Vandaag jarig?quote:
lol neequote:
Games, telefoons, xbox360. Ik weet hetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:13 schreef AQuila360 het volgende:
Nick je zou nog wat games in de verkoop doen!
Ik wil niet onder het spitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:23 schreef badboynova het volgende:
Waar de jonkies het onder spit delven was een mooi TT geweest
Aan een vlees spit mag ookquote:
Maffia 2 nickquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Games, telefoons, xbox360. Ik weet het
Nou bedankt ouwequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:23 schreef badboynova het volgende:
Waar de jonkies het onder spit delven was een mooi TT geweest
Oud vlees moet toch eerst opquote:
Yupquote:
badboynovaquote:
Yoda ies wijs man.quote:
Wisdom is with you my young padawanquote:
Jezus!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:41 schreef badboynova het volgende:
[..]
badboynova
Maar je zou mij als coole guy zien tussen de 20 en 25 jaar
en grammanazi zou je mij zien als kind van 0 t/m 5 jaar![]()
OldGuyNovaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jezus!
Ik noem je voortaan geen BadboyNova meer maar iets van OldGuyNova
Nog een paar weken wachten en het nieuwe seizoen begint weerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
OldGuyNova
[ afbeelding ]
Aq jij ben toch mijn paperboy
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
OldGuyNova
[ afbeelding ]
Aq jij ben toch mijn paperboy
Nja het is zonde als je er niks mee doetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Aan een vlees spit mag ook
[..]
Maffia 2 nick![]()
Waarom moest gelijk aan deze zin denken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja het is zonde als je er niks mee doet. Bv nog een nokia N97 met nog de folie op het toestel
Wie ben jij van die 2?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
Waarom moest gelijk aan deze zin denken?
[ afbeelding ]
Ik ben beide.quote:
Bazenfilmquote:
Dan weet ik welke film ik in je kerstsok prop dit jaar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:56 schreef badboynova het volgende:
ik moet voor straf (vrouwen) naar een slechte Nederlandse film kijken (enkel het ware verhaal is goed) "blijf van mijn kinderen.
Wat een slechte cast, zeer slecht acteer werk
Poit stopt nooit, dus het kan niet geweest zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:07 schreef Flodder450 het volgende:
Kleuter vindt volgespoten condoom in hotel
Poit weer ns bezig geweest?
Tell tell tell me, dan kan ik ritueel mijn sokken gaan verbrandenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dan weet ik welke film ik in je kerstsok prop dit jaar.
Dat dacht ik ook, maar nu al 2x reclame in 3 kwartier. Dus ik download hem welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bazenfilm
Ik ga straks de pilot van Twin Peaks kijken.
Dat is tegenwoordig toch vrij normaal op tv of vergis ik me nu?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar nu al 2x reclame in 3 kwartier. Dus ik download hem wel
Dat is de normale gang van zaken inderdaad op televisie. Om gestoord van te worden. Het is net zoiets als een stoelendans waar opeens de CD in een goed stukje wordt onderbroken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig toch vrij normaal op tv of vergis ik me nu?
Omdat ik geen enkele lichtgetinte of zwarte Pool ken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:12 schreef badboynova het volgende:
waarom noemen ze opsporing verzocht niet gewoon "opPOLEN gezocht"
En als je die zou kennen dan weet je zeker dat ze een hoer niet met een mes steken,quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat ik geen enkele lichtgetinte of zwarte Pool ken?
Pools elftal zit gewoon een zwarte in hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat ik geen enkele lichtgetinte of zwarte Pool ken?
Dat is een huurneger. Dat is iets heel anders.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pools elftal zit gewoon een zwarte in hoor
Ach man, je doet het niet elke avond.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:39 schreef Morthill het volgende:
Heerlijk gegeten met groep vrienden vanavond. Kosten waren alleen wel 424,40 euro incl. fooiVoor vijf man is dat toch wel veel geld
Gelukkig niet neequote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ach man, je doet het niet elke avond.
(dat vermoed ik althans)
Dan is een dagje pretpark zeker ook vakantie in jouw universum? Want meer was het niet hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:41 schreef koei het volgende:
[..]
Richting de sneeuw in zuid Frankrijk.
En Morthill, jij bent laatst toch nog naar Wimbledon geweest? Dat zie ik ook als vakantie...
Ik ben pas vijf keer op vakantie geweest dit jaar... Wintersport, Londen, zomerkamp, familieweek en Keulen. En dan ben ik ook nog twee lange weekenden weggeweest en is er één vakantie niet doorgegaan... De laatste keer echt op relaxvakantie was in 2007. Maar goed, ik ga dan ook liever op wintersport dan op zomervakantie.
Als ik er blijf slapen wel. Meer dan twee nachten zie ik als vakantie. Maar inderdaad, leuke dingen gaan voor het afstuderenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan is een dagje pretpark zeker ook vakantie in jouw universum? Want meer was het niet hoor
Snap nu overigens waarom je zo lang over afstuderen doet Koeije bent altijd op vakantie.
meer dan 2 nachten is vakantie? Ik kwam donderdagavond aan en ging zaterdagmiddag weg. Is dat vakantie?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:04 schreef koei het volgende:
[..]
Als ik er blijf slapen wel. Meer dan twee nachten zie ik als vakantie. Maar inderdaad, leuke dingen gaan voor het afstuderen
Waar ben je geweest?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:39 schreef Morthill het volgende:
Heerlijk gegeten met groep vrienden vanavond. Kosten waren alleen wel 424,40 euro incl. fooiVoor vijf man is dat toch wel veel geld
You're Welcomequote:Op woensdag 25 augustus 2010 03:29 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik wil trouwens nog iedereen bedanken die heeft meegestemd op mijn Step Up 3D kaartjes!
Uiteindelijk was dat de eerste date met mijn huidige vriendin en ik heb er nu een geweldige relatie aan over gehouden![]()
200 euro en we praten nergens meer overquote:Op woensdag 25 augustus 2010 03:29 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik wil trouwens nog iedereen bedanken die heeft meegestemd op mijn Step Up 3D kaartjes!
Uiteindelijk was dat de eerste date met mijn huidige vriendin en ik heb er nu een geweldige relatie aan over gehouden![]()
Frouckje Statequote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 03:29 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ook gevondenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:13 schreef SpankmasterC het volgende:
HA! Ik dacht al, wat is mn MyAT toch leeg, maar toen bleek dat ik deze nog neit had gevonden!
Hallo!quote:
Yeah, maar tijdeljik dusquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:30 schreef errrbek het volgende:
dus je woont eigenlijk gewoon samen nu?
succesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:59 schreef Morthill het volgende:zie dat iemand zomaar een foto van mij gebruikt heeft om zijn eigen werk te promoten zonder te vragen of bron te vermelden. Daar gaan we achteraan.
Heb je daarvoor zo'n omgekeerde fotozoekmachine gebruikt? Die dingen zijn echt superhandig!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:59 schreef Morthill het volgende:
zie dat iemand zomaar een foto van mij gebruikt heeft om zijn eigen werk te promoten zonder te vragen of bron te vermelden. Daar gaan we achteraan.
nee, was gewoon aan het kijken op #KEI10 in Twitter en kwam het toevallig tegenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb je daarvoor zo'n omgekeerde fotozoekmachine gebruikt? Die dingen zijn echt superhandig!
Hebben ze daar wel een vergunning voor om je zo streng te controleren?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:11 schreef SpankmasterC het volgende:
Oh en trouwens, gisteren The Expendables gezien, hilarische film!echt rotgelachen, zeker om die enorme zwartjoekel, ook bekend als de vorige Old Spice Guy (die dude van de twee zonnen) en Terry Tate: Office Linebacker!
Was wel opvallend, wij hadden bier gekocht in een supermarkt en wilden het binnensmokkelen, maar ze hadden echt strenge controle! Tassen moesten open, bier werd afgepakt, wij zonder bier naar de filmNog nooit meegemaakt dat ze zo streng controleerden, misschien omdat het zo'n mannenfilm is dat ze verwachten dat iedereen bier meesmokkelt? (aan de stapel ingenomen (kon je later gelukkig wel weer terug krijgen) bier te zien waren we overigens niet de enige
)
Huis regelsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel een vergunning voor om je zo streng te controleren?
Wat belachelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:11 schreef SpankmasterC het volgende:
Oh en trouwens, gisteren The Expendables gezien, hilarische film!echt rotgelachen, zeker om die enorme zwartjoekel, ook bekend als de vorige Old Spice Guy (die dude van de twee zonnen) en Terry Tate: Office Linebacker!
Was wel opvallend, wij hadden bier gekocht in een supermarkt en wilden het binnensmokkelen, maar ze hadden echt strenge controle! Tassen moesten open, bier werd afgepakt, wij zonder bier naar de filmNog nooit meegemaakt dat ze zo streng controleerden, misschien omdat het zo'n mannenfilm is dat ze verwachten dat iedereen bier meesmokkelt? (aan de stapel ingenomen (kon je later gelukkig wel weer terug krijgen) bier te zien waren we overigens niet de enige
)
Elke vorm van uitgaan is duurder dan supermarkt. Maar he mijn loon moet ook ergens vandaan komenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wat belachelijk
Maar de bioscopen willen aan je verdienen als het om drankjes gaat. Hier rekenen ze 3 euro voor één pijpje bier
Ik zeg ook niet dat ik de prijzen in de bioscoop snapquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Naja als ze nog een leuk aanbod aan bier zouden hebben, zou ik niet zo moeilijk, maar ik had geen zin in pils...
Vind wel dat de bioscopen echt veel te ver gaan, vooral met de prijzen.... 12 euro voor een 3d film, echt hoe halen ze het in hun hoofd! Plus dan nog inderdaad de hoge prijzen voor de versnaperingen...
ja en dan moet je bedenken dat bioscopen nauwelijks verdienen aan de films zelf. Ze houden meestal maar één of twee euro over per bezoeker en daar moet de gehele accomodatie en personeel etc van betaald worden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Naja als ze nog een leuk aanbod aan bier zouden hebben, zou ik niet zo moeilijk, maar ik had geen zin in pils...
Vind wel dat de bioscopen echt veel te ver gaan, vooral met de prijzen.... 12 euro voor een 3d film, echt hoe halen ze het in hun hoofd! Plus dan nog inderdaad de hoge prijzen voor de versnaperingen...
Ik geef nooit fooien in cafésquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik de prijzen in de bioscoop snapIk had het over het algemeen. Ik namelijk steeds vaker dat mensen zelf de bacardi meenemen en braaf alleen cola gaan bestellen. Zoveel winst maakt een cafe niet. Sterker nog ze waren laatst kwaad over het feit dat de horecabond pinnen aanraad ipv contant. Hierdaar gaan veel cafes fooiengeld mislopen.
quote:Bij deze wil ik bevestigen dat via x en de lease maatschappij bovenstaande auto voor u besteld is.
De levering van deze auto zal plaatsvinden eind oktober – begin november.
Mochten er aanvullende vragen/opmerkingen zijn, beantwoord ik deze graag voor u en ben hiervoor te bereiken op onderstaand telefoonnummer/e-mail adres.
Ik geef niet standaard fooi, maar als het mij beviel zal ik dat zekers doen. Ik krijg namelijk ook een klein deel van de fooienpot meequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik geef nooit fooien in cafésgisteravond ook gepind in restaurant, maar daarna gewoon twee tientjes op de tafel achtergelaten. Zie niet in waarom dat niet kan. Of je pint gelijk de fooi erbij.
Hahaha ja die shotgun was echt super!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:59 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Expendables was echt ge-wel-dig. Met mijn vriendin gekeken in Leiden (wat een kutbioscoop trouwens). Eerst een half uur wachten omdat de projector op z'n kop projecteerde ofzo
Vooral die auto-shotgun scene was echt
Ik en m'n vriendin zaten allebei![]()
![]()
We hebben al besloten om hem nog eens te kijken op een groter scherm in een betere bios
Kut Lidoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ja Lido want hij draaide niet in Trianon. :/ aanfluiting. Volgende keer weer gewoon Pathe Spui oid.
Ik vind 30 cent fooi ook veel op een drankje van 1,70 eigenlijk. Ik rond het altijd af naar een mooi bedrag, maar als het om kleine bedragen gaat, of wanneer je op een terras zit en je perse per rondje af moet rekenen kunnen ze fluiten naar hun fooi, ongeacht hoe goed ze hun best doen. Daarnaast vind ik de huidige prijzen in café's al hoog genoeg. In het oosten van het land zijn dingen een stuk normaler geprijsd, maar zeker in Scheveningen ofzo ben je soms gewoon 7 euro kwijt voor twee normale drankjes. Voor dat geld mag je bij je baas gaan klagen om fooi!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik geef niet standaard fooi, maar als het mij beviel zal ik dat zekers doen. Ik krijg namelijk ook een klein deel van de fooienpot meeMijn nettoloon is dan ook alles behalve om naar huis te schrijven, maar dat weet je ook voordat je de horeca ingaat, dus daar ga ik niet over klagen.
Je moet het dan ook zo zien. Ik kan elke keer contant mijn cola betalen, hier is dat 1,70 en geef elke keer braaf 30 cent. Na 10 cola is dat dus 3 euro. Maar als ik het in een keer pin word het een rond bedrag en zal ik minder snel fooi geven. Het zijn dan ook alleen de cafe's die klagen.
Ze waren bang dat je die niet bij de bios had gekocht?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:19 schreef koei het volgende:
Alleen toen ik mn neefje ter logeren had mocht zijn koffertje met grote pluche slang erin echt niet mee naar binnen
Ik zeg ook niet dat je fooi moet gevenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:19 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vind 30 cent fooi ook veel op een drankje van 1,70 eigenlijk. Ik rond het altijd af naar een mooi bedrag, maar als het om kleine bedragen gaat, of wanneer je op een terras zit en je perse per rondje af moet rekenen kunnen ze fluiten naar hun fooi, ongeacht hoe goed ze hun best doen. Daarnaast vind ik de huidige prijzen in café's al hoog genoeg. In het oosten van het land zijn dingen een stuk normaler geprijsd, maar zeker in Scheveningen ofzo ben je soms gewoon 7 euro kwijt voor twee normale drankjes. Voor dat geld mag je bij je baas gaan klagen om fooi!
Welke bios was je geweest trouwens Spank? Ik weet dat ze bij spui ook sporadisch tassencontrole doen, maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Nou neem ik ook vrijwel nooit drinken mee maar ik mag gewoon met volle tas naar binnen. Alleen toen ik mn neefje ter logeren had mocht zijn koffertje met grote pluche slang erin echt niet mee naar binnen
Was in Spuimarktquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:19 schreef koei het volgende:
[..]
Welke bios was je geweest trouwens Spank? Ik weet dat ze bij spui ook sporadisch tassencontrole doen, maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Nou neem ik ook vrijwel nooit drinken mee maar ik mag gewoon met volle tas naar binnen. Alleen toen ik mn neefje ter logeren had mocht zijn koffertje met grote pluche slang erin echt niet mee naar binnen
Absurd is dat, want ze krijgen godverdomme betaaldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:33 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik geef altijd fooi als ik ergens vaker kom. Dan leren de mensen je kennen, en zullen ze iets sneller voor je werken en bedienen
Meh, ze krijgen dan wel betaald. Die mensen stellen een extraatje zo nu en dan wel op prijs. Horeca is nou eenmaal niet altijd van 9 tot 5 werken. Er zijn ook dagen dat het giet, ijskoud is en er bijna niemand komt. Dan is bijv. een fooienpot van 500 euro aan het einde v .d. maand heel erg meegenomen met 5 personeelsleden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Absurd is dat, want ze krijgen godverdomme betaald
Mja het is een fijne extra inderdaad, m'n vriendin ging bij d'r vorige baan ook van de fooienpot zo nu en dan op bedrijfsfeestjes.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Meh, ze krijgen dan wel betaald. Die mensen stellen een extraatje zo nu en dan wel op prijs. Horeca is nou eenmaal niet altijd van 9 tot 5 werken. Er zijn ook dagen dat het giet, ijskoud is en er bijna niemand komt. Dan is bijv. een fooienpot van 500 euro aan het einde v .d. maand heel erg meegenomen met 5 personeelsleden.
In België deden we het echter net iets slimmer. Daar werd aan het einde van het seizoen (zo'n 3 drukke maanden per jaar) alle fooien van een paar zaken bij elkaar gelegd en ging je met wat cafes en restaurants samen uit en mocht je bestellen wat je maar wilde.
(Dat was best hilarisch overigens. Van die groentjes die dan heel stoer zware drank gingen bestellen en na 2 glazen compleet lazarus waren)
Op m'n 18e fulltime kabels trekken door kruipruimtes vol dooie en levende spinnen, voor 4eu per uurquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Oeh vertel! Ik zou beginnen maar ik heb eigenlijk nooit rotbaantjes gehad, was altijd veel te lui om te werken
Ha, da's wel een kutbaantje ja!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Op m'n 18e fulltime kabels trekken door kruipruimtes vol dooie en levende spinnen, voor 4eu per uur
Denk dat ik de kruipruimtes enger zou vinden dan de spinnenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Op m'n 18e fulltime kabels trekken door kruipruimtes vol dooie en levende spinnen, voor 4eu per uur
Je zou denken dat de face your fears techniek zou werken, maar nee, ik ben alsnog als de dood voor spinnen
dat dusquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Denk dat ik de kruipruimtes enger zou vinden dan de spinnen
Het was vooral erg oncomfortabel, helemaal als ze niet helemaal droog warenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Denk dat ik de kruipruimtes enger zou vinden dan de spinnen
Ik stel een extraatje ook op prijs! Dan kunnen we het beste overal fooi geven standaard maken natuurlijk. Als jij niet van 9-5 werkt, dan krijg je ook niet van 9-5 betaald. Zo wel, dan moet je bij je baas gaan klagen. Slecht weer heb je overal, niet alleen de horeca heeft daar last van. Ik zie dus nog steeds geen goede reden waarom horecapersoneel wel fooi zou verdienen, en ander personeel niet. Je kiest vrijwillig voor een baan en daar staat minimaal het minimumloon tegenover.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Meh, ze krijgen dan wel betaald. Die mensen stellen een extraatje zo nu en dan wel op prijs. Horeca is nou eenmaal niet altijd van 9 tot 5 werken. Er zijn ook dagen dat het giet, ijskoud is en er bijna niemand komt. Dan is bijv. een fooienpot van 500 euro aan het einde v .d. maand heel erg meegenomen met 5 personeelsleden.
In België deden we het echter net iets slimmer. Daar werd aan het einde van het seizoen (zo'n 3 drukke maanden per jaar) alle fooien van een paar zaken bij elkaar gelegd en ging je met wat cafes en restaurants samen uit en mocht je bestellen wat je maar wilde.
(Dat was best hilarisch overigens. Van die groentjes die dan heel stoer zware drank gingen bestellen en na 2 glazen compleet lazarus waren)
brr, alleen al van het eraan denken lopen de rillingen over mn rug...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het was vooral erg oncomfortabel, helemaal als ze niet helemaal droog waren
De spinnen waren toch voornamelijk dood (helemaal wit beschimmeld vooral)
Dat klinkt als een bazenfilmquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:44 schreef koei het volgende:
ook een film over een moordlustige autoband![]()
Een duitse vriend van me houdt erg van dat soort films, misschien heeft hij er een paarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:44 schreef koei het volgende:
In mijn goodiebag van 2K zat een Duits magazin over het Fantasy Film Fest, een Duits festival met vooral vreemde horror/thriller-films waar ik nog nooit van gehoord had. Mijn 'films die ik nog moet zien'-lijstje is verdrievoudigd na het doorlezen hiervanVeel zombie-films en hack & slash, maar bijvoorbeeld ook een film over een moordlustige autoband
Ik hoop dat ze een beetje te vinden zijn online... En met Engelse ondertiteling.
Het is niet allemaal Duits, zit ook veel Spaans, Noors en zelfs wat Nederlands bij. Tot nu toe heb ik 1 film kunnen vinden, maar enkel met Zweedse ondertiteling en het is een Noorse filmquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een duitse vriend van me houdt erg van dat soort films, misschien heeft hij er een paar
Maar ik betwijfel het, want downloaden in Duitsland is ietsjes gevaarlijker dan hier
Ik wil ook een extra'tje want ik heb ook niet veelquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:32 schreef koei het volgende:
[..]
Ik stel een extraatje ook op prijs! Dan kunnen we het beste overal fooi geven standaard maken natuurlijk. Als jij niet van 9-5 werkt, dan krijg je ook niet van 9-5 betaald. Zo wel, dan moet je bij je baas gaan klagen. Slecht weer heb je overal, niet alleen de horeca heeft daar last van. Ik zie dus nog steeds geen goede reden waarom horecapersoneel wel fooi zou verdienen, en ander personeel niet. Je kiest vrijwillig voor een baan en daar staat minimaal het minimumloon tegenover.
Jij hebt een fulltime baan dus moet niet zo klagen! Eind deze maand heb je waarschijnlijk geld genoeg!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil ook een extra'tje want ik heb ook niet veel
Ben vorige week maandag begonnenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:47 schreef koei het volgende:
[..]
Jij hebt een fulltime baan dus moet niet zo klagen! Eind deze maand heb je waarschijnlijk geld genoeg!
Ja, die zat ik gisteravond ook al door te lezenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:44 schreef koei het volgende:
In mijn goodiebag van 2K zat een Duits magazin over het Fantasy Film Fest, een Duits festival met vooral vreemde horror/thriller-films waar ik nog nooit van gehoord had. Mijn 'films die ik nog moet zien'-lijstje is verdrievoudigd na het doorlezen hiervanVeel zombie-films en hack & slash, maar bijvoorbeeld ook een film over een moordlustige autoband
Ik hoop dat ze een beetje te vinden zijn online... En met Engelse ondertiteling.
Nee, dat wilde je omdat je een nerd bent natuurlijk! En als je een slecht startsalaris hebt dan heb je gewoon de verkeerde baan gekozen. In de financiele wereld is genoeg geld te verdienen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben vorige week maandag begonnenMaar heb niet veel heur
![]()
Daarom wou ik toen ook graag die Halo Wars muts omdat ik geen geld had voor een nieuwe
Alleen niet op dit momentquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:50 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dat wilde je omdat je een nerd bent natuurlijk! En als je een slecht startsalaris hebt dan heb je gewoon de verkeerde baan gekozen. In de financiele wereld is genoeg geld te verdienen!
Ik heb zes films op pirate bay teruggevonden, maar dat zijn niet de meest interessante films. Skjult (met NL subs), Metropia, Suck, Human Centipede, timer en ghost machine. Mocht je interesse hebben in een van die films dan moet je maar even roepen. Mocht je andere films online tegen komen dan moet je ook maar even een seintje geven!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die zat ik gisteravond ook al door te lezen
Human Centipide lijkt me ziekquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:53 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb zes films op pirate bay teruggevonden, maar dat zijn niet de meest interessante films. Skjult (met NL subs), Metropia, Suck, Human Centipede, timer en ghost machine. Mocht je interesse hebben in een van die films dan moet je maar even roepen. Mocht je andere films online tegen komen dan moet je ook maar even een seintje geven!
Ja hee, hoe bevalt het? Beetje leuk?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben vorige week maandag begonnenMaar heb niet veel heur
![]()
Ja het is opzich wel leuk, en welk verdrietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja hee, hoe bevalt het? Beetje leuk?
Heb net lekker gesport (voel me vies goed over mezelf!), nu maar snel een pizza eten om me weer lekker dik en vadsig te voelen en mn verdriet weg te gamen, drinken en veel chocola eten om me nog slechter te voelen!
Gaat goedquote:
Break upquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:38 schreef GameBabe het volgende:
Middag
Nu even chillen in de trein, zo weer verder werken als ik thuis ben... Voor het eerst sinds de break up perikelen dat ik weer echt zin en energie heb om veel te hard te werken
Het ligt er ook aan wat voor baan je hebtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil ook een extra'tje want ik heb ook niet veel
als je nergens anders meer aangenomen wordt kun je altijd nog bij een bank gaan werken koeiquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:50 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dat wilde je omdat je een nerd bent natuurlijk! En als je een slecht startsalaris hebt dan heb je gewoon de verkeerde baan gekozen. In de financiele wereld is genoeg geld te verdienen!
Dan houdt ik mijn mond maar.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:57 schreef errrbek het volgende:
als je nergens anders meer aangenomen wordt kun je altijd nog bij een bank gaan werken koei
ik werk ook bij een bankquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:59 schreef Solique het volgende:
Avond![]()
[..]
Dan houdt ik mijn mond maar.
Ben er ingehuurd dus gedeeltelijk.quote:
check, ik ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben er ingehuurd dus gedeeltelijk.
Omdat er voor 2011 wat Dreamcast games in de planning staan geloof ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:55 schreef errrbek het volgende:
Hey koei, waar slaat die poll op F!g op?
Nicequote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het ligt er ook aan wat voor baan je hebt. Ik krijg geen fooi en dat is ook niet aan de orde.En heb om eerlijk te zijn ook geen fooi nodig
. Wel hebben ze bij ons een nieuwe regel. Maakt het bedrijf winst, dan krijgen wij ook iets en dat kan oplopen tot een maand salaris extra
dat staat erbij ja, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand die wel goed bij zijn hoofd is nog nieuwe games wil spelen die op verouderde consoles uitkomen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat er voor 2011 wat Dreamcast games in de planning staan geloof ik
Op de GamesCom was er een Dreamcast demopod aanwezig.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:18 schreef errrbek het volgende:
[..]
dat staat erbij ja, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand die wel goed bij zijn hoofd is nog nieuwe games wil spelen die op verouderde consoles uitkomen.
Een baas is die Ricko ook hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:43 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop dat ze al die lui bannen en een chip in de ps3 hebben ingemaakt waardoor het hele huis ontploft, de vis in het aquarium vergiftigd wordt en waardoor de lijken per ongeluk ook nog worden overreden door een giga bulldozer.
Moesten ze maar niet valsspelen, stelletje vuigerds
Hopelijk horen we het snel van flodderquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:20 schreef RitseB het volgende:
[..]
Op de GamesCom was er een Dreamcast demopod aanwezig.
Waarom neem je niet gewoon een tandarts in Groningen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:44 schreef Morthill het volgende:
zo, 7 uur in OV doorgebracht voor een tandartsafspraak
omdat faalquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:49 schreef errrbek het volgende:
[..]
Waarom neem je niet gewoon een tandarts in Groningen?
hehehe herkenbaar, ik moet ook nog steeds mijn tandarts en huisarts naar mijn huidige woonplaats overzettenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
omdat faal
nee serieus, ik denk het elke keer en vergeet het dan en pas als er weer een briefje in de bus valt is het: "KUT!". Maar nu ga ik echt iets regelenGewoon via UMCG of zo.
huisarts heb ik hier nu al aantal jaren, maar dat is ook omdat ik gewoon een huisarts echt nodig heb in de buurt voor medicijnen. (niks ernstigs of zo hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:06 schreef errrbek het volgende:
[..]
hehehe herkenbaar, ik moet ook nog steeds mijn tandarts en huisarts naar mijn huidige woonplaats overzettenscheelt wel dat ze "redelijk" op weg naar mijn werk zitten
maar je hebt gewoon je pillen nodigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
huisarts heb ik hier nu al aantal jaren, maar dat is ook omdat ik gewoon een huisarts echt nodig heb in de buurt voor medicijnen. (niks ernstigs of zo hoor)
pillenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:09 schreef errrbek het volgende:
[..]
maar je hebt gewoon je pillen nodig
herkenbaarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:06 schreef errrbek het volgende:
[..]
hehehe herkenbaar, ik moet ook nog steeds mijn tandarts en huisarts naar mijn huidige woonplaats overzettenscheelt wel dat ze "redelijk" op weg naar mijn werk zitten
Ben jij nou ook al mank?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:18 schreef Solique het volgende:
Gelukkig zit alles redelijk dichtbij. Jammer alleen dat ze niet precies weten wat ik mankeer aan mijn knie.
Meldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:19 schreef koei het volgende:
[..]
Ben jij nou ook al mank?
Misschien moeten we hier gewoon een kreupele mensen verzameltopic van maken!
Ook al? Heb er pas 6 jaar last van. En nog steeds hebben ze geen idee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:19 schreef koei het volgende:
Ben jij nou ook al mank?
Misschien moeten we hier gewoon een kreupele mensen verzameltopic van maken!
Ben je niet stiekem een kloon van Tain?...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Ook al? Heb er pas 6 jaar last van. En nog steeds hebben ze geen idee.
Daarom ga ik weer flink aan de sportschool kijken of het dan erg genoeg wordt dat ze eens iets gaan ondernemen.
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:26 schreef koei het volgende:
Ben je niet stiekem een kloon van Tain?...
Ik heb mijn huisarts ook nooit gezien. Pil ging geheel automatisch en verder alleen bij de weekendarts geweest laatst voor de nierontstekingquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:16 schreef koei het volgende:
Ik woon in Den Haag en mijn huisarts zit ook in Den Haag, maar als ik bel dan gaan ze elke keer weer klagen dat ik een nieuwe huisarts moet zoeken omdat ik te ver weg woonEn dat terwijl ik ze alleen maar geld oplever! Twee keer per jaar moeten ze een pilrecept uitschrijven en dat is het enige. Ben er sinds ik voor het eerst de pil ging halen (en mn huisarts me graag even wilde zien) niet meer geweest. Zou niet eens weten hoe ze eruit ziet want ik heb een paar jaar geleden een nieuwe gekregen die ik nog nooit heb gezien....
neem dan een anderequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
Ik wil mijn huisarts niet meer zien. Na die nogal falende diagnose van hem
Hoezo dat dan :/quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
Ik wil mijn huisarts niet meer zien. Na die nogal falende diagnose van hem
Mwa, ben er 22 jaar nooit geweest, en het laatste jaar wel sinds ik gestopt ben met uitgaan, voetballen en extra ben gaan werkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:07 schreef koei het volgende:
Volgens mij wil niemand zijn huisarts graag zien...
Waarom niet? Best een aardige vent hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:07 schreef koei het volgende:
Volgens mij wil niemand zijn huisarts graag zien...
Redelijk problematisch, gezien je bij wet er 1 in de buurt moet hebben. En ik woon nou niet bepaald in een grote stad of zoquote:
QFT, zelfs van de vuilnis buiten zetten raak je al doorweektquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:06 schreef koei het volgende:
Wat een kutweer! 5 minuutjes fietsen en ik ben al doorweekt... en dan mag ik zo nog fijn 5 minuten lopen, een half uurtje babbelen, weer 5 minuten lopen en daarna weer 5 minuten fietsen. dat wordt 2 uur ofzo voordat ik een keer droog ben...
Die van mij ligt 's ochtends gewoon naast mij op bed te maffen. Vooral 's nachts wil ze nog wel eens mijn voeten aanvallen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:14 schreef Rossdale het volgende:
Klinkt bekend TainAl likt die van ons vaak aan mijn handen
ik ga vanaf volgende week op zoek naar een stewardessenpakjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:08 schreef Rossdale het volgende:
Koei, heb je al een stewardessenpakje?
Die van ons heeft sinds kort ontdekt dat hij onder de dekens kan komen en het daar lekker warm is. Deed hij gisteravond ook en ging toen mijn voeten likkenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die van mij ligt 's ochtends gewoon naast mij op bed te maffen. Vooral 's nachts wil ze nog wel eens mijn voeten aanvallen.
Ik weet niet of ik jou wel in een stewardessenpakje wil zien...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:21 schreef errrbek het volgende:
[..]
ik ga vanaf volgende week op zoek naar een stewardessenpakje
Ik niet in ieder gevalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:10 schreef koei het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jou wel in een stewardessenpakje wil zien...
Een strak laklederen stewardessenpakje dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:51 schreef koei het volgende:
Ik heb een andere outfit Rossdale! Tenminste, ik moet nog even kijken hoe ik dat precies ga regelen, want ik krijg 'm in mn eentje niet dichtMaar dat komt wel goed!
Dat zou zo awesome zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:21 schreef errrbek het volgende:
[..]
ik ga vanaf volgende week op zoek naar een stewardessenpakje
Kom jij nou ook trouwens of niet?quote:
hey dat kan ik ook wel van jou zeggen en dat is ook niet liefquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:10 schreef koei het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jou wel in een stewardessenpakje wil zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand anders dan ik?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:25 schreef GameBabe het volgende:
Wie heeft er een vrouwelijke kloon die mij probeert te versieren via PM
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:24 schreef errrbek het volgende:
[..]
hey dat kan ik ook wel van jou zeggen en dat is ook niet liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Mij ook niet, heb wel zin, maar moet even kijken hoe ik het reistechnisch aanpak. Ik kom erop terugquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:24 schreef Rossdale het volgende:
Kom jij nou ook trouwens of niet?Is me nog steeds niet echt duidelijk
Ik had een hele lange relatie, icm koophuis etc die uitging een halfjaar terug ofzoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:33 schreef badboynova het volgende:
GB wat bedoelde je gister met break up perikelen?
Trein naar Gouda, daar Poit en de kok schoppen en in viefje richting Breda snorren. Problem fixedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mij ook niet, heb wel zin, maar moet even kijken hoe ik het reistechnisch aanpak. Ik kom erop terug
Goed idee, op het feit na dat ik Poit nog niet heb kunnen overtuigen (doe jij even je bestquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Trein naar Gouda, daar Poit en de kok schoppen en in viefje richting Breda snorren. Problem fixed
Ik ook niet en hier hebben we er al 7quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Redelijk problematisch, gezien je bij wet er 1 in de buurt moet hebben. En ik woon nou niet bepaald in een grote stad of zo
Ik had vanmorgen al besloten dat ik geen zin had om te reizenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:27 schreef Tain het volgende:
Politie Den Haag adviseert: blijf thuis
Kon vanochtend lekker zwemmend naar mijn werk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:27 schreef Tain het volgende:
Politie Den Haag adviseert: blijf thuis
Gaan er geen bussen naar je huis? Lijkt me best een stukje om achterop te zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik moet vanavond m'n vriendin van station halen in Leiden, hopelijk kan dat nog een beetje op de fiets. Vanochtend stond de binnenstad helemaal vast iig.
Leiden kennende is half het centrum onbegaanbaar vanwege de regen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik moet vanavond m'n vriendin van station halen in Leiden, hopelijk kan dat nog een beetje op de fiets. Vanochtend stond de binnenstad helemaal vast iig.
Ja dat was dus vanochtend dus ook zo, half uur te laat op werkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Leiden kennende is half het centrum onbegaanbaar vanwege de regen.
Was vanmorgen een kwartier later door de regen, dus straks een half uur eerder weg.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:20 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ja dat was dus vanochtend dus ook zo, half uur te laat op werk
Het is hier droog, dus ik kan hopelijk wel met de fiets naar huis.
Hij heeft een bakfiets, met brede pimp wielenquote:
Ik ben zo breed, ik kan uitsluitend op busbanen rijden met m'n fiets. Heel vervelend.quote:
Zo een?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik ben zo breed, ik kan uitsluitend op busbanen rijden met m'n fiets. Heel vervelend.
ik was uiteraard met de bus
Hier ook, het is wel veeeeeel te warm, het is dat mijn ex zo komt, anders zat ik hier al in mijn boxerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:10 schreef Solique het volgende:
Hier in Amsterdam begint zelfs de zon wat door te komen. Tijd om naar huis te gaan.
Je hebt nu dus niks aan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hier ook, het is wel veeeeeel te warm, het is dat mijn ex zo komt, anders zat ik hier al in mijn boxer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je hebt nu dus niks aan?Nu heb ik een jurkje aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ach ja, die jongen heeft me 10 jaar naakt gezien, dus dat kent hij nu ook wel...Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Oke dat doe je goedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Was vanmorgen een kwartier later door de regen, dus straks een half uur eerder weg.
GB doet het met de lichten aanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nu heb ik een jurkje aan
En ach ja, die jongen heeft me 10 jaar naakt gezien, dus dat kent hij nu ook wel...
Waarom zou je de verlichting uit doen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
GB doet het met de lichten aan
Indien ja, laat het even weten via PM, kom ik ook weer...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:06 schreef Nebo het volgende:
Els? Naakt? Waar? Hallo, is het hier weer gezellig?
Net onder de douche, bizar hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Indien ja, laat het even weten via PM, kom ik ook weer...
Have you tried turning it off and on again.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Net onder de douche, bizar heEn vanavond in bed met de lichten uit....
Pff ik ben in een &^%$$# bui, krijg iets niet gecompiled
Ja.... Ik heb alles geprobeerd en net zoals met al dat classified spul valt er weer niets te googleenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:38 schreef RitseB het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again.
Loopt er niet ergens op FOK! een c++ topic rond?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja.... Ik heb alles geprobeerd en net zoals met al dat classified spul valt er weer niets te googleen
Jij slaapt naakt?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Net onder de douche, bizar heEn vanavond in bed met de lichten uit....
Pff ik ben in een &^%$$# bui, krijg iets niet gecompiled
Wat een vertrouwen weerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:29 schreef AQuila360 het volgende:
Als BBN in de buurt is zou ik NOOIT het licht uitdoen.
quote:
Ja altijd behalve als ik ergens slaap of heel erg aan de rode klats benquote:
Dit is niet het niveau C++ voor dummy'squote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:43 schreef RitseB het volgende:
[..]
Loopt er niet ergens op FOK! een c++ topic rond?
volgens mij kent mijn broer het nog welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:30 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Flodder kende Niels Holgerson niet![]()
![]()
![]()
Jep. Valt me erg van hem tegen. Eerst Verhagen ontiegelijk pushen 'DO IT FAGGOTquote:
Springen van boord om aan wal bier te hijzen.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Springen van boord om aan wal bier te hijzen.
Dijk doorgebroken, problemen zouden rond 02.00 moeten zijn opgelostquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
Lol, volgens mij kan ik morgen niet naar mijn werk, de A1 is volgelopen met water
Sommige tandartsen doen goeie dingen, andere weigeren ze te doen en verneuken het. Op mijn aanraden besloot mijn vader na een jaar of 40 naar de tandarts te gaan (zijn laatste strapatsen bij een tandarts waren minder prettig en memorabel) en nog niet bijster modern enzo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:10 schreef Morthill het volgende:
ironie slaat ook toetandarts zei gisteren dat gebit in orde was, niks ernstigs, paar dingetjes waar ik op moest blijven letten. En bam, net even een enorme scheut pijn tijdens het eten door een tand die blijkbaar niet in optima forma is
Mjah, ik snap het ook wel. Ze gaf al aan dat bij deze tand een stukje glazuur was afgebroken, maar ja, ik had er tot op heden geen last van gehad. En aangezien ik braaf tweemaal daags poets verwachtte ik niet dat dat plots zou gaan gebeuren.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Sommige tandartsen doen goeie dingen, andere weigeren ze te doen en verneuken het. Op mijn aanraden besloot mijn vader na een jaar of 40 naar de tandarts te gaan (zijn laatste strapatsen bij een tandarts waren minder prettig en memorabel) en nog niet bijster modern enzo.
Dus hij vreselijke kiespijn (de kies was nogal 'dood', maar goed) dus hij naar een weekendtandarts gegaan, die dus naar later blijkt een haastklus van 10 minuten heeft geleverd waardoor mijn vader alsnog naar een andere tandarts moest om de wortel te laten behandelen en de tand 'recht'te laten zetten. Lees: Hij drukte op een naastgelegen tand waardoor mijn vader dus weer pijn kreeg
Bami!quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:25 schreef Nebo het volgende:
Dronken Frank aan de telefoon; ik ben vannacht de uitverkorene
Haal je dat ook bij de Dixons? Gistere begonnen aan M2, meteen op Hard begonnen, en het is bruutquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:15 schreef Sigmund666 het volgende:
Net Lego Indiana Jones 2 en Bayonetta voor 25 euro opgesnord bij Dixon's (omdat ik nog ff een pak Spa en een bak Ben& Jerry's moest hebben)
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:38 schreef RitseB het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again.
Paar uurtjes gespeeld en zit nu al bij chapter 7... en ik heb niet het idee dat ik al erg veel gedaan heb naast interactieve cutscenes spelenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haal je dat ook bij de Dixons? Gistere begonnen aan M2, meteen op Hard begonnen, en het is bruut
Eh.....nee? Maar Albert Heijn XL ligt er pal naast.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haal je dat ook bij de Dixons? Gistere begonnen aan M2, meteen op Hard begonnen, en het is bruut
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:47 schreef Rossdale het volgende:
Hmm Frankii rijdt zaterdag met mij mee richting de party... maar ik bedenk me nu pas dat terugreizen met Frankii bier op tot nu toe tot een kotsende Frankii heeft geleid... en dit keer zit hij dan in MIJN AUTO ipv in de trein
Nice!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:30 schreef GameBabe het volgende:
Waar is mijn quote knop
Maar Ross ik zou opletten met FrankiiEn ik heb geregeld dat ik waarschijnlijk met Poit naar je feestje kom, maar hij heeft nog niet 100% ja gezegd
Goedemorgen allen!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:47 schreef Rossdale het volgende:
Hmm Frankii rijdt zaterdag met mij mee richting de party... maar ik bedenk me nu pas dat terugreizen met Frankii bier op tot nu toe tot een kotsende Frankii heeft geleid... en dit keer zit hij dan in MIJN AUTO ipv in de trein
Zag je post al in het M2 topic, nja ik speel zelf op hard en is best pittigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Paar uurtjes gespeeld en zit nu al bij chapter 7... en ik heb niet het idee dat ik al erg veel gedaan heb naast interactieve cutscenes spelen
je kunt 'm toch terug sturen met de trein?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:47 schreef Rossdale het volgende:
ja kaartjes kopen? MTV komt ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:13 schreef Sigmund666 het volgende:
errrbek gaat de My Sweet 16 op de Hooizolder houden?
is ook kleinschalig, er komen al een stuk of tien personen voor 1900 uurquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:01 schreef Rossdale het volgende:
En ik dacht dat je het kleinschalig wilde houden
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:24 schreef Nebo het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/rhythm-heaven-hawp/703616
Fuck the what
quote:
Ziggo en stabiel? Whehequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef Morthill het volgende:
pff, Tele2 is nu echt prut bezig. Lange tijd deed alleen televisie moeilijk, maar ook internet is nu totaal instabiel. Elke 10 minuten vliegt de verbinding er een paar tellen uit. Over een maand mag ik gelukkig opzeggen, als ze het dan niet opgelost hebben ga ik wel naar Ziggo of zo. Is duurder en het is een waardeloos bedrijf, maar dan heb ik misschien nog een stabiele verbinding.
Edwin zit je te narrenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef Morthill het volgende:
pff, Tele2 is nu echt prut bezig. Lange tijd deed alleen televisie moeilijk, maar ook internet is nu totaal instabiel. Elke 10 minuten vliegt de verbinding er een paar tellen uit. Over een maand mag ik gelukkig opzeggen, als ze het dan niet opgelost hebben ga ik wel naar Ziggo of zo. Is duurder en het is een waardeloos bedrijf, maar dan heb ik misschien nog een stabiele verbinding.
Ja, ik weet het, het klinkt als een contradictie. Maar ik heb liever een verbinding die 90% van de tijd stabiel is en daarna goed prut, dan een verbinding die continu vrij prut is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |