Arch ja!!! 1x gehad dat ze echt ff moest zoeken... Lag die eigenwijs veel verder naar beneden.. Maar mn hart sloeg ff over zeg maar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:20 schreef Cantare het volgende:
Ai Fannetje, wat een vervelend nieuws! Sterkte met het wachten op de uitslag van je bloedonderzoek, hopelijk valt het mee. Maar laat ze je maar goed in de gaten houden, hoor!
Hier gelukkig beter nieuws van de vk: alles weer goed, geen bijzonderheden. Ze dacht alleen eerst dat de baby met het ruggetje links lag, maar toen kon ze het hartje niet vinden.Men, dan schrik je wel. Gelukkig lag de baby gewoon andersom en was het hartje daar goed te horen.
Nee, dat was ook niet echt mijn droomscenarioquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:20 schreef Ticootje het volgende:
Nou sterkte ermee dan maar... Lijkt me ook niets als je nog 3 weken in het ziekenhuis zou moeten blijven.
Ik was ook erg moe, maar weet het eigenlijk aan de gebroken nachten en de griep die ik vorige week had...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:45 schreef Cantare het volgende:
Gelukkig Fannetje!![]()
Tessie, dat heb ik ook hoor, die 5 weken zijn een zee van tijd! Nu zijn het er bij mij nog maar 3, maar dat vind ik nog veel. "Morgen" of "over 3 weken" is nogal een verschil.![]()
KJ, je was ook erg moe toch? Zal wel voor een deel te wijten zijn aan dat lage HB! Goed ook dat je een groeiecho krijgt.
Hier op Wieringen (is voormalig eiland) is het ook zo dat je eigenlijk alleen maar beneden mag bevallen als je thuis bevalt, vertelde de vk toen ik een blauwe maandag zwanger was... dan moet je dus beneden een bed hebben om te bevallen. dit mede omdat de ambu-medewerkers niet met een brancard naar boven en beneden willen als dit niet nodig is. (arbotechnisch en veiligheid, niet omdat ze er geen zin in hebben)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Gemakszucht![]()
ik denk juist dat de vk op voorhand een zo veilig mogelijke situatie wil creëren voor haar zwangeren dat heeft niet zoveel met gemakszucht te maken lijkt me. Als je te hoog woont of te zwaar bent heb je te maken met de arbowetgeving van de brandweer en het ambulancepersoneel.
Een hartaanval voorkom je een stuk minder makkelijk maar van een bevalling weet je dat er risico's zijn. Lijkt me logisch dat je daarop anticipeert.
In grote delen van Zeeland mogen vrouwen niet thuisbevallen omdat het ziekenhuis te ver weg is. Een rit met de ambulance zou te lang duren in geval van nood en dus kiest men er daar voor om iedereen poliklinisch te laten bevallen.
oeh, dat wist ik helemaal niet! (ik woon pas 5 jaar niet meer in Den Bosch...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:46 schreef BarbaBientje01 het volgende:
@Mijsje, in het carolus en willem worden geen bevallingen meer gedaan. Alleen nog maar in het Gzg.
Fannetje, fijn dat de uitslagen goed waren! Wel ff schrikken zeg!
Kaatje, balen van je hb, maar er is gelukkig iets aan te doen! Je voelt je straks vast een stuk beter!
DML en Huup, ik ben ook benieuwd wat jullie krijgen! Ik denk allebei een meisje!
Ik moet vanavond voor de eerste keer naar de zwangerschapsgym. Ik ben benieuwd..
Vond ik ook raar. Bij ons ook niet. Ik was niet eens thuis, mijn vriend heeft het gedaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:58 schreef Hobbesje het volgende:
Die intake van de kraamzorg is idd een beetje vreemd. Bij mij kwamen ze de vorige keer toen ik nog helemaal niets had staan en toen hebben ze ook helemaal niet rondgekeken.
Fijn dat je naar huis mag!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:34 schreef Saffier het volgende:
zonder bij te lezen: we wachten nog even op bloedprikken en daarna mogen we naar huis. Cyste moet wel verwijderd worden, de rest vertel ik vanavond of morgen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:34 schreef Saffier het volgende:
zonder bij te lezen: we wachten nog even op bloedprikken en daarna mogen we naar huis. Cyste moet wel verwijderd worden, de rest vertel ik vanavond of morgen.
zo "wil" ik al jaren een meisje, maar dat zeg je niet inderdaad... terwijl het heel normaal is om voorkeur te hebben. en als ik zwanger word en het een jongetje wordt, tja, ik denk dat ik toch net zo blij ermee zal zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:02 schreef huuphuup het volgende:
Fijn dat je naar huis mag Saffier! Ben benieuwd naar de rest van je verhaal.
DMLkomt goed. En stiekem een voorkeur hebben is heel normaal. T is eigk jammer dat er een beetje zo'n raar taboesfeertje omheen hangt. Wat Tico ook zegt, je hebt ook gewoon een beeld van hoe het zal zijn als ouder enzo, en of je dan een jongetje of juist een meisje hebt.
Ik ben heel benieuwd wat je krijgt! En ik denk ook een meisje bij jou.bij Saffier zat ik ook goed
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:32 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik denk ook dat huup een meisje krijgt.
Nee nee... Ik vond al heel vroeg dat jij een meisje zou krijgen... En B. is gewoon een echte meisjes papa!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
we gaan het zien. Ik ben benieuwd of t allemaal klopt enzo. Misschien dat ik het daarom al wel zo spannend vindt. Het maakte me deze keer echt niet uit wat ik zou krijgen maar als het nu het andere geslacht zou zijn dan moet ik wel even wennen denk ik, niet vervelend wennen maar gewoon weer even bijstellen![]()
ja ik spreek in raadseltjes![]()
we hebben hier eenzelfde vroege gok gehad als Davinia had bij Aviva.
ja das waar, jij was een van de eerste die het zei.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee nee... Ik vond al heel vroeg dat jij een meisje zou krijgen... En B. is gewoon een echte meisjes papa!
Jullie gaan toch voor het voetbalelftal... Alhoewel.. Robert ten Brink gaf ook op na 7 meiden...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja das waar, jij was een van de eerste die het zei.
B. vindt zichzelf ook een meisjespapahoewel hij wel heel graag ook een jongetje in zn gezin hoopt te krijgen uiteindelijk.
Daarom. Er zal vast ooit een jongetje tussen zittenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jullie gaan toch voor het voetbalelftal... Alhoewel.. Robert ten Brink gaf ook op na 7 meiden...
Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom waar je als moeder mee wegkomt als ze nog niet oud genoeg zijn om tegen te sputteren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:14 schreef Vanyel het volgende:
Gelukkig zijn niet alle meisjes tutmeisjes.
haha psiesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom waar je als moeder mee wegkomt als ze nog niet oud genoeg zijn om tegen te sputteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |