Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik vraag me serieus af of die gast die ik bij hudmo had ontmoet me bij joker gemist had
Je weet dat je van m'n flapper houdtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
JEZUS MOET IK JOU OOK BLOKKEREN OFZO KUTBART MET JE HOOFD EN FLAPPER
gek.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:00 schreef Goddelijker het volgende:
Kanker, ik heb me lang niet meer zo rustig gehouden in een stressende situatie
Kreeg ze een aanval?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:00 schreef Goddelijker het volgende:
Kanker, ik heb me lang niet meer zo rustig gehouden in een stressende situatie
Iemand achter het stuur die 400 km heeft gereden is niet tof als het keihard regent en maar 50-60 op de snelweg kán rijden en geen hand voor ogen ziet.quote:
Gast, ik zei nog, laat haar nou niet rijdenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Iemand achter het stuur die 400 km heeft gereden is niet tof als het keihard regent en maar 50-60 op de snelweg kán rijden en geen hand voor ogen ziet.
Brrr, heb lang niet meer zo voor mn leven gevreesd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, ik zei nog, laat haar nou niet rijden
Oh jullie zaten in 1 van de enorme hoosbuien?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Brrr, heb lang niet meer zo voor mn leven gevreesd.
En ik ben mijzelf dankbaar dat ik gisteren nieuwe ruitenwissers had gekocht.
Ajjjjjjjjj.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Iemand achter het stuur die 400 km heeft gereden is niet tof als het keihard regent en maar 50-60 op de snelweg kán rijden en geen hand voor ogen ziet.
Ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh jullie zaten in 1 van de enorme hoosbuien?
Dat kan op veel veiligere manieren.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:05 schreef VASND het volgende:
[..]
Ajjjjjjjjj.
Maar ooit moet iedereen 't leren.
Zoals wat? Op de auto klimmen en met de tuinslang erop spuiten?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat kan op veel veiligere manieren.
Slipcursus, of rijvaardigheidstraining?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zoals wat? Op de auto klimmen en met de tuinslang erop spuiten?
Zelfs dat kan je nooit behoeden voor zulke dingen. En je kunt iemand nooit tegen alles beschermen. Als je nou moet afrijden in zulk weer, wat dan? Ik bedoel, je kunt het niet tegenhouden hoor, ook al heeft iemand pas 400 km gereden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Slipcursus, of rijvaardigheidstraining?
Klopt, maar iemand die 400 km gereden heeft, is minder in staat om de situatie te controleren dan iemand die het pas na 10.000 km meemaakt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zelfs dat kan je nooit behoeden voor zulke dingen. En je kunt iemand nooit tegen alles beschermen. Als je nou moet afrijden in zulk weer, wat dan? Ik bedoel, je kunt het niet tegenhouden hoor, ook al heeft iemand pas 400 km gereden.
Het ging zo hard, dat je bijna geen zicht had op de belijning en dat is 'eng'.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:09 schreef Bravebart het volgende:
Naja, regen is gewoon een kwestie van rustig rijden lijkt me?Daar kan je weinig aan trainen...
Kun je ook niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:09 schreef Bravebart het volgende:
Naja, regen is gewoon een kwestie van rustig rijden lijkt me?Daar kan je weinig aan trainen...
Mwah, ik denk van niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Klopt, maar iemand die 400 km gereden heeft, is minder in staat om de situatie te controleren dan iemand die het pas na 10.000 km meemaakt.
Mistlampen aan!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het ging zo hard, dat je bijna geen zicht had op de belijning en dat is 'eng'.
Waarschijnlijk wel, die kent het voertuig een stuk beter en hoe deze reageert op verschillende omstandigheden (lichte regenval, zwaardere regenval, droog weer...)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kun je ook niet.
[..]
Mwah, ik denk van niet.
Maar als iemand pas na 10.000 km zo'n heftige bui meemaakt, reageert die ook heel anders dan bij een normaal buitje. Zelfs mensen die al 35 jaar rijden kunnen dan helemaal de controle kwijt raken. Natuurlijk, ervaring speelt wel mee, maar ik denk niet in zulke grote zin dat het bepalend is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, die kent het voertuig een stuk beter en hoe deze reageert op verschillende omstandigheden (lichte regenval, zwaardere regenval, droog weer...)
True, maar dan zie je iig iets van wat er voor je gebeurtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die weerkaatsen alleen maar terug op de natte weg.
Wat jij wilt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar als iemand pas na 10.000 km zo'n heftige bui meemaakt, reageert die ook heel anders dan bij een normaal buitje. Zelfs mensen die al 35 jaar rijden kunnen dan helemaal de controle kwijt raken. Natuurlijk, ervaring speelt wel mee, maar ik denk niet in zulke grote zin dat het bepalend is.
In Limburg hebben ze lantaarns hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, maar dan zie je iig iets van wat er voor je gebeurt
2 jaar terug een keer in een enorme sneeuwstorm gereden in fucking Limburg, dus geen straatlantaarns enzo, daar word je ook niet blij van2 uur lang 30 gereden tot we bij een soort normale autoweg kwamen waar we weer 50 konden omdat daar wel gestrooid was
Dat stuk nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
In Limburg hebben ze lantaarns hoor.
Nou neequote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zal wel zo'n binnenweggetje zijn geweest dan.
Er zijn meer N-wegenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh. Zo een hebben wij hier in Braboland ook, weet je zeker dat die het niet was?
Jaja, dat snap ik, maar die komt ook uit Limboland die N-weg. Maar dan heb je denk ik een andere gehad, want die ik bedoel gaat richting Den Bosch!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Er zijn meer N-wegenGeen idee meer waar het was, pas bij Eindhoven hadden we weer normale weg iig
Oh kan ook welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jaja, dat snap ik, maar die komt ook uit Limboland die N-weg. Maar dan heb je denk ik een andere gehad, want die ik bedoel gaat richting Den Bosch!
Bwehehehe, ja dat is op zich wel handig.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh kan ook welIk was toen vooral bezig met navigeren waar de weg überhaupt was
Nah, ik reed niet. Maar owee als we een verkeerde weg namen door mijn Route 66 miswijzingen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bwehehehe, ja dat is op zich wel handig.
Dat voel ik het hele jaar door al hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan voel je misschien wat liefde?
Voor je Ugg's?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat voel ik het hele jaar door al hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |