abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85577664
Eigenlijk komt vannacht niet zo uit... Ik heb Jen dr eigen bedje nog niet opgemaakt en daar heb ik ook geen zin in.. Maar als de weeen beginnen dan zal ze toch ff in dr eigen bedje moeten toeven... En dat kan nu dus niet. Ik ga gewoon voor morgen overdag.. Rond een uurtje of 2.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85578408
Oh hier gaat het weer spannend worden.
:D

En die tip van de badkamer, super! Maar nu is het zo dat wij natuurstenen op de badkamer hebben (als vloer). Nooit doen! Kan nergens tegen! Slaan wit uit van schoonmaakmiddelen behalve allesreiniger volgens mij. Ik baal daar zo van, want ik houd van bleek enzo. Maakt zo lekker schoon!
pi_85578799
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jaaaaaa doen!! ik ben heel benieuwd naar jouw meisje O+ en vooral naar de naam :D
en ook naar t kindje van Cantare, ik denk nog steeds dat je een meisje aan t bakken bent cantare :+
Ik ben ook zo benieuwd! Ook idd naar de naam van Tico's meid. :Y
pi_85578868
Is het helemaal rustig bij jou cantare? Mijn kleine is wel flink actief. Maar verder niets wat op weeën lijkt.
pi_85578997
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Het is mijn menneke ;) Claudia krijgt een meisje :D
Nu maar hopen dat dat morgen nog steeds zo is!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85579047
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:26 schreef J-net het volgende:
Heb beetje stress vandaag; had vanochtend en net een klein beetje bruin slijmverlies. Tis niet rood, het is niet de hele dag. Maar ja toch wel stress.
Heb op 1 september de echo. K kijk er naar uit. Durf nu helemaal geen zwangerschapsbroek meer te bestellen. Eerst maar zien dat het goed is.
Ik heb het beide keren gehad. De vorige zwangerschap had ik het een week lang. Het was geen helder rood bloed, maar het was wel net verontrustend genoeg om elke keer met een knoop in m'n maag naar het toilet te gaan. Deze keer heb ik het maar één keer een heel klein beetje gehad.

Het herinnert je eraan dat het mis kán gaan. Dat is heel rot, maar je weet zelf ook dat het niks hoeft te zeggen. Dat de tijd tot 1 september maar snel mag gaan. :*
pi_85579080
Oh sorry DML! :D! Ik bedoelde jou idd... :')

Hier is me net ineens opgevallen dat m'n buik hariger wordt. Dat klinkt echt ranzig, maar zie allemaal van die blonde donshaartjes. Wat een stom gezicht! Verder heb ik volgens mij een groeispurt, want m'n buik gaat hard!
Back in business.
pi_85579115
Ja ik heb ook een matje op m'n buik.
pi_85579127
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:10 schreef ymme het volgende:
En die tip van de badkamer, super! Maar nu is het zo dat wij natuurstenen op de badkamer hebben (als vloer). Nooit doen! Kan nergens tegen! Slaan wit uit van schoonmaakmiddelen behalve allesreiniger volgens mij. Ik baal daar zo van, want ik houd van bleek enzo. Maakt zo lekker schoon!
Wij hadden een granitovloer en dat was echt een ramp. Er kwamen vieze, bruine plekken in en als ik er agressief spul op gooide dan sloeg het dof wit uit. Je moet met zulke vloeren inderdaad héél voorzichtig zijn. Ik geloof dat groene zeep prima is voor zo'n vloer. (Daar waste ik vroeger mijn pony mee, maar ik kon het spul nergens in de winkels vinden toen ik er recentelijk naar zocht.)
pi_85579193
Ik dacht bij de zwangerschap van Ivan dat ik geen zwangerschapsstreep had. Dat ik er wel een had ontdekte ik pas na de bevalling toen ik mijn buik weer goed kon zien. :') Hij zit er nu nog steeds (alleen onder mijn navel) en wordt alweer donkerder.
pi_85579300
Navel???
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 22 augustus 2010 @ 19:37:18 #262
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85579314
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wij hadden een granitovloer en dat was echt een ramp. Er kwamen vieze, bruine plekken in en als ik er agressief spul op gooide dan sloeg het dof wit uit. Je moet met zulke vloeren inderdaad héél voorzichtig zijn. Ik geloof dat groene zeep prima is voor zo'n vloer. (Daar waste ik vroeger mijn pony mee, maar ik kon het spul nergens in de winkels vinden toen ik er recentelijk naar zocht.)
albert heijn heeft .. van driehoek als ik me niet vergis.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85579416
haha ja haar! :') het was wel ook zo weer weg na de bevalling eigenlijk, die donsjes.
En die zwangerschapsstreep O+ ik vond het wel wat hebben :D
hij wordt nu idd weer donkerder.

dit was met ruim 37 weken :+

Ik heb trouwens wel sinds een paar weken het idee dat het litteken van mn knip weer gevoeliger wordt. Heel vervelend, t is ook alleen op 1 bepaald plekje t stukje dat vorige keer open was gegaan om t draad eruit te werken :X, ik hoop dat het snel weer weg trekt. Voor nu haal ik de oncharmantere tenten maar weer tevoorschijn, dat zit beter dan mn normale ondergoed.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85579437
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat dat morgen nog steeds zo is!
heb je morgen het SEO? spannend!
t is vast nog steeds een meiske ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85579553
Huup, bij mij trekt m'n litteken ook af en toe. Jij bent gefiguurknipt van onder, zou het de doorbloeding kunnen zijn die het nu gevoelig maakt?
pi_85579611
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:40 schreef huuphuup het volgende:

Ik heb trouwens wel sinds een paar weken het idee dat het litteken van mn knip weer gevoeliger wordt.
Same here. En ik merk dat mijn bekkenbodem zwakker aan het worden is. Ik ga er morgen wel even naar vragen.
pi_85579635
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:44 schreef Ticootje het volgende:
Huup, bij mij trekt m'n litteken ook af en toe. Jij bent gefiguurknipt van onder, zou het de doorbloeding kunnen zijn die het nu gevoelig maakt?
Ja dat denk ik ook, maar ik vind het gek dat het precies op 1 plek is, ik kan het zo aanwijzen het is niet het hele litteken zeg maar. (en das een behoorlijk eind :') :D )
Maar goed, aan de andere kant, precies dat stuk is dus ook ontstoken en weer open en blabla, misschien is t daarom gevoeliger?

ik ben er stiekem een beetje benauwd voor dat er toch een stukje draad is blijven zitten en dat het ingekapseld is ipv opgelost, maar dat zal vast wel loslopen :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85580315
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:24 schreef Ticootje het volgende:
Is het helemaal rustig bij jou cantare? Mijn kleine is wel flink actief. Maar verder niets wat op weeën lijkt.
De baby is heel rustig. Mijn buik voelt een beetje raar maar kan niet echt zeggen wat er dan raar is. Maar geen wee te bekennen.
pi_85581527
Oh, gewoon even nieuwsgierig: wat doen jullie partners de tijd na de bevalling? Nemen ze nog extra vrij, en zo ja wanneer en hoe lang? :)
pi_85581678
hmm Cantare, ik vind t wel spannend klinken eigk! :o rustige beeb + gekke buik... wie weet!

B. had vorig jaar toen Amélie geboren werd nog zomervakantie, hij was dus gewoon thuis en heeft alleen wat vergaderingen gehad. Na anderhalve week ofzo moest ie weer aan het werk. Dat was precies lang genoeg, toen was ik net genoeg in staat fysiek om de tijd alleen te overbruggen :P iets langer thuis had k niet erg gevonden!

nu zie ik er best een beetje tegenop. B. zit in het onderwijs en kan dus absoluut niet zomaar vrij krijgen buiten de reguliere vakanties. Het worden dus de 2 dagen verlof en hopen dat er een weekend bij zit ofzo. Op dagen dat we nog 8 uur p/d kraamhulp krijgen vind ik het niet zo'n punt maar daarna, oef :X niet teveel over nadenken...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85581748
Cantare en Ticootje, ga eens bevallen joh!!

Ik mag morgen weer aan het werk na 6 weken vakantie...dat zal even wennen zijn.
En...donderdag al voor de eerste echo...dan ben ik 7w1d, ik snap nog steeds niet waarom ik zomaar zo vroeg mag komen en ga er ook maar vanuit dat er nog niks te zien is.
pi_85581847
Mijn meneer kan dit seizoen dus niet op wintersport i.v.m. mijn uitgerekende datum. Oh noes! Dat is best een ramp in zijn ogen :') maar dat stelt 'm in staat om wel een weekje vrij te nemen als de kraamhulp weg is. Als er nog hulp is vind ik het niet zo zinvol. Ik ga liever met z'n drietjes nadien kneuteren.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 22 augustus 2010 @ 20:51:43 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85581855
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:43 schreef Cantare het volgende:
Oh, gewoon even nieuwsgierig: wat doen jullie partners de tijd na de bevalling? Nemen ze nog extra vrij, en zo ja wanneer en hoe lang? :)
Bij Jan had ik geluk, hij kreeg toen net een nieuwe baan, en toen hij vertelde dat ik net moest bevallen rond die tijd ging hij gewoon een week later aan t werk. (contract ging ook een week later in). Ik zag toen ook heel erg op om ineens van man thuis + kraamhulp naar helemaal niets te gaan, maar ik heb toen twee dagen extra kraamzorg gekregen. Kweet niet hoe zijn baas nu reageert, maar hij zal wrs. gewoon een week vrij krijgen denk ik. Hij zit in de bouw/grondwerker, dus kan wat makkelijker vrij krijgen dan bv. de man van Huup ...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_85582678
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:43 schreef Cantare het volgende:
Mijn vriend had de vorige keer een week vrijgenomen en werkte daarna niet fulltime (hij werkt als freelancer dus hij kan zelf bepalen hoeveel 'klussen' hij heeft). Ik denk dat we dat deze keer niet echt anders gaan doen. We zitten er wel over te denken om hem langer 'vakantie' op te laten nemen omdat Ivan er ook nu ook is, maar het lijkt me voor hem ook wel lekker om aan het werk te blijven.

Na een week kon ik het in ieder geval prima alleen aan. Emotioneel voelde ik me er nog niet klaar voor (kraamhulp weg, vriend weg), maar daar was ik na één dag ook wel weer overheen.
pi_85582745
De kraamweek gaat m gewoon werken, daarna issie 2 weken vrij.
pi_85582851
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:49 schreef -Nienna- het volgende:

En...donderdag al voor de eerste echo...dan ben ik 7w1d, ik snap nog steeds niet waarom ik zomaar zo vroeg mag komen en ga er ook maar vanuit dat er nog niks te zien is.
Met 7 weken zie je al een "boontje" met knipperend hartje als het goed is, bij mij in ieder geval wel! :Y
Succes met werken weer... ik ken het gevoel na de zomervakantie, normaal gesproken zou ik over 2 weken weer moeten beginnen, maar nu heb ik nog héél lang vrij... :D

Hoe we het hier gaan doen met vrije dagen van manlief ligt een beetje aan hoe het allemaal gaat. Hij werkt gelukkig bij een heel flexibel bedrijf en kan vrij nemen wanneer hij wil. Hij heeft nu nog 17 dagen "over".
In principe neemt hij na de bevalling een paar dagen vrij, maar niet de hele week ofzo, want dan hebben we natuurlijk ook nog kraamzorg. Als de kraamzorg weg is, neemt hij sowieso een week vrij om lekker met z'n drietjes te wennen aan de nieuwe situatie. En dan willen we aan het eind van het jaar nog een weekje met z'n drietjes weg, dus daar bewaart hij ook een paar dagen voor.
pi_85582856
Mijn vriend heeft een eigen zaak en werkt vanuit huis...ideaal dus!
pi_85582858
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als er nog hulp is vind ik het niet zo zinvol. Ik ga liever met z'n drietjes nadien kneuteren.
Dat kan ik me voorstellen.

Het was voor mijn vriend best wel fijn om een week te hebben om aan de situatie te wennen en 'op adem' te komen. Voor hem was die periode ook slopend en was het best zwaar geweest om al na 2 dagen aan het werk te gaan. Bovendien kreeg ik ineens de minimale hoeveelheid kraamzorg (3 uur per dag) en had ik anders veel te vroeg alleen gezeten. Ook was het fijn dat hij op pad kon voor bijvoorbeeld een borstkolf (en zo waren er talloze andere dingen). En ik vond het leuk dat hij bij de gehoortest was. Ik had hem ook niet willen missen bij de controle door de verloskundige.
pi_85583024
R is de eerste week thuis geweest.de tweede week ook nog, maar op maandag moest ie werken.
de week erna is iew weer begonnen omdat zijn compagnon op vakantie ging de week erna en het werk overgedragen moest worden.volgende keer gas ik niet in de zomervakantie bevallen...
vind t nog steeds stom dat ie zo snel ging werken, helemaal omdat zijn compagnon heel lang thuis was geweest nadat zijn vrouw was bevallen, omdat die zo labiel was -O-
dus binnenkort moet ie weer vrij om het in te halen en op vakantie te gaan (moet van mij dus ;))

oh ja en hij vond het fijn om tijdens de kraamweek ook vrij te zijn vanwege de gebroken nachten.
ondanks dat er hulp voor mij was, maar hij was blij dat ie niet aan het werk was toen,maar een beetje kon aanklooien
pi_85583055
Uhm ja, dat zijn zaken waar ik niet over nadenk als eerste keer moeder zijnde. Maar twee weken vrij gaat niet tenzij hij voor die tijd ergens anders werkt met meer vrije dagen. Het is dus of het één of het ander.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85583093
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mijn vriend had de vorige keer een week vrijgenomen en werkte daarna niet fulltime (hij werkt als freelancer dus hij kan zelf bepalen hoeveel 'klussen' hij heeft). Ik denk dat we dat deze keer niet echt anders gaan doen. We zitten er wel over te denken om hem langer 'vakantie' op te laten nemen omdat Ivan er ook nu ook is, maar het lijkt me voor hem ook wel lekker om aan het werk te blijven.

Na een week kon ik het in ieder geval prima alleen aan. Emotioneel voelde ik me er nog niet klaar voor (kraamhulp weg, vriend weg), maar daar was ik na één dag ook wel weer overheen.

ja dat had ik ook wel, en je raakt ook snel genoeg in het ritme, maar ik heb (en jij ook :P) straks natuurlijk nog een kindje die met alles geholpen moet worden, van aankleden en eten tot vermaken.
Als je dan ook nog zit met voeden van je kleintje en verzorgen enzo pfoe, dan zie ik er best tegenop als ik eraan terugdenk hoe lang ik fysiek in de kreukels heb gelegen.

Maar goed, wie weet kom ik deze keer wel ongeschonden uit de strijd :Y)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en mn moeder en vriendinnen en andere mensen zullen vast ook wel langskomen nog enzo. We meoten gewoon eens zien hoe het loopt denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:22:34 #282
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85583171
Ik heb bij de komst van de tweede drie weken mijn ouders over de vloer gehad en dat was inderdaad vooral heel erg fijn met het oog op de oudste. :Y
pi_85583261
oh en B. vond het erg fijn om ook de eerste paar dagen thuis te zijn terwijl de kraam hielp met van alles en dingen uitlegde enzo. Het was voor hem natuurlijk allemaal net zo goed nieuw en hij vond het erg fijn om zo instructies te krijgen qua wassen/aankleden/verschonen dat idee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 22 augustus 2010 @ 21:26:38 #284
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85583410
ik zit atm meer met de vraag : waar "laat" ik Jan als ik richting ziekenhuis ga om te bevallen .. Opa brengt me als t goed is naar t zh. en ik weet niet of de tante van Johan snel genoeg hier kan zijn als bij mij de weeën beginnen (vooropgesteld dat ik niet weer ingeleid ga worden) ... Mijn zwager is gek op zijn neefje, maar kan aan t werk zijn, en is bovendien niet zo handig met luiers enzo :+

nou ja, zie ik ook tegen die tijd wel .. desnoods gaat hij mee me naar t zh. brengen, en dan met opa weer mee terug naar huis :P

pi_85583515
Jullie ook die leuke haren op de buik...ik schaam me dood al sik mn buik moet laten zien, mijn haren zijn namelijk zwart :(
Helpt natuurlijk ook niet om niet in de zon te zitten,daar werden ze altijd lekker blond van.

Jammer dat ie zo snel weer moet werken Sonnetje, maar gelukkig ben jij niet labiel. Straks op vakantie met z'n drietjes is misschien veel leuker!

Mijn vriend heeft 3 weken vrij overdag, misschien dat hij vanaf week 2 wel een paar uurtjes rond etenstijd moet werken, maar das niet zo erg. En als ik in januari weer ga werken neemt hij weer 3 weken vrij overdag.
Vind ik erg fijn omdat ons kindje dan niet meteen naar de oppas hoeft, kan ik er een beetje aan wennen iig :D
pi_85583847
Djmo, hier hetzelfde. Ik wil jen niet uit bed plukken midden in de nacht. Nou ja, ik zie dus wel.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 22 augustus 2010 @ 21:41:09 #287
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85584244
mjah, als het niet anders kan, dan moet het Tico ... je hebt tenslotte niet alles in de hand ;) maar wat je zegt: als t niet noodzakelijk is, liever niet :)

pi_85584642
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Uhm ja, dat zijn zaken waar ik niet over nadenk als eerste keer moeder zijnde. Maar twee weken vrij gaat niet tenzij hij voor die tijd ergens anders werkt met meer vrije dagen. Het is dus of het één of het ander.
Kun je het openhouden tot die tijd zodat je dan kunt bepalen wat je fijn vindt? Het is in theorie namelijk mogelijk dat er iets is waardoor jij en de baby een paar dagen in het ziekenhuis moeten liggen, en dan ligt je schema natuurlijk sowieso overhoop.
pi_85584668
Nee, das waar. Maar in geval van nood heb ik nog een 15 jarige in huis.
pi_85584823
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:21 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja dat had ik ook wel, en je raakt ook snel genoeg in het ritme, maar ik heb (en jij ook :P) straks natuurlijk nog een kindje die met alles geholpen moet worden, van aankleden en eten tot vermaken.
Als je dan ook nog zit met voeden van je kleintje en verzorgen enzo pfoe, dan zie ik er best tegenop als ik eraan terugdenk hoe lang ik fysiek in de kreukels heb gelegen.
Wij hebben de luxe van een opa en oma die die eerste periode zoveel op kunnen passen als we maar nodig hebben (Ivan komt daar nu al 2 dagen in de week, dus hij kent ze goed). Ook hoop ik tegen die tijd opvang voor Ivan te hebben bij het kinderdagverblijf, maar dat is nog een onzekere factor.

quote:
Maar goed, wie weet kom ik deze keer wel ongeschonden uit de strijd :Y)
Ik hoop deze keer ook wat sneller te herstellen van de bevalling. Ik heb vanwege hevig bloedverlies vrijdag, zaterdag, zondag en maandagochtend in het ziekenhuis gelegen en het was een behoorlijke kluif die maandag om naar huis te komen.
pi_85585096
troeta, das dan weer t nadeel van een eigen bedrijf :)
moet zeggen dat ik dat nu vervelender vind dan toen :') maar komt ook omdat ik op vakantie wil...
das t nadeel van mijn vriend die vind november ook bijna en kan er prima meeleven als dat de keer is dat we op vakantie gaan, maar das met mijn ouders en zus met gezin, gezellig maar ik wil ook met zijn drieën weg *zucht* scheelt ook denk ikdat ik lichamelijk al heel snel weer hersteld was
maar das hier niet helemaal op zijn plek, mijn frustraties ;)
pi_85586566
Mijn Lief kan ook geen vrij nemen, hij is ook leraar. Vorige keer ben ik net voor de grote vakantie bevallen, dat was heel erg fijn. Zie er nu ook wel tegen op hoor. Hij krijgt nu maar 2 dagen vrij, en die neemt ie dan als de kraamzorg niet meer komt. Hoop dat ik een beetje snel weer op de been ben enzo.

En als de bevalling begint, dan komt als alles goed gaat Orea Graeme ophalen. En als dat niet lukt, hebben we ook nog mijn moeder, mn schoonouders of een andere vriendin die we kunnen bellen. Hoop dat het allemaal een beetje makkelijk gaat enzo. Vind het wel extra spannend nu zo hoor.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85587009
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je het openhouden tot die tijd zodat je dan kunt bepalen wat je fijn vindt?
Doen wij ook een beetje :) maar we hebben het geluk dat mijn man in principe vrij kan nemen wanneer hij wil. Waarschijnlijk gaat hij de 2e dag (als ik nog in het ziekenhuis lig) naar kantoor om te regelen wanneer hij er wel/niet is. We hebben nu het idee dat het wel handig is als hij een paar weken lang parttime werkt. Dan kan hij nog wat trucs van de kraamverzorgster afkijken, en hebben we ook daarna nog lekker veel tijd met z'n drieën.
pi_85593726
Kan ik me voorstellen hoor Sonnetje dat je lekker met zijn drietjes wil zijn! is die wel in de weekenden vrij?
Is verder alles goed met jou en Floris?

Heeft iemand hier ervaring met ijzertabletten slikken? Ik heb ze gekregen, maar er staat dat je ze een uur voor het ontbijt in moet nemen. Is het heel erg als je dat na het ontbijt neemt? Want een uur zonder ontbijt kan ik eigenlijk niet en pillen slikken ben ik al niet zo handig in, word er vaak misselijk van.
pi_85594325
Je zou ze gewoon na het eten moeten kunnen nemen troeta... Qua tijd kan ik morgenochtend even voor je kijken anders moet ik nu mijn bed uit, de mijne liggen beneden!

Qua vrij; mijn meneer heeft 3.5 week vrij gehad en begint morgen weer... Had niet zonder hem gewild die eerste weken.. Ondanks dat ik vlot weer op de been was...
pi_85595287
troeta in de weekenden is ie gelukkig wel vrij.zolang er nergens storingen zijn, nee gelukkig heeft iew tegenwoordig personeel ;) en storingen in het weekend zijn er gelukkig amper.
en het zijn momenten dat ik het erg vind van mijn vriend, hormonen :') heb er nu meer last van dan tijdens mijn zwangerschap haha, ben nu af en toe watt onredelijker

met floris en mij gaat alles goed.tis zo'n heerlijk ventje!
  maandag 23 augustus 2010 @ 06:49:30 #297
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85595646
Dames, Ylana is alweer een week oud vandaag ( :o :o :X ;( ) het wordt dus wel tijd voor wat vers babynieuws he? Cantare? Tico? Wat denken jullie ervan ;)

ps arinyo mag uit het lijstje. Zij is de 13e bevallen van een dochter mbv een spoedkeizersnede wegens zwangerschapsvergiftiging. Ze heeft er een maand mee in het zh gelegen voor ze haar kleine kreeg. Ik heb begrepen dat inmiddels alles goed gaat met moeder en kind, ik heb haar nog niet zelf gesproken.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_85595871
Stomme datum. Niets.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 augustus 2010 @ 07:54:09 #299
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85595883
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 07:50 schreef Ticootje het volgende:
Stomme datum. Niets.
de dag is nog amper begonnen ;)

pi_85595931
De Uitgerekende Datum! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')