quote:Digital TV & RFID: FreeingUp Bandwidth the Better to Track You With, My Dear
Is there a relationship between the swith to digital TV and the need to “free up bandwidth” for new global surveillance RFID technologies which will be used on unsuspecting people? Several writers sspect so. Here’s the telltale article with a link at the end to the original lecture given in Canada.
“Nigel Gilbert of the Royal Academy of Engineering said that by 2011 you should be able to go on Google and find out where someone is at anytime from chips on clothing, in cars, in cell phones and inside many people themselves,” Redmond said.
According to a former 31-year IBM employee, the highly-publicized, mandatory switch from analog to digital television is mainly being done to free up analog frequencies and make room for scanners used to read implantable RFID microchips and track people and products throughout the world.
bron
Levi's zijn sprijkerbroeken heeft gechipt. en dat Wal-Mart ook allerlei kleding chipt.quote:RFID’s can be passive, semi-passive or active. Active RFID’s have an internal power source such as a battery. This allows the tag to send signals back to the reader, so if I have a RFID on me and it has a battery, I can just send a signal to a reader wherever it is. They can receive and store data, and be read at a further distance than the passive RFID’s. The batteries can only last a short while. But the current batteries in the RFID’s can last for over a hundred years, because of their self-generating power. Ultrawideband (UWB) allows the small battery operated RFID tag to be sensed over fairly wide areas. For instance, GE Aircraft Engines in Ohio has installed five readers in the factory and it covers over 30,000 square feet so they can track everything within that area with only the five readers. That gives you an idea of the distance that can be covered by an RFID tag that might be on you or on equipment.
bron

Jij loopt nu in een broek van Zeeman. JE ZAL EEN LEVI'S KOPEN OF IK STUUR DE BILDERBERG GROEP ACHTER JE AAN!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
Levi's zijn sprijkerbroeken heeft gechipt. en dat Wal-Mart ook allerlei kleding chipt.
Tja... Het lijkt me duidelijk. Extreme Controle op Minority Report wijze.
Nu zijn het nog enkele producten die uniek gechipt zijn, maar men wel elk denkbaar product chippen ook voedsel.
Deze 1984 nightmare begint ziekelijke vormen aan te nemen

Kijk Suspect Nation .. en je hebt een idee wat er mogelijk is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:57 schreef DroogDok het volgende:
Op welke wijze willen ze precies gaan scannen dan?

Maar waarom hebben ze daar bandbreedte op de tv kabel voor nodig? In een rijdende auto heb je sowieso geen kabel.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kijk Suspect Nation .. en je hebt een idee wat er mogelijk is.
Nou, gewoon als jij over straat loopt, in een winkelcentrum, een openbaar gebouw, anyware.
Het is dus niet alleen de 'overheid' die je eventueel kan controleren. Voor een paar tientjes kan je het zelf ook.
Je paspoort is volledig uit te lezen op tientallen meters zelf vanuit een rijdende auto.
Een skinchip kan overload worden wat inhoud dat er een nieuwe serial nummer geupload kan worden. Wat zoveel betekent dat je voor de scanners een ander persoon bent.

Wat grappig dat die scanners op luchthaven stansted dan zelfs al moeite hadden m'n chip te lezen op een afstand van 1 cm.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kijk Suspect Nation .. en je hebt een idee wat er mogelijk is.
Nou, gewoon als jij over straat loopt, in een winkelcentrum, een openbaar gebouw, anyware.
Het is dus niet alleen de 'overheid' die je eventueel kan controleren. Voor een paar tientjes kan je het zelf ook.
Je paspoort is volledig uit te lezen op tientallen meters zelf vanuit een rijdende auto.

nee nee nee je snapt het niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:31 schreef RM-rf het volgende:
zucht ... dit soort berichten wordt echt gemaakt voor mensen die denken dat 'digitale televisie' en 'rfid' eigenlijk gewoon één ding is ... 'ja, het is allemaal iets met digitaal enzo..'
kennelijk is die 31-jarige voormalige IBM -werknemer ook een van die domme mensen, maar ja, dat kan best, er staat bv nergens in welke functie die zat en als 31-jarige weer buiten het bedrijf gezet worden betekent dat je inderdaad geen hoogvlieger was qua carriere (en nu zal de lieve man wel werkloos thuiszitten en teveel tijd overhebben en complotten gaan uitdenken)

Hacker kloont RFID-paspoort tijdens wardrivequote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat grappig dat die scanners op luchthaven stansted dan zelfs al moeite hadden m'n chip te lezen op een afstand van 1 cm.

en dat maakt wat uit? (los ervand at er tot nu toe zeker geen televisieuitzendingen 'verdwijnen' uit de ether)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee nee nee je snapt het niet.
Er wordt nergens gezegd dat het een ding is. Analoge TV wordt van de UHF band gehaald en verplaatst naar digitale TV om die band dan beschikbaar te stellen voor RFID.

Wait, what? Kan iemand mij uitleggen hoe een self-generating power batterij zou moeten werken?quote:The batteries can only last a short while. But the current batteries in the RFID’s can last for over a hundred years, because of their self-generating power.

Ze zetten de energie van radiogolven om tot energie om zelf te gebruiken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wait, what? Kan iemand mij uitleggen hoe een self-generating power batterij zou moeten werken?

Die is er dus niet. Net als de ingebouwde RFID chip in die spijkerbroeken er ook niet is. Dat zijn add-on labels met een RFID chip, iets wat ook gewoon door levi's is verteld, en wat een techniek is die men op schiphol bijvoorbeeld ook gebruikt voor de bagage. En ik weet niet hoe men in BNW normaliter zijn nieuwe spijkerbroeken draagt, maar ik haal die labels er altijd van af bij thuiskomst.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:04 schreef ATuin-hek het volgende:
Ja dat weet ik. Dat beperkt ook gelijk het zendvermogen. Het gaat me om die batterij.

Ik ook!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:27 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Die is er dus niet. Net als de ingebouwde RFID chip in die spijkerbroeken er ook niet is. Dat zijn add-on labels met een RFID chip, iets wat ook gewoon door levi's is verteld, en wat een techniek is die men op schiphol bijvoorbeeld ook gebruikt voor de bagage. En ik weet niet hoe men in BNW normaliter zijn nieuwe spijkerbroeken draagt, maar ik haal die labels er altijd van af bij thuiskomst.
Dit is slechts een halfbakken samenraapsel van 2 volledig losstaande technieken, met wat eigen meningen vermomd in zelfverzonnen conclusies.

Toch wel, wellicht,quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook!
Heb dus niets te vrezen qua stiekume chips.

Wat voor chips dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Toch wel, wellicht,
vraagje: ben je geboren in Nederland na 1965 en ben je blank ?
Dan zit je lichaam vol chips.

Mijn lichaam is van 1974, en ik heb de röntgenfoto's die bewijzen dat er géén chips in mij zitten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Toch wel, wellicht,
 Ik eet wel eens aardappel-chips, al sinds mijn kinderjaren, bedoel je dat soms?
  Ik eet wel eens aardappel-chips, al sinds mijn kinderjaren, bedoel je dat soms?

1965? Wauw... Je hebt het dan over een tijdperk dat desktop calculators er zo uitzagen:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:23 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
onder andere: (micro)-electronica.
Even wachten wat Lavender antwoordt.

Ja en ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Toch wel, wellicht,

Veel vaccinaties gehad ? Veel medicijnen geslikt ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja en ja.
En je hebt gelijk. Als ik straks die hele koker pringles op heb zit ik vol met chips . Geintje

Ja, vaccinaties allemaal gehad.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:53 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Veel vaccinaties gehad ? Veel medicijnen geslikt ?
Zo ja, dan zit je lichaam zeer waarschijnlijk vol micro-implanten en micro-bio-electronica, (niet te zien op Rontgen -foto's).
Maar maak je niet druk, de meeste van ons hebben dat ook.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |