Dan ben je een van de weinigen, vrijwel iedereen in mijn omgeving rekent op een jongenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
van cantare denk ik dat ook trouwens
ach mijn gevoel is over het algemeen niet echt betrouwbaar natuurlijkquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:55 schreef Cantare het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinigen, vrijwel iedereen in mijn omgeving rekent op een jongenmaar we zullen het zien.
Ik ben trouwens benieuwd hoe het met MaffeMuts gaat!
psiesquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:08 schreef Poppedein het volgende:
Jaaaaa fijn Tico!! Nu nóet je gewoon wel gaan bevallen vannacht!
Anders had ik gewoon stiekem bevallen zonder M., zodat ik de naam kon zeggenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
psies![]()
voordat je je weer bedenkt![]()
Nee serieus, heel fijn Tico! Echt. Dat zal vast een last van je schouders zijn.
wie?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik had vandaag een andere verloskundige, die werd toch wel een beetje zenuwachtig dat mn bed nog niet op klossen staat..
Ik zou juist dolblij zijn dat ze op voorhand zoveel mogelijk risico's uit proberen te sluiten. Thuis een hartaanval krijgen valt net iets lastiger te voorkomen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 06:27 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind dat altijd zo suf. Niet thuis moen bevallen omdat je te hoog woont, te zwaar bent, je straat opengebroken is. Je mag dan ook geen hartaanval krijgen, die ambulance kan er dan nog steeds niet door. Volgens mij is het vaak ook gewoon gemakszucht.
Vervelend dat je niet de bevalling kunt krijgen die je graag had gewild. Maar kan het niet zo zijn dat ze je bij wijze van troost een alternatief wilde bieden voor in het ziekenhuis bevallen? Zoals je het opschrijft klinkt het mij redelijk en juist goedbedoeld in de oren.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:28 schreef Troeta het volgende:
Hield ze meteen een of ander verkooppraatje over de geboortekliniek waar ze bij zijn aangesloten, vond het een beetje raar gaan allemaal.
Gemakszuchtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 06:27 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind dat altijd zo suf. Niet thuis moen bevallen omdat je te hoog woont, te zwaar bent, je straat opengebroken is. Je mag dan ook geen hartaanval krijgen, die ambulance kan er dan nog steeds niet door. Volgens mij is het vaak ook gewoon gemakszucht.
Kijk dat je niet thuis mag bevallen wegens medische risico's is wat anders natuurlijk.
Hoef nog maar 5 weken te werken, gaat echt super snel. O.o Volgende week alweer 30 weken. Deze of volgende week gaan we de babykamer afmaken, en dan nog nieuwe flessen en nieuwe luiers etc kopen. Dan zijn we er klaar voor.Maar de baby ,mag nog wel even wachten.
zo las ik het ook. en silmarwen, ik denk ook echt niet dat gemakzucht de reden is voor deze regels.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 06:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vervelend dat je niet de bevalling kunt krijgen die je graag had gewild. Maar kan het niet zo zijn dat ze je bij wijze van troost een alternatief wilde bieden voor in het ziekenhuis bevallen? Zoals je het opschrijft klinkt het mij redelijk en juist goedbedoeld in de oren.
Spannend he? Ik vind het ook hoor...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:11 schreef Noa24 het volgende:
Oeh ik heb ineens zo de zenuwen gekregen! 11 September komt nu wel erg dichtbij, ben ik en zijn wij er wel aan toe? Een kind! Oef.
Nou sterkte ermee dan maar... Lijkt me ook niets als je nog 3 weken in het ziekenhuis zou moeten blijven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:45 schreef Fannetje het volgende:
Als het HELLP is wordt het in ieder geval opname ja. Wat ze dan verder gaan doen bekijken ze dan weer.
Gelukkig ben ik al 35 weken, maar ik had toch liever gehad dat uk nog een week of 2-3 bleef zitten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |