Geen dingen slopen he donderdag in Gent!quote:
Nee, je hebt de beste man gehoordquote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen dingen slopen he donderdag in Gent!
Ik wilde vanavond nog gaan kijkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:47 schreef Doublepain het volgende:
4-1
El Ham
Suarez
El Ham
De Jong
----
Milevsky
Lijkt me niet te gaan gebeuren. Milesvsky zal wel weer niet meedoen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:47 schreef Doublepain het volgende:
4-1
El Ham
Suarez
El Ham
De Jong
----
Milevsky
Indeed.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben minder fan van dat premium systeem op ajax.tv, nu kun je een heleboel filmpjes niet meer zien.
Met onze verdediging in deze vorm ben ik eerlijk gezegd al bang voor Frank Demouge en Jhonny van Beukeringquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:14 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Indeed.
@hierboven de coach van kiev zei dat hij wel ging spelen en fit is dus, we zullen zien, verder maakt het ook geen fuck uit als je voor Milevski al bang moet zijn kun je beter stoppen met voetballen.
Als je niet naar Kiev FM zit te luisteren welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:41 schreef Urquhart het volgende:
Queen - We Are The Champions nu op de radio
Het is een teken, we gaan het halen
Radio Veronicaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je niet naar Kiev FM zit te luisteren wel
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Met onze verdediging in deze vorm ben ik eerlijk gezegd al bang voor Frank Demouge en Jhonny van Beukering
Schuin boven je in 425. Nog meer gasten hier uit 410 of alleen klassieke teletekst supporters die thuis blijven?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vanavond erbij, heb er zin in! vak 122, wie gaat nog meer?
Kaarten waren al op toen ik terug kwam van vakantiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Schuin boven je in 425. Nog meer gasten hier uit 410 of alleen klassieke teletekst supporters die thuis blijven?
In ieder geval zijn ook in de arena![]()
Pizzakoppo 411
fusionfake 418
Moonlighter 127
Afhaalchinees 122
Doezelhaar 426
Macondo 425
Verre van het grootste talent, op de 10 komt eers Bouy, dan Klaasen en dan Sneijder die het idd niet gaat redden, zo stijf links dat hij linksback gezet wordt in het nl u-19.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:32 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik ben het met TS eens.Het is nog veel te vroeg om het zo te zeggen dat het met Rodney Sneijder weinig wordt. Hij kan inderdaad nog veel leren en is nog maar 19. Die vrije trap deze week zat er wel heerlijk in. Wat vinden jullie van Jozefzoon?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:44 schreef El_Bassie het volgende:
Dit seizoen kunnen we dus ook wel vergeten. Suarez heeft voor Young Boys getekend.
http://english.ajax.nl/up(...)_clinic%20suarez.jpg
Ik hoorde dat de zoon van Wamberto ook een heel groot talent is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:53 schreef El_Bassie het volgende:
Bouy, Klaasen, Ozbiliz, Josefzoon, Bonevacia, Kappelhof.
Dat zijn mannen die het inderdaad wel kunnen gaan doen.
Die is inmiddels toch naar België gegaan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:58 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de zoon van Wamberto ook een heel groot talent is.
Klopt, Danillo was een leuke dribbelaar die ik graag ook eens gewoon in het diepe had zien willen worden gegooid in de voorbereiding maar om de een of andere reden gebeurt dat zo minimaal. Overigens was hij vooral snel, technisch maar rendementloos en fysiek kaliber Aissati.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die is inmiddels toch naar België gegaan?
En ga jij eigenlijk heen vanavond?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die is inmiddels toch naar België gegaan?
Nee, ik ben wat je noemt de 'teletekstsupporter' die altijd wel een paar wedstrijdjes per seizoen meepikt. Maar vanavond zit ik met bier voor de buisquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:05 schreef macondo het volgende:
[..]
En ga jij eigenlijk heen vanavond?
En daarachter de beroemde B1 van vorig jaar, Dijks, Schoop, Boere, van Rijn, Denswill en de Sa. (Klaasen en Bouy maakten ook deel uit van de B1 van vorig jaar.) Houdt overigens Kishna in de gaten, volgens kenners Ajax' grootste talent.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:53 schreef El_Bassie het volgende:
Bouy, Klaasen, Ozbiliz, Josefzoon, Bonevacia, Kappelhof.
Dat zijn mannen die het inderdaad wel kunnen gaan doen.
Castillion zag ik altijd als een megatalent, die gozer heeft echt alles in huis. Het lijkt er echter niet meer van te komen, al is het te vroeg om hem definitief af te schrijven.quote:
Ik ben er ook bij vanavond. Vak 112....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Schuin boven je in 425. Nog meer gasten hier uit 410 of alleen klassieke teletekst supporters die thuis blijven?
In ieder geval zijn ook in de arena![]()
Pizzakoppo 411
fusionfake 418
Moonlighter 127
Afhaalchinees 122
Doezelhaar 426
Macondo 425
Omega 016
quote:ajax hoopt op Braziliaanse spelers door samenwerking
Ajax is bezig met het opzetten van een talentjacht voor Braziliaanse jeugdspelers. Dat meldt Lance, een van de grootste sportkranten in het Zuid-Amerikaanse land.
De show zou deel gaan uitmaken van een op handen zijnde samenwerking tussen de Amsterdamse club en Fluminense, de huidige koploper in de Braziliaanse competitie.
De talentenjacht moet Football's Next Star gaan heten en zou door Endemol worden geproduceerd.
Volgens de krant is het de bedoeling dat het tv-programma niet alleen in Nederland en Brazilië, maar ook in de Verenigde Staten en enkele Aziatische landen wordt uitgezonden.
Veertig jeugdspelers, die geen banden hebben met zaakwaarnemers, zouden in de talentenjacht de kans krijgen om hun kunsten bij Fluminense te vertonen.
Afvalrace
Na een afvalrace van twaalf tot zestien weken blijven er uiteindelijk twee voetballertjes over. Zij dwingen daarmee een plaats in de jeugdopleiding van Ajax en Fluminense af.
De samenwerking moet Ajax nog meer voordelen verschaffen. Volgens Lance krijgen de Amsterdammers voorrang om jeugdspelers van Fluminense te contracteren.
idd is gewoon knapquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:55 schreef macondo het volgende:
Ook een prestatie, niemand in hetzelfde vak tot nu toe
AFC Ajax - Dynamo Kyiv
Pizzakoppo 411
fusionfake 418
Moonlighter 127
Afhaalchinees 122
Doezelhaar 426
Macondo 425
Omega 016
bdg118 112
Mangoworks2002 125
quote:
Wou ie niet eerst bij Ajax eindigenquote:MILAAN - Wesley Sneijder heeft het zo naar zijn zin bij Internazionale, dat hij in een videogesprek met fans heeft gezegd dat hij nooit meer weg wil bij de Italiaanse kampioen. "Ik wil hier mijn carrière beëindigen", zegt de 25-jarige international op de website van Inter.
Wesley Sneijder voelt zich thuis bij Internazionale.
Ik zit hier helemaal op mijn plaats", vervolgt Sneijder. "Ik heb veel lol met mijn teamgenoten, die ook nog eens multigetalenteerd zijn. We hebben vorig seizoen alles gewonnen (Italiaanse competitie, nationale beker, Champions League, Italiaanse Super Cup, red.). Dus waarom zou ik de club verlaten?"
Dat post ik netquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Talentenjacht Ajax en Endemol
Woensdag, 25 augustus 2010 om 12:11
Volgens Braziliaanse media is Ajax bezig met het opzetten van een talentjacht voor Braziliaanse jeugdspelers. Dit meldt Novum woensdag. De televisieshow zou deel uitmaken van een samenwerking tussen de Amsterdamse club en Fluminense, de huidige koploper in de Braziliaanse competitie, die momenteel voorbereid wordt. Hierbij zouden de Amsterdammers ook voorrang krijgen om jeugdspelers van Fluminense te contracteren.
quote:Milevskiy speelt tegen Ajax
De coach van Dynamo Kiev liet tijdens de persconferentie weten dat sterspeler Artem Milevskiy zal spelen, zo staat te lezen op de website van het Algemeen Dagblad. Vorige week werd hij nog buiten de ploeg gelaten. Toen melden media dat dat was in verband met een mogelijke transfer "Milevskiy is fit en speelt," aldus de coach. Daardoor gaat de ploeg morgen met twee spitsen spelen.
Straks ff vragen aan mijn collega waar we zitten, ik heb de kaarten niet besteldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:55 schreef macondo het volgende:
AFC Ajax - Dynamo Kyiv
Pizzakoppo 411
fusionfake 418
Moonlighter 127
Afhaalchinees 122
Doezelhaar 426
Macondo 425
Omega 016
bdg118 112
Mangoworks2002 125
En Ajacied 4 life, waar ga jij dat meemaken ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jammer, maar komt allemaal goed
Je compenseert het ruimschoots met je fraaie avatarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, ik ben wat je noemt de 'teletekstsupporter' die altijd wel een paar wedstrijdjes per seizoen meepikt. Maar vanavond zit ik met bier voor de buis
Eindelijk twee mensen in hetzelfde vakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoah, wat een smoesjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar ik dat ga meemaken.Ben net terug van vakantie, dus moet het via de tv doen
Correctie, heb even op het kaartje gekeken.. het is 425 waar ik zit ipv 426.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:55 schreef macondo het volgende:
AFC Ajax - Dynamo Kyiv
Pizzakoppo 411
fusionfake 418
Moonlighter 127
Afhaalchinees 122
Doezelhaar 426
Macondo 425
Omega 016
bdg118 112
Mangoworks2002 125
stevenmac26 128
robar 411
Gramulanion 119
Waarom zou ik daar smoesjes voor bedenken? Ik kon ook gewoon zeggen dat ik gewoon thuis ga kijken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Mwoah, wat een smoesje
(Je kon afgelopen week posten op Fok dus ook makkelijk kaarten bestellen..)
Ff alles bij elkaar gezetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:23 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Correctie, heb even op het kaartje gekeken.. het is 425 waar ik zit ipv 426.
Hoi macondo. ;-)
Wordt een heet avondje vanavondquote:Preses Dynamo belooft spelers ton per persoon bij uitschakeling Ajax
Woensdag, 25 augustus 2010 om 14:30
Igor Surkis heeft de spelers van Dynamo Kiev een forse bonus in het vooruitzicht gesteld. De preses van de Oekraïense club belooft ieder selectielid een bedrag van honderdduizend euro, indien de ploeg erin slaagt om door te stoten naar de groepsfase van de Champions League. Dynamo neemt het woensdagavond in Amsterdam op tegen Ajax. In Kiev werd het 1-1.
Volgens het Oekraïense medium Sport heeft Surkis toegezegd dat hij een bedrag van anderhalf á 2,5 miljoen euro uitkeert aan de spelersgroep, mocht Ajax worden uitgeschakeld in de eigen ArenA. Als de Oost-Europeanen de wedstrijd tot een goed einde brengen, strijkt de club ettelijke miljoenen op die de UEFA overmaakt aan gekwalificeerde club. Wat dat aangaat hoeft Surkis dus niet uit eigen zak te teren voor de beloofde bonus.
Dynamo toonde een week geleden haar weerbaarheid door Ajax op een gelijkspel te houden. Jan Vertonghen opende na bijna een uur spelen de score, maar Oleg Husev trok de stand weer gelijk nadat de Ajax-defensie niet adequaat reageerde op een verre uittrap van de doelman. Dynamo speelde vorig seizoen nog Champions League-voetbal in een groep met Barcelona, Internazionale en Rubin Kazan.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:23 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Correctie, heb even op het kaartje gekeken.. het is 425 waar ik zit ipv 426.
Hoi macondo. ;-)
Och, je zegt "ik kan niet heen omdat ik net terug kom van vakantie" - wat lijkt te zeggen dat je dus geen kaarten kón kopen. Of je wel of niet gaat moet je helemaal zelf weten hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar smoesjes voor bedenken? Ik kon ook gewoon zeggen dat ik gewoon thuis ga kijken.
Maar ik heb een iPhone dus kan op FoK berichten sturen etc.
Morgenavond 18:00 uurquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:48 schreef opinionr het volgende:
Wanneer is de loting voor groepsfase eigenlijk?
Hmmmm 5 miljoen......quote:Ajax dreigt Urby Emanuelson nog voor het einde van de zomerse transfermarkt kwijt te raken. Villarreal onderhandelt met Juventus over de verkoop van Joan Capdevila en ziet in de Ajacied een geschikte vervanger. Juventus heeft zeven miljoen euro over voor de wereldkampioen en Villarreal biedt Ajax vijf miljoen euro voor de diensten van Emanuelson.
De wandelgangen van voetbalzonequote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:07 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Hmmmm 5 miljoen......
Doei Emanuelson Doeiiiii![]()
Is een gerucht uit de wandelgangen van voetbalzone
Zal waarschijnlijk dus wel niet gebeuren
als hij vanavond speelt mag hij toch niet meer uitkomen voor een ander cl team?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:07 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Hmmmm 5 miljoen......
Doei Emanuelson Doeiiiii![]()
Is een gerucht uit de wandelgangen van voetbalzone
Zal waarschijnlijk dus wel niet gebeuren
Spelen Vilareal en Juve CL dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
als hij vanavond speelt mag hij toch niet meer uitkomen voor een ander cl team?
Als we de CL halen. Als we 't niet halen dan mag hij gewoon spelen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
als hij vanavond speelt mag hij toch niet meer uitkomen voor een ander cl team?
En toch zie ik hem liever in het Ajax shirtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:20 schreef Urquhart het volgende:
5 miljoen voor Emanuelson zou mooi zijn
Hij hoeft van mij ook niet weg, maar als je 5 miljoen kan krijgen voor een eenjarig contract zou ik dat zeker doen. Zeker met het oog op de situatie van Ajax.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch zie ik hem liever in het Ajax shirt
veeleisend??quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:28 schreef OnCraintDégun het volgende:
toch jammer dat hij zo veeleisend was voor zn contract, heeft hele mooie dingen gedaan vorig seizoen.
truequote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij ook niet weg, maar als je 5 miljoen kan krijgen voor een eenjarig contract zou ik dat zeker doen. Zeker met het oog op de situatie van Ajax.
Ik niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
veeleisend??
Hij wou gewoon niet minder verdienen of neem jij daar wel genoegen mee als je baas dat zou zeggen?
Het verschil is, dat ik dan misschien mijn hypotheek niet meer kan betalen. Urby kan dan alleen geen tweede Lamborghini kopenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
veeleisend??
Hij wou gewoon niet minder verdienen of neem jij daar wel genoemen mee als je baas dat zou zeggen?
Ah, ouwe communistquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Het verschil is, dat ik dan misschien mijn hypotheek niet meer kan betalen. Urby kan dan alleen geen tweede Lamborghini kopen
Klopt, foutje..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:07 schreef Omega het volgende:
In OP staat 12/09 Ajax - Willem II dubbel
Steek zou ook mooi zijn, je hebt nu Elham en Suarez er al op.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, foutje..
Maar vinden jullie de OP mooi? ik dacht laat ik eens een nieuwe maken ..
Hij's nog niet klaar, ik wil de selectie ook doen, en sneijder daar weghalen en Suarez ofzo neerzetten.
Okquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Steek zou ook mooi zijn, je hebt nu Elham en Suarez er al op.
Waarschijnlijk één van de users die naar het 'andere' voetbalforum zijn gegaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok![]()
Ben nu opzoek naar die schalen/bekers maar kan het niet vinden. wie heeft die vorige OP gemaakt?
Die opmerking is TE makkelijk voor elke niet-Ajaciedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok![]()
Ben nu opzoek naar die schalen/bekers maar kan het niet vinden.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die opmerking is TE makkelijk voor elke niet-Ajacied.
Vorig jaar nog een prijs?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Iets met het uitblijven van prijzen de laatste 10 jaar
Ja erg mooi. Goed gedaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, foutje..
Maar vinden jullie de OP mooi? ik dacht laat ik eens een nieuwe maken ..
Hij's nog niet klaar, ik wil de selectie ook doen, en sneijder daar weghalen en Suarez ofzo neerzetten.
Vitesse, en anders blijft die nog gewoonquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Zeg, wie gaat Suarez nou kopen? Voor het WK werd een bod van Manchester United van 180 miljoen afgewezen, maar sindsdien is het stil.
Je moet er toch niet aan denken dat die man nóg een jaar in de eredivisie speelt. Dus, wie gaat het worden?
Als Ajax CL speelt denk ik niet dat hij vertrekt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Zeg, wie gaat Suarez nou kopen? Voor het WK werd een bod van Manchester United van 180 miljoen afgewezen, maar sindsdien is het stil.
Je moet er toch niet aan denken dat die man nóg een jaar in de eredivisie speelt. Dus, wie gaat het worden?
Ah lap zeg. Ik dacht eind vorig seizoen dat het eindelijk zo ver was. Bah...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als Ajax CL speelt denk ik niet dat hij vertrekt.
Ach, zo'n Suarez-hater, aandoenlijke typjes zijn dat tochquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ah lap zeg. Ik dacht eind vorig seizoen dat het eindelijk zo ver was. Bah...![]()
Hij was het niveau van de eredivisie toch ontstegen?
Ja, daarom lopen we nu over iedereen heen en zijn we met de kerst al kampioenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nee man, Suarez had alleen maar intikkertjes vorig jaar en is van het niveau Rkc eigelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ah lap zeg. Ik dacht eind vorig seizoen dat het eindelijk zo ver was. Bah...![]()
Vuvuzela bij ieder stoeltje?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:32 schreef Rijpie het volgende:
geen vlaggetjes vanavond, wel iets anders speciaals![]()
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/6513
Vak 018 hier, eerste rij [ afbeelding ]
Klappersquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vuvuzela bij ieder stoeltje?
Oprotten te drammenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:04 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik ben geen hater, maar het zou mooi zijn als hij vertrekt - ook voor hemzelf. Hij is een erg goede speler die het afgelopen seizoen 35 goals (Ronald Koeman: "nee, kóóls") heeft gemaakt én een prima WK heeft gespeeld.
Als hij vertrekt kunnen andere ploegen als PSV, Utrecht en misschien Twente wat gemakkelijker kampioen worden. En dat zou natuurlijk prima zijn.
Feyenoorder?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Leuke wedstrijd vanavond. Ik hoop voor 55% dat Ajax doorgaat (goed voor het Nederlandse voetbal) en voor 45% van niet (meer geld voor een zekere andere club plus een stukje leedvermaeck). Ik ben benieuwd!
Voorspelling 2-1 voor Ajax. 2x Siem de Jong. 1x Milevskiy.
Dartpijltjes onder elke stoel. Voor dramatisch rood witte effecten?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:32 schreef Rijpie het volgende:
geen vlaggetjes vanavond, wel iets anders speciaals![]()
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/6513
Vak 018 hier, eerste rij [ afbeelding ]
Juist wel, geniale koning.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
En dan 55% op Ajax hopen, netjesquote:
Ik ben Ajacied van geboorte, maar ik ben er overheen gegroeid.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan 55% op Ajax hopen, netjes
Wat ze krijgen als ze meedoen met de CL? Dat is zo'n 20-25 miljoenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:11 schreef Swomp het volgende:
Hoe zit dat nou precies met het geld ?
nog 33 min
Ah, ja dat kunnen ze wel goed gebruiken iddquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat ze krijgen als ze meedoen met de CL? Dat is zo'n 20-25 miljoen![]()
Ik had de opstelling bijna goed voorspeld, ik had alleen Eriksen vervangen voor Sulejmani
Lol whutquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:15 schreef Morendo het volgende:
Wat klopt er van de geruchten dat de selectie van Dinamo Kiev wordt geteisterd door een buikgriep-epidemie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Forum Opties Forumhop: Hop naar: