voor niks, want hij is overleden voordat hij blijkbaar z'n taak heeft kunnen uitvoeren. Jammer hoor.

Met andere woorden, er zijn een aantal mensen in dit subforum waar ik zowat van over m'n nek ga. Dat het mogelijk is dat dergelijke figuren die volledig van God los zijn hier in BNW een platform krijgen geboden om dergelijke bullshit te spuien over dit soort onderwerpen vind ik werkelijk te belachelijk voor woorden, en dat wordt dan verder niet gemodereerd anders dan 'nu weer lief doen tegen elkaar'. Ik ben blij dat ik gestopt ben met hier actief te posten.
Ik kan me HEEL goed voorstellen dat dit echt ontzettend wrang voor je is. Mijn condoleances uiteraard voor je vader.
Er worden in BNW wel meer uitspraken over kanker gedaan, bijvoorbeeld dat het een getransmuteerde schimmel of bacterie zou zijn en feitelijk niet eens schadelijk voor je lichaam zou zijn.

BNW is in het leven geroepen omdat er onder vrij veel mensen duidelijk een behoefte was om over dit soort alternatieve verklaringen te discussiëren. Er wordt gezegd dat dit soort gevallen (dat mensen aan zo'n ziekte overlijden) komt doordat "zij" de wereldbevolking willen decimeren om zo een nieuwe samenleving op te bouwen.
Het is logisch dat als je dit soort zaken niet gelooft en je maakt in je naaste familie een sterfgeval mee, dat je furieus wordt als je dit soort theorieën leest. Echter, als mensen deze zaken echt oprecht geloven, moeten ze er ook over kunnen praten. Mocht het puur trollen zijn wat sommigen hier misschien zitten te doen, dan moeten diegenen zich echt de ballen uit de broek schamen als hun berichten gelezen worden door nabestaanden van dierbare overledenen.
pi_85767142
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:22 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik kan me HEEL goed voorstellen dat dit echt ontzettend wrang voor je is. Mijn condoleances uiteraard voor je vader.
Er worden in BNW wel meer uitspraken over kanker gedaan, bijvoorbeeld dat het een getransmuteerde schimmel of bacterie zou zijn en feitelijk niet eens schadelijk voor je lichaam zou zijn.

BNW is in het leven geroepen omdat er onder vrij veel mensen duidelijk een behoefte was om over dit soort alternatieve verklaringen te discussiëren. Er wordt gezegd dat dit soort gevallen (dat mensen aan zo'n ziekte overlijden) komt doordat "zij" de wereldbevolking willen decimeren om zo een nieuwe samenleving op te bouwen.
Het is logisch dat als je dit soort zaken niet gelooft en je maakt in je naaste familie een sterfgeval mee, dat je furieus wordt als je dit soort theorieën leest. Echter, als mensen deze zaken echt oprecht geloven, moeten ze er ook over kunnen praten. Mocht het puur trollen zijn wat sommigen hier misschien zitten te doen, dan moeten diegenen zich echt de ballen uit de broek schamen als hun berichten gelezen worden door nabestaanden van dierbare overledenen.
Wat mij betreft schieten de moderators dat soort users de ballen uit de broek, het begint hier toch echt een soort van rariteitenkabinet te worden.

Discussieren aan de rand van de wetenschap zorgt voor onderling begrip en kan soms vernieuwende inzichten opleveren, maar wat jij omschrijft als "discussieren" zie ik meer als het gewauwel van geestezieke individuen, volledig losgeslagen van elk contact met de wetenschap en werkelijkheid..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  Moderator vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:34:16 #67
16180 crew  CoolGuy
pi_85767259
Dat is meten met 2 maten wat er dan gedaan wordt. Immers, er zullen ook genoeg mensen zijn die niet geloven in de Holocaust, en als die mensen dat oprecht geloven, dan moeten ze daar over kunnen praten.

De holocaust ontkennen mag echter niet volgens de wet, en mag hier op Fok! ook niet, ondanks dat er vast mensen hier zullen zijn (geweest/komen) die dat oprecht geloven, en dus niet aan 't trollen zijn. Dergelijke uitspraken worden echter wel verboden hier.

Daarnaast is het ook nog eens zo dat dit niet gepresenteerd wordt als een 'theorie' maar als een 'feit' en alle mensen die het daar niet mee eens zijn 'moeten de ogen eens openen'. Kom nou. Als dergelijke dingen hier mogen kan ik ook zeggen dat bepaalde mensen hier hardstikke gestoord zijn, en opgesloten moeten worden in een inrichting, in plaats van vrij rond te lopen en mee te draaien in precies die maatschappij die ze verafschuwen omdat die voor het grootste gedeelte bestaat uit makke schapen, die niet doorhebben wat zij als Verhevenen wel doorhebben.

Diezelfde redenering wordt hier op Fok gehanteerd, dus alle mensen die hun ogen moeten openen en als makke schapen betiteld worden, daarmee dus persoonlijk worden aangevallen, immers, zij zijn niet slim/intelligent/verheven genoeg om DE werkelijkheid te zien, wordt niet gemodereerd. Zeggen dat kanker en aids niet bestaan (dat is al vaker geroepen hier) wordt niet gemodereerd, immers, als mensen het oprecht geloven moet dat besproken kunnen worden. Maar zeggen dat 6 miljoen Joden nooit vermoord zijn, dat mag dan niet, toevallig ook omdat dat volgens de wet niet mag.

Rot op met je dubbele standaard zeg. (dit is niet persoonlijk naar jou TOT maar naar die dubbele standaard van Fok toe).

[ Bericht 31% gewijzigd door CoolGuy op 27-08-2010 12:44:13 ]
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:41:37 #68
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_85767512
Hey CoolGuy,

Hoewel ik het met je eens bent dat het hier best wel een dierentuin aan idioterie kan zijn moet ik wel zeggen dat zoiets als de vrijheid van meningsuiting wat mij betreft een aantal tredes hoger staat dan het recht om je niet beledigd te voelen. Dat Fok! enkele restricties stelt mogen ze natuurlijk zelf weten aangezien het hun feestje is maar in het dagelijks leven lijkt het mij onwenselijk dat mensen elkaar de mond gaan snoeren simpelweg omdat het onderwerp hen niet aan staat.

Ook mensen zoals bijvoorbeeld bankfurt moeten kunnen zeggen en vinden wat ze willen ookal vinden jij en ik dat dit voort komt uit diepe psychologische problemen waaronder een stukje schizofrenie en voelt het specifieke onderwerp voor jou aan als een schrijnends.
  Moderator vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:46:47 #69
16180 crew  CoolGuy
pi_85767700
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:41 schreef SpecialK het volgende:
Hey CoolGuy,

Hoewel ik het met je eens bent dat het hier best wel een dierentuin aan idioterie kan zijn moet ik wel zeggen dat zoiets als de vrijheid van meningsuiting wat mij betreft een aantal tredes hoger staat dan het recht om je niet beledigd te voelen. Dat Fok! enkele restricties stelt mogen ze natuurlijk zelf weten aangezien het hun feestje is maar in het dagelijks leven lijkt het mij onwenselijk dat mensen elkaar de mond gaan snoeren simpelweg omdat het onderwerp hen niet aan staat.

Ook mensen zoals bijvoorbeeld bankfurt moeten kunnen zeggen en vinden wat ze willen ookal vinden jij en ik dat dit voort komt uit diepe psychologische problemen waaronder een stukje schizofrenie en voelt het specifieke onderwerp voor jou aan als een schrijnends.
Dat eerste ben ik het mee eens. Iedereen heeft het recht op meningsuiting. Maar, dan mag iedereen dus ook in principe verkondigen dat de Holocaust nooit is gebeurd, maar dat mag dan weer niet. Dat terwijl in beide gevallen het zo maar kan zijn dat degene die de uitspraken doet heilig gelooft in hetgeen hij zegt. Dan moet de onderbouwing niet zijn dat 'als je het gelooft het hier besproken mag worden' maar 'als het voor de wet mag, mag het hier ook'.
pi_85767889
Die wet conform de Holocaust vind ik ook nonsens.

Gecondoleerd met je vader, hij is vast en zeker in goede handen.
pi_85768200
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:53 schreef Orchestra. het volgende:
Die wet conform de Holocaust vind ik ook nonsens.

Mee eens, ik vind die wet ook complete bullshit en ook daarover zijn weer genoeg conspiracy theories, maar we hebben ons nu gewoon eenmaal aan de wet te houden.
Het forum van Fok biedt mensen gewoon plaats om hun zegje te doen over de dingen waarover ze willen praten, maar Fok kan natuurlijk NIET meedoen aan illegale praktijken. Holocaustontkenning is verboden en Fok moet niet medeplichtig worden aan het overtreden van die wet.

Wat de theorieën betreft die hier in BNW verkondigd worden: natuurlijk is het bloedirritant als mensen het als keihard vaststaande feit verkondigen en de andere users voor schapen uitmaken die hun ogen open moeten doen, maar er wordt wel gelet op dat men hun uitspraken kan onderbouwen (kan men dat niet, dan is het geen feit), en het uitschelden van mensen voor schapen enzo wordt in het algemeen ook weggemodereerd. (Het kan er natuurlijk een keertje tussendoor glippen.)
pi_85769217
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:01 schreef ToT het volgende:

[..]

Mee eens, ik vind die wet ook complete bullshit en ook daarover zijn weer genoeg conspiracy theories, maar we hebben ons nu gewoon eenmaal aan de wet te houden.
Het forum van Fok biedt mensen gewoon plaats om hun zegje te doen over de dingen waarover ze willen praten, maar Fok kan natuurlijk NIET meedoen aan illegale praktijken. Holocaustontkenning is verboden en Fok moet niet medeplichtig worden aan het overtreden van die wet.

Wat de theorieën betreft die hier in BNW verkondigd worden: natuurlijk is het bloedirritant als mensen het als keihard vaststaande feit verkondigen en de andere users voor schapen uitmaken die hun ogen open moeten doen, maar er wordt wel gelet op dat men hun uitspraken kan onderbouwen (kan men dat niet, dan is het geen feit), en het uitschelden van mensen voor schapen enzo wordt in het algemeen ook weggemodereerd. (Het kan er natuurlijk een keertje tussendoor glippen.)
Gek genoeg komen dat soort kreten als andere users voor onwetende makke schapen uitmaken, en veel erger, pas na een aantal posts in dat soort discussies. Vaak als "weerwoord" tegen feiten/onderzoeken/keiharde natuurkundige feiten die hun eerste beweringen weerleggen. Of er wordt aan de haren iets compleet anders bijgehaald, ook een bekend fenomeen. Dat letten op feiten is mij dan wat ontgaan moet ik eerlijk zeggen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:43:32 #73
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_85769726
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:40 schreef RM-rf het volgende:
de semi-passieve rfid-chips die vooral de UHF band gebruiken zijn juist de 'kleinste' RFID chips met een erg laag gebruik... er is praktisch gezien geen enkele interferentie tussen bv het gebruik van UHF voor Televisie-signalen, radio en/of bv Radar...
wél zal per definitie UHF nooit geschikt zijn voor ver dragende RFID chips (welke ook nooit semi-passief kunnen zijn), dowmeg omdat die en complete frequentie zouden innemen en daarmee wel andere zendingen kunnen storen, maar vooral ook 'elkaar' kunnen storen....

stel je bv voor dat wat de meste 'gelovers' hier denken, dat iedere persoon een verdragende chip in zich draagt die op UHF uitzend.... niet alleen zal je dan een aluminium-hoedje moeten opzetten om de antenne-werking te versterken, anders bereik je nooit zulk een ver bereik, maar ook zal je dan al snel miljoenen, uitzendingen op een erg beperkte bandbreedte hebben, wat feitelijk ook gewoon enkel een helehoop 'ruis' zou opleveren waar nisk meer mee te doen valt...

Juist voor praktische toepasingen van de 'individuele' Indentificatie-mogelijkheid van RFID is het belangrijk dat je een duidelijk 'meetpunt' hebt waar je in een erg beperkte omgeving de chip kunt 'scannen', en je zeker bent dat je ook exact dat product 'te pakken hebt'....

ook dan zit je dus nog steeds met een soort van 'poortjes' (het verschil met de traditionele anti-diefstal-poortjes is dat er niet enkel een 'trigger-signaal' van uitgaat dat een alarm activeert, mar de betreffende chip en uniek en individueel ID-signaal afgeeft)...
Je kunt een RFID-chip goed vergelijken met een Barcode, met als voordeel dat je dus niet exact een scan-systeem gericht op die barcode moet houden en die barcode ook niet 'zichtbaar' hoeft te zijn (waardoor het dus nuteloos is als klanten bv een prijs-labeltje 'wisselen')
je vergeet alleen dat een dergelijk chip te herprogrammeren is. Dus uniek is het niet. Frauderen, schuldafschuiving kan floreren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_85770474
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:15 schreef CoolGuy het volgende:

heel erg vervelend om te horen wat je zo kort geleden mee hebt gemaakt. Toevallig heb ik twee weken geleden ongeveer dezelfde uitspraak gedaan tegenover een andere user, helaas lijkt diegene niet eens begrepen te hebben wat ik bedoelde.

Elke keer dat er hier als een feit geclaimed wordt dat iets 100% zeker kanker veroorzaakt en dat het vragen naar een rationalisering daarachter alleen de evil-kanker-industrie in stand houdt, wordt er eigenlijk geimpliceerd dat "wij" skeptici verantwoordelijk zijn voor de kanker van mensen waar we van houden, dat is extreem pijnlijk, maar dat het pijnlijk is wil er bij die mensen niet in...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85770494
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je vergeet alleen dat een dergelijk chip te herprogrammeren is. Dus uniek is het niet. Frauderen, schuldafschuiving kan floreren.
Als je dat wilt, zal je dus erg dichtbij moeten zijn, in de persoonlijke sfeer van een geïmplanteerd persoon dus. Wat mensen nu ook moeten doen om zeg je beurs met treinkaartjes te stelen.. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')