SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:49 schreef zomer86 het volgende:
Spoiler
Vito is het enigste karakter waar je mee speelt.
Faler.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:55 schreef CecilBDemented het volgende:
1 schijt game!!! waardeloos, overheipte tering bende!!
rotzooi!!
Dat heb je alleen met de illegale versie, sukkelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:26 schreef LoggedIn het volgende:
Leuk spel zegRaak je ergens in t eerste chapter gewond, vervolgens begin je alles wat daarna komt met 1 pixel health.. Alsof je zo die gast aankan die dat meisje lastig valt
En dan ga je dood, en that's it. De camera blijft gewoon toekijken hoe die gozer een beetje in de lucht staat te meppen
Volgens mij is Mafia II niet zo goed als deel I
PC ook. Alleen valt, overall, de gameplay me toch tegen omdat je vrijheid nogal beperkt is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:23 schreef wolferl het volgende:
Qua graphics is Mafia II toch mooier dan GTA4.
Althans de PS3 versie.
Mja, het is toch een beetje kromme vergelijking. GTA 4 is vooral cell shaded terwijl Mafia 2 meer een filmische sfeer neerzet. Het ligt er maar net aan welke stijl je beter bevalt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:34 schreef Boekenwurm het volgende:
Ik vind de grpahics dus niet beter dan GTA IV, op sommige punten misschien, maar over het algemeen niet.
Helemaal mee eens.quote:En technisch is GTA toch echt beter wat betreft het ragdoll systeem en andere zaken.
Mafia II moet het vooral hebben van het cinematografische en dat dat doet het prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"
Niet echt mee eens, heb je het ragdoll systeem echt goed bekeken? Zit echt wel dik in orde hoor, schiet met een magum in iemand z'n hoofd en hij vliegt erg realistisch achterover, precies wat je zou verwachten bij een wapen met zo'n kaliber. Zelfde geld voor andere wapens. Geen vage glitches ook als mannetjes op de grond liggen (trillende armen en benen en andere vage shit)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:34 schreef Boekenwurm het volgende:
Ik vind de grpahics dus niet beter dan GTA IV, op sommige punten misschien, maar over het algemeen niet.
En technisch is GTA toch echt beter wat betreft het ragdoll systeem en andere zaken.
Mafia II moet het vooral hebben van het cinematografische en dat dat doet het prima.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:49 schreef Koopsie het volgende:
Ik kon hem niet laten liggen![]()
er zitten verder leuke details in het spelDat is natuurlijk ontzettend scripted, niet iets dat normaal in de stad gebeurt als je rondloopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |