Vandaag jarig?quote:
lol neequote:
Games, telefoons, xbox360. Ik weet hetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:13 schreef AQuila360 het volgende:
Nick je zou nog wat games in de verkoop doen!
Ik wil niet onder het spitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:23 schreef badboynova het volgende:
Waar de jonkies het onder spit delven was een mooi TT geweest
Aan een vlees spit mag ookquote:
Maffia 2 nickquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Games, telefoons, xbox360. Ik weet het
Nou bedankt ouwequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:23 schreef badboynova het volgende:
Waar de jonkies het onder spit delven was een mooi TT geweest
Oud vlees moet toch eerst opquote:
Yupquote:
badboynovaquote:
Yoda ies wijs man.quote:
Wisdom is with you my young padawanquote:
Jezus!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:41 schreef badboynova het volgende:
[..]
badboynova
Maar je zou mij als coole guy zien tussen de 20 en 25 jaar
en grammanazi zou je mij zien als kind van 0 t/m 5 jaar![]()
OldGuyNovaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jezus!
Ik noem je voortaan geen BadboyNova meer maar iets van OldGuyNova
Nog een paar weken wachten en het nieuwe seizoen begint weerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
OldGuyNova
[ afbeelding ]
Aq jij ben toch mijn paperboy
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
OldGuyNova
[ afbeelding ]
Aq jij ben toch mijn paperboy
Nja het is zonde als je er niks mee doetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Aan een vlees spit mag ook
[..]
Maffia 2 nick![]()
Waarom moest gelijk aan deze zin denken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja het is zonde als je er niks mee doet. Bv nog een nokia N97 met nog de folie op het toestel
Wie ben jij van die 2?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
Waarom moest gelijk aan deze zin denken?
[ afbeelding ]
Ik ben beide.quote:
Bazenfilmquote:
Dan weet ik welke film ik in je kerstsok prop dit jaar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:56 schreef badboynova het volgende:
ik moet voor straf (vrouwen) naar een slechte Nederlandse film kijken (enkel het ware verhaal is goed) "blijf van mijn kinderen.
Wat een slechte cast, zeer slecht acteer werk
Poit stopt nooit, dus het kan niet geweest zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:07 schreef Flodder450 het volgende:
Kleuter vindt volgespoten condoom in hotel
Poit weer ns bezig geweest?
Tell tell tell me, dan kan ik ritueel mijn sokken gaan verbrandenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dan weet ik welke film ik in je kerstsok prop dit jaar.
Dat dacht ik ook, maar nu al 2x reclame in 3 kwartier. Dus ik download hem welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bazenfilm
Ik ga straks de pilot van Twin Peaks kijken.
Dat is tegenwoordig toch vrij normaal op tv of vergis ik me nu?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar nu al 2x reclame in 3 kwartier. Dus ik download hem wel
Dat is de normale gang van zaken inderdaad op televisie. Om gestoord van te worden. Het is net zoiets als een stoelendans waar opeens de CD in een goed stukje wordt onderbroken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig toch vrij normaal op tv of vergis ik me nu?
Omdat ik geen enkele lichtgetinte of zwarte Pool ken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:12 schreef badboynova het volgende:
waarom noemen ze opsporing verzocht niet gewoon "opPOLEN gezocht"
En als je die zou kennen dan weet je zeker dat ze een hoer niet met een mes steken,quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat ik geen enkele lichtgetinte of zwarte Pool ken?
Pools elftal zit gewoon een zwarte in hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat ik geen enkele lichtgetinte of zwarte Pool ken?
Dat is een huurneger. Dat is iets heel anders.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pools elftal zit gewoon een zwarte in hoor
Ach man, je doet het niet elke avond.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:39 schreef Morthill het volgende:
Heerlijk gegeten met groep vrienden vanavond. Kosten waren alleen wel 424,40 euro incl. fooiVoor vijf man is dat toch wel veel geld
Gelukkig niet neequote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ach man, je doet het niet elke avond.
(dat vermoed ik althans)
Dan is een dagje pretpark zeker ook vakantie in jouw universum? Want meer was het niet hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:41 schreef koei het volgende:
[..]
Richting de sneeuw in zuid Frankrijk.
En Morthill, jij bent laatst toch nog naar Wimbledon geweest? Dat zie ik ook als vakantie...
Ik ben pas vijf keer op vakantie geweest dit jaar... Wintersport, Londen, zomerkamp, familieweek en Keulen. En dan ben ik ook nog twee lange weekenden weggeweest en is er één vakantie niet doorgegaan... De laatste keer echt op relaxvakantie was in 2007. Maar goed, ik ga dan ook liever op wintersport dan op zomervakantie.
Als ik er blijf slapen wel. Meer dan twee nachten zie ik als vakantie. Maar inderdaad, leuke dingen gaan voor het afstuderenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan is een dagje pretpark zeker ook vakantie in jouw universum? Want meer was het niet hoor
Snap nu overigens waarom je zo lang over afstuderen doet Koeije bent altijd op vakantie.
meer dan 2 nachten is vakantie? Ik kwam donderdagavond aan en ging zaterdagmiddag weg. Is dat vakantie?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:04 schreef koei het volgende:
[..]
Als ik er blijf slapen wel. Meer dan twee nachten zie ik als vakantie. Maar inderdaad, leuke dingen gaan voor het afstuderen
Waar ben je geweest?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:39 schreef Morthill het volgende:
Heerlijk gegeten met groep vrienden vanavond. Kosten waren alleen wel 424,40 euro incl. fooiVoor vijf man is dat toch wel veel geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |