Geen dingen slopen he donderdag in Gent!quote:
Nee, je hebt de beste man gehoordquote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen dingen slopen he donderdag in Gent!
Ik wilde vanavond nog gaan kijkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:47 schreef Doublepain het volgende:
4-1
El Ham
Suarez
El Ham
De Jong
----
Milevsky
Lijkt me niet te gaan gebeuren. Milesvsky zal wel weer niet meedoen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:47 schreef Doublepain het volgende:
4-1
El Ham
Suarez
El Ham
De Jong
----
Milevsky
Indeed.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben minder fan van dat premium systeem op ajax.tv, nu kun je een heleboel filmpjes niet meer zien.
Met onze verdediging in deze vorm ben ik eerlijk gezegd al bang voor Frank Demouge en Jhonny van Beukeringquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:14 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Indeed.
@hierboven de coach van kiev zei dat hij wel ging spelen en fit is dus, we zullen zien, verder maakt het ook geen fuck uit als je voor Milevski al bang moet zijn kun je beter stoppen met voetballen.
Als je niet naar Kiev FM zit te luisteren welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:41 schreef Urquhart het volgende:
Queen - We Are The Champions nu op de radio
Het is een teken, we gaan het halen
Radio Veronicaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je niet naar Kiev FM zit te luisteren wel
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Met onze verdediging in deze vorm ben ik eerlijk gezegd al bang voor Frank Demouge en Jhonny van Beukering
Schuin boven je in 425. Nog meer gasten hier uit 410 of alleen klassieke teletekst supporters die thuis blijven?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vanavond erbij, heb er zin in! vak 122, wie gaat nog meer?
Kaarten waren al op toen ik terug kwam van vakantiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Schuin boven je in 425. Nog meer gasten hier uit 410 of alleen klassieke teletekst supporters die thuis blijven?
In ieder geval zijn ook in de arena![]()
Pizzakoppo 411
fusionfake 418
Moonlighter 127
Afhaalchinees 122
Doezelhaar 426
Macondo 425
Verre van het grootste talent, op de 10 komt eers Bouy, dan Klaasen en dan Sneijder die het idd niet gaat redden, zo stijf links dat hij linksback gezet wordt in het nl u-19.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:32 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik ben het met TS eens.Het is nog veel te vroeg om het zo te zeggen dat het met Rodney Sneijder weinig wordt. Hij kan inderdaad nog veel leren en is nog maar 19. Die vrije trap deze week zat er wel heerlijk in. Wat vinden jullie van Jozefzoon?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:44 schreef El_Bassie het volgende:
Dit seizoen kunnen we dus ook wel vergeten. Suarez heeft voor Young Boys getekend.
http://english.ajax.nl/up(...)_clinic%20suarez.jpg
Ik hoorde dat de zoon van Wamberto ook een heel groot talent is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:53 schreef El_Bassie het volgende:
Bouy, Klaasen, Ozbiliz, Josefzoon, Bonevacia, Kappelhof.
Dat zijn mannen die het inderdaad wel kunnen gaan doen.
Die is inmiddels toch naar België gegaan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:58 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de zoon van Wamberto ook een heel groot talent is.
Klopt, Danillo was een leuke dribbelaar die ik graag ook eens gewoon in het diepe had zien willen worden gegooid in de voorbereiding maar om de een of andere reden gebeurt dat zo minimaal. Overigens was hij vooral snel, technisch maar rendementloos en fysiek kaliber Aissati.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die is inmiddels toch naar België gegaan?
En ga jij eigenlijk heen vanavond?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die is inmiddels toch naar België gegaan?
Nee, ik ben wat je noemt de 'teletekstsupporter' die altijd wel een paar wedstrijdjes per seizoen meepikt. Maar vanavond zit ik met bier voor de buisquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:05 schreef macondo het volgende:
[..]
En ga jij eigenlijk heen vanavond?
En daarachter de beroemde B1 van vorig jaar, Dijks, Schoop, Boere, van Rijn, Denswill en de Sa. (Klaasen en Bouy maakten ook deel uit van de B1 van vorig jaar.) Houdt overigens Kishna in de gaten, volgens kenners Ajax' grootste talent.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:53 schreef El_Bassie het volgende:
Bouy, Klaasen, Ozbiliz, Josefzoon, Bonevacia, Kappelhof.
Dat zijn mannen die het inderdaad wel kunnen gaan doen.
Castillion zag ik altijd als een megatalent, die gozer heeft echt alles in huis. Het lijkt er echter niet meer van te komen, al is het te vroeg om hem definitief af te schrijven.quote:
Ik ben er ook bij vanavond. Vak 112....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Schuin boven je in 425. Nog meer gasten hier uit 410 of alleen klassieke teletekst supporters die thuis blijven?
In ieder geval zijn ook in de arena![]()
Pizzakoppo 411
fusionfake 418
Moonlighter 127
Afhaalchinees 122
Doezelhaar 426
Macondo 425
Omega 016
quote:ajax hoopt op Braziliaanse spelers door samenwerking
Ajax is bezig met het opzetten van een talentjacht voor Braziliaanse jeugdspelers. Dat meldt Lance, een van de grootste sportkranten in het Zuid-Amerikaanse land.
De show zou deel gaan uitmaken van een op handen zijnde samenwerking tussen de Amsterdamse club en Fluminense, de huidige koploper in de Braziliaanse competitie.
De talentenjacht moet Football's Next Star gaan heten en zou door Endemol worden geproduceerd.
Volgens de krant is het de bedoeling dat het tv-programma niet alleen in Nederland en Brazilië, maar ook in de Verenigde Staten en enkele Aziatische landen wordt uitgezonden.
Veertig jeugdspelers, die geen banden hebben met zaakwaarnemers, zouden in de talentenjacht de kans krijgen om hun kunsten bij Fluminense te vertonen.
Afvalrace
Na een afvalrace van twaalf tot zestien weken blijven er uiteindelijk twee voetballertjes over. Zij dwingen daarmee een plaats in de jeugdopleiding van Ajax en Fluminense af.
De samenwerking moet Ajax nog meer voordelen verschaffen. Volgens Lance krijgen de Amsterdammers voorrang om jeugdspelers van Fluminense te contracteren.
idd is gewoon knapquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:55 schreef macondo het volgende:
Ook een prestatie, niemand in hetzelfde vak tot nu toe
AFC Ajax - Dynamo Kyiv
Pizzakoppo 411
fusionfake 418
Moonlighter 127
Afhaalchinees 122
Doezelhaar 426
Macondo 425
Omega 016
bdg118 112
Mangoworks2002 125
quote:
Wou ie niet eerst bij Ajax eindigenquote:MILAAN - Wesley Sneijder heeft het zo naar zijn zin bij Internazionale, dat hij in een videogesprek met fans heeft gezegd dat hij nooit meer weg wil bij de Italiaanse kampioen. "Ik wil hier mijn carrière beëindigen", zegt de 25-jarige international op de website van Inter.
Wesley Sneijder voelt zich thuis bij Internazionale.
Ik zit hier helemaal op mijn plaats", vervolgt Sneijder. "Ik heb veel lol met mijn teamgenoten, die ook nog eens multigetalenteerd zijn. We hebben vorig seizoen alles gewonnen (Italiaanse competitie, nationale beker, Champions League, Italiaanse Super Cup, red.). Dus waarom zou ik de club verlaten?"
Dat post ik netquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Talentenjacht Ajax en Endemol
Woensdag, 25 augustus 2010 om 12:11
Volgens Braziliaanse media is Ajax bezig met het opzetten van een talentjacht voor Braziliaanse jeugdspelers. Dit meldt Novum woensdag. De televisieshow zou deel uitmaken van een samenwerking tussen de Amsterdamse club en Fluminense, de huidige koploper in de Braziliaanse competitie, die momenteel voorbereid wordt. Hierbij zouden de Amsterdammers ook voorrang krijgen om jeugdspelers van Fluminense te contracteren.
quote:Milevskiy speelt tegen Ajax
De coach van Dynamo Kiev liet tijdens de persconferentie weten dat sterspeler Artem Milevskiy zal spelen, zo staat te lezen op de website van het Algemeen Dagblad. Vorige week werd hij nog buiten de ploeg gelaten. Toen melden media dat dat was in verband met een mogelijke transfer "Milevskiy is fit en speelt," aldus de coach. Daardoor gaat de ploeg morgen met twee spitsen spelen.
Straks ff vragen aan mijn collega waar we zitten, ik heb de kaarten niet besteldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:55 schreef macondo het volgende:
AFC Ajax - Dynamo Kyiv
Pizzakoppo 411
fusionfake 418
Moonlighter 127
Afhaalchinees 122
Doezelhaar 426
Macondo 425
Omega 016
bdg118 112
Mangoworks2002 125
En Ajacied 4 life, waar ga jij dat meemaken ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jammer, maar komt allemaal goed
Je compenseert het ruimschoots met je fraaie avatarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, ik ben wat je noemt de 'teletekstsupporter' die altijd wel een paar wedstrijdjes per seizoen meepikt. Maar vanavond zit ik met bier voor de buis
Eindelijk twee mensen in hetzelfde vakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoah, wat een smoesjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar ik dat ga meemaken.Ben net terug van vakantie, dus moet het via de tv doen
Correctie, heb even op het kaartje gekeken.. het is 425 waar ik zit ipv 426.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:55 schreef macondo het volgende:
AFC Ajax - Dynamo Kyiv
Pizzakoppo 411
fusionfake 418
Moonlighter 127
Afhaalchinees 122
Doezelhaar 426
Macondo 425
Omega 016
bdg118 112
Mangoworks2002 125
stevenmac26 128
robar 411
Gramulanion 119
Waarom zou ik daar smoesjes voor bedenken? Ik kon ook gewoon zeggen dat ik gewoon thuis ga kijken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Mwoah, wat een smoesje
(Je kon afgelopen week posten op Fok dus ook makkelijk kaarten bestellen..)
Ff alles bij elkaar gezetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:23 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Correctie, heb even op het kaartje gekeken.. het is 425 waar ik zit ipv 426.
Hoi macondo. ;-)
Wordt een heet avondje vanavondquote:Preses Dynamo belooft spelers ton per persoon bij uitschakeling Ajax
Woensdag, 25 augustus 2010 om 14:30
Igor Surkis heeft de spelers van Dynamo Kiev een forse bonus in het vooruitzicht gesteld. De preses van de Oekraïense club belooft ieder selectielid een bedrag van honderdduizend euro, indien de ploeg erin slaagt om door te stoten naar de groepsfase van de Champions League. Dynamo neemt het woensdagavond in Amsterdam op tegen Ajax. In Kiev werd het 1-1.
Volgens het Oekraïense medium Sport heeft Surkis toegezegd dat hij een bedrag van anderhalf á 2,5 miljoen euro uitkeert aan de spelersgroep, mocht Ajax worden uitgeschakeld in de eigen ArenA. Als de Oost-Europeanen de wedstrijd tot een goed einde brengen, strijkt de club ettelijke miljoenen op die de UEFA overmaakt aan gekwalificeerde club. Wat dat aangaat hoeft Surkis dus niet uit eigen zak te teren voor de beloofde bonus.
Dynamo toonde een week geleden haar weerbaarheid door Ajax op een gelijkspel te houden. Jan Vertonghen opende na bijna een uur spelen de score, maar Oleg Husev trok de stand weer gelijk nadat de Ajax-defensie niet adequaat reageerde op een verre uittrap van de doelman. Dynamo speelde vorig seizoen nog Champions League-voetbal in een groep met Barcelona, Internazionale en Rubin Kazan.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:23 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Correctie, heb even op het kaartje gekeken.. het is 425 waar ik zit ipv 426.
Hoi macondo. ;-)
Och, je zegt "ik kan niet heen omdat ik net terug kom van vakantie" - wat lijkt te zeggen dat je dus geen kaarten kón kopen. Of je wel of niet gaat moet je helemaal zelf weten hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar smoesjes voor bedenken? Ik kon ook gewoon zeggen dat ik gewoon thuis ga kijken.
Maar ik heb een iPhone dus kan op FoK berichten sturen etc.
Morgenavond 18:00 uurquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:48 schreef opinionr het volgende:
Wanneer is de loting voor groepsfase eigenlijk?
Hmmmm 5 miljoen......quote:Ajax dreigt Urby Emanuelson nog voor het einde van de zomerse transfermarkt kwijt te raken. Villarreal onderhandelt met Juventus over de verkoop van Joan Capdevila en ziet in de Ajacied een geschikte vervanger. Juventus heeft zeven miljoen euro over voor de wereldkampioen en Villarreal biedt Ajax vijf miljoen euro voor de diensten van Emanuelson.
De wandelgangen van voetbalzonequote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:07 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Hmmmm 5 miljoen......
Doei Emanuelson Doeiiiii![]()
Is een gerucht uit de wandelgangen van voetbalzone
Zal waarschijnlijk dus wel niet gebeuren
als hij vanavond speelt mag hij toch niet meer uitkomen voor een ander cl team?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:07 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Hmmmm 5 miljoen......
Doei Emanuelson Doeiiiii![]()
Is een gerucht uit de wandelgangen van voetbalzone
Zal waarschijnlijk dus wel niet gebeuren
Spelen Vilareal en Juve CL dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
als hij vanavond speelt mag hij toch niet meer uitkomen voor een ander cl team?
Als we de CL halen. Als we 't niet halen dan mag hij gewoon spelen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
als hij vanavond speelt mag hij toch niet meer uitkomen voor een ander cl team?
En toch zie ik hem liever in het Ajax shirtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:20 schreef Urquhart het volgende:
5 miljoen voor Emanuelson zou mooi zijn
Hij hoeft van mij ook niet weg, maar als je 5 miljoen kan krijgen voor een eenjarig contract zou ik dat zeker doen. Zeker met het oog op de situatie van Ajax.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch zie ik hem liever in het Ajax shirt
veeleisend??quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:28 schreef OnCraintDégun het volgende:
toch jammer dat hij zo veeleisend was voor zn contract, heeft hele mooie dingen gedaan vorig seizoen.
truequote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij ook niet weg, maar als je 5 miljoen kan krijgen voor een eenjarig contract zou ik dat zeker doen. Zeker met het oog op de situatie van Ajax.
Ik niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
veeleisend??
Hij wou gewoon niet minder verdienen of neem jij daar wel genoegen mee als je baas dat zou zeggen?
Het verschil is, dat ik dan misschien mijn hypotheek niet meer kan betalen. Urby kan dan alleen geen tweede Lamborghini kopenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
veeleisend??
Hij wou gewoon niet minder verdienen of neem jij daar wel genoemen mee als je baas dat zou zeggen?
Ah, ouwe communistquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Het verschil is, dat ik dan misschien mijn hypotheek niet meer kan betalen. Urby kan dan alleen geen tweede Lamborghini kopen
Klopt, foutje..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:07 schreef Omega het volgende:
In OP staat 12/09 Ajax - Willem II dubbel
Steek zou ook mooi zijn, je hebt nu Elham en Suarez er al op.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, foutje..
Maar vinden jullie de OP mooi? ik dacht laat ik eens een nieuwe maken ..
Hij's nog niet klaar, ik wil de selectie ook doen, en sneijder daar weghalen en Suarez ofzo neerzetten.
Okquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Steek zou ook mooi zijn, je hebt nu Elham en Suarez er al op.
Waarschijnlijk één van de users die naar het 'andere' voetbalforum zijn gegaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok![]()
Ben nu opzoek naar die schalen/bekers maar kan het niet vinden. wie heeft die vorige OP gemaakt?
Die opmerking is TE makkelijk voor elke niet-Ajaciedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok![]()
Ben nu opzoek naar die schalen/bekers maar kan het niet vinden.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die opmerking is TE makkelijk voor elke niet-Ajacied.
Vorig jaar nog een prijs?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Iets met het uitblijven van prijzen de laatste 10 jaar
Ja erg mooi. Goed gedaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, foutje..
Maar vinden jullie de OP mooi? ik dacht laat ik eens een nieuwe maken ..
Hij's nog niet klaar, ik wil de selectie ook doen, en sneijder daar weghalen en Suarez ofzo neerzetten.
Vitesse, en anders blijft die nog gewoonquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Zeg, wie gaat Suarez nou kopen? Voor het WK werd een bod van Manchester United van 180 miljoen afgewezen, maar sindsdien is het stil.
Je moet er toch niet aan denken dat die man nóg een jaar in de eredivisie speelt. Dus, wie gaat het worden?
Als Ajax CL speelt denk ik niet dat hij vertrekt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Zeg, wie gaat Suarez nou kopen? Voor het WK werd een bod van Manchester United van 180 miljoen afgewezen, maar sindsdien is het stil.
Je moet er toch niet aan denken dat die man nóg een jaar in de eredivisie speelt. Dus, wie gaat het worden?
Ah lap zeg. Ik dacht eind vorig seizoen dat het eindelijk zo ver was. Bah...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als Ajax CL speelt denk ik niet dat hij vertrekt.
Ach, zo'n Suarez-hater, aandoenlijke typjes zijn dat tochquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ah lap zeg. Ik dacht eind vorig seizoen dat het eindelijk zo ver was. Bah...![]()
Hij was het niveau van de eredivisie toch ontstegen?
Ja, daarom lopen we nu over iedereen heen en zijn we met de kerst al kampioenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nee man, Suarez had alleen maar intikkertjes vorig jaar en is van het niveau Rkc eigelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ah lap zeg. Ik dacht eind vorig seizoen dat het eindelijk zo ver was. Bah...![]()
Vuvuzela bij ieder stoeltje?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:32 schreef Rijpie het volgende:
geen vlaggetjes vanavond, wel iets anders speciaals![]()
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/6513
Vak 018 hier, eerste rij [ afbeelding ]
Klappersquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vuvuzela bij ieder stoeltje?
Oprotten te drammenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:04 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik ben geen hater, maar het zou mooi zijn als hij vertrekt - ook voor hemzelf. Hij is een erg goede speler die het afgelopen seizoen 35 goals (Ronald Koeman: "nee, kóóls") heeft gemaakt én een prima WK heeft gespeeld.
Als hij vertrekt kunnen andere ploegen als PSV, Utrecht en misschien Twente wat gemakkelijker kampioen worden. En dat zou natuurlijk prima zijn.
Feyenoorder?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Leuke wedstrijd vanavond. Ik hoop voor 55% dat Ajax doorgaat (goed voor het Nederlandse voetbal) en voor 45% van niet (meer geld voor een zekere andere club plus een stukje leedvermaeck). Ik ben benieuwd!
Voorspelling 2-1 voor Ajax. 2x Siem de Jong. 1x Milevskiy.
Dartpijltjes onder elke stoel. Voor dramatisch rood witte effecten?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:32 schreef Rijpie het volgende:
geen vlaggetjes vanavond, wel iets anders speciaals![]()
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/6513
Vak 018 hier, eerste rij [ afbeelding ]
Juist wel, geniale koning.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
En dan 55% op Ajax hopen, netjesquote:
Ik ben Ajacied van geboorte, maar ik ben er overheen gegroeid.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan 55% op Ajax hopen, netjes
Wat ze krijgen als ze meedoen met de CL? Dat is zo'n 20-25 miljoenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:11 schreef Swomp het volgende:
Hoe zit dat nou precies met het geld ?
nog 33 min
Ah, ja dat kunnen ze wel goed gebruiken iddquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat ze krijgen als ze meedoen met de CL? Dat is zo'n 20-25 miljoen![]()
Ik had de opstelling bijna goed voorspeld, ik had alleen Eriksen vervangen voor Sulejmani
Lol whutquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:15 schreef Morendo het volgende:
Wat klopt er van de geruchten dat de selectie van Dinamo Kiev wordt geteisterd door een buikgriep-epidemie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★![]()
wat een koningquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Suarez: Nu met Ajax CL spelen en in januari contract verlengen
.![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hou die Sulejmani alstublieft bij AJAX, gewoon de beste linksbuiten die we hebben!
Na Juve is hij alleen maar fitter geworden - slanker, sneller
★★★![]()
Viel goed in, daarmee verraste hij mij in positieve zinquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hou die Sulejmani alstublieft bij AJAX, gewoon de beste linksbuiten die we hebben!.![]()
Viel tot nu toe altijd goed in, in het nieuwe seizoen. Wordt tijd voor een basisplek.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:56 schreef Yankee het volgende:
[..]
Viel goed in, daarmee verraste hij mij in positieve zin
![]()
Tegen de Graafschap lijkt me dat een uitstekend idee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Viel tot nu toe altijd goed in, in het nieuwe seizoen. Wordt tijd voor een basisplek.
Eriksen was trouwens helaas weer zwak. Urby herstelde zich van een enorm zwak begin..![]()
Een fitte en scherpe Sulejmani verhuren is momenteel het slechtste wat je kunt doen inderdaad.
In potentie is het natuurlijk een veel betere linksbuiten dan Emanuelson en Eriksen. Vitesse mag Eriksen dan wel een jaartje overnemen. Zou goed voor die jongen zijn.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Eriksen moet gewoon niet tegen deze teams spelen, laat hem 2/3 jaar tegen Roda/NEC/NAC spelen, daarna PSV/Feyenoord/Twente en daarna pas CL niveauquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:00 schreef Yankee het volgende:
[..]
Tegen de Graafschap lijkt me dat een uitstekend idee.
Eriksen was trouwens helaas weer zwak. Urby herstelde zich van een enorm zwak begin.
★★★![]()
Eriksen is nu juist de gene die uitgeleend moet worden om ervaring op te doen en sterker te worden. Micky had veel eerder gebracht moeten worden, Eriksen is gewoon nog te licht voor dit niveau.![]()
Gefeliciteerd iedereen!!!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Een linksback moet je in principe zelf kunnen opleiden. En met Anita heb je gewoon een prima basisspeler momenteel. Een ervaren middenvelder zit ik eerder aan te denken qua versterking.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:07 schreef Yankee het volgende:
een linksback aantrekken is, zoals we al wisten, alleen geen overbodige luxe
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Eriksen kan er niks aan doen, Jol moet hem niet opstellen is veelste vroeg.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:08 schreef mash_ het volgende:
een week geleden was ik nog te vroeg met zeuren over eriksen, nu doet iedereen het
★★★![]()
Toen zei ik al dat hij nog te licht was voor Ajax, en zeker om CL te spelen. Hij heeft dat vandaag echt bewezen, hij is nog zeer bruikbaar in de competitie dat wel. Hoewel uitlenen mij ook niet verkeerd lijkt...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:08 schreef mash_ het volgende:
een week geleden was ik nog te vroeg met zeuren over eriksen, nu doet iedereen het
![]()
Ja dat zei ik dus ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Toen zei ik al dat hij nog te licht was voor Ajax, en zeker om CL te spelen. Hij heeft dat vandaag echt bewezen, hij is nog zeer bruikbaar in de competitie dat wel. Hoewel uitlenen mij ook niet verkeerd lijkt...naja ik zei: ik vind het een talent maar nog geen versterking op dit moment, dus vind niet dat hij een basisplaats moet krijgen. laat hem maar invallen of verhuren
![]()
![]()
Sta nu in de file op de parkeerplaats, wat een wedstrijd, verdedigingstond als een huis, suarez held, mouinir en mickeyidem. En erikson was waardeloos wat een pot gekkkkkk![]()
Geen Mounir EL Hamdaoui, maar Mounir CL Hamdaoui!
![]()
![]()
Zoiets dan:
Olympique Lyon
Panathinaikos
Ajax
Bursaspor
?![]()
Hij was ook niet best, maar zulke wedstrijden komen voor die jongen veel te vroegquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:08 schreef mash_ het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Geen Mounir EL Hamdaoui, maar Mounir CL Hamdaoui!
![]()
![]()
Zoiets dan:
Olympique Lyon
Panathinaikos
Ajax
Bursaspor
?
![]()
Vond hem niet grappig sorry![]()
★★★![]()
Goed gedaan, zag er idd vet uit.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Trouwens wat een sfeer in het stadion ik ben zo schor als de kk maar wat kk vet
volgende CL wedstrijd moet ik erbij zijn
★★★![]()
Stekelenburg: 9
van der Wiel: 7.5
Toby: 7.5
Jan: 8
Emanuelson: 7
De Zeeuw: 7
Enoh: 8
De Jong: 7
Eriksen: 6.5
Suarez:8
El Hamdaoui: 7
Sulejmani: 8
Stekelenburg Man Of The Match - wat denken jullie?
★★★![]()
Steek was de held vanavond. Maar ik vond Enoh ook erg goed. En Suarez is natuurlijk een fenomeen, zelfs al speelt hij niet goed.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
![]()
Ben 5 jaar ouder, maar het was het waard
.
Maar wat een kutpot, Eriksen en Urby moeten echt eens gaan denken of dit wel hun sport is.
Scheids was ook kut, maar gelukkig hebben we Suarez en El Ham.
Nu hopen dat er idd 2 spelers bij kunnen en dan dus verdedigers, want met deze mensen is het echt kansloos.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Waarom? Met het centrum van de verdediging, of de rechtsback, is toch weinig mis? Stiekem lijkt me Van der Vaart of Seedorf wel wat. Maar ja, dat zal wel niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:38 schreef PIETR het volgende:
Boulahrouz lijkt me wel een goede optie voor Ajax.
Van der Vaart wat een enorme held is dat toch, maar gaat (nog) niet gebeuren. Die man staat bij iedere Europese topclub in de basis behalve bij Real en Barca. Verder ook maar Heitinga, Huntelaar, Maduro en Chivu terug halen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom? Met het centrum van de verdediging, of de rechtsback, is toch weinig mis? Stiekem lijkt me Van der Vaart of Seedorf wel wat. Maar ja, dat zal wel niet.
![]()
Seedorf zou heel mooi zijn, maar een goede linksback zou ik het mooist vinden.![]()
Ik een goede nummer 10, niets ten nadele van Siem hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
maar een goede linksback zou ik het mooist vinden.
Anita voldoet in principe prima als linksback.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Siem de Jong was absoluut the man of the match vandaag, wat een held!'s Avonds een man, overdags rustig an![]()
Juist jah. Waarom nou weer gelijk die hoogmoedswaanzin? Die spelers komen echt (nog) niet terug naar Ajax.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom? Met het centrum van de verdediging, of de rechtsback, is toch weinig mis? Stiekem lijkt me Van der Vaart of Seedorf wel wat. Maar ja, dat zal wel niet.Niets is sterker dan dat ene woord![]()
Siem vindt ik nou juist de perfecte speler voor 10 op dit moment. Hij kan goed koppen en werkt bikkelhard. Zeker iets wat je nodig hebt met een aanval dat niet of nauwelijks verdedigd. Siem is over 4 jaar een basisspeler van Oranje, wat een heldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik een goede nummer 10, niets ten nadele van Siem hoor.
Anita voldoet in principe prima als linksback.
!
![]()
Mwah. ik vond Enoh eigenlijk de hardst werkende met de minste fouten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:47 schreef Burnie88 het volgende:
Siem de Jong was absoluut the man of the match vandaag, wat een held!A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Steek de held van de avond!
Sulejmani lekker ingevallen, Eriksen is nog niet klaar ervoor
Suarez oke en El ham ook oke
De Zeeuw was weer een aanjager, heb er van genoten eerlijk gezegdOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Emanuelson greep toch best vaak goed in op de bal in de 2e helft hoor, alleen is het geen verdediger. Eerste helft was het drama![]()
Dat klopt waarschijnlijk wel. Echter, moeten we daarom maar een zóveelste (Ooijer, Oleguer), half fitte, verdediger halen. Lijkt me niet toch? Een ervaren middenvelder: daar hebben we behoefte aan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:47 schreef PIETR het volgende:
Die spelers komen echt (nog) niet terug naar Ajax.
Vond Jol ook niet sterk trouwens. Ik had Eriksen eruit gehaald, Urby op zijn plek en Ooijer achterin gezet. Hij wisselde weer veels te laat, pas nadat het onheil (2-1) geschied was.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
zat je ook in het stadion? Ik vond de verdediging echt goed, veel intercepties en erg scherp gespeeld, vond alleen de voortzetting van urby bij vlagen matig maar ook hij oogde scherp.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:36 schreef HeatWave het volgende:Ben 5 jaar ouder, maar het was het waard
.
Maar wat een kutpot, Eriksen en Urby moeten echt eens gaan denken of dit wel hun sport is.
Scheids was ook kut, maar gelukkig hebben we Suarez en El Ham.
Nu hopen dat er idd 2 spelers bij kunnen en dan dus verdedigers, want met deze mensen is het echt kansloos.![]()
Middenvelders hebben we ook genoeg. Lindgren (voor 6 en 8), Eriksen (voor 10). Dan nog Blind en Bonavacia voor in de competitie. We hebben gewoon een back up voor linksachter nodig.
Verder heeft Jol al aangegeven dat er alleen talentvolle jonge spelers worden gehaald.
En inderdaad Sulejmani moet blijven, viel erg goed in.
Enoh toch een paar erg vreemde passen door het midden. En Suarez speelde cht geweldig, steeds 2 soms zelfs 3 man naar hem toe als hij die bal kreeg, en dan nog stichtte hij veel gevaar. Die keeper van hun was trouwens voor 17 jaar.
De sfeer was echt geweldig. En was het nu een terechte penalty? Ik dacht van niet maar kon het niet goed zien."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Wat een geweldige avond! Eerste half uur volkomen van de mat gespeeld door Kiev, maar wat een slot ; euforie!
Overal verstand van.![]()
Nee, en zonder de discussie te willen aanwakkeren, DAAROM kon ik zien hoe slecht het was. Als het met rust 0-4 had geweest hadden we niets te klagen gehad eigenlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
zat je ook in het stadion? Ik vond de verdediging echt goed, veel intercepties en erg scherp gespeeld, vond alleen de voortzetting van urby bij vlagen matig maar ook hij oogde scherp.
Maar goed, door, who cares?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
super wedstrijd! Echt goede sfeer in het stadion! Als de Kiev fans maar ook een beeeetje begonnen met zingen gingen we er gewoon weer keihard overheen. Eerste helft was niet echt goed vond ik, de verdediging had zware problemen en Kiev kreeg veel kansen. Het is een wonder dat Kiev niet scoorde in de 1ste. Na de goal van Suarez leek het wel omgekeerde wereld..Kiev was nergens meer en het duurde heel erg lang voordat zij weer begonnen met voetballen.
Sfeer en spanning in de arena
Ik heb genoten![]()
![]()
Ik vind over 180 minuten dat ajax gewoon beter was. En dus terecht door is gegaan.
En met de rust 0-4? Volgens mij kreeg ajax ook genoeg kansen, waaronder de goal.
Maar inderdaad hadden we met Stekelenburg weer een held vandaag."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
we missen een linksback en een goede linker aanvaller
Verder leuke wedstrijd welke we over 2 wedstrijden verdient gewonnen hebbenJe hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt![]()
waar wat je? Idd wat een sfeer he echt geweldigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:07 schreef Burrito het volgende:
super wedstrijd! Echt goede sfeer in het stadion! Als de Kiev fans maar ook een beeeetje begonnen met zingen gingen we er gewoon weer keihard overheen. Eerste helft was niet echt goed vond ik, de verdediging had zware problemen en Kiev kreeg veel kansen. Het is een wonder dat Kiev niet scoorde in de 1ste. Na de goal van Suarez leek het wel omgekeerde wereld..Kiev was nergens meer en het duurde heel erg lang voordat zij weer begonnen met voetballen.
Sfeer en spanning in de arena
Ik heb genoten
_0_![]()
nja eerlijk is eerlijk, de eerste 30 minuten heeft die keeper van hun geen bal hoeven tegenhouden en had het al makkelijjk 0-2 kunnen staan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:09 schreef Omega het volgende:
Ik vind over 180 minuten dat ajax gewoon beter was. En dus terecht door is gegaan.
En met de rust 0-4? Volgens mij kreeg ajax ook genoeg kansen, waaronder de goal.
Maar inderdaad hadden we met Stekelenburg weer een held vandaag.
Maar kan mij het ook verrotten. Spannende wedstrijd, goede sfeer
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
omdat ie nu na 2 jaar 1 degelijke actie heeft gemaakt moeten we hem ineens houdenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat gaan ze nu doen met Sulelmani?wat een wanbeleid zou dat zijn zeg
![]()
Moeten ze de kansen maar afmaken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:40 schreef kalinhos het volgende:
[..]
nja eerlijk is eerlijk, de eerste 30 minuten heeft die keeper van hun geen bal hoeven tegenhouden en had het al makkelijjk 0-2 kunnen staan.
Maar kan mij het ook verrotten. Spannende wedstrijd, goede sfeer
![]()
Nee, in de wedstrijden waar die is ingevallen dit seizoen deed hij het alle keren aardig goed en oogde veel fitter en sneller dan vorig seizoen. Zeker het uitproberen waard dus in de competitie, zonde om een speler weg te doen die juist nu weer op zijn niveau lijkt te komen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:47 schreef robr0 het volgende:
[..]
omdat ie nu na 2 jaar 1 degelijke actie heeft gemaakt moeten we hem ineens houdenwat een wanbeleid zou dat zijn zeg
![]()
ik ben waarschijnlijk de enige maar als dit het niveau van suljemani is (uit bij kiev 1 goede cross verder niets) en vandaag een bal afleggen als dat al als goed wordt gezien vraag ik me oprecht af wat je moet doen om slechte wedstrijden te spelenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, in de wedstrijden waar die is ingevallen dit seizoen deed hij het alle keren aardig goed en oogde veel fitter en sneller dan vorig seizoen. Zeker het uitproberen waard dus in de competitie, zonde om een speler weg te doen die juist nu weer op zijn niveau lijkt te komen.![]()
Je kan een speler niet afrekenen op een invalbeurt tegen Kiev waar de laatste 15min niet meer werd aangevallen. Alleen oogt hij in zijn sprints/passes enz. veel fitter en sneller dan vorig jaar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:53 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik ben waarschijnlijk de enige maar als dit het niveau van suljemani is (uit bij kiev 1 goede cross verder niets) en vandaag een bal afleggen als dat al als goed wordt gezien vraag ik me oprecht af wat je moet doen om slechte wedstrijden te spelen
![]()
Youtube, zoeken op ajax en dan zoekopties > afgelopen 24 uur. Staat vast wel wat geuploadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:08 schreef Rahl het volgende:
Woah, wat een sfeer zeg!
Iemand filmpjes oid?
![]()
![]()
Oja props voor de ts en zijn op overigens!
Mooi plaatjeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zat vanavond in vak410. Was echt master. Mijn eerste wedstrijd in de ArenA (schaam schaam,)Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Thank youquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Oja props voor de ts en zijn op overigens!
Mooi plaatje
kan niet slapen ben te blij
★★★![]()
Heb 2 weken gratis Eredivisie Live en al die andere zooi, mogen ze wel even uithalen tegen de Graafschap. 6-0 ofzo![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat gaan ze nu doen met Sulelmani?quote:Jol: 'Gaan weer met Sulejmani praten'
Ajax kwalificeerde zich met een zege op Dinamo Kiev (2-1) voor het hoofdtoernooi van de Champions League. Invaller Miralem Sulejmani had met een snelle dribbel een groot aandeel in de tweede treffer van de Amsterdamse club. Hij kon invallen omdat de Engelse club West Ham United geen werkvergunning voor hem kreeg.
'Sulejmani deed het goed', stelde Jol. 'Hij is dit seizoen sowieso goed bezig. Van mij hoeft hij ook niet weg, maar hij wil steeds verhuurd worden. Dan is het moeilijk praten. Of we hem eigenlijk kunnen missen? Nee, dat kunnen we niet. Mido is er nog niet. In dat geval hebben we voorin weinig alternatieven voor onze spitsen. We gaan dus weer met hem praten. Maar dat deden we al hoor.'Via Ajaxshowtime.quote:Ajax-spelers: 'Sulejmani moet blijven'
De invalbeurt van Miralem Sulejmani in het duel tegen Dinamo Kiev (2-1) maakte indruk op de Ajacieden. De speler, die nadrukkelijk in de belangstelling van Vitesse staat, leverde sterk voorbereidend werk af bij de goal van Mounir El Hamdaoui.
"Heel Amsterdam wil dat hij blijft. Het is een moeilijke situatie, ook andere mensen hebben invloed op hem", aldus Demy de Zeeuw. "Maar hij kan van grote waarde zijn. Hij is een goede speler. Het zou jammer zijn als hij weggaat naar een club die niet Europees speelt."
El Hamdaoui liet zich in soortgelijke bewoordingen uit over zijn teamgenoot. "Het zou goed zijn als hij blijft, maar ik ben er niet voor om daarin initiatief te nemen. Als ze het aan mij vragen, zal ik zeker m'n mening geven."![]()
Urby op linksback en Sulejmani op linksbuiten vind ik prima. Zie liever Urby dan Vurnon op LB op dit moment.
Anita moet gewoon even een jaartje rijpen bij de subtop.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
ben ik met je eens, hoewel ik wel het idee heb dat Sulejmani op de goede weg is maar laat het eerst maar eens een paar wedstrijden zien (bij Ajax dan niet bij Vitesse)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:53 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik ben waarschijnlijk de enige maar als dit het niveau van suljemani is (uit bij kiev 1 goede cross verder niets) en vandaag een bal afleggen als dat al als goed wordt gezien vraag ik me oprecht af wat je moet doen om slechte wedstrijden te spelen
![]()
Sja, das typisch Ajacieden, 1 redelijke voorzet en opeens issie weer geweldig.
Ik hoop ook dat het goed met hem komt, maar ik denk dat hij daarvoor vooral aan spelen toe moet komen. Maar met de waardeloze vorm van Urby moet dat kunnen, haal nog 1-2 verdedigers zodat urby niet meer nodig is achterin ook en zet Sulejmani maar linksvoor.
Sorry Urby, maar je hele lichaamstaal geeft aan dat je er geen zin meer in hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Sja, das typisch Ajacieden, 1 redelijke voorzet en opeens issie weer geweldig.
Ik hoop ook dat het goed met hem komt, maar ik denk dat hij daarvoor vooral aan spelen toe moet komen. Maar met de waardeloze vorm van Urby moet dat kunnen, haal nog 1-2 verdedigers zodat urby niet meer nodig is achterin ook en zet Sulejmani maar linksvoor.
Sorry Urby, maar je hele lichaamstaal geeft aan dat je er geen zin meer in hebt.
![]()
Heb liever dat Jol Sulejmani een goede kans geeft dan urby er nog in.
Ik heb altijd wel iets gezien in Sulej, maar niet dat ze hem moesten kopen voor zoveel geld.![]()
Sulejmani heb ik altijd goed gevonden. Dit seizoen was hij ook alweer een paar keer goed bezig.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Wat een wedstrijd mensen…. Wat een sfeer.
Ik heb 90 minuten staan trillen, hart in me keel gevoeld, compleet gek gedaan
WE GAAN WEER CHAMPIONS LEAGUE SPELEN![]()
Passé-partoutje halen; hoe goed voelt dat weer
Over de wedstrijd; tja…. Het had anders kunnen aflopen.
En ik hoor de anti-ajacieden zeggen; zonder Stekelenburg hadden jullie nu Europa League gespeeld.![]()
“Ja, idd….. maar daarvoor staat die man er toch of niet!!!”![]()
Ik heb er zin in. Zowel uit als thuis![]()
![]()
Zooo dat is even lekker wakker worden! Heerlijk!Eindelijk weer eens in de CL
Ik dacht dat het na Nederland-Brazilië op het afgelopen wk niet spannender kon, maar na die 2-1 van Kiev werd ik echt gek tot het eindsignaalMaar gelukkig gehaald
Enige minpuntje: Eriksen, het lijkt wel of hij met de week slechter gaat voetballen. Is dit weer zo'n talent die te vroeg gebracht is?![]()
Dan zit je alleen straks weer met het probleem dat er een mogelijkheid is dat hij niet consistent draait en dan zit hij weer op de bank. Hij wil weg, laat hem dan verhuurd worden. Hij kan best goed voetballen maar heeft dat nog niet een langere periode gedaan (behalve bij heerenveen). Als hij weg wil moet je hem ook niet tegen je zin hier laten lijkt mij.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben ik met je eens, hoewel ik wel het idee heb dat Sulejmani op de goede weg is maar laat het eerst maar eens een paar wedstrijden zien (bij Ajax dan niet bij Vitesse)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
Eriksen heeft mij nog niet 1 keer kunnen overtuigen, ook vorig seizoen niet. Ik snap niet wat Jol in hem ziet. Slap ventje met een schot van lik mn reet.
Get woke, go broke!![]()
Idd, als er één speler verhuurd zou moeten worden pleit ik voor hem.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:18 schreef HeatWave het volgende:
Eriksen heeft mij nog niet 1 keer kunnen overtuigen, ook vorig seizoen niet. Ik snap niet wat Jol in hem ziet. Slap ventje met een schot van lik mn reet.
![]()
Hij heeft tijd nodig man. Hij is heel jong en speelt niet regelmatig.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:14 schreef Urquhart het volgende:
Zooo dat is even lekker wakker worden! Heerlijk!Eindelijk weer eens in de CL
Ik dacht dat het na Nederland-Brazilië op het afgelopen wk niet spannender kon, maar na die 2-1 van Kiev werd ik echt gek tot het eindsignaalMaar gelukkig gehaald
Enige minpuntje: Eriksen, het lijkt wel of hij met de week slechter gaat voetballen. Is dit weer zo'n talent die te vroeg gebracht is?
Hij komt er wel.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Vorige seizoen tegen Vitesse:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:21 schreef Luares het volgende:
Heeft hij al ooit een keer op goal geschoten?
Hij kán goed schieten. Maar laatste wedstrijden is hij erg gespannen lijkt wel. Eriksen de bal geven, is bal verliezen..quote:Jol roemde het optreden van zijn jeugdige middenvelders Christian Eriksen en Siem de Jong, die tweemaal scoorde. ,,Ze waren heel goed'', zei hij. ,,Eriksen heeft geloof ik in één wedstrijd meer op doel geschoten dan andere spelers in zes maanden. Hoe goed hij kan worden? Net zo goed als spelers die in het verleden voor veel geld zijn verkocht.''Overal verstand van.![]()
Eriksen is volgens mij idd geweldig, op de training dan.
Get woke, go broke!![]()
Hoeveel miljoen komt er nu als startgeld binnen?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
5 miljoen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:32 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel miljoen komt er nu als startgeld binnen?quote:Algemeen directeur Rik Van den Boog spreekt de verhalen tegen dat Ajax zeker tien miljoen euro verdient aan de Champions Leage. 'Maak je geen illusies', zegt de CEO van Ajax.
'Vijf miljoen euro als we nu worden uitgeschakeld. Maar we hebben een goede ploeg', aldus Van den Boog tegenover de NOS. 'Met wat geluk kunnen we ver komen'.![]()
geloof dat Ajax er minimaal 15 miljoen aan overhoudt, kan dus meer worden als we Inter, bayern en barca afdrogen in de groepsfasequote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:32 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel miljoen komt er nu als startgeld binnen?.
Get woke, go broke!![]()
het is ook best moeilijk, zeker voor zo'n onervaren jongen als je centrale middenvelder bent en je moet de linkerflank bestrijken, vanuit het midden spelen is anders omdat er dan meer oplossingen zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:29 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Hij kán goed schieten. Maar laatste wedstrijden is hij erg gespannen lijkt wel. Eriksen de bal geven, is bal verliezen..
Was een goede les voor hem die gelukkig niet het missen van de CL gekost heeft![]()
![]()
True, zoiets was het volgensmij.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geloof dat Ajax er minimaal 15 miljoen aan overhoudt, kan dus meer worden als we Inter, bayern en barca afdrogen in de groepsfase.
Eindelijk weer!
We komen er wel![]()
Ja, maar is die 5 miljoen inclusief sponsorgeld, kaartverkoop, tvrechten ed?quote:
Want anders wordt het natuurlijk nog een stuk meer.'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'![]()
Dat zal er wel bij komenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:39 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, maar is die 5 miljoen inclusief sponsorgeld, kaartverkoop, tvrechten ed?
Want anders wordt het natuurlijk nog een stuk meer.Maar die 5 miljoen is volgens mij gewoon direct vanuit de UEFA
![]()
![]()
Mooi sfeertje gister int stadion!
Stekelenburg, Vertonghen en Alderweireld verdienen een standbeeld, de enige echt mindere vond ik V/D Wiel en De Jong![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:50 schreef abdalfawaz het volgende:
Mooi sfeertje gister int stadion!
Stekelenburg, Vertonghen en Alderweireld verdienen een standbeeld, de enige echt mindere vond ik V/D Wiel en De Jong
Eriksen en Urby vond je wel ok spelen? Wat had je gerookt?.
Get woke, go broke!![]()
Urby speelde de eerste helft nogal matig, maar vond hem de tweede helft wel oké. Eriksen had inderdaad wel eerder gewisseld mogen worden voor Sulejmaniquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eriksen en Urby vond je wel ok spelen? Wat had je gerookt?.
![]()
We verdienen er echt wel meer aan dan vijf miljoen. 3 uitverkochte thuiswedstrijden leveren al bakken geld op.quote:![]()
Eriksen moet overigens mooi een paar weekjes in het tweede gaan ballen om vertrouwen op te doen. Blijft een groot talent, maar op dit moment is hij een gevaar voor een ploeg. Gozers achter mij noemden hem zelfs niet eens Eriksen meer, maar consequent 'mietje' .![]()
![]()
In de tweede helft ja. In de eerste helft stond hij alleen maar lucht te dekken en daardoor werd Kiev vaak gevaarlijk. Er ontstond zo gruwelijk veel ruimte op het middenveld, waardoor van der Wiel en Emanuelson naar binnen moesten trekken en hun mannen weer meer ruimte kregen. Daardoor leek het also de backs slecht speelden de eerste helft, maar feitelijk kwam dat dus door Enoh die in de eerste helft als een kip znder kop over het veld liep. In de tweede helft deed hij precies het tegenovergestelde en speelde hij fantastisch. Wat je ook gelijk zag was dat Greg en Urby het een stuk makkelijker kregen. Dat kwam alleen maar doordat Enoh op het middenveld de ruimtes beter dichtliep en ook steeds een mannetje oppikte.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah. ik vond Enoh eigenlijk de hardst werkende met de minste fouten.
Maar verder was de sfeer inderdaad super in het stadion. Leuk om weer een keer bij een wedstrijd geweest te zijn, was alweer een tijdje geleden.![]()
In totaal is er al iets van 10 tot 15 miljoen richting amsterdam gegaan.
Dit kan er nog komen:
Play-off ronde: ¤ 2,1 miljoen per club
Groepsronde: ¤ 3,8 miljoen per club
¤ 550.000 per gespeelde wedstrijd per club
¤ 800.000 bonus bij winst
¤ 400.000 bonus bij gelijkspel![]()
Wel mooi dat luis zei dat hij in januari bij gaat tekenen.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
De ommekeer kwam vooral bij Vertonghen, die leek opeens de geest te krijgen dat het zo echt niet meer kon..
Get woke, go broke!![]()
Nee. Dat zei hij niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:10 schreef badboynova het volgende:
Wel mooi dat luis zei dat hij in januari bij gaat tekenen.
![]()
En De Zeeuwquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:11 schreef HeatWave het volgende:
De ommekeer kwam vooral bij Vertonghen, die leek opeens de geest te krijgen dat het zo echt niet meer kon..
![]()
![]()
Vertonghen speelde inderdaad ook een dijk van een wedstrijd. Zou het dan toch nog goed komen met die jongen?![]()
Ik vond het verdedigend beter staan dan tot nu toe in het seizoen.. op de linksbackpositie na want daar is Urby gewoon echt geen geschikte speler voorOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Klopt....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:52 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
We verdienen er echt wel meer aan dan vijf miljoen. 3 uitverkochte thuiswedstrijden leveren al bakken geld op.
Ik quotehttp://sport.infonu.nl/vo(...)hampions-league.htmlquote:Verdiensten Champions League 2010/2011
Voetbalclubs die de voorrondes weten door te worstelen, ontvangen in ieder geval 7,1 miljoen euro. Voor een overwinning in deze groepsfase, ontvangen ze 0,8 miljoen euro. Een gelijkspel in de groepsfase geeft nog recht op 0,4 miljoen euro. Mocht het de club lukken om de groepsfase door te komen, dan hebben ze extra ook nog recht op 3 miljoen euro. De clubs die na de opvolgende rondes de finale weten te bereiken, hebben in ieder gaval al 5,2 miljoen euro extra in de kas, als verliezende finalist. De winnaar van de finale ontvangt 9 miljoen euro bovenop de eerdere inkomsten. Daarnaast wordt er nog een bedrag van 350 miljoen euro aan tv-rechten verdeeld![]()
Ik citeer Luis.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:10 schreef badboynova het volgende:
Wel mooi dat luis zei dat hij in januari bij gaat tekenen.
quote:"Ik heb in januari mijn contract verlengd omdat ik met deze club in de Champions League wil voetballen. Gelukkig is dat ons gelukt, maar ik wil sowieso niet weg. Dat heb ik al vaker gezegd. Maar ik heb het idee dat mensen me niet altijd geloven. Daarom zeg ik het nog maar een keer. Ik voetbal dit seizoen voor Ajax."![]()
Voor de coefficientenlijst heeft Ajax ook goede zaken gedaan voor NL... 4 bonuspunten voor de kwalificatie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:35 schreef Kabolter het volgende:
Suarez en Vertongen geschorst voor eerste wedstrijd.
![]()
![]()
Wel in Enschedequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:39 schreef DeTolk het volgende:
Champions league voetbal in Amsterdam
En niet in:
Eindhoven
Rotterdam
Alkmaar.
Get woke, go broke!![]()
Dan ben ik er Arsenal en Valencia uit bijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:32 schreef Luares het volgende:
Denk dat het dit gaat worden helaas.
Arsenal
Valencia
Ajax
Bursaspor of belgrado
![]()
![]()
Ach, zoals Koeman zei: hopelijk speel je de eerste wedstrijd tegen de zwaarste uit de poule die je sowieso wel verliest. Niks aan het handje danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:35 schreef Kabolter het volgende:
Suarez en Vertongen geschorst voor eerste wedstrijd.![]()
![]()
Je kan eht ook anders zien.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, zoals Koeman zei: hopelijk speel je de eerste wedstrijd tegen de zwaarste uit de poule die je sowieso wel verliest. Niks aan het handje dan
Liever de 1e wedstrijd tegen de zwakste uit de poule, zodat je op volle oorlogssterkte de rest kan spelen![]()
Precies. En ook niet in Kerkrade, Roelofarendsveen en Middelburg. Wat een zinloze conclusiequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:39 schreef DeTolk het volgende:
Champions league voetbal in Amsterdam
En niet in:
Eindhoven
Rotterdam
Alkmaar
Overal verstand van.![]()
Een wedstrijd zonder vertonghen en suarez is een wereld van verschil. Met name de laatste heb je er bij Ajax elke wedstrijd nodig. Dat zag je gisteren wel. Suarez is degene die creativiteit inbrengt, kansen creëert. Hamlap heeft dat minder.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Je kan eht ook anders zien.
Liever de 1e wedstrijd tegen de zwakste uit de poule, zodat je op volle oorlogssterkte de rest kan spelen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Ik had het ook verkeerd gehoord de eerste keer. Heb het nog een keer afgeluisterd en ik hoor bij de laatste zin:quote:Bron: http://nos.nl/video/180659-suarez-na-kiev-ik-blijf.htmlquote:Ik zeggen, mij droom is spelen CL, nu mij droom is goed.
"We hoeven nu niet meer te praten, jij blijft toch gewoon bij Ajax. Jij gaat Cl spelen met Ajax toch? Klaar."
Ik zeker blijf. Ik zegge. Ik ga CL spelen met Ajax. Ik blijf Daarom, ik verleng contract in januari.![]()
Hopelijk ziet Jol na gisteravond in dat Eriksen voorlopig te licht is voor het Europese toneel. Prima jongen en een groot talent, maar laat hem alsjeblieft nog een jaartje rijpen bij een middenmoter uit de Eredivisie.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Tja, dat is ook een mogelijkheid. Hoewel als Spartak Moskou uit pot 4 komt rollen, dan kun je niet spreken van de 'zwakste' uit de poule.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Je kan eht ook anders zien.
Liever de 1e wedstrijd tegen de zwakste uit de poule, zodat je op volle oorlogssterkte de rest kan spelen
Gaat dit dan het succes jaar worden waar we allemaal zo op hopen? Eindelijk het kampioenschap binnen slepen heb er zo machtig veel vertrouwen in nu.![]()
Ik heb sowieso het gevoel dat we eindelijk eens een nieuwe start maken: CL gehaald, en een hele rij overbodige dure voetballers zijn vertrokken. Ik ben sowieso al blij met deze gang van zakenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Gaat dit dan het succes jaar worden waar we allemaal zo op hopen? Eindelijk het kampioenschap binnen slepen heb er zo machtig veel vertrouwen in nu.![]()
![]()
Wat dat betreft hoop ik dat PSV het goed in de Europa League. Als ze vanavond worden uitgeschakeld en ze zich helemaal kunnen focussen op de Eredivisie dan wordt het lastig.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Gaat dit dan het succes jaar worden waar we allemaal zo op hopen? Eindelijk het kampioenschap binnen slepen heb er zo machtig veel vertrouwen in nu.
Dat zeker maar ik denk dat we in het onderlinge duel met PSV gewoon winnen. We moeten gewoon niet gaan knoeien tegen de "mindere" tegenstanders, waar PSV het ongetwijfeld "zakelijk" uitspeelt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat dat betreft hoop ik dat PSV het goed in de Europa League. Als ze vanavond worden uitgeschakeld en ze zich helemaal kunnen focussen op de Eredivisie dan wordt het lastig.
![]()
Ik denk idd ook dat de onderlinge duels met psv de beslissing zullen worden wie er landskampioen worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zeker maar ik denk dat we in het onderlinge duel met PSV gewoon winnen. We moeten gewoon niet gaan knoeien tegen de "mindere" tegenstanders, waar PSV het ongetwijfeld "zakelijk" uitspeelt.
Ik moet alleen we zeggen dat het wel weer des-ajax zou zijn als we weer een zwaar programma loten.
Chamions league uit/thuis en dan psv/twente/010 en/of az uit of thuis, binnen een maand.![]()
Onderling zegt dus even helemaal niks, heeft dat de afgelopen jaar iets uitgemaakt?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:20 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
Ik denk idd ook dat de onderlinge duels met psv de beslissing zullen worden wie er landskampioen worden.
Ik moet alleen we zeggen dat het wel weer des-ajax zou zijn als we weer een zwaar programma loten.
Chamions league uit/thuis en dan psv/twente/010 en/of az uit of thuis, binnen een maand.
Het gaat om de prestaties van het hele seizoen.. Je kan altijd een slechte dag hebben.quote:![]()
Houd ze, straks zijn ze goud waard.![]()
Ik heb ze niet hoor. Komt van Ajax.nlquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:39 schreef Luares het volgende:
![]()
![]()
Ahaa staan ze erop, even lezen wat de kranten zeggen danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb ze niet hoor. Komt van Ajax.nl
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:39 schreef Luares het volgende:
[..]
Onderling zegt dus even helemaal niks,
![]()
Ik weet niet hoor, maar elke wedstrijd die je verliest kost je geen 3 maar 4 punten.
3 om minimaal gelijk te komen, en dat ene punt om weer boven je concurrent komen te staan.
Neemt niet weg dat je uiteraard ook van de andere tegenstanders moet winnen
maar je onderlinge duels zijn zeker wel alles bepalend.![]()
Dus als je een ongeslagen reeks hebt van 15 en psv staat ergens op de 5de plek en psv wint van ajax.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:43 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet hoor, maar elke wedstrijd die je verliest kost je geen 3 maar 4 punten.
3 om minimaal gelijk te komen, en dat ene punt om weer boven je concurrent komen te staan.
Neemt niet weg dat je uiteraard ook van de andere tegenstanders moet winnen
maar je onderlinge duels zijn zeker wel alles bepalend.
Dus dan weet jij de kampioen al?
Dream on.![]()
Nee?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:39 schreef Luares het volgende:
[..]
Onderling zegt dus even helemaal niks, heeft dat de afgelopen jaar iets uitgemaakt?
![]()
Als Ajax uit ook van Twente gewonnen had waren ze met 2 punten meer geeindigd dan Twente zelfs een gelijkspel uit was dus voldoende geweest.
Het is essentieel in de NL competitie om je concurrenten zoveel mogelijk punten af te snoepen omdat het puntverlies van de favorieten voor de titel nu eenmaal klein is![]()
Die kranten worden goud waard? Of heb je het nu over die spelers?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:39 schreef Luares het volgende:
[..]
Onderling zegt dus even helemaal niks, heeft dat de afgelopen jaar iets uitgemaakt?
Het gaat om de prestaties van het hele seizoen.. Je kan altijd een slechte dag hebben.
[..]
![]()
![]()
Dat zijn statistieken achteraf en wie had er verwacht dat Twente kampioen werd?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee?
Als Ajax uit ook van Twente gewonnen had waren ze met 2 punten meer geeindigd dan Twente zelfs een gelijkspel uit was dus voldoende geweest.
Het is essentieel in de NL competitie om je concurrenten zoveel mogelijk punten af te snoepen omdat het puntverlies van de favorieten voor de titel nu eenmaal klein is
Hij heeft het enkel over PSV.
Ik heb liever dat we overal van winnen en dan maar eentje verliezen van PSV.
Al is dat natuurlijk altijd mooi meegenomen.De kranten, als we de CL winnen natuurlijk!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die kranten worden goud waard? Of heb je het nu over die spelers?
![]()
![]()
Het is inderdaad beter om het niet van die 2 wedstrijden tegen PSV af te laten hangenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:00 schreef Luares het volgende:
[..]
.
Ik heb liever dat we overal van winnen en dan maar eentje verliezen van PSV.
Al is dat natuurlijk altijd mooi meegenomen.
[..]
![]()
Laat maar zitten, je probeert je gelijk te halen.
Ik gaf psv als voorbeeld. Concurrent in t algemeen.
Jij zegt dat het om de kleintjes gaat waarvan je moet winnen,
ik zeg dat het gaat om je concurrenten gaat waartegen je je belangrijkste punten moet halen.![]()
Zoals tarado zegt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:09 schreef amersfoort22 het volgende:
Laat maar zitten, je probeert je gelijk te halen.
Ik gaf psv als voorbeeld. Concurrent in t algemeen.
Jij zegt dat het om de kleintjes gaat waarvan je moet winnen,
ik zeg dat het gaat om je concurrenten gaat waartegen je je belangrijkste punten moet halen.
Niet alleen je concurrenten, en je weet tegenwoordig niet eens meer wie je concurrenten zijn in de eredivisie.![]()
Het is allemaal dikke onzin mensen. Het gaat er om dat de concurrent meer punten verliest dan dat jij verliest, aangezien je beide toch punten verliest. Winnen is leuk, maar totaal niet van toepassing. Verliezen is doorslaggevend.![]()
![]()
![]()
jongens......
WE GAAN CHAMPIONS LEAGUE SPELEN![]()
Trouwens...
Je hoeft geen Champions League te halen om dik te cashen
Ze zijn in Arnhem druk bezig de 2e club van NL te wordenquote:Vitesse eist ruim veertig miljoen van provincie
De komst van Merab Jordania lijkt dit jaar niet de enige financiële meevaller te zijn voor Vitesse. De club en de investeerders van de Vrienden van Vitesse eisen van de provincie Gelderland een schadeloosstelling van veertig tot 45 miljoen euro.
De provincie Gelderland vreest het ergste en heeft daarom al aangegeven met Vitesse over een schikking te willen praten. Onduidelijk is of de club en de investeerders op dat verzoek zullen ingaan.![]()
![]()
Wat een prutsers, zal toch wel iets niet kloppen als ze ook nog van provincie Gelderland gaan eisen.![]()
Vinden jullie dat Mickey moet blijven of verhuurd worden?People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Pfffffffffffffff wat was dat heerlijk zeg gisteravond!
Enoh die één van zijn beste wedstrijden speelde, Stekelenburg die weer keepte alsof het een WK wedstrijd was![]()
Echt geweldig.★★★![]()
Iedereen moet blijven, we hebben een drukke schema dus we hebben iedereen nodig.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Vinden jullie dat Mickey moet blijven of verhuurd worden?
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 57% gewijzigd door ajacied4lf op 26-08-2010 14:13:22 ]★★★![]()
Absoluutquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen moet blijven, we hebben een drukke schema dus we hebben iedereen nodig.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: