Geen dingen slopen he donderdag in Gent!quote:
Nee, je hebt de beste man gehoordquote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen dingen slopen he donderdag in Gent!
Ik wilde vanavond nog gaan kijkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:47 schreef Doublepain het volgende:
4-1
El Ham
Suarez
El Ham
De Jong
----
Milevsky
Lijkt me niet te gaan gebeuren. Milesvsky zal wel weer niet meedoen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:47 schreef Doublepain het volgende:
4-1
El Ham
Suarez
El Ham
De Jong
----
Milevsky
Indeed.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben minder fan van dat premium systeem op ajax.tv, nu kun je een heleboel filmpjes niet meer zien.
Met onze verdediging in deze vorm ben ik eerlijk gezegd al bang voor Frank Demouge en Jhonny van Beukeringquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:14 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Indeed.
@hierboven de coach van kiev zei dat hij wel ging spelen en fit is dus, we zullen zien, verder maakt het ook geen fuck uit als je voor Milevski al bang moet zijn kun je beter stoppen met voetballen.
Als je niet naar Kiev FM zit te luisteren welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:41 schreef Urquhart het volgende:
Queen - We Are The Champions nu op de radio
Het is een teken, we gaan het halen
Radio Veronicaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je niet naar Kiev FM zit te luisteren wel
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Met onze verdediging in deze vorm ben ik eerlijk gezegd al bang voor Frank Demouge en Jhonny van Beukering
Schuin boven je in 425. Nog meer gasten hier uit 410 of alleen klassieke teletekst supporters die thuis blijven?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vanavond erbij, heb er zin in! vak 122, wie gaat nog meer?
Kaarten waren al op toen ik terug kwam van vakantiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Schuin boven je in 425. Nog meer gasten hier uit 410 of alleen klassieke teletekst supporters die thuis blijven?
In ieder geval zijn ook in de arena![]()
Pizzakoppo 411
fusionfake 418
Moonlighter 127
Afhaalchinees 122
Doezelhaar 426
Macondo 425
Verre van het grootste talent, op de 10 komt eers Bouy, dan Klaasen en dan Sneijder die het idd niet gaat redden, zo stijf links dat hij linksback gezet wordt in het nl u-19.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:32 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik ben het met TS eens.Het is nog veel te vroeg om het zo te zeggen dat het met Rodney Sneijder weinig wordt. Hij kan inderdaad nog veel leren en is nog maar 19. Die vrije trap deze week zat er wel heerlijk in. Wat vinden jullie van Jozefzoon?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:44 schreef El_Bassie het volgende:
Dit seizoen kunnen we dus ook wel vergeten. Suarez heeft voor Young Boys getekend.
http://english.ajax.nl/up(...)_clinic%20suarez.jpg
Ik hoorde dat de zoon van Wamberto ook een heel groot talent is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:53 schreef El_Bassie het volgende:
Bouy, Klaasen, Ozbiliz, Josefzoon, Bonevacia, Kappelhof.
Dat zijn mannen die het inderdaad wel kunnen gaan doen.
Die is inmiddels toch naar België gegaan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:58 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de zoon van Wamberto ook een heel groot talent is.
Klopt, Danillo was een leuke dribbelaar die ik graag ook eens gewoon in het diepe had zien willen worden gegooid in de voorbereiding maar om de een of andere reden gebeurt dat zo minimaal. Overigens was hij vooral snel, technisch maar rendementloos en fysiek kaliber Aissati.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die is inmiddels toch naar België gegaan?
En ga jij eigenlijk heen vanavond?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die is inmiddels toch naar België gegaan?
Nee, ik ben wat je noemt de 'teletekstsupporter' die altijd wel een paar wedstrijdjes per seizoen meepikt. Maar vanavond zit ik met bier voor de buisquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:05 schreef macondo het volgende:
[..]
En ga jij eigenlijk heen vanavond?
En daarachter de beroemde B1 van vorig jaar, Dijks, Schoop, Boere, van Rijn, Denswill en de Sa. (Klaasen en Bouy maakten ook deel uit van de B1 van vorig jaar.) Houdt overigens Kishna in de gaten, volgens kenners Ajax' grootste talent.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:53 schreef El_Bassie het volgende:
Bouy, Klaasen, Ozbiliz, Josefzoon, Bonevacia, Kappelhof.
Dat zijn mannen die het inderdaad wel kunnen gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |