En het bericht waar we allemaal op zaten te F5-en!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:05 schreef huuphuup het volgende:
Cantare en man ontzettend onwijs van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!![]()
![]()
![]()
geniet lekker van elkaar en hopelijk mag je snel gewoon naar huis toe.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:18 schreef Cantare het volgende:
Vanaf een roze wolk: gisteren om 23:39 u is onze Elise geboren! alles gaat goed. meer info als k thuis ben!
oehh waar?quote:
ik heb bewust gewacht tot er mensen kwamen die ná mij uitgerekend waren, zodat ik niet onder aan de lijst stondquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:01 schreef Jeetjejom het volgende:
Cantare gefeliciteerd met de geboorte van Elise!![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer wordt ik eens afgelost als staartje van de lijst?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb bewust gewacht tot er mensen kwamen die ná mij uitgerekend waren, zodat ik niet onder aan de lijst stond![]()
Cantare en gezin .. gefelicteerd met Elise
t was een soort angst .. als ik onderaan sta gaat het fout ofzo .. heel typisch, maar zodra er mensen ná mij waren uitgerekend, durfde ik ineens welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:47 schreef mijsje het volgende:
[..]ga je ook eerder zeggen dat je bevallen bent om niet bovenaan te komen?
(ik weet het, flauw, flauw, flauw...)
Dat komt waarschijnlijk omdat de vorige OP linkloos was (gekopieerd ipv gequote), en ik ga er vanuit dat Huup dus de OP van het topic daarvoor gequote heeft om de linkjes wel weer mee te krijgen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:03 schreef Fannetje het volgende:
Arinyo was toch al bevallen trouwens? Ze staat nu opeens weer in de OP terwijl ze in het vorige deel verdwenen was..![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 06:49 schreef Saffier het volgende:
ps arinyo mag uit het lijstje. Zij is de 13e bevallen van een dochter mbv een spoedkeizersnede wegens zwangerschapsvergiftiging. Ze heeft er een maand mee in het zh gelegen voor ze haar kleine kreeg. Ik heb begrepen dat inmiddels alles goed gaat met moeder en kind, ik heb haar nog niet zelf gesproken.
kloptquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat de vorige OP linkloos was (gekopieerd ipv gequote), en ik ga er vanuit dat Huup dus de OP van het topic daarvoor gequote heeft om de linkjes wel weer mee te krijgen.
Hoe en wat met Arinyo weet ik dan weer niet, ik kan me ook geen aankondiging van de bevalling/geboorte herinneren.
Ik vermoed overigens dat de naam uit de vorige OP was verdwenen wegens het gebrek aan posts.... welgeteld 2 en beiden van januari.
Arinyo
Volgens mij wilde Hik heel graag in de OPquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:19 schreef huuphuup het volgende:
Is er nog iets anders dat aangepast moet worden? Data misschien? Iemand die het geslacht erbij wil hebben ofzo?
Wat een geheugen heb ik opeens zeg!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:01 schreef Hik het volgende:
Mag ik nog in het lijstje trouwens? 6 oktober?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:25 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Hik heel graag in de OP
[..]
Wat een geheugen heb ik opeens zeg!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben trouwens erg aan het idee gehecht dat wij de eerst uitgerekende datum van 2011 hebben, dus mocht er nog iemand voor willen piepen dan zetten we die NIET in de OP, oké?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |