Hier alvast live radio vanuit Ibiza http://www.ibizaglobalradio.com/quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat dus, B2B PHP converteren. Schiet mij maar lek
Ja, ik heb ook andere hobbies. Lezen, breien, punniken bordurenNee Joepie niet naaien
Ja, dat zeg ik: Die basis is best in een dagje te leren (2 seconden is natuurlijk sowieso lichtelijk overdreven hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
Dat zeggen ze altijd tegen mij (al is het een tijd geleden dat ik er mee gewerkt heb) dat HTML/CSS in 2 seconden te leren is. Ik vond het zelf ook best wel knap wat ik kon, wat dat betreft, maar volgens de meesten was dat in 2s te leren.
Ah, lekker alvast die trancemeukquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier alvast live radio vanuit Ibiza http://www.ibizaglobalradio.com/
en daar ben ik dus te lui voor om dat te lerenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik: Die basis is best in een dagje te leren (2 seconden is natuurlijk sowieso lichtelijk overdreven he), maar als je er echt professioneel mee aan de slag wilt, heb je wel jarenlange ervaring ermee nodig wat betreft die factoren die ik opsomde.
Frontend developing is een vak hoor! *
* Bovendien hoor daar vaak ook nog JavaScript-kennis bij.
dat is leuk hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar eh... Lavenderr, jij doet echt aan breien, punniken, borduren
Nou, ik vind van niet. Ik moest van mijn moeder vroeger wel breien leren en toen had ze een hele berg wol voor me gekocht zodat ik een trui voor mezelf kon gaan breien. Ik ben niet verder gekomen dan een lapje van ongeveer 15 * 15 centimeterquote:
Ik vind borduren leukquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Met die twee lapjes van 15 cm kun je je borsten bedekken, je haakt een koordje et voilá je hebt een bh!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, ik vind van niet. Ik moest van mijn moeder vroeger wel breien leren en toen had ze een hele berg wol voor me gekocht zodat ik een trui voor mezelf kon gaan breien. Ik ben niet verder gekomen dan een lapje van ongeveer 15 * 15 centimeter. Ik heb daar geen geduld voor.
En dan uit het hoofd of zo'n kant- en klaarpakket waar de kleurtjes staan aangegeven op het 'rooster'?quote:
Ik had toen nog geen borstenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
Met die twee lapjes van 15 cm kun je je borsten bedekken, je haakt een koordje et voilá je hebt een bh!
Ik heb het over punniken, met van die poppetjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, ik vind van niet. Ik moest van mijn moeder vroeger wel breien leren en toen had ze een hele berg wol voor me gekocht zodat ik een trui voor mezelf kon gaan breien. Ik ben niet verder gekomen dan een lapje van ongeveer 15 * 15 centimeter. Ik heb daar geen geduld voor.
En ik had als kind een paddestoel om mee te punniken, en als dan het koordje onder de paddestoel uitkwam (na twee, drie weken) sprong ik een gat in de lucht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik had toen nog geen borsten.
Nee, een telpatroon extra moeilijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En dan uit het hoofd of zo'n kant- en klaarpakket waar de kleurtjes staan aangegeven op het 'rooster'?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid
Een 'telpatroon'... Kijk, dat zegt mij nou weer niksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, een telpatroon extra moeilijk natuurlijk.
herlees, bedenk ik me opeens dat ik sommige van die rare FOK-mensen weer voer om te speculeren geef:quote:
Welnee, laat ze l..llen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, nu ik deze post:
[..]
herlees, bedenk ik me opeens dat ik sommige van die rare FOK-mensen weer voer om te speculeren geef:
"Zie je nou, die JoepiePoepie is gewoon een 'omgebouwde'!"
Doe er niks mee, leg het weg en begin aan een volgende.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
En wat doe je dan eigenlijk met die borduursels? Je hangt ze op of verkoopt ze?
Ah, het is dus meer bezigheidstherapie dan echt naar een resultaat toewerkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
Doe er niks mee, leg het weg en begin aan een volgende.
Heb er al een heel stel, denk dat ik ze doneer aan het bejaardenhuis hier in de buurt.
Ja, duw het mes er nog wat dieper inquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ah, het is dus meer bezigheidstherapie dan echt naar een resultaat toewerken. Ik vraag me af of een bejaardenhuis het wel wil hebben, die mensen daar borduren volgens mij liever zelf
.
Oh, ik bedoelde er niks kwetsends meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, duw het mes er nog wat dieper in
Ik vind het gewoon leuk om te doen, that's it .
Je, het is gewoon een hobby, een hobby waar ik nu al maanden niet meer aan toegekomen ben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde er niks kwetsends mee. Maar als jij ze meteen opbergt zodra je het af hebt en er blijkbaar van af wilt en er verder niet meer naar omkijkt, dan komt het op mij meer over als bezigheidstherapie
. En dat is toch hetzelfde als 'gewoon leuk om te doen'
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |