Daarom wil ik dat nieuwe paspoort ook niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kijk Suspect Nation .. en je hebt een idee wat er mogelijk is.
Nou, gewoon als jij over straat loopt, in een winkelcentrum, een openbaar gebouw, anyware.
Het is dus niet alleen de 'overheid' die je eventueel kan controleren. Voor een paar tientjes kan je het zelf ook.
Je paspoort is volledig uit te lezen op tientallen meters zelf vanuit een rijdende auto.
Een skinchip kan overload worden wat inhoud dat er een nieuwe serial nummer geupload kan worden. Wat zoveel betekent dat je voor de scanners een ander persoon bent.

Er was een student die het heeft laten escaleren. ... maar helaas die jongen is nu dood door een epileptische aanval.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Daarom wil ik dat nieuwe paspoort ook niet.
Maar volgend jaar loopt mijn oude paspoort af, wat moet ik doen? Zonder geldig ID voortaan rondlopen en op vakantie elke keer een douanier geld in zijn handen stoppen, om toch door te kunnen reizen zonder documenten? (Voordeeltje van het feit dat de douaniers aan de buitengrenzen van de EU kapot-corrupt zijn). Gaat wel dure grap worden.
Ik bedoel, concreet: wat moet je doen? Eigen paspoorten gaan uitgeven van fictieve staat demonstratief?
Heeft iemand hier ideeën hoe hiertegen in verzet te komen, want ik lees alleen gejammer, maar daar koop ik weinig voor. Welke acties hiertegen zijn mogelijk?

Ik ken het.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er was een student die het heeft laten escaleren. ... maar helaas die jongen is nu dood door een epileptische aanval.

Maar dan gaat het om manipulatie van een poll en een troll, een kloon.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:30 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Alles.is fraude gevoelig,kijk maar eens naaar cheaters in een spel. Deze cheaters worden handmatig/automatisch geband maar na een proxy en update en wellicht naamsverandering kunnen ze weer verder.:

ov-chipkaart kan toch ook van een afstand worden uitgelezen en daar zit ook geen batterij in.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:05 schreef ATuin-hek het volgende:
Lambiekje, hoe zit het nou met die batterij?

Dat weet ik. Daar gaat het me ook niet om.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
ov-chipkaart kan toch ook van een afstand worden uitgelezen en daar zit ook geen batterij in.

Wikkel dat ding in alu-folie.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Daarom wil ik dat nieuwe paspoort ook niet.
Maar volgend jaar loopt mijn oude paspoort af, wat moet ik doen? Zonder geldig ID voortaan rondlopen en op vakantie elke keer een douanier geld in zijn handen stoppen, om toch door te kunnen reizen zonder documenten? (Voordeeltje van het feit dat de douaniers aan de buitengrenzen van de EU kapot-corrupt zijn). Gaat wel dure grap worden.
Ik bedoel, concreet: wat moet je doen? Eigen paspoorten gaan uitgeven van fictieve staat demonstratief?
Heeft iemand hier ideeën hoe hiertegen in verzet te komen, want ik lees alleen gejammer, maar daar koop ik weinig voor. Welke acties hiertegen zijn mogelijk?

Dit lijkt mij de perfecte premisse voor een experiment. Hoe zijn deze chips aan te tonen? Ik ben van 1985 en bereid (niet pijnlijke) experimenten op mezelf te doen. Zeg het maar!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:53 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Veel vaccinaties gehad ? Veel medicijnen geslikt ?
Zo ja, dan zit je lichaam zeer waarschijnlijk vol micro-implanten en micro-bio-electronica, (niet te zien op Rontgen -foto's).

Dus zijn batterij is een verzinsel. Er is een type RFID chip, zoals gebruikt op de OV-chipkaart, welke je kan activeren door een gecodeerd signaal, en door het ontwerp kan die chip een deel van de energie van dat signaal weer gebruiken voor het terugzenden van informatie. Zonder gecodeerd signaal kan zo'n chip dus niks, aangezien er geen stroomvoorziening ingebouwd is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
ov-chipkaart kan toch ook van een afstand worden uitgelezen en daar zit ook geen batterij in.

Als die dingen niet te zien zijn op röntgenfoto's, hoe weet jij dan dat ze er wel zijn?? Overigens heb ik ook een MRI scan van mijn vriendin haar hoofd gezien recentelijk, en daar was ook niks op te zien. Als er enige vorm van chips/implantaten in haar hadden gezeten, waren die er op een vrij pijnlijke en bloederige manier uit gekomen tijdens die scan, aangezien dat een joekel van een magneet is, en je voor het zenden/ontvangen van electische signalen toch een antenne met enig metaal nodig hebt, nog afgezien van de chip & stroomvoorziening ervan, zelf.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:53 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Veel vaccinaties gehad ? Veel medicijnen geslikt ?
Zo ja, dan zit je lichaam zeer waarschijnlijk vol micro-implanten en micro-bio-electronica, (niet te zien op Rontgen -foto's).
Maar maak je niet druk, de meeste van ons hebben dat ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.

quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:07 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Als die dingen niet te zien zijn op röntgenfoto's, hoe weet jij dan dat ze er wel zijn?? Overigens heb ik ook een MRI scan van mijn vriendin haar hoofd gezien recentelijk, en daar was ook niks op te zien. Als er enige vorm van chips/implantaten in haar hadden gezeten, waren die er op een vrij pijnlijke en bloederige manier uit gekomen tijdens die scan, aangezien dat een joekel van een magneet is, en je voor het zenden/ontvangen van electische signalen toch een antenne met enig metaal nodig hebt, nog afgezien van de chip & stroomvoorziening ervan, zelf.Klopt, vandaar ook het formulier dat men in moet vullen voor de MRI gemaakt wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of er metaalsplinters in het lichaam zitten, of je een kunstheup of knie hebt, kortom, er wordt van tevoren goed gekeken of de MRI wel gemaakt kán worden. Enfin, hier weet ATuinhek meer van, veel meer.
Edit: zie hierboven, Tuinhek is er al

Kloptquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, vandaar ook het formulier dat men in moet vullen voor de MRI gemaakt wordt.
Of er metaalsplinters in het lichaam zitten, of je een kunstheup of knie hebt, kortom, er wordt van tevoren goed gekeken of de MRI wel gemaakt kán worden. Enfin, hier weet ATuinhek meer van, veel meer.
Edit: zie hierboven, Tuinhek is er al
 Vooral ferrometalen zijn dodelijk. Die worden daadwerkelijk aangetrokken. Andere metalen kunnen ook flinke problemen opleveren qua opwarming, verstoring van het veld etc. En natuurlijk de weerstand tegen beweging.
 Vooral ferrometalen zijn dodelijk. Die worden daadwerkelijk aangetrokken. Andere metalen kunnen ook flinke problemen opleveren qua opwarming, verstoring van het veld etc. En natuurlijk de weerstand tegen beweging.

quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:07 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Als die dingen niet te zien zijn op röntgenfoto's, hoe weet jij dan dat ze er wel zijn?? Overigens heb ik ook een MRI scan van mijn vriendin haar hoofd gezien recentelijk, en daar was ook niks op te zien. Als er enige vorm van chips/implantaten in haar hadden gezeten, waren die er op een vrij pijnlijke en bloederige manier uit gekomen tijdens die scan, aangezien dat een joekel van een magneet is, en je voor het zenden/ontvangen van electische signalen toch een antenne met enig metaal nodig hebt, nog afgezien van de chip & stroomvoorziening ervan, zelf.Overigens... toevallig heb ik hier van enkele jaren terug een mooie scan van m'n hersenen moeten laten maken ivbm opgefokte junk die het nodig vond mij een dreun tegen m'n hoofd te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via een mooi programmatje van de OLVG zijn de beelden te exploreren zodat je elke laag met verschillende kleurintensiteit settings kunt bekijken.
Geen teken van ook maar iets kunstmatigs in m'n schedel. Ik wil best wat screenshots hiervan posten zodra ik weer thuis ben Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/

Nooit iets vreemds (afgezien van een enkele anatomische afwijking) op gezien.
 Nooit iets vreemds (afgezien van een enkele anatomische afwijking) op gezien.

Jamaar jij bent een illuminati insider, en dus zullen die scans vast wel gemanipuleerd zijn..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:43 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik heb zulke scans van 50 personenNooit iets vreemds (afgezien van een enkele anatomische afwijking) op gezien.

De meeste implants zijn ingebracht per vaccinatie. Sommigen zijn ingebracht na ontvoering (D.w.z. teleportatie naar militaire bases), meestal tijdens het slapen, toen betroffenen de leeftijd van 6 tot 17 jaar hadden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:07 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Als die dingen niet te zien zijn op röntgenfoto's, hoe weet jij dan dat ze er wel zijn?? Overigens heb ik ook een MRI scan van mijn vriendin haar hoofd gezien recentelijk, en daar was ook niks op te zien. Als er enige vorm van chips/implantaten in haar hadden gezeten, waren die er op een vrij pijnlijke en bloederige manier uit gekomen tijdens die scan, aangezien dat een joekel van een magneet is, en je voor het zenden/ontvangen van electische signalen toch een antenne met enig metaal nodig hebt, nog afgezien van de chip & stroomvoorziening ervan, zelf.
Ik heb nieuws voor jou:quote:En kom aub niet aan met het antwoord, "ze hebben chips die geen metaal bevatten", en dus niet te zien zijn op een MRI, zo kan je wel blijven ontwijken.

Dat is idd mogelijk; Bijv. onder hypnose en regressie, maar dit is een gevaarlijke methode.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:24 schreef SpecialK het volgende:
Dus, bankfurt. Hoe gaan we die dingen meten in ons experiment?

Ik mis alleen nog de reptillians in dit schaamteloze samenraapsel van ongefundeerde theorieën..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:22 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De meeste implants zijn ingebracht per vaccinatie. Sommigen zijn ingebracht na ontvoering (D.w.z. teleportatie naar militaire bases), meestal tijdens het slapen, toen betroffenen de leeftijd van 6 tot 17 jaar hadden.
Tegenwoordig kunnen ook per sateliet of per UMTS-mast of per mobieltje implantaten worden ingebracht d.m.v. ELF voor ondersteunende hypnose en hoog-frequente golven (programma's bevattend) die d.m.v. remote control worden aangestuurd; Op deze wijze wordt het DNA gemanipuleerd en geprogrammeerd voor het maken van interne bio-chips in je lichaam al dan niet in combinatie met voorgeschreven medicijnen. Andere vormen van implantatie geschieden via het eten van genetisch gemanipuleerd voedsel (m.n. soja, mais) en het gebruik van moderne electronica in huis.
[..]
Ik heb nieuws voor jou:
De technologie die ze er voor gebruiken is al langer dan 50 jaar in gebruik. En idd, metaal hoeven ze niet te bevatten.
Het is alien technologie toegepast op de kennis die de Nazi-geleerden hebben opgedaan met proeven op mensen.
Een voorbeeld is het Lebensborn project van Dr. Mengele;
M.n. blonde mensen met blauwe ogen zijn uitermate geschikt voor implantatie en mind-control.
 Nog afgezien van het feit dat je de werking en achterliggende technieken van zeker 10 veel gebruikte apparaten zo te lezen écht niet snapt.. Jij voelt je uiteraard niet gebonden aan natuurwetten, laat staan gezond verstand, of wel?
  Nog afgezien van het feit dat je de werking en achterliggende technieken van zeker 10 veel gebruikte apparaten zo te lezen écht niet snapt.. Jij voelt je uiteraard niet gebonden aan natuurwetten, laat staan gezond verstand, of wel? 

Wacht even. Alles op een rijtje. We hebben het hier over objecten...:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:29 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat is idd mogelijk; Bijv. onder hypnose en regressie, maar dit is een gevaarlijke methode.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |