Terechte klachtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:53 schreef Frutsel het volgende:
Ik wist het
ik moest niet klikken op dat topic
en toch deed ik ut![]()
GODVERDOMME
kan me d'r zo kwaad over maken
kutvolk
Shiatsu.quote:
Nee!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
Ohhhh, dát is het dus. Jij en Darkwolf posten altijd op 13.37u
Naja, in NWS ontloop ik ze express, ondanks dat ik d'r eigenlijk in moet modden... maar in dat soort topics knakt er iets... en tis niet de eerste deze week... van de week ook al iets met een kliko.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:57 schreef Bastard het volgende:
Ik vreet me ook vaak op Fruts.. vanmorgen nog.. kreeg meteen een edit omdat ik iets onaardigs zei
Nee, dat heeft er niks mee te makenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
Ohhhh, dat is het dus. Jij en Darkwolf posten altijd op 13.37u
Geen note gehad.. vast een aardige mod danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:57 schreef Bastard het volgende:
Ik vreet me ook vaak op Fruts.. vanmorgen nog.. kreeg meteen een edit omdat ik iets onaardigs zei
wat, die smiley op het eind?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er niks mee te maken.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hoe kan je dat nou vergeten? Gewoon *hup* met je muis eroverheen en dan 3 * [DELETE]. Da's alles, gaat gewoon automatisch, hoef je verder niet bij na te denken
.
Huh? Hoe doe je dat? Soms lukt het wel met 2 * [DELETE], maar met 1 * [DELETE] lukt mij nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef R0N1N het volgende:
sorry ff niet opgelet
ik doe overigens altijd 1 * delete
Gister al antwoord op gegeven, vandaag nog eens, maar ze negeren me omdat ik het al zei denk ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Begrijp jij wél wat ze bedoelen?
Ik heb geen idee
Nee hoor. Heeft niks met smilies en UBB/RML te makenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:05 schreef Frutsel het volgende:
Gister al antwoord op gegeven, vandaag nog eens, maar ze negeren me omdat ik het al zei denk ik.
Nou, dat kwam omdat ik ineens ontdekte dat R0N1N er ook eentje is. Dat was me nog niet eerder opgevallenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:10 schreef Frutsel het volgende:
Ik verbaasde me in elk geval dat het er nog steeds over ging
Mij dus ook niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, dat kwam omdat ik ineens ontdekte dat R0N1N er ook eentje is. Dat was me nog niet eerder opgevallen!
Gewoon. Klik vóór de eerste letter, omhoog bewegen, loslaten - Delete. klaarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
Huh? Hoe doe je dat? Soms lukt het wel met 2 * [DELETE], maar met 1 * [DELETE] lukt mij niet.
Ze zitten in een geheime clubquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:10 schreef Frutsel het volgende:
Ik verbaasde me in elk geval dat het er nog steeds over ging
O ja, kan ook, maar blijkbaar ben ik daar iets te ADHD motorisch gestoord voor, want tijdens het omhoog bewegen schiet ik te snel uit, waardoor ik te veel selecteer en dus te veel ga deletenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:23 schreef R0N1N het volgende:
Gewoon. Klik vóór de eerste letter, omhoog bewegen, loslaten - Delete. klaar
Open er een topic over in BNWquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Begrijp jij wél wat ze bedoelen?
Ik heb geen idee
Gatverdamme.. nu dit weer, vanmorgen ergens in een container, van de week een kat in engelandquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja, in NWS ontloop ik ze express, ondanks dat ik d'r eigenlijk in moet modden... maar in dat soort topics knakt er iets... en tis niet de eerste deze week... van de week ook al iets met een kliko.
Zo doe ik het dus ook. Dit legde ik gister nog uit!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:23 schreef R0N1N het volgende:
Gewoon. Klik vóór de eerste letter, omhoog bewegen, loslaten - Delete. klaar
Maar je bent er wel erg slordig inquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:29 schreef R0N1N het volgende:
Vrij snel al. Toen had ik al zoiets van 'Hey, dat doe ik ook hoor'
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:33 schreef Darkwolf het volgende:
Zo doe ik het dus ook. Dit legde ik gister nog uit!
Old news is old.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:33 schreef Bastard het volgende:
Gatverdamme.. nu dit weer, vanmorgen ergens in een container, van de week een kat in engeland
Moeten ze met mij eens proberen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |