quote:The remarkable thing about Mafia II is not that it's bad, but that it masks its awfulness so well. The game opens with striking visuals: the backdrop of Empire Bay (Mafia's stand-in for New York City) is packed with World War II-era details, and the characters are authentic-looking, with a veneer of humanity. The nicely curated oldies soundtrack promises to immerse us in the culture and spirit of the period. Mafia II has the production values that players interpret as signs of quality. What comes next is cognitive dissonance.
http://www.eurogamer.net/articles/2010-08-23-mafia-ii-reviewquote:Mafia II gets the last word by destroying the myth that the mafia is interesting at all. It contends that the mob world is a hell of boredom populated by aggressively stupid automatons. These drones wake up each morning, carry out a series of repetitious tasks, and return home. The message: thug life is nothing more than it appears. And Mafia II is even less.
Maar dat ligt aan de falende programmeurs, met de ps3 is niks mis.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:11 schreef _GdR_ het volgende:
heeft iemand die 'gras-xbox/ps3-vergelijking-screen' voor me? Irritante collega loopt heel de tijd tof te doen over zn kut ps3.
Kan de betreffende afbeelding niet zo snel vinden maar ik citeer:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:11 schreef _GdR_ het volgende:
heeft iemand die 'gras-xbox/ps3-vergelijking-screen' voor me? Irritante collega loopt heel de tijd tof te doen over zn kut ps3.
http://www.destructoid.com/review-mafia-ii-181950.phtmlquote:It needs to be said up front that the PS3 version of Mafia II is the least visually impressive of the bunch, missing a number of subtle game effects that were pulled from the game, reportedly due to performance issues. With the right rig, you’ll get the best visual fidelity on the PC (the “PhysX” stuff, as usual, looks great), with the Xbox 360 version trailing slightly behind.
Ze gaven de eerste game ook een 4, volgens mij heeft Eurogamer het niet zo op Mafia.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/2010-08-23-mafia-ii-review
4/10
Die site gaf Mafia 1 ook een 4, zou het dus niet al te serieus nemen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
4/10
Een 4?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
4/10
Dikgedrukt zegt eigenlijk alles.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ze gaven de eerste game ook een 4, volgens mij heeft Eurogamer het niet zo op Mafia.
En dan nog, de kritieken die ze geven zijn echt fucking dom.
eurogamer.fr - 10/10
eurogamer.cz - 9/10
eurogamer.it - 8/10
eurogamer.net - 4/10
Mijn reactie op de TE lage scores op een andere site.quote:Ik denk dat het met die TE lage scores van een 70 etc komt, omdat men deze game vergelijkt met een GTA 4 enz.
Men ziet verschillen tussen hoeveel er te doen was in de wereld, en hoe dat zich naar deze game heeft vertaalt.
Als je een echte goede reviewer bent, weet je dat je Mafia 2 apart moet behandelen in het genre "sandbox".
Het is immers geen echte "sandbox" titel, meer een 3rd person shooter.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
4/10
dat weet ik ook wel. Maar ik word schijt ziek van die dombo. dus als ik m ergens mee kan pesten dan doe ik dat heel graag zeg maar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dat ligt aan de falende programmeurs, met de ps3 is niks mis.
http://www.next-gen.biz/features/mafia-ii-reviewquote:There is, perhaps, a metagame moral in Mafia II’s open-world teasing. It reminds us that the best sandbox stories are still within the reach of good writers rather than frivolous player-agency. Though 2K Czech’s operation doesn’t run entirely smoothly, there’s a definite spark of potential and the roots of an abandoned attempt to engineer something more than throwaway entertainment. Like the characters it portrays, Mafia II expects loyalty to its blinkered cause but unfortunately, in a more fatal parallel, it also falls prey to the offer of easy money and some cheap thrills.
Inflatie van het ratingsysteem. Lees reviews van goede reviewers en negeer de punten is mijn adviesquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
7 en 8 is niet zo heel slecht?
Dit stuk in de review over Mafia 1. Je komt voor die truck met whiskey, dus nogal logisch dat je nog iets moet doen ipv alleen ontsnappen uit die garage.quote:This wouldn't be too bad if it wasn't for the fact that the missions are often rigidly prescripted, leaving you no room to show initiative. For example, even if you escape from the garage, Tommy will just keep repeating over and over again "I think I'm missing something", "I've still got a job to do" until you get fed up and go back inside. As it turns out, the only way to complete this mission is to kill everyone in the garage and then drive out in a particular truck.
''tof doen''.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:39 schreef Xblister het volgende:
lol kijk ze allemaal tof doen en reviews afkraken.. face it. zo goed word deze game wss helemaal niet..
Blijkbaar was het gewoon niet duidelijk genoeg..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:42 schreef bascross het volgende:
[..]
''tof doen''.![]()
Ik geef gewoon even een lachwekkend punt van een review aan.
http://gameinformer.com/g(...)s-thing-of-ours.aspxquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:21 schreef RickoKun het volgende:
Ohja, en jullie moeten nu echt even optyfen met het posten van die sites en gewoon op metacritic.com kijken want daar staan ze allemaal op een rijtje en zie je het gemiddelde.
http://www.cynamite.de/Ma(...)en-erfuellen-769033/quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:21 schreef RickoKun het volgende:
Ohja, en jullie moeten nu echt even optyfen met het posten van die sites en gewoon op metacritic.com kijken want daar staan ze allemaal op een rijtje en zie je het gemiddelde.
http://www.vandal.net/analisis/x360/mafia-ii/7708quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:21 schreef RickoKun het volgende:
http://www.mondoxbox.com/recensione/1064/mafia-ii.htmlquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:21 schreef RickoKun het volgende:
Jammer dat men meent dat de mafia 2 liefhebbers tof doen, en moeten optyfen met sites aangezien het niet in hun lijn van verwachting der fail staat.quote:Of je houdt er van of je haat het.
Men betaalt niet graag 60 euro om achteraf te zien dat het spel eigenlijk kut is en je veel beter wat reviews had kunnen checken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:36 schreef Happel het volgende:
Hebben mensen geen eigen mening? Waarom altijd alles maar laten afwegen op het oordeel van een ander?
Dit dus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Men betaalt niet graag 60 euro om achteraf te zien dat het spel eigenlijk kut is en je veel beter wat reviews had kunnen checken.
Omdat ik het spel nog niet heb.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:36 schreef Happel het volgende:
Hebben mensen geen eigen mening? Waarom altijd alles maar laten afwegen op het oordeel van een ander?
Geen sandbox game. Reviewers weten soms echt niet waar ze over pratenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.next-gen.biz/features/mafia-ii-review
6/10
Mafia 1 een 4 geven is inderdaad wel erg ondergewaardeerdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:20 schreef MMaRsu het volgende:
Mja IGN gaf de pc versie een 7 ( net zoals de 360 versie, wat al nergens op slaat ).. en de Ps3 versie een 8.5 ofzo?
Eurogamer gaf Mafia 1 een 4, en gaf Mafia II ook een 4 ()
*KUCH*hijhadhemillegaal*KUCH*quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:26 schreef MMaRsu het volgende:
Ligt die al in de winkel dan? Zou mooi zijn als we hem morgen kunnen kopen![]()
![]()
Ik dacht overmorgen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:26 schreef MMaRsu het volgende:
Ligt die al in de winkel dan? Zou mooi zijn als we hem morgen kunnen kopen![]()
![]()
Hoe kunnen wij dat nou weten, het spel is nog niet uit.quote:
Ow laat maar, excuses. Het bleek dat ik gewoon een biertje moest drinken in de bar en toen was het weer over.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij dat nou weten, het spel is nog niet uit.
De extra content natuurlijk, lijkt mij.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:51 schreef WSquater het volgende:
Reviews verschillen wel erg. En altijd nog zonde dat ze de PS3 zo hebben achtergelaten met de graphics. Maar goed, de PS3 versie krijgt wel bijna overal hogere cijfers dan Xbox 360 en PC versie.. een beetje vaag allemaal. Misschien door exclusieve content? Of gewoon betere gameplay? Ach ja, uiteindelijk gaat het toch wel om de sfeer: oude muziek, oude wagentjes, de mensen die je zo op straat ziet lopen. Mooi, mooi!
Maar goed. Van de week is het dan uiteindelijk zover!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:48 schreef Jiveje het volgende:
[..]
Ow laat maar, excuses. Het bleek dat ik gewoon een biertje moest drinken in de bar en toen was het weer over.
edit: Je kan uiteraard altijd onderdompelen in dat mafia sfeertje door films als Godfather te kijken, maar hier kan je je ook lekker in verdiepen in dat mafia sfeertje.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:43 schreef WSquater het volgende:
De lokale gameboer legt alles pas netjes in het rek op de releasedag, vrijdag dus, maar meestal heeft hij ze wel 2 dagen eerder alquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:44 schreef MMaRsu het volgende:
Ja dat snap ik, maar omdat hij zegt morgen even in de winkel kopen :p.
Haha, ik kreeg zin in de kerst en ik haat kerstquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:41 schreef SoldMayor het volgende:
\
Na dit gezien te hebben heb ik er toch wel zin
Het is dan ook geen sandbox game ( voor de honderste keer ) zoals GTAIV en het pretendeert dat ook niet te zijn. Zo is de game ook niet in de markt gezet door de makers.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Toch jammer dat het spel maar ongeveer 15(?) uur duurt. Beetje kort eerlijk gezegd. Blijkt ook uit de review van Tweakers. Maar verder een puike game.
Wat ik ook jammer vind is dat je geen gebruik van de trein, metro, bus of taxi kan maken.
Ik snap het ook nooit...waarom een eerdere release in the US.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:31 schreef MMaRsu het volgende:
Lekker dan, er zit dus blijkbaar een embargo op de game. Bart Smit en FRS hebben hem al maar mogen hem pas vrijdag verkopen. Kutzooi ook altijd weer... de makers komen uit Europa maar de US mag hem lekker eerder spelen, net zoals de downloaders.
Gozer ik ben niet dom hoor. Ik weet het ook wel dat het geen sandbox game is. Maar in die jaren maakten ze wel optimaal gebruik van secundaire vervoersmiddelen zoals de taxi, subway. Ik vind dat je als gangster die vrijheid moet krijgen, al is het verhaal gebasseerd puur op de opdrachten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is dan ook geen sandbox game ( voor de honderste keer ) zoals GTAIV en het pretendeert dat ook niet te zijn. Zo is de game ook niet in de markt gezet door de makers.
Denk eerder aan een third person cover shooter die zich afspeelt in een open wereld. De stad is een decor voor het verhaal.
Hoe lang was Gears 2? Uncharted 2? Killzone 2? MW2? Alan Wake?
Nou als je een missie faalt dan moet je bv. weer dat hele stuk rijden naar de missie. Een keer is niet erg maar als je dat dan 8 keer moet doen wordt je gek en zou het handig zijn als er een taxi was zoals bij GTA IV ofzoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:43 schreef MMaRsu het volgende:
Nou ik zou mijn Mafia gast heus niet in de bus of trein willen laten stappen als je zelf gewoon vette auto's in je garage hebt staan. Wat voegt het toe aan de game of verhaal?
In USA is die nu te koop door 1 dag vervroegde release...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:11 schreef MMaRsu het volgende:
Blijkbaar niet, domme embargo. Shops hebben em al binnen maar willen hem niet verkopen.
Vind het echt ronduit belachelijk dat een game die in EUROPA gemaakt is eerder in de US te krijgen is dan hier.
Het is bedoeld voor langere afstanden en bijvoorbeeld voor undercover operaties (ik noem maar wat) en je kunt missies hebben in een metrostation of weet ik wat... Of je moet iemand traceren in een bus of volgen. Dat vind ik nou jammer; had voor mij betreft wat mooier uitgewerkt mogen worden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:43 schreef MMaRsu het volgende:
Nou ik zou mijn Mafia gast heus niet in de bus of trein willen laten stappen als je zelf gewoon vette auto's in je garage hebt staan. Wat voegt het toe aan de game of verhaal?
Boeit toch niet waar de game gemaakt is?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:11 schreef MMaRsu het volgende:
Blijkbaar niet, domme embargo. Shops hebben em al binnen maar willen hem niet verkopen.
Vind het echt ronduit belachelijk dat een game die in EUROPA gemaakt is eerder in de US te krijgen is dan hier.
15 uur? Ik heb hem uitgespeeld in 8 1/2 uur.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Toch jammer dat het spel maar ongeveer 15(?) uur duurt. Beetje kort eerlijk gezegd. Blijkt ook uit de review van Tweakers. Maar verder een puike game.
Wat ik ook jammer vind is dat je geen gebruik van de trein, metro, bus of taxi kan maken.
Ga hem straks na het eten ook even ophalen, hopen dat ik hem meekrijg.. maar heb connecties bij de gameshop jeweet dus zit vast wel snorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
In USA is die nu te koop door 1 dag vervroegde release...
ik ga nu proberen hier in de stad.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:55 schreef zomer86 het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste missie in de achtergrond, vind ik erg magertjes voor een game waaraan zo lang gewerkt is.
En ja bij 71% is het spel klaar, je kan nog wat auto's naar iemand toebrengen maar daar bedank ik voor.
Verder heb ik ook alle cut-scenes bekeken, en niks geskipped.
Console + Mafia 2 = fail.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:12 schreef SoldMayor het volgende:
Haha ik heb hem!!
Ze zeiden van NEEEEEEEEE die mogen we nog niet verkopen.
Ik.. uhm jawel ik heb net een email gekregen
O oke ik ga even kijken of het klopt.. JA je hebt gelijk.. voor welke console wilt je hem
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:12 schreef SoldMayor het volgende:
Haha ik heb hem!!
Ze zeiden van NEEEEEEEEE die mogen we nog niet verkopen.
Ik.. uhm jawel ik heb net een email gekregen
O oke ik ga even kijken of het klopt.. JA je hebt gelijk.. voor welke console wilt je hem
Jij + fokforum = Kutuserquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:14 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Console + Mafia 2 = fail.
Die lelijke graphics halen de complete sfeer uit die game weg, en dan heb ik het nog helemaal niet over die dramatische framerate.
Een ander niet zijn lol gunnen = fail.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:14 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Console + Mafia 2 = fail.
Die lelijke graphics halen de complete sfeer uit die game weg, en dan heb ik het nog helemaal niet over die dramatische framerate.
Dat was gewoon de final build, dus die is niks anders dan de demo.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:53 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb net ongeveer 2 uur gespeeld.
Echt 10x beter dan die crappy demo. Alles ziet er een stuk mooier uit. Maar vooral de detail en sfeer in deze game zijn echt ontzettend goed. Echt vet.
Die demo was weet niet hoe oud hoor..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:56 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Dat was gewoon de final build, dus die is niks anders dan de demo.
Ja heel erg oud, E3 demo.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die demo was weet niet hoe oud hoor..
Ik zie zelf toch nu het verschil
quote:
Quote van 2k, maargoed jij hebt natuurlijk ook 2 PS3's en 2TV's in huis om ze naast elkaar te vergelijken.quote:"Hey guys,
When designing Mafia II, we optimized for each of the three different systems the game would run on to make sure the core experience was the best it could be. Because of this, there are some differences from one platform to the next. In terms of the PS3 version, I wanted to clarify a couple points you have been asking about: There will not be highly detailed grass or large pools of blood, the cloth movement is less noticeable than, for example, the PC version, and the visual fidelity in the demo is representative of what you’ll see in the full game. "
Xbox 360.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:13 schreef zomer86 het volgende:
[..]
[..]
Quote van 2k, maargoed jij hebt natuurlijk ook 2 PS3's en 2TV's in huis om ze naast elkaar te vergelijken.
Woorden waar aan mensen dood gaan.quote:
zomer86 is een kutuser en dat vindt de rest ook, lekker negeren.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Woorden waar aan mensen dood gaan.![]()
Ik liet me even gaan maja moeten ze ook niet zo lopen te trollen hier.
Ow dacht dat je het over de PS3 had, sorry.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Xbox 360.
Ik zweer het dat je duidelijk verschil ziet als het gaat om framerate, en totale graphics tussen de demo en de game zelf. Maar waar speel jij dan op ????
En fanboy? uhm nee? want na de demo was ik zelfs aan het twijfelen om deze game te kopen omdat het er toen niet uit zag.![]()
Ja de ps3 versie schijnt het minst van allemaal te zijn..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:35 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ow dacht dat je het over de PS3 had, sorry.
-edit-quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja, kwam vandaag binnen op me werk dus meteen meegenomenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er al gasten die de volledige game hebben op PS3?
Wat vind je er van?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:09 schreef Snever het volgende:
[..]
Ja, kwam vandaag binnen op me werk dus meteen meegenomen
Ps3 versie is dus wel beter schijntquote:The final PS3 version definitely runs better than the demo. The framerate/tearing is much improved. The demo mission is also a bit different than the mission in the real game.
Really enjoying the game though!
En ik dacht dat jij hem niet ging aanschaffenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:43 schreef Xblister het volgende:
Ha heb hem ook in the pocket, beetje laat nog om te spelen. morgen meteen uit werk maar proberen![]()
Niet meer doen, we houden het netjes in GAM.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
iddquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:55 schreef zomer86 het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste missie in de achtergrond, vind ik erg magertjes voor een game waaraan zo lang gewerkt is.
En ja bij 71% is het spel klaar, je kan nog wat auto's naar iemand toebrengen maar daar bedank ik voor.
Verder heb ik ook alle cut-scenes bekeken, en niks geskipped.
En dit is volgens mij ook nog met alt-tabben erbij.![]()
Ps3 versie is dus wel beter schijntquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:15 schreef MMaRsu het volgende:
Over de Ps3 versie, van Neogaf.com ( van een mod )
[QUOTE=Jim]The final PS3 version definitely runs better than the demo. The framerate/tearing is much improved. The demo mission is also a bit different than the mission in the real game.
Really enjoying the game though!
Cool!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ps3 versie is dus wel beter schijnt.
http://www.videogamer.com/ps3/mafia_2/review.htmlquote:Mafia 2 feels like a game that could have been great. Clunky controls are hardly game-breaking, and some might argue part and parcel with the open-world genre, but without the features associated with open-world games Mafia 2 is more easily compared to Uncharted and Gears of War - and in that circle it's simply not action-packed enough. Vito's rise might not be as littered with flashy set-pieces as I'd have liked, but by the end it's a journey most people won't begrudge making.
A M E Nquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Reviews zouden niet verder moeten gaan dan het beoordelen van de kwaliteit van het spel (gameplay, graphics, muziek etc.)
Helaas worden de meeste reviews geschreven als "dit vindt de schrijver van het spel".
Helaas loopt het in review land vol met narrow minded Rockstar fanboys die alles vergelijken met GTA.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:33 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
zomer86 is een kutuser en dat vindt de rest ook, lekker negeren.
Ban dan de mensen die hier altijd lopen te trollen. Zou al een heel stuk beter zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet meer doen, we houden het netjes in GAM.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.videogamer.com/ps3/mafia_2/review.html
7/10
83quote:Mafia 2 is een meer dan waardige opvolger geworden voor één van de betere games van dit millennium. De gameplay is solide en speelt lekker weg, het verhaal is ijzersterk en ook op audiovisueel gebied weet de game in goede zin te verrassen. Enkel de zeer lineaire progressie en enkele saaie gameplaymomenten gooien wat roet in het eten, maar dit wordt gelukkig overschaduwd door de dingen die de game wel goed doet. Een sterke aanrader voor wie een leuke shooter met een sterk verhaal zoekt.
Heb ik ook al een keer vermeld. Geen interesse blijkbaar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ban dan de mensen die hier altijd lopen te trollen. Zou al een heel stuk beter zijn.![]()
Ja heb hem al vanaf 3 uur vanmiddag bij de bart smit..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Heb ik ook al een keer vermeld. Geen interesse blijkbaar.
Alsof ze money protection krijgen van bovenaf.
![]()
Man ik hoop op een donderdag release date zoals gewoonlijk voor europa. (screw your friday release date UK!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat er toch wel een map bijzit, want I need a damn map damnit! *zucht*ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Yeah right, misschien met het verzamelen van die playboys, maar een beetje redelijk tot goeie gamer doet echt geen 25 uur over deze game of je moet echt een gigantische b00n zijn die net komt kijken bij dit soort spellen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn broertje is lid van de PU en zij zeggen dat het spel 25-30 uur duurt, incl. het verzamelen van alle Playboys.![]()
Das wel erg lang, toch?
Let us knowquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm morgen ook maar eens proberen te scoren. Zal wel niet lukken :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm eerder iets voor de budget bak dan
8 1/2 tot 9 uur ga daar maar eerder vanuit, en dat is zonder een enkele cut-scene te skippen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn broertje is lid van de PU en zij zeggen dat het spel 25-30 uur duurt, incl. het verzamelen van alle Playboys.![]()
Das wel erg lang, toch?
Serieus? Linkje?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:52 schreef CantFazeMe het volgende:
De FREE ROAM is als DLC aangekondigd geloof ik...dat komt er nog.
Had het ergens gelezen dat het in één van de DLC paketten zou zitten, maar weet link niet meer.quote:
Zoek het maar eens terug danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:52 schreef CantFazeMe het volgende:
De FREE ROAM is als DLC aangekondigd geloof ik...dat komt er nog.
Regio Den Bosch dus wel?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
Free roam zit allang in het spel, maar de meer arcady missies voor Jimmy's vendetta die komen idd uit als dlc.
En de game ligt in de winkels boys, we kunnen los!
Regio Oss al sinds gisterenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zoek het maar eens terug dan
[..]
Regio Den Bosch dus wel?
Volgens mij verkopen ze hem overal al, maar jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zoek het maar eens terug dan
[..]
Regio Den Bosch dus wel?
messentrekkers....quote:
quote:
Haha nja hier gebruiken ze een hark om 2 jarige in elkaar te slaanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
Gisteren was er wel weer gevochten op kermis, dus waarschijnlijk zal er ook wel weer een mes gepakt zijn ja![]()
Waarom zou je voor de SE gaan? 2 pakjes die je aan kan trekken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou ze hadden al om half 10 gebeld dat ik hem kon ophalen, maar aangezien ik mijn phone uit had staan hoorde ik het net pas.
Geen special edition though
Brushed metallic SteelBook casing with a debossed logo and exclusive art of Vito and Joequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom zou je voor de SE gaan? 2 pakjes die je aan kan trekken?
Vooral door dikgedrukte.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Brushed metallic SteelBook casing with a debossed logo and exclusive art of Vito and Joe
100-page photo album-style hardcover artbook
CD of the Mafia II Orchestral Score performed by the Prague FILMHarmonic Orchestra
Map of Empire Bay printed on high quality, tear-resistant paper
Denk ik dan... Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die de SE alleen voor de pakjes zal aanschaffen
Dat vind ik die 30¤ extra niet waard. Wat moet je überhaupt met die kaart als er geen freeride isquote:
DLC kopenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:55 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat vind ik die 30¤ extra niet waard. Wat moet je überhaupt met die kaart als er geen freeride is
Gemiddeld een 7.9 voor de pc en 7.4 voor de console versies is niet slecht toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:37 schreef jacco het volgende:
Is dit nu echt een must buy? ik wordt een beetje tegengehouden door de slechte reviews.
Iedereen die minder dan 75 geeft is gek in zijn hoofd, en moet worden opgenomen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:47 schreef MMaRsu het volgende:
En dat gemiddelde is naar beneden gehaald door idiote reviewers die deze game een 4 gaven.
rot op trollquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:43 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
En ik dacht dat jij hem niet ging aanschaffen.
Goedzoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:27 schreef bascross het volgende:
Tering Steam.![]()
![]()
![]()
![]()
Kan hem nog niet spelen, omdat ie nog niet officieel gereleased is. Tijd om te downloaden dus.
![]()
Wat een trieste kut zooi.
Het gaat bij deze game toch eigenlijk vooral om het schieten? Het is niet iets als GTA ofzoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:59 schreef robr0 het volgende:
wat heb ik me vergist in deze gamemissies zijn repetetief als de pest en totaal niet uitdagend
als deze game vooral om het schieten gaat moet jij me eens uitleggen waarom je per chapter vele kilometers moet rijden en minutenlange cutscenes moet aanglurenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:00 schreef WSquater het volgende:
[..]
Het gaat bij deze game toch eigenlijk vooral om het schieten? Het is niet iets als GTA ofzo
Het gaat natuurlijk ook wel om de sfeer van destijds. In oude wagentjes rijden en die cutscenes horen er gewoon bij, voor de sfeer. Natuurlijk kan je in de stad rondlopen en rondkijken, en ja er is niet veel te doen - wat op zich ook wel zonde is - maar daar draait de game ook niet omquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:04 schreef robr0 het volgende:
[..]
als deze game vooral om het schieten gaat moet jij me eens uitleggen waarom je per chapter vele kilometers moet rijden en minutenlange cutscenes moet aangluren
Veel mensen hebben gewoon een foute indruk van de game gekregen. Vele denken dat het zoiets als GTA IV zou zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:10 schreef djkoelkast het volgende:
Mafia 1 had toch ook veel rijden en schietmissies en dat spel vond iedereen geweldig. Nu opeens gaat iedereen het vergelijken met GTA IV en is het niks meer?
Het is nu minder innovatief, dan krijg je dat,quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:10 schreef djkoelkast het volgende:
Mafia 1 had toch ook veel rijden en schietmissies en dat spel vond iedereen geweldig. Nu opeens gaat iedereen het vergelijken met GTA IV en is het niks meer?
Die game kwam uit in 2001 of 2002, mensen verwachten tegenwoordig wel wat meer dan een game.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:10 schreef djkoelkast het volgende:
Je hebt hem toch gedownload? Dan heb je niks te klagenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:39 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Die game kwam uit in 2001 of 2002, mensen verwachten tegenwoordig wel wat meer dan een game.
De game is
- Kort 8 a 9 uur.
- Slap verhaal
- Dooie stad
- Geen replaywaarde
- Geen multiplayer
Verder heb ik me er prima mee vermaakt, maar dit is gewoon erg karig voor een triple-a titel.
Dit valt echt wel mee, ik was er ook bang voor om, net zoals in Mafia 1, van die ellenlange stukken te moeten rijden voor missies maar als je gewoon ervoor zorgt dat je die snelle cabrio in je garage heb staan ben je overal vrij snel. Politie is er makkelijk te ontwijken, wanneer je een blauw rechthoekje op je radar ziet meteen ff "Save driving" aan zetten zodat je terug schiet onder de max. snelheid.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:04 schreef robr0 het volgende:
[..]
als deze game vooral om het schieten gaat moet jij me eens uitleggen waarom je per chapter vele kilometers moet rijden en minutenlange cutscenes moet aangluren
Bart Smit?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net meegenomen. Kreeg er nog zakjes "zwijggeld" bij
Maffia snoep
Ja hoezoquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
GoedzoDat zal je leren proberen te spelen voor de release.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg toch ook niet dat je hem niet gekocht heb, ik zeg dat je hem niet voor de release moet gaan proberen te spelen, je leest blijkbaar wat je wil lezen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:59 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hem gewoon gekocht, debiel.
En waarom niet, ''djkoelkast''?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je hem niet gekocht heb, ik zeg dat je hem niet voor de release moet gaan proberen te spelen.
Waarom die aanhalingstekens?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:12 schreef bascross het volgende:
[..]
En waarom niet, ''djkoelkast''?
Die aanhalingstekens krijg je als ik je heel speciaal vind.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom die aanhalingstekens?
De releasedatum is er niet voor niets, nu hebben dus al tig mensen hem uitgespeeld en zie je overal spolers terwijl ik hem nog niet eens binnen heb![]()
Dus, morgen pas spelen [ afbeelding ]
Omdat ze verder geen leven hebben.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hier kwam ik al een spoiler tegen. Maar komt door telefoon. Hoezo zijn er mensen die hem nu al uit hebben
?
Omdat de game belachelijk kort is?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hier kwam ik al een spoiler tegen. Maar komt door telefoon. Hoezo zijn er mensen die hem nu al uit hebben
?
Nog 5 chapters jong.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Omdat de game belachelijk kort is?![]()
Ik heb vanaf gistere middag 3 uur totaal 6 uur gespeeld en ben nu bij chapter 10
Nergens om jaloers op te zijn. Hij doet het immers niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
Als je nu nog niet snapt dat het een verkapte "ik ben jaloers omdat ik hem nog steeds niet heb en jullie wel"-post was dan vrees ik voor je
Ga eens wat vaker naar buiten, zal je goed doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Omdat de game belachelijk kort is?![]()
Ik heb vanaf gistere middag 3 uur totaal 6 uur gespeeld en ben nu bij chapter 10
ik heb in twee dagen hem uitgespeeld. Deed er 11/12 uur overquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga eens wat vaker naar buiten, zal je goed doen
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef Rivalo het volgende:
[..]
ik heb in twee dagen hem uitgespeeld. Deed er 11/12 uur over
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:08 schreef Rivalo het volgende:
Ik heb hem uitgespeeld.
voor diegene die hem al hebben uitgespeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra waarschuwing, deze spoilers absoluut niet lezen als je het einde niet wilt weten
Dit argument slaat waar precies opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt hem toch gedownload? Dan heb je niks te klagen
Uhm ik weet nie hoor in 2 dagen tijd 6 uur spelen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga eens wat vaker naar buiten, zal je goed doen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:31 schreef MeanDutchy het volgende:
Heb hem ook uitgespeeld 5 minuten geleden,
Voor de mensen die hem ook uitgespeeld hebben:Sluit me er volledig bij aan, game was vermakelijk maar zeker niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:31 schreef MeanDutchy het volgende:
Heb hem ook uitgespeeld 5 minuten geleden,
Voor de mensen die hem ook uitgespeeld hebben:Eens met de spoiler, ongeveer wat ik ook al postteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Imo hoeft niet elke game innovatief te zijn. MW2 was ook totaal niet innovatief ( in tegenstelling juist ) en die kreeg ook overal topcijfers. Just sayinquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het is nu minder innovatief, dan krijg je dat,
Modern Warfare is tot oneindig te spelen dankzij de MP, hier is het 9 uur spelen en je kan je disc weggooien.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Imo hoeft niet elke game innovatief te zijn. MW2 was ook totaal niet innovatief ( in tegenstelling juist ) en die kreeg ook overal topcijfers. Just sayin
Vond de MP van MW2 zwaar kut vergeleken met deel 1. En irritante lui online.. Was er best goed in maar BF2 was toch meer mijn ding. Dit is ook weer zo'n game waar MP van mij ook niet hoeft. GTAIV MP heb ik ook bar weinig gespeeld. Maargoed niet dat ik deze game met GTAIV wil vergelijken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:48 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Modern Warfare is tot oneindig te spelen dankzij de MP, hier is het 9 uur spelen en je kan je disc weggooien.
En dan kom je met het voorbeeld van een house track.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Vond de MP van MW2 zwaar kut vergeleken met deel 1. En irritante lui online.. Was er best goed in maar BF2 was toch meer mijn ding. Dit is ook weer zo'n game waar MP van mij ook niet hoeft. GTAIV MP heb ik ook bar weinig gespeeld. Maargoed niet dat ik deze game met GTAIV wil vergelijken.
Ben nu in Chapter 3 en ik vind het tot nu toe echt een topgame hoor. De sfeer is ongelofelijk.. Ik vind de graphics ook geweldig eigenlijk, ziet er prachtig uit in 1080p full hd :p. En de soundtrack is ronduit geweldig.
Het origineel van dit :
nummer zit er ook in en dat is gewoon fucking baas.
En zo'n nummer van what's the purpose of getting sober if you're just getting drunk again![]()
![]()
![]()
![]()
Ben nu bij bij chapter 4 en speel op hard.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:35 schreef Rossdale het volgende:
Een avondje gespeeld en nu alweer bij Chapter 7... damn dat gaat hard
Ik heb overigens niet het idee dat ik al veel gedaan heb, behalve interactieve cutscenes spelen...
Briljantquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:27 schreef ROFLOL het volgende:
Shit, dit nummer zit er weer in net zoals in deel 1.
![]()
Public Enemies?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:48 schreef Rivalo het volgende:
Ik zit zelf nog flink in de maffia sfeer. Kan iemand nog een goede maffia film aanraden. Liefst niet eentje waar je echt flink voor moet nadenken maar gewoon één waar je achterover kunt leunen en je laten wegblazen.
Godfather heb ik al gezien.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:44 schreef WSquater het volgende:
En de FOK technici/admin/wie-dan-ook kennen het woord 'spoiler' nog steeds niet voor de mobiele website.
Ik bedoel: het korte verhaal etc. is gewoon zodat ze nog meer kunnen slijten via DLC. Denk wel dat dit het antwoord op piraterij is, alleen zo jammer voor de kopers. Ze bieden een halve game aan voor de volle mep en later kunnen we dus stukjes bijkopen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:33 schreef Rossdale het volgende:
Dat is DLC voor de PS3 en al heeeeeeeeeeeeeeeel erg lang bekend
Vind ik ook echt debielquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:32 schreef djkoelkast het volgende:
Ik had weer eens gelijk, dit is nog lang niet alles, we moeten dokken voor de rest:
[ afbeelding ]
Zal dan uiteindelijk ook wel op de PC verschijnen, aangezien het plaatje de PC versie betreft.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:33 schreef Rossdale het volgende:
Haha ja, trieste zaak.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Lekker gay ook, verhaal afkappen en DLC maar aanbieden.
Ja, heb ik net ingescand van mijn PC versie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zal dan uiteindelijk ook wel op de PC verschijnen, aangezien het plaatje de PC versie betreft.
Vind het wel meevallen eigenlijk, heb het spel voor 30¤ nieuw gekocht... Als je een paar films koopt die bij elkaar 15 uur duren kom je wel op een duurder bedrag uit.quote:
Inderdaad, en ik heb hem voor 60 euro... jawel 60!! euro gekocht.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:52 schreef SoldMayor het volgende:
Die DLC komt ook gewoon voor de x360. Aangezien dat op het boekje staat
70 jaar inmiddels.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:17 schreef Erik1991 het volgende:
Inderdaad, ziet er prima uit zo op het eerste gezicht. Je komt gelijk in het sfeertje van 60 jaar geleden.
Zoals al werd aangegeven komt deze wel voor de PC en Xbox360. The Betrayal waar impact010 't over heeft, is exclusief voor de PS3.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:33 schreef Rossdale het volgende:
Welke vrouw?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:57 schreef DrDentz het volgende:
Ben ook eindelijk aan het spelen, en moet zeggen: hij valt me niets tegen. Als een echte gentlemen dat vrouwke geholpen uiteraard.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bedoel: het korte verhaal etc. is gewoon zodat ze nog meer kunnen slijten via DLC. Denk wel dat dit het antwoord op piraterij is, alleen zo jammer voor de kopers. Ze bieden een halve game aan voor de volle mep en later kunnen we dus stukjes bijkopen.
In welke chapter is dat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die ruzie krijgt met de man die haar auto probeert te repareren.
In Home Sweet Home, ik stond er eerst bij te kijken hoe ze ruzie kregen en toen stond er: doe dit en dit om de auto te repareren en toen kreeg ik een onverwachte trophy 'een echte gentleman'.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Tja, zo noemen alternatievelingen en nerds alle muziek die niet voortkomt uit het slopen van gitaren en het keihard schreeuwen in microfoons.quote:
Heb totaal 16 uur gespeeld volgens raptr.com. ( dit telt alles voor xbox )quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:23 schreef Cyberia18 het volgende:
7.1 overall. Ofwel: voor meer dan 30 euro laat ik het spel nog in de winkels liggen.
Hoeveel uur op de teller?
Je kan toch prima freeroamen vanuit welk chapter je dan ook wilt? Don't see the problemo.. komt vast ook nog wel story dlc aan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:29 schreef SoldMayor het volgende:
btw nadat je het verhaal hebt uitgespeeld kun je niet meer verder. En zal je dus gewoon een oude chapter moeten loaden en van uit daar dan overige dingen doen. Zoals playboys en wanted posters zoeken maar dat is ook geen flikker aan![]()
Hebben ze zo ontzettend mooie stad gebouwd. En dan kun je er gewoon helemaal niks doenNIKS.
Ja dat kan wel maar toch.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je kan toch prima freeroamen vanuit welk chapter je dan ook wilt? Don't see the problemo.. komt vast ook nog wel story dlc aan.
Graphics maar een 8? Vind het toch wel een dikke 9.5 waard.Technisch gezien is het allemaal zeer knap wat ze uit bijv. de Xbox360 hebben weten te halenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:18 schreef SoldMayor het volgende:
Oke wtf dat einde.. toch nog wel een beetje onverwacht.
Verder was het toch wel een vet verhaal. Jammer dat je verder niks echt meer kan doen in het spel![]()
Als ik een beoordeling zou geven dan zou het zo zijn:
Graphics: 8
Geluid: 8
Gameplay: 9
Herspeelbaarheid: 3
Verhaal: 7.5
Boeiend, was toch bij Fallout 3 hetzelfde :p.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dat kan wel maar toch.
Ze hadden gewoon na het einde het open moet laten.
Die retry's telt die er gewoon bij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb totaal 16 uur gespeeld volgens raptr.com. ( dit telt alles voor xbox )
Als ik bij ingame stats kijk dan staat er ongeveer 12 uur. Maar ik heb natuurlijk ook iedere keer missies opnieuw moeten doen. Dus die 16 uur zal wel ongeveer klopen.
Ik herken het totaal nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:05 schreef djkoelkast het volgende:
Voor de housezeikerds, het origineel van dit nummer zit er ook in:
De remix is beter dan het origineel overigensquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik herken het totaal nieten wat een kut nummer zeg.
Ik ben bij chapter 11. wat een geweldig spel![]()
Ok moi pointsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:18 schreef SoldMayor het volgende:
Oke wtf dat einde.. toch nog wel een beetje onverwacht.
Verder was het toch wel een vet verhaal. Jammer dat je verder niks echt meer kan doen in het spel![]()
Als ik een beoordeling zou geven dan zou het zo zijn:
Graphics: 8
Geluid: 8
Gameplay: 9
Herspeelbaarheid: 3
Verhaal: 7.5
Op de PC, zelfs met de best instellingen, vind ik ze net een 7+ waard. Grafisch doet het soms onder voor bijvoorbeeld GTA IV (sommige dingen zijn wel iets beter, maar onder de streep dus). Een spel dat alweer twee jaar oud is. Technisch is het verder ook niet echt indrukwekkend wat betreft physics.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:48 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Graphics maar een 8? Vind het toch wel een dikke 9.5 waard.Technisch gezien is het allemaal zeer knap wat ze uit bijv. de Xbox360 hebben weten te halen
Matig qua wat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vond de demo ronduit matig, dus ik wacht tot deze in de budgetbak ligt.
Ah oke, thanks. Die heb ik gemist. Nog een keer overspelen dus.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In Home Sweet Home, ik stond er eerst bij te kijken hoe ze ruzie kregen en toen stond er: doe dit en dit om de auto te repareren en toen kreeg ik een onverwachte trophy 'een echte gentleman'.
Ja dat was zo overduidelijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:49 schreef Nuchterheid het volgende:
Dat overduidelijke "Shawshank Redemption" stuk had imo wel weg mogen blijven. Dat was imo. wel heel erg slecht. Het verbaasde me dat ik nog net niet door een een zelfgemaakt gat in de muur moest ontsnappen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |