Ik post hier nog veel, tussen de vakantie door.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:25 schreef VASND het volgende:
Zeg Bart, lurk je hier veel of zit je merel's post history bij te houden?
Maar waarom jij dan dat enorm on-retro plaatje onder je naam hebt, ik snap er de hele tijd niks van!quote:
Ja hij ging stuk toen de webicons dood gingen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar waarom jij dan dat enorm on-retro plaatje onder je naam hebt, ik snap er de hele tijd niks van!
Dat kan, maar ik zit tegenwoordig bij een andere vereniging uit mijn logo dus moet ik dat ook weer fixen enzo. Lijkt me een enorm zondagsklusje, en het is nu dinsdag (naar het schijnt) dus helaas.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef Merel1808 het volgende:
Maar dan kan je hem toch nog wel weer maaaaaaaaaaaaaaaaaken!?
Nee dat monsterlijke ding van jou dan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef VASND het volgende:
Dat gare sterretje met oudheids-effect.
Vet retro was dat idd.
Nijnja style: Welkom.quote:
Bij welke vereniging zit je nu danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik zit tegenwoordig bij een andere vereniging uit mijn logo dus moet ik dat ook weer fixen enzo. Lijkt me een enorm zondagsklusje, en het is nu dinsdag (naar het schijnt) dus helaas.
quote:
Die ene met rood.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bij welke vereniging zit je nu dan
Die Lotte voor me gemaakt had was meesterlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee dat monsterlijke ding van jou dan.
Bl;auw!!!@!!@$quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
3 keer raden wat voor kleur mijn club heeft.
Oranjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
3 keer raden wat voor kleur mijn club heeft.
Checkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ben je overgestapt naar de UvAroeiclub ja?
Er moet veel gebeuren, om dat te bewerkstelligenquote:
M'n photobucket accounts zijn dood helaas, daar stonden ze nog op.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef VASND het volgende:
[..]
Die Lotte voor me gemaakt had was meesterlijk.
xDxDquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:34 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben eruit, hihi thnx$ allemaal xD xD
quote:
Allebei goed! Meestal blauw, maar als een andere vereniging ook blauw is gaan we naar super sayian mode.quote:
Wat was het?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:34 schreef Bravebart het volgende:
Ik zal eens kijken of ik er ook ben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Allebei goed! Meestal blauw, maar als een andere vereniging ook blauw is gaan we naar super sayian mode.
Bart, 4/5 september ben ik op de bosbaan200/500/1000 meter varen
Ik moest serieus opzoeken wat super sayian wasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Allebei goed! Meestal blauw, maar als een andere vereniging ook blauw is gaan we naar super sayian mode.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:34 schreef Bravebart het volgende:
3.53quote:
Nee?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik moest serieus opzoeken wat super sayian was
Ja?quote:
Ok. Goed zo.quote:
Ik heb inmiddels al vrij veel vriendjes en vriendinnetjes in het donkerrood, het is dat ik roeien zo'n domme sport vindt, anders was ik misschien nog lid geworden ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Check
[..]
Er moet veel gebeuren, om dat te bewerkstelligen
Gast, wat heb jij in je jeugd gedaan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik moest serieus opzoeken wat super sayian was
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al vrij veel vriendjes en vriendinnetjes in het donkerrood, het is dat ik roeien zo'n domme sport vindt, anders was ik misschien nog lid geworden ook
Hoog kano gehalte, misschien engquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik er ook ben.
Me ver gehouden van inferieure dingen als Dragonball en Pokémon.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gast, wat heb jij in je jeugd gedaan?
Dragonball okay, maar Pokémon is gewoon Poképwnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Me ver gehouden van inferieure dingen als Dragonball en Pokémon.
Bij Nereus kan je ook lid worden zonder in een roeiboot te zitten. Iets met commissies.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al vrij veel vriendjes en vriendinnetjes in het donkerrood, het is dat ik roeien zo'n domme sport vindt, anders was ik misschien nog lid geworden ook
Ik ben nog nooit in de UB geweestquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:39 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben een jaar niet in de UB geweest en nog steeds zitten er dezelfde klootviolen
Moet je eens doen joh, kei veul chicksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de UB geweest
Mooie datum, 4 september.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Hoezo?quote:
Ook knappe mannen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je eens doen joh, kei veul chicks
Eenmaal raden.quote:
Hier nietquote:
5 dagen voor de aanslag in amerika?quote:
7 dagen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
5 dagen voor de aanslag in amerika?
So truequote:
Postalgold?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:15 schreef Merel1808 het volgende:
Ik moet ook even boodschappen doen, en een juwelier zoeken die mijn horloge kan fixen
Hoe erg?quote:
Ja hier ook, kut loon aftrek.quote:
Dan ga je zelf naar een verkoper toequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:56 schreef Marco001 het volgende:
was ik weer terug van de intake bij NHL..
Daarna nog even wezen kijken naar een Citroen C2 op gas, stond buiten bij dat bedrijf en heb er zeker 10 minuten wel rondgelopen, maar er kwam geen verkoper.dus maar weer weggegaan.
Is het alweer volgende maand?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:51 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Stufi en Zorgtoeslag zijn gelukkig al binnen.
Gelukkig welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:51 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
\mwah, was verder alleen een werkplaats. En bij alle andere dealers waar ik tot nu toe geweest ben, kwamen ze naar buiten zodra ze mij zagen..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan ga je zelf naar een verkoper toe.. Als je buiten bij een auto staat en zij zijn binnen bezig merken ze dat niet hoor
Dankzij de zorgtoeslag en scholierentegemoetkoming sta ik nu weer op +15quote:
1059, maar ik heb nog zo'n 140 uur die uitbetaald moeten worden. Dan heb ik ruim het dubbele van jou.quote:
Uurloon is?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1059, maar ik heb nog zo'n 140 uur die uitbetaald moeten worden. Dan heb ik ruim het dubbele van jou.
atm c.a. 200 euro op mijn betaalrekening, maar daar komt nog c.a. 400 euro bij aan salaris, + ik heb 20* zoveel op mijn andere rekeningen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1059, maar ik heb nog zo'n 140 uur die uitbetaald moeten worden. Dan heb ik ruim het dubbele van jou.
Hoeveel euro je per uur verdient.quote:
Automatische afschrijving + 10 termijnenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Collegegeld is iig weer betaald.
Altijd in één keer, ben ik er maar vanaf.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:05 schreef VASND het volgende:
[..]
Automatische afschrijving + 10 termijnen.
Dat heb ik ook.. Alleen nog niks over betalen gehoord van Deltion.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Altijd in één keer, ben ik er maar vanaf.
Ik ben blij dat ik een zinvollere besteding weet te vinden voor mijn geld, dan het op een spaarrekening laten staanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
atm c.a. 200 euro op mijn betaalrekening, maar daar komt nog c.a. 400 euro bij aan salaris, + ik heb 20* zoveel op mijn andere rekeningen.
Gewoon ff een paar vrouwen beffen gast, dan staat er zo weer lekker wat geld op je rekening!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
atm c.a. 200 euro op mijn betaalrekening, maar daar komt nog c.a. 400 euro bij aan salaris, + ik heb 20* zoveel op mijn andere rekeningen.
Da's veel geld zeg. Wat ga je ermee doen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Da's al moeilijk genoegquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:05 schreef VASND het volgende:
[..]
Automatische afschrijving + 10 termijnen.
Stufi heb ik nog niet, kan pas aanvragen in september. En ik ben nog geen 18, dus geen zorgtoeslag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:51 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Thanksquote:
Inspiratieloze plaatquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Thanks
edit- Oh, nieuw topic alweer hè
http://www.erikdevriesaut(...)d/?func=detail&id=44quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Da's veel geld zeg. Wat ga je ermee doen?
Jeetje!quote:
Waarom zo'n familieauto? Opgedragen door je pa, of wil je die ook echt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
http://www.erikdevriesaut(...)d/?func=detail&id=44![]()
nouja, nu iig 1500-2000, rest van het geld leen ik van pa en ma, de rest wat ik heb hou ik voor uitzet..
C2 familieauto?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom zo'n familieauto? Opgedragen door je pa, of wil je die ook echt?
uhm,e en C2 een familieauto? je kan niet eens fatsoenlijk achter inzitten... plus dat de auto maar 3 deuren heeft..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom zo'n familieauto? Opgedragen door je pa, of wil je die ook echt?
Oh, naja. Waarom spaar je niet door en koop je een oude Porsche zoals in je prachtige UIquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
uhm,e en C2 een familieauto? je kan niet eens fatsoenlijk achter inzitten... plus dat de auto maar 3 deuren heeft..
te onzuinig.. moet er 2* per week mee naar Leeuwarden vanuit Delfzijl..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Oh, naja. Waarom spaar je niet door en koop je een oude Porsche zoals in je prachtige UI
Ah, goeie redenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
te onzuinig.. moet er 2* per week mee naar Leeuwarden vanuit Delfzijl..
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:00 schreef Hyman het volgende:
Als ik dan maar een mooie mevrouw ben, dan is het goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was ook op Szigetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die heb ik gezien op Sziget! Wazige bende
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:14 schreef Stroopwafels het volgende:
Wat een kut garp.Werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:14 schreef Stroopwafels het volgende:
Wat een kut garp.Ik snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Je heet niet toevallig Alain of Gaston?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik misschien jou ook wel, alleen zie je daar teveel mensen.
GOOOOOOOOOOOEEEEEEE nee, ik maak hem nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je heet niet toevallig Alain of Gaston?
Ik heet Gaston?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zie wel wat gelijkenissen koekert!quote:
Neequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Check die deur trouwens, vadsig.quote:
Oja!quote:
da's ook dom.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:00 schreef Hyman het volgende:
Ik heb Bart (niet de D_A) kennis laten maken met Lamb of God.
Geen succes
Wat een kerel staat erquote:
Ja, wat een ragerquote:
10.92quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:04 schreef Japsnars het volgende:
Ik verdiende 8 euro netto, deze vakantie
Je had erbij moeten zijn!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:56 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb vrienden gemaakt met 2 jongens uit Limburg, die probeerden om zoveel mogelijk onzin te vertellen in 10 minuten. Dus ze hadden verzonnen dat ze Alain en Gaston heetten, en Gaston maakte de hectometerpaaltjes naast de snelweg schoon, eerst de groene, maar nu was hij gepromoveerd tot de rode. En Gaston deed sociaal werk, bij de maffia. Die hadden we ontmoet bij de beste wc's van heel Sziget, en daar gingen ze hun tent naar toe verplaatsen, want daar wilden ze gaan wonen
Die moeten we naar ONZ halen man, wat een fantasiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:56 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb vrienden gemaakt met 2 jongens uit Limburg, die probeerden om zoveel mogelijk onzin te vertellen in 10 minuten. Dus ze hadden verzonnen dat ze Alain en Gaston heetten, en Gaston maakte de hectometerpaaltjes naast de snelweg schoon, eerst de groene, maar nu was hij gepromoveerd tot de rode. En Gaston deed sociaal werk, bij de maffia. Die hadden we ontmoet bij de beste wc's van heel Sziget, en daar gingen ze hun tent naar toe verplaatsen, want daar wilden ze gaan wonen
Ok.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:56 schreef Merel1808 het volgende:
quote:
Oh jezus heb jij dat?quote:
Neem ik mijne mee!~quote:
Twee gitaren bij de Wiiquote:
quote:
Ja we hebben Guitar Hero 3 & 4 dus bij die tweede kan jeook drummen und so.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb dat drumgezeur gedaan, man man, wat was ik daar slecht in
Ik vind Medium al moeilijk genoeg.quote:
Leuk zeg!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja we hebben Guitar Hero 3 & 4 dus bij die tweede kan jeook drummen und so.
Ballonquote:
Checkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
Alles met meer dan 4 is kut. Ik kan echt niet 5 knoppen tegelijk
Ik vind een hand met meer dan 4 vingers toch wel praktisch eigenlijk hoor!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
Alles met meer dan 4 is kut. Ik kan echt niet 5 knoppen tegelijk
Klonenquote:
Bart_inc. doet het niet meer denk ikquote:
Hallon!quote:
quote:
Op 1 na.quote:
Ja kudt. Beter was die telling kapot geblevenquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja kudt. Beter was die telling kapot gebleven
Onder nijnja gast, hehehehehehe. Welkom!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
#58 nijnja 77888
#59 chufi 77445
#60 Mike 77098
#61 Dark_Angelus 76649
#62 mr_anonimous 76504
Ik sta ergens anoniem, zo hoort het.
Welkom post.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onder nijnja gast, hehehehehehe. Welkom!
Vertel Doquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:14 schreef mstr90 het volgende:
Sommige mensen snappen het echt niet...
Wat is er nu weer dan? Kras op je Peugeot omdat een vrouw niet kon inparkeren?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:14 schreef mstr90 het volgende:
Sommige mensen snappen het echt niet...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is er nu weer dan? Kras op je Peugeot omdat een vrouw niet kon inparkeren?
Verdorie, waarom heb ik niet zo'n pauperwinkel in de buurtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:20 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben al op de helft van San Francisco, Darke_Angelus!
Respect voor de C1000, smerige AH-erquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verdorie, waarom heb ik niet zo'n pauperwinkel in de buurt
Uuuuh, dat waren er wel meerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:39 schreef kanovinnie het volgende:
Hey BB, laatst had je hier een youtube link gedumpt met iets in de titel met dub erin. Was wel een relaxt nummer. Van wie was dat ookalweer?
kweenie. post is een paar? Volgens mij had het nummer constant een plaatje ipv filmquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuuh, dat waren er wel meerWeet je nog iets van het nummer?
Ja maar dat is vaakquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
kweenie. post is een paar? Volgens mij had het nummer constant een plaatje ipv filmMeer weet ik niet meer.
Weet ik veel, was gewoon een chill nummer. Die iig nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar dat is vaak
Die? Was het wel dubstep?
Ja maar. Ik post hier constant nummersquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet ik veel, was gewoon een chill nummer. Die iig niet
Oh, dat heb ik altijd bij dit nummerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
oh ik weet nog wat van het nummer! op ongeveer 60% stopt hij en lijkt hij daarna opnieuw te beginnen!
hoezo?quote:
Ik moet voor 31 augustus +/- 400 euro hebben. Ik heb namelijk nog geen stufi.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet voor 31 augustus +/- 400 euro hebben. Ik heb namelijk nog geen stufi.
Boeken, duh.quote:
Kledingpakket. De boeken heb ik al bij elkaar gespaard gelukkig.quote:
ahquote:
Spannende dingenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kledingpakket. De boeken heb ik al bij elkaar gespaard gelukkig.
Ja ik ook, als het niet zo'n randdebiel was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ah
Daar heb ik een vader voor.
T-shirt, trainingsbroek, trainingsjasje, binnen en buitenschoenen etc.quote:
Nu ineens? Nou, omdat ik naar school moet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:13 schreef VASND het volgende:
Vanwaar al die uitrusting nu ineens nodig dan?
Truste kano.
LOGS PLAATSEN BAN!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Anne. is weer bereikbaar zegt (23:06):
*BEN JIJ OUT GEGAAN IN DE HOLLYWOOD
*HAHAHAHHAHAHAHAH
*:D:D::D
Brendon zegt (23:07):
*welkom in 2010
HAHAHA
LOGS QUOTEN BAN!quote:
Das geen prettige manier om te gaan..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:17 schreef kanovinnie het volgende:
Vrouw overleden na fietsongeluk Texel
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Das geen prettige manier om te gaan..
BANAANVRAAG BAN!quote:
TR MACHEN BANquote:
Oeh lekker, een banaanquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Maargoed. Bed dus. In de hoop dat ik kan dromen zonder dat Merel mijn pielemuis aan het uitlachen is
Hoaxquote:
Als je huis er dan nog staat!!111!@quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:28 schreef kanovinnie het volgende:
Windhoos door mijn straat. Ik kijk morgenochtend wel even. WEltrusten.
Hopen dat de apples niet van de bomen waaien!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:28 schreef kanovinnie het volgende:
Windhoos door mijn straat. Ik kijk morgenochtend wel even. WEltrusten.
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik vraag me serieus af of die gast die ik bij hudmo had ontmoet me bij joker gemist had
Je weet dat je van m'n flapper houdtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
JEZUS MOET IK JOU OOK BLOKKEREN OFZO KUTBART MET JE HOOFD EN FLAPPER
gek.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:00 schreef Goddelijker het volgende:
Kanker, ik heb me lang niet meer zo rustig gehouden in een stressende situatie
Kreeg ze een aanval?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:00 schreef Goddelijker het volgende:
Kanker, ik heb me lang niet meer zo rustig gehouden in een stressende situatie
Iemand achter het stuur die 400 km heeft gereden is niet tof als het keihard regent en maar 50-60 op de snelweg kán rijden en geen hand voor ogen ziet.quote:
Gast, ik zei nog, laat haar nou niet rijdenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Iemand achter het stuur die 400 km heeft gereden is niet tof als het keihard regent en maar 50-60 op de snelweg kán rijden en geen hand voor ogen ziet.
Brrr, heb lang niet meer zo voor mn leven gevreesd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, ik zei nog, laat haar nou niet rijden
Oh jullie zaten in 1 van de enorme hoosbuien?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Brrr, heb lang niet meer zo voor mn leven gevreesd.
En ik ben mijzelf dankbaar dat ik gisteren nieuwe ruitenwissers had gekocht.
Ajjjjjjjjj.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Iemand achter het stuur die 400 km heeft gereden is niet tof als het keihard regent en maar 50-60 op de snelweg kán rijden en geen hand voor ogen ziet.
Ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh jullie zaten in 1 van de enorme hoosbuien?
Dat kan op veel veiligere manieren.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:05 schreef VASND het volgende:
[..]
Ajjjjjjjjj.
Maar ooit moet iedereen 't leren.
Zoals wat? Op de auto klimmen en met de tuinslang erop spuiten?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat kan op veel veiligere manieren.
Slipcursus, of rijvaardigheidstraining?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zoals wat? Op de auto klimmen en met de tuinslang erop spuiten?
Zelfs dat kan je nooit behoeden voor zulke dingen. En je kunt iemand nooit tegen alles beschermen. Als je nou moet afrijden in zulk weer, wat dan? Ik bedoel, je kunt het niet tegenhouden hoor, ook al heeft iemand pas 400 km gereden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Slipcursus, of rijvaardigheidstraining?
Klopt, maar iemand die 400 km gereden heeft, is minder in staat om de situatie te controleren dan iemand die het pas na 10.000 km meemaakt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zelfs dat kan je nooit behoeden voor zulke dingen. En je kunt iemand nooit tegen alles beschermen. Als je nou moet afrijden in zulk weer, wat dan? Ik bedoel, je kunt het niet tegenhouden hoor, ook al heeft iemand pas 400 km gereden.
Het ging zo hard, dat je bijna geen zicht had op de belijning en dat is 'eng'.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:09 schreef Bravebart het volgende:
Naja, regen is gewoon een kwestie van rustig rijden lijkt me?Daar kan je weinig aan trainen...
Kun je ook niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:09 schreef Bravebart het volgende:
Naja, regen is gewoon een kwestie van rustig rijden lijkt me?Daar kan je weinig aan trainen...
Mwah, ik denk van niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Klopt, maar iemand die 400 km gereden heeft, is minder in staat om de situatie te controleren dan iemand die het pas na 10.000 km meemaakt.
Mistlampen aan!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het ging zo hard, dat je bijna geen zicht had op de belijning en dat is 'eng'.
Waarschijnlijk wel, die kent het voertuig een stuk beter en hoe deze reageert op verschillende omstandigheden (lichte regenval, zwaardere regenval, droog weer...)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kun je ook niet.
[..]
Mwah, ik denk van niet.
Maar als iemand pas na 10.000 km zo'n heftige bui meemaakt, reageert die ook heel anders dan bij een normaal buitje. Zelfs mensen die al 35 jaar rijden kunnen dan helemaal de controle kwijt raken. Natuurlijk, ervaring speelt wel mee, maar ik denk niet in zulke grote zin dat het bepalend is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, die kent het voertuig een stuk beter en hoe deze reageert op verschillende omstandigheden (lichte regenval, zwaardere regenval, droog weer...)
True, maar dan zie je iig iets van wat er voor je gebeurtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die weerkaatsen alleen maar terug op de natte weg.
Wat jij wilt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar als iemand pas na 10.000 km zo'n heftige bui meemaakt, reageert die ook heel anders dan bij een normaal buitje. Zelfs mensen die al 35 jaar rijden kunnen dan helemaal de controle kwijt raken. Natuurlijk, ervaring speelt wel mee, maar ik denk niet in zulke grote zin dat het bepalend is.
In Limburg hebben ze lantaarns hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, maar dan zie je iig iets van wat er voor je gebeurt
2 jaar terug een keer in een enorme sneeuwstorm gereden in fucking Limburg, dus geen straatlantaarns enzo, daar word je ook niet blij van2 uur lang 30 gereden tot we bij een soort normale autoweg kwamen waar we weer 50 konden omdat daar wel gestrooid was
Dat stuk nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
In Limburg hebben ze lantaarns hoor.
Nou neequote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zal wel zo'n binnenweggetje zijn geweest dan.
Er zijn meer N-wegenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh. Zo een hebben wij hier in Braboland ook, weet je zeker dat die het niet was?
Jaja, dat snap ik, maar die komt ook uit Limboland die N-weg. Maar dan heb je denk ik een andere gehad, want die ik bedoel gaat richting Den Bosch!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Er zijn meer N-wegenGeen idee meer waar het was, pas bij Eindhoven hadden we weer normale weg iig
Oh kan ook welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jaja, dat snap ik, maar die komt ook uit Limboland die N-weg. Maar dan heb je denk ik een andere gehad, want die ik bedoel gaat richting Den Bosch!
Bwehehehe, ja dat is op zich wel handig.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh kan ook welIk was toen vooral bezig met navigeren waar de weg überhaupt was
Nah, ik reed niet. Maar owee als we een verkeerde weg namen door mijn Route 66 miswijzingen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bwehehehe, ja dat is op zich wel handig.
Dat voel ik het hele jaar door al hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan voel je misschien wat liefde?
Voor je Ugg's?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat voel ik het hele jaar door al hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |