abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:45:11 #51
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_85776552
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 22:41 schreef huhggh het volgende:
En links heeft dit topic meteen gekaapt zie ik. :')
Dus linkse mensen houden zich aan de regels, rechtse mensen niet. Toch zijn het de rechtse partijen die meer politie willen. Leg eens even uit hoe dat zit!
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:59:33 #52
131800 Tarado
capô de fusca
pi_85777112
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:27 schreef stavast het volgende:
weet iemand eigenlijk waarom Utrecht-Amsterdam wel helemaal vrij gegeven is, maar Amsterdam-Utrecht niet? het lijkt erop dat dit traject ook gewoon klaar is. Daar ik geen wegenbouwert ben weet ik het natuurlijk niet zeker :)
Misschien omdat de op-en afritten nog niet klaar zijn

Verder wat de snelheid op dit stuk snelweg betreft, die mag van mij ook wel omhoog of helemaal vrijgegeven worden, nu de vakanties over zijn wordt het in 80% van de tijd toch te druk om boven de 100 uit te komen

[ Bericht 15% gewijzigd door Tarado op 27-08-2010 17:04:56 ]
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:38:13 #53
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_85778258
Ik vind het walgelijk als mensen te hard langs wegwerkzaamheden rijden. Ik ga toch ook niet met 50 over een woonerf wetende dat daar mensen lopen die ik wellicht raak.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_85778302
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:45 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Dus linkse mensen houden zich aan de regels, rechtse mensen niet. Toch zijn het de rechtse partijen die meer politie willen. Leg eens even uit hoe dat zit!
Die politieagenten zijn niet om boetes te schrijven maar om buitenlanders op te pakken. Snap dat dan
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_85778678
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:19 schreef rutger05 het volgende:
Het is bekend hoe hard daar gereden mag worden. Mensen die te hard rijden nemen zelf het risico om een boete te krijgen. Belachelijke onzin om te stellen dat er wel te hard gereden moet worden.
Inderdaad, zulke simpele zielen ook altijd. Zo lastig zijn die borden niet te begrijpen dacht ik :').
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_85779037
als je daar nu gaat staan flitsen,wordt het toch echt tijd om zelfmoord te overwegen..
pi_85779424
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:06 schreef LoggedIn het volgende:
als je daar nu gaat staan flitsen,wordt het toch echt tijd om zelfmoord te overwegen..
Dan heb jij blijkbaar geen last van een psychisch al te stabiel leven :)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_85779580
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:38 schreef ikke043 het volgende:
Ik vind het walgelijk als mensen te hard langs wegwerkzaamheden rijden. Ik ga toch ook niet met 50 over een woonerf wetende dat daar mensen lopen die ik wellicht raak.
maar er wordt al 3 weken niet meer aan de weg gewerkt.. de snelheid is standaard gewoon 100 km/h, heeft verder niets met de werkzaamheden te maken.

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

Misschien omdat de op-en afritten nog niet klaar zijn

Verder wat de snelheid op dit stuk snelweg betreft, die mag van mij ook wel omhoog of helemaal vrijgegeven worden, nu de vakanties over zijn wordt het in 80% van de tijd toch te druk om boven de 100 uit te komen
ja je hebt wel een punt, zij het niet dat de linker banen afgesloten zijn :D

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:06 schreef LoggedIn het volgende:
iedere dag staan ze tussen hmp 36 en 43.. misschien moet jij daar maar eens uiterst rechts gaan rijden ;)
pi_85780029
quote:

weet iemand eigenlijk waarom Utrecht-Amsterdam wel helemaal vrij gegeven is, maar Amsterdam-Utrecht niet? het lijkt erop dat dit traject ook gewoon klaar is. Daar ik geen wegenbouwert ben weet ik het natuurlijk niet zeker :)
Holendrecht -> Maarssen gaat begin september open.
Maarsen -> Oudenrijn wordt eind dit jaar ergens.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:27:37 #60
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_85785840
Er lopen zo ongelooflijk veel frusties vrij rond in dit land. :N
Behalve een fikse boete mogen ze van mij veel eerder overgaan tot het in beslag nemen van rijbewijs + auto. Ik zou zeggen: vanaf 10% snelheidsovertreding.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_85787225
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:39 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Die politieagenten zijn niet om boetes te schrijven maar om buitenlanders op te pakken. Snap dat dan
Weer een idioot die alleen maar propaganda kan nablaten.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_85787462
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:38 schreef ikke043 het volgende:
Mee eens.
Zolang flitscontroles bij wegwerkzaamheden maar niet als schaamlap worden gebruikt om alle overige flitscontroles legitimiteit te geven. Het is en blijft een ordinaire geldkoe en dat geeft men omzichtig ook toe.
Faal van de eeuw.
pi_85787673
quote:

[..]

Damn, nadenken is niet iets wat je bij onze linkse mensen moet zoeken.
Meer politie staat niet gelijk aan meer flitscontroles.
Daarom bezigt men over het algemeen het credo "meer blauw op straat".
Faal van de eeuw.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:13:45 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85788082
Als de maximumsnelheid daar naar beneden "moet" omdat het vijfbaans is, dan kan men die vijfde baan op rustige momenten toch ook als soort van spitsstrook gebruiken, en dus afsluiten, waardoor er maar vier banen beschikbaar zijn en de snelheid weer gewoon naar 120 kan?!

Dat moet op rustige momenten iig geen probleem zijn qua verkeersdoorstroming.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:29:21 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_85788938
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 21:27 schreef ouderejongere het volgende:
Er lopen zo ongelooflijk veel frusties vrij rond in dit land. :N
Behalve een fikse boete mogen ze van mij veel eerder overgaan tot het in beslag nemen van rijbewijs + auto. Ik zou zeggen: vanaf 10% snelheidsovertreding.
Zelf geen auto zeker?
pi_85789113
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
De reden voor de 100 km/h is luchtkwaliteit. Bij 120 km/h wordt er meer fijnstof etc uitgestoten dan bij 100 km/h. En als je dan met 2x5 stroken gaat rekenen, dan kom je boven de wettelijke normen.

Vandaar dat men jaren geleden (!) netjes volgens (inspraak)procedures heeft besloten dat 2x5 stroken okay is (ipv 2x4 stroken) mits wel de snelheid naar beneden gaat.

Misschien kan ooit met schonere motoren enzo de snelheid weer omhoog. Of idd zoals nu geopperd, alleen op rustige momenten. Maar da's technisch vrij lastig.

Gewoon maar accepteren dus dat je een paar minuutjes minder snel op je bestemming bent. Voor dat lekkere gevoel van hard doorrijden schaf je maar een racespelletje aan op je Xbox.
En geluid.
pi_85789702
100 km/h is okay, want...

• ... nog te veel sukkels die niet weten dat de plaats op de weg rechts is
• ... nog te veel sukkels die hun richtingaanwijzer niet kunnen bedienen bij het wisselen van rijstrook (of bij een op- dan wel afrit)
• ... nog te veel sukkels die het nodig vinden om mistlampen te voeren (voor en/of achter) om de meest vage redenen (lichte regen, schemer, last van de kleine teen...)
• ... nog te veel sukkels die te druk bezig zijn met handheld bellen en daarom op zo'n mooie doorgaande weg 80 rijden

Laat daar eerst eens flink op gehandhaafd worden zodat de weggebruikers die daarna overblijven veilig en verantwoord met zo'n 150 km/u van A naar B kunnen komen!
Burnt to the core but not broken
pi_85790384
quote:
Zolang de tunnel nog niet klaar is bij Utrecht heeft het geen nut om de stroken open te gooien, het verkeer hoopt dan alsnog enorm op voor de tunnel en van 5>3 levert nog veel grotere files op.

Andere kant op heb je dta probleem niet omdat verkeer wat van het smalle deel dat zich verspreid natuurlijk niet erg is.

Verder snel naar 120 die Vmax hier.
pi_85801683
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef PPL het volgende:
100 km/h is okay, want...

• ... nog te veel sukkels die niet weten dat de plaats op de weg rechts is
• ... nog te veel sukkels die hun richtingaanwijzer niet kunnen bedienen bij het wisselen van rijstrook (of bij een op- dan wel afrit)
• ... nog te veel sukkels die het nodig vinden om mistlampen te voeren (voor en/of achter) om de meest vage redenen (lichte regen, schemer, last van de kleine teen...)
• ... nog te veel sukkels die te druk bezig zijn met handheld bellen en daarom op zo'n mooie doorgaande weg 80 rijden

Laat daar eerst eens flink op gehandhaafd worden zodat de weggebruikers die daarna overblijven veilig en verantwoord met zo'n 150 km/u van A naar B kunnen komen!
Honderd is prima, het rijdt veel meer ontspannen en het spaart brandstof. Die honderd moet dan wel voor alle voertuigen gelden. Vrachtwagens, bussen en caravans kunnen tegenwoordig ook makkelijk honderd rijden. Als iedereen dezelfde snelheid rijdt is het veel veiliger op de weg.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:38:18 #70
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_85801722
Na, gelukkig hebben ze vandaag ook nog een boef gevangen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:39:39 #71
45206 Pietverdriet
pi_85801750
quote:

[..]

De hele filosofie van links is gebaseerd op het geloof dat de mens goed is. Rechts weet wel beter.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:41:26 #72
45206 Pietverdriet
pi_85801782
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:35 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Honderd is prima, het rijdt veel meer ontspannen en het spaart brandstof. Die honderd moet dan wel voor alle voertuigen gelden. Vrachtwagens, bussen en caravans kunnen tegenwoordig ook makkelijk honderd rijden. Als iedereen dezelfde snelheid rijdt is het veel veiliger op de weg.
In onze autos rij ik ook ontspannen bij 160.
100 is bespottelijk als max snelheid.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:44:12 #73
45206 Pietverdriet
pi_85801840
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
De reden voor de 100 km/h is luchtkwaliteit. Bij 120 km/h wordt er meer fijnstof etc uitgestoten dan bij 100 km/h. En als je dan met 2x5 stroken gaat rekenen, dan kom je boven de wettelijke normen.

Vandaar dat men jaren geleden (!) netjes volgens (inspraak)procedures heeft besloten dat 2x5 stroken okay is (ipv 2x4 stroken) mits wel de snelheid naar beneden gaat.

Misschien kan ooit met schonere motoren enzo de snelheid weer omhoog. Of idd zoals nu geopperd, alleen op rustige momenten. Maar da's technisch vrij lastig.

Gewoon maar accepteren dus dat je een paar minuutjes minder snel op je bestemming bent. Voor dat lekkere gevoel van hard doorrijden schaf je maar een racespelletje aan op je Xbox.
Als je je zulke zorgen maakt om luchtkwaliteit stel dan roetfilters verplicht. En stel zware eisen aan de kwaliteit van scheepsbrandstof, dan gaat de luchtkwaliteit echt vooruit zonder belachelijke maatregelen.
pi_85801849
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

In onze autos rij ik ook ontspannen bij 160.
100 is bespottelijk als max snelheid.
Ik zeg dat je de verschillen moet weghalen, dus allemaal 100. De vrachtwagens van tegenwoordig zijn daar veilig genoeg voor. Ik zeg dus ook dat je mensen die zonder reden <90 rijden moet beboeten.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:46:33 #75
45206 Pietverdriet
pi_85801886
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:44 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Ik zeg dat je de verschillen moet weghalen, dus allemaal 100. De vrachtwagens van tegenwoordig zijn daar veilig genoeg voor. Ik zeg dus ook dat je mensen die zonder reden <90 rijden moet beboeten.
Zit diep bij je, dat grote gelijkmaken.
:W :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')