droogklootquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:57 schreef Steve het volgende:
Die PI er ook bij. [ afbeelding ]
Vorige topic: [HOMO] #2855 Waar we met zijn allen gaan rellen
Waar ben je heen geweest?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:16 schreef hollander87 het volgende:
Lamballen![]()
Zondag thuisgekomen van m'n vakantie, maandag om 6.30 al aan het werk! Jetlag valt gelukkig mee, alleen wat slaapgebrek overgehouden. Maar gelukkig is er altijd nog een vrije woensdag om bij te tukken
Nee, Steve lambalt alleen maar en lalt nooit!quote:
En HM dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Overigens.... ik ben niet meer single.
Ik ben getrouwd op de eerste avond van Lowlands
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hequote:
Nee, dat doet HIPS.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, Steve lambalt alleen maar en lalt nooit!
Dus je bent geen Goldstar meer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Overigens.... ik ben niet meer single.
Ik ben getrouwd op de eerste avond van Lowlands
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Brabant kunnen we ook goed lamballen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, dat doet HIPS.![]()
lamballen..moest het googlen, is iets Limburgs.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dus je bent geen Goldstar meer.
Shhht!quote:
Het was weer een ware Campingflight to paradise. Heerlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He![]()
Leuk gehad?
Xag stukjes op tv. Zag er best goed uit!
Mexico voor ruim 2 weken.quote:
Ditmaal had Houston dus zelf het probleem ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:34 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Mexico voor ruim 2 weken.
En mijn koffer heeft een extra dag vakantie gehad op het geweldige vliegveld van Houston![]()
En ze zijn behoorlijk door mijn vuile was heen gegaan![]()
Ach, een koffer met vuile was mag wat mij betreft wel een dagje wachten hoor....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ditmaal had Houston dus zelf het probleem ?
Godver, wat zijn de Mexicaantjes lekkerquote:
die van mij heeft ooit 2 maanden in Johannesburg op het vliegveld gestaan voordat ze hem terug gevonden hadden. Ik vond toen wel dat het stinken mee vielquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ach, een koffer met vuile was mag wat mij betreft wel een dagje wachten hoor....
Alhoewel er een redelijke lijklucht uit kwam toen ik het deksel na 2,5 dag eindelijk openmaakte
dat zal een scheiding uitdraaien if u don't put out.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jawel! Geen sex voor, tijdens of na het huwelijk gehad!
Mexico, heel netjes!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:34 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Mexico voor ruim 2 weken.
En mijn koffer heeft een extra dag vakantie gehad op het geweldige vliegveld van Houston![]()
En ze zijn behoorlijk door mijn vuile was heen gegaan![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:58 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Godver, wat zijn de Mexicaantjes lekker![]()
En met 3 homo's in een auto alles te keuren wat voorbij liep was ook leuk om te doen, vooral voor die ene hetero die er verloren bijzat
Je hebt van die mensen die aan jockstraps ruiken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die van mij heeft ooit 2 maanden in Johannesburg op het vliegveld gestaan voordat ze hem terug gevonden hadden. Ik vond toen wel dat het stinken mee viel
Een vriend, en we werden nagestaard omdat we blank warenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mexico, heel netjes!![]()
met je vriend of familie? Veel touristische dingen gedaan?
Manuel is dus je vakantievriend?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:20 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Een vriend, en we werden nagestaard omdat we blank waren
Typische Mexicaanse dingen gedaan, na een avondje snoggen met Manuel waren we uitgenodigd om bij een of ander familiefeest te komen en daar de lokale culinaire hoogstandjes te proberen. Familifeest was aan de waterkant van een kleine rivier en daar kon je ook in zwemmen en dobberen. Maar ik had een redelijke kater dus ik heb me maar rustig gehouden die dag!
En de ouders van Manuel mochten van niks weten dus ik werd de hele dag genegeerd
Manuel zit nog in de kast?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:20 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Een vriend, en we werden nagestaard omdat we blank waren
Typische Mexicaanse dingen gedaan, na een avondje snoggen met Manuel waren we uitgenodigd om bij een of ander familiefeest te komen en daar de lokale culinaire hoogstandjes te proberen. Familifeest was aan de waterkant van een kleine rivier en daar kon je ook in zwemmen en dobberen. Maar ik had een redelijke kater dus ik heb me maar rustig gehouden die dag!
En de ouders van Manuel mochten van niks weten dus ik werd de hele dag genegeerd
Hij zit nog erger in de kast dan ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Manuel zit nog in de kast?![]()
Nog aan de tequila gezeten?![]()
Mexico staat ook nog op mijn lijst.
Mexico... was toch wel een van mijn absolute topvakantiesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:32 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Hij zit nog erger in de kast dan ikAlhoewel een blind paard nog kan zien dat ie van de verkeerde kant is maar dat maakt niet uit. En vrienden van hem zijn nog veel erger
En hij was meer mijn vakantiestalker dan vakantievriend, voor mij was het een leuke avond maar hij bleef sms'en enzo ach wat maakt het uit, aandacht is aandacht
![]()
Een shotje tequilla gedronken maar wat is die zooi toch ranzigHet bier is er soms wel lekker, ligt heel erg aan het merk. En iedereen drinkt er Heineken en Amstel light...... ik heb het waar mogelijk bij het lokale bier gehouden
uiteindelijk hebben de mensen van klm de koffer als mijn koffer herkend aan het wijnglas dat erin zat van de Stellenbosch Food and Wine fairquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die aan jockstraps ruiken.Ze zullen wel een field day hebben gehad daar op het vliegveld.
Maar iedereen geeft ook extra gas als hij op weg is richting Ossquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
Henk Kroll heeft zijn rijbewijs moeten inleveren toen hij te snel van Amsterdam naar Oss wilde rijden
Dan had ie bij mij een probleem gehadquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:20 schreef hollander87 het volgende:
quote:
Ach, ik dramatiseer.... zo nodig hoefde het voor mij ook niet en ik wil hem ook niet voor schut zetten bij zijn gehele familie. Het schijnt er nogal een probleem te zijn in dat land, alhoewel de homo club op zaterdagavond toch goed vol wasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan had ie bij mij een probleem gehad
En je kunt er trouwen als homo'squote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:53 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ach, ik dramatiseer.... zo nodig hoefde het voor mij ook niet en ik wil hem ook niet voor schut zetten bij zijn gehele familie. Het schijnt er nogal een probleem te zijn in dat land, alhoewel de homo club op zaterdagavond toch goed vol was
en dat mag nog steeds als getrouwde man ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
OwKnuffelturk belde dat ie weer in Nederland is.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat mag nog steeds als getrouwde man ?
Wat ik er van mee heb gekregen wel ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je kunt er trouwen als homo'sToch?
Probleem = Machocultuur + Christelijk
ja en als je dat als man naar een man doet dan wordt je raar aangekeken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:03 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Wat ik er van mee heb gekregen wel ja.
Het machogedrag staat me juist zo aan in die MexicanenDat Christelijke hoeft voor mij niet perse...
Getinte huid, donker haar, macho....
En ordinair fluiten/toeteren als er iets lekkers over straat loopt
Zolang het bij fluiten blijft... ik ben afgelopen weekend half aangerand door een stel popperssnuivende middelbare nichtenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:06 schreef creno het volgende:
[..]
ja en als je dat als man naar een man doet dan wordt je raar aangekeken.
Ik val er ook op hoor, maar het is wel zo dat in machoculturen de mannen er meer moeite mee hebben er voor uit te komen, want het is niet mannelijk, stoer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:03 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Wat ik er van mee heb gekregen wel ja.
Het machogedrag staat me juist zo aan in die MexicanenDat Christelijke hoeft voor mij niet perse...
Getinte huid, donker haar, macho....
En ordinair fluiten/toeteren als er iets lekkers over straat loopt
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zolang het bij fluiten blijft... ik ben afgelopen weekend half aangerand door een stel popperssnuivende middelbare nichten
Lijkt me een mooi moment voor een pilletje!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:16 schreef Xiance het volgende:
LILALI LILALA LILALILALALAAAAAAA
* Xiance luistert veeeeeeeeeeel te blije stuiter muziek
Boomknuffelsletquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er kan in elk geval nooit genoeg geknuffeld worden![]()
neeheee.. want DAT is er juist de oorzaak van!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi moment voor een pilletje!
Dat vroeg ik me zaterdag ook afquote:
mwoooooh, wat zal je vriend vuil hebben staan kijken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me zaterdag ook af
Was een foute tent in Haarlem waar we naar binnen gingen op aanraden van een kennisje ... dat mijn kont wordt aangeraakt is tot daar aan toe... maar mijn shirt beginnen uit te trekken als je achter me staat gaat te ver...
Ik ben altijd in de war met Marijke die niet kon kijke en die dan Christien die niet kan zien werd!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iemand zal toch straks het stokje van Irene moeten overnemen
Dan zou ik ook heeeeeeeel vervelend worden als iemand dat bij me zou doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was een foute tent in Haarlem waar we naar binnen gingen op aanraden van een kennisje ... dat mijn kont wordt aangeraakt is tot daar aan toe... maar mijn shirt beginnen uit te trekken als je achter me staat gaat te ver...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:33 schreef creno het volgende:
[..]
mwoooooh, wat zal je vriend vuil hebben staan kijken.
Maak me gek, op naar Haarlem dit weekendquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was in staat om hem een klap te verkopen maar heb het maar bij een vernietigende blik en een kutopmerking gelatenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou ik ook heeeeeeeel vervelend worden als iemand dat bij me zou doen
Als je van mannen boven de 40 houdt is het een aanraderquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:36 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Maak me gek, op naar Haarlem dit weekend![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik mag volgend jaar alleen naar lowlands als ik onder de 90 kilo weeg
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je van mannen boven de 40 houdt is het een aanrader
op feestboek is hij nog volop actiefquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:41 schreef hollander87 het volgende:
[..]
![]()
Dan toch Deceit maar weer zien terug te vinden
embrasse moiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er kan in elk geval nooit genoeg geknuffeld worden![]()
Hedde gij nie genoeg liefde gehad di weekend?quote:
nee die is van het zingen, wat ze ook niet kanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben altijd in de war met Marijke die niet kon kijke en die dan Christien die niet kan zien werd!
van wie?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hedde gij nie genoeg liefde gehad di weekend?
Margrieter is getrouwd met Pieterquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee die is van het zingen, wat ze ook niet kan
VAN ONS!!!!!!!!!!!!!quote:
hoeveel weeg je nu?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik mag volgend jaar alleen naar lowlands als ik onder de 90 kilo weeg
en van Waldo, die heeft tot Utrecht mijn bagage gedragen, sterk hoorquote:
Sienekequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja met Sieneke, en nu zingen ze samen elke dag Shalali Shalala
In Nederland toch ook?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:06 schreef creno het volgende:
[..]
ja en als je dat als man naar een man doet dan wordt je raar aangekeken.
heb je je niet gedoucht al die dagen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb op LL trouwens een hoedje gekocht.
Ik heb nooit hoedjes op.
Ik heb heul geen hoedenhoofd!
Maar ik vond deze wel leuk
En... handig voor als je haar na 3 dagen zo vet als spek is!
hij zou niet de enige zijn...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je je niet gedoucht al die dagen?
dat bedoelde ik ook, ben nog nooit in mexico geweest. Nog nooit buiten europa zelfs, behalve tunesië dan.quote:
lange rijen of gewoon gemakzucht?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij zou niet de enige zijn...
ik weeg nu meer
Pfff, het stelde niks voor!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en van Waldo, die heeft tot Utrecht mijn bagage gedragen, sterk hoor
ja ik zal wel moeten anders mag ik volgend jaar niet meer naar lowlands van mezelf, het was dit jaar zo zwaar voor mijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lange rijen of gewoon gemakzucht?![]()
Je weeg meer...![]()
Dan zal je je levensstijl moeten veranderen. Sporten, goed eten etc..
nee maar er is wel ergens een vragenlijstje, verwacht niet te veel, het is erg rustig de laatste weken...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:40 schreef Pindakaaz het volgende:
[..]
Pfff, het stelde niks voor!Ik ben geen mietje!
![]()
![]()
Steekwagen ftw!
En hallo iedereen trouwens! Geen idee of er ergens een algemeen ik-ben-nieuw-en-stel-je-voor-topic is?
dat hadden we vroeger wel, maar is al een paar jaar geleden afgeschaftquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:40 schreef Pindakaaz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Steekwagen ftw!
En hallo iedereen trouwens! Geen idee of er ergens een algemeen ik-ben-nieuw-en-stel-je-voor-topic is?
dan zullen we op Wonderer moeten wachten want volgens mij is hij de enige die dat ding gebookmarkt heeftquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee maar er is wel ergens een vragenlijstje, verwacht niet te veel, het is erg rustig de laatste weken...
is dat de enige vraag die over is van het lijstje?quote:
Jaquote:
Jawel hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je je niet gedoucht al die dagen?
Nee, die heb ik zelf bedacht op basis van zijn usernamequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is dat de enige vraag die over is van het lijstje?
Mannen kunnen veel langer zonder douchen dan vrouwen, niet eerlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel hoorOp de vrijdagochtend en de zaterdagochtend
Het is ducktape-man!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:40 schreef Pindakaaz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Steekwagen ftw!
Jezus! Die lijst wordt ook met de jaren langer!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:05 schreef wonderer het volgende:
Basics
Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je Fok! nickname?
En die van je Fok! user-icoon?
En van je Fok! signature?
Credentials
Hoe ben je terecht gekomen in het [homo]topic?
Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van?
En heb je hem al een keer geneukt (ofzoiets)?
Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Wat is/was je eerste indruk van de [homo]'s?
Hoeveel [homo]'s heb je wel eens IRL ontmoet?
Wie allemaal?
Details
Hoe oud ben je?
Wat is je sterrenbeeld?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Heb je een vriendje (of zoiets)?
Naughty details
Wat draag je 's nachts?
Wat is je favoriete soort ondergoed?
Heb je een Dudesnude profiel? (linkje? :-p )
Hoe groot is jouw penis (indien aanwezig)?
Vragen, vragen, nog meer vragen
Wat wil je ons nog vertellen?
Als je één [homo] één vraag mag stellen, wie zou je dan wat willen vragen?
Deze komt van de hyvesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus! Die lijst wordt ook met de jaren langer!!
Bestaat die nog dan?quote:
Op zijn tijdquote:
Voor volgend jaar fabriceer ik wel een heel pak van duct tapequote:
Met cape! En masker!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:19 schreef Pindakaaz het volgende:
Voor volgend jaar fabriceer ik wel een heel pak van duct tape
Uitkleden lijkt me dan wat minder prettigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:19 schreef Pindakaaz het volgende:
[..]
Op zijn tijd![]()
[..]
Voor volgend jaar fabriceer ik wel een heel pak van duct tape
En bah, zo'n vragenlijst doet me weer denken aan het cu2 tijdperk.
Oh, kloon van HM?quote:
Na lowlands is niemand meer neukbaar voor minimaal 3 dagen!quote:
Neequote:
Gewoon ff in de machine doen...40 graden en laten drogen. Doet ie het dan nog niet...stijfsel erbij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na lowlands is niemand meer neukbaar voor minimaal 3 dagen!
je vergeet de wasverzachter en de Robijn Droogtrommeldoekjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gewoon ff in de machine doen...40 graden en laten drogen. Doet ie het dan nog niet...stijfsel erbij.
Ang3l en ik beschermen hem!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:35 schreef creno het volgende:
hee pindakaaz, verander snel je naam. Anders pest vult je weg.
Er moet niks zacht worden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergeet de wasverzachter en de Robijn Droogtrommeldoekjes
Nou ik kroel toch een stuk liever door lieve zachte haartjes dan een bos stroquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er moet niks zacht worden.
moet je veel geduld hebben, geen idee hoe lang dat gaat duren als nummers uitwisslen al 7 weken duurdequote:
Ik heb mijn vleugels al om!quote:
hoe is de verstandhouding nu tussen Plukkie en je hordeuren ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn vleugels al om!
O en ik zie een sluipende schaduw voor mijn raam. Die komt vast meebeschermen. Plukkie heeft me gemist denk ik.
nu pas/quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn vleugels al om!
O en ik zie een sluipende schaduw voor mijn raam. Die komt vast meebeschermen. Plukkie heeft me gemist denk ik.
Hij ramt er nog wel eens doorheen als ik niet kijk. Maar van de bank blijft ie al af.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe is de verstandhouding nu tussen Plukkie en je hordeuren ?
is wist helemaal niet dat Robin in de lappenmand zit en al 9 maanden met een neussonde looptquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij ramt er nog wel eens doorheen als ik niet kijk. Maar van de bank blijft ie al af.
Jep. Hoezo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is wist helemaal niet dat Robin in de lappenmand zit en al 9 maanden met een neussonde loopt
ik was eerst verrukt dat hij van plan is om 24 sept ook naar Friso te komen, maar toen ging hij aan het vertellen en schrok ik. Dus als Friso nu niet door gaat in verband met zijn aanstaande zware maagoperatie hebben we afgesproken dat als hij weer bezoek wil en kan ontvangen ik aan de rand van zijn bed ga zitten. Na al die jaren willen we elkaar nu wel eens in het "wild" zienquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:35 schreef creno het volgende:
Be my guestquote:
hij slaat er zich al kranig feestend doorheen. Veel steun van tibo en de rest geloof ik. Allemaal wel een beetje lappenmandjes.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik was eerst verrukt dat hij van plan is om 24 sept ook naar Friso te komen, maar toen ging hij aan het vertellen en schrok ik. Dus als Friso nu niet door gaat in verband met zijn aanstaande zware maagoperatie hebben we afgesproken dat als hij weer bezoek wil en kan ontvangen ik aan de rand van zijn bed ga zitten. Na al die jaren willen we elkaar nu wel eens in het "wild" zien
PM, dat komt denk ik ook beter uit als je ziek bentquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:49 schreef Ang3l het volgende:
Knuffelturkje belde weer. Die is dus eergisteren teruggekomen uit de USA na 3 maanden daar werken. Hij wilde soep voor me komen maken en me komen verzorgenmaar ik ben altijd liever alleen als ik ziek ben. Dus nou hebben we afgesproken dat ik bel als ik beter ben en dan gaan we wat drinken.
Hij sprak trouwens nog half Engels
Niet perse. je zorgt er gewoon voor dat je 2 laagjes hebt, dus plakranden tegen elkaarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uitkleden lijkt me dan wat minder prettig
WIe is HM?quote:
Reden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:35 schreef creno het volgende:
lamme helpt de blinde en zoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hij slaat er zich al kranig feestend doorheen. Veel steun van tibo en de rest geloof ik. Allemaal wel een beetje lappenmandjes.
Je kunt ook eerst een goedkope spijkerbroek en een jasje of zo aandoen en dan daarover ducttape plakkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:24 schreef Pindakaaz het volgende:
[..]
Niet perse. je zorgt er gewoon voor dat je 2 laagjes hebt, dus plakranden tegen elkaar![]()
[..]
WIe is HM?
[..]
Reden?
En hij komt maar! Ook een hele tijd door een collega op werk gepest en die is nu pleite
ja dat had ik ook al gezienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:42 schreef Stroekie het volgende:
@TMM
omroep brabant doet aan oude filmpjes recycling
http://www.omroepbrabant.nl/Media.aspx?list=1&news=141359
wie lopen daar in het begin toch door het beeld ?
dit is toch echt een link naar het filmpjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:44 schreef Stroekie het volgende:
oh mijn god
heb ik nog het omroep brabant radio verhaal gehaald![]()
http://www.omroepbrabant.nl/Media.aspx?list=1&news=141359
Dat was ik niet hoor voor de duidelijkheid!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb die dikke weer van de bank moeten duwen. En nu kijkt ie heel beteuterd!
sinds wanneer ben jij zo duidelijk en direct?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik lust geen pindakaas.
Pindakaaz daarentegen zag er best smakelijk uit
na het filmpje van Jan Walen kan je doorklikken en komt de radio mevrouwquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit is toch echt een link naar het filmpje
*LOL* nee die dikke rooie!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat was ik niet hoor voor de duidelijkheid!
Sinds het weer internet isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij zo duidelijk en direct?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik neem voor het gemak ook maar even aan dat jij ook je nagels niet in de bank zet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Of in mijn voet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik neem voor het gemak ook maar even aan dat jij ook je nagels niet in de bank zet?
ben je zieker aan het worden of is het nog gewoon verkoudheid?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:49 schreef Ang3l het volgende:
Knuffelturkje belde weer. Die is dus eergisteren teruggekomen uit de USA na 3 maanden daar werken. Hij wilde soep voor me komen maken en me komen verzorgenmaar ik ben altijd liever alleen als ik ziek ben. Dus nou hebben we afgesproken dat ik bel als ik beter ben en dan gaan we wat drinken.
Hij sprak trouwens nog half Engels
Flinke verkoudheid met een beetje koorts. Gaat wel weer over.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben je zieker aan het worden of is het nog gewoon verkoudheid?
Ik wou het niet doen...quote:
Da's niet lief van je!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
Nou dan is daar *wijst* de deur... toedeloe!
Je hoeft niet alles in te vullen, maar wel het meestequote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:08 schreef Stecky het volgende:
Ik verveel me!!!!!!! Ben blij als mijn nieuwe studie begint![]()
Dan verveel je je blijkbaar helemaal niet.quote:
Ja je naam is niet belangrijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:27 schreef creno het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles in te vullen, maar wel het meeste
Ik ben Ricky, bijna 17 jaar, kom uit Goirle en ga binnenkort leren voor kapper.... meer zeg ik niet!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:27 schreef creno het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles in te vullen, maar wel het meeste
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
Goirlequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:28 schreef Stecky het volgende:
[..]
Ik ben Ricky, bijna 17 jaar, kom uit Goirle en ga binnenkort leren voor kapper.... meer zeg ik niet!!!
ik snap em nietquote:
Nee, maar tis niet ver van mij vandaan, en volgens mij nog dichter bij Keizerpinguin.quote:
Hilarisch was dat....vooral dat mooie "Tot ziens!"quote:
Welke deur? De ACHTERdeur?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
Aw een puppy, mogen we hem houwen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:28 schreef Stecky het volgende:
[..]
Ik ben Ricky, bijna 17 jaar, kom uit Goirle en ga binnenkort leren voor kapper.... meer zeg ik niet!!!
Ja boeie...quote:
Anne Robinson was ook een grote bitch.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:34 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Hilarisch was dat....vooral dat mooie "Tot ziens!"
Wie dat bedacht heeft....De Britse versie was trouwens ook erg vermakelijk
Wat insinueer jij nou weer?!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:35 schreef Pindakaaz het volgende:
[..]
Welke deur? De ACHTERdeur?![]()
Sorry, soms ben ik echt zooo flauw
Das ook helemaal niet handig, je kunt beter zitten op een wipwap... De sukkel...quote:
alleen ?quote:
Ik zou zeggen: Laat je gaan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:42 schreef Pindakaaz het volgende:
Nja, ik kan me wel stil gaan houden maar zo hebben jullie meteen een idee hoe/wie ik ben.
Al heb ik ook gewoon vaak mijn stille momenten en zo af en toe moet ik gewoon wat kwijt.
Ik ben geen hond!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Aw een puppy, mogen we hem houwen?
quote:
quote:
Ja die kon er wat van.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Anne Robinson was ook een grote bitch.
Als een wijze indiaan op z'n stoeltje voor de wigwamquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:42 schreef Pindakaaz het volgende:
Nja, ik kan me wel stil gaan houden maar zo hebben jullie meteen een idee hoe/wie ik ben.
Al heb ik ook gewoon vaak mijn stille momenten en zo af en toe moet ik gewoon wat kwijt.
Deja-vuquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
er staat een stevig briesje, heerlijk voor mijn was.
ik hoop voor Laura dat zij ook zo de wind in de zeilen heeft
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als een wijze indiaan op z'n stoeltje voor de wigwam
Wat dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:35 schreef mike_hunt het volgende:
OMG
iemand Danielle Staub gezien on the Morning Show?![]()
Dacht je dat je alles had gezien...
he jongenquote:
Heeeeeeeeeeequote:
alles dat op mtv te zien isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeee![]()
Zij is uit The real housewives of New Jersey... de herhalingen kwamen altjid s nachts dus ik kinda volg het. ... ken je die serie? kijk je weleens die bullshit? zij is een overjarige milf die opeens een plaatje ging maken en dat ging ze live zingen bij the morning show...
MTV?? Nee, op Bravo, u little shit..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alles dat op mtv te zien is
je Lady GaGa stukje? Dat krijgen we natuurlijk toch wel te zien hier he?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:52 schreef creno het volgende:
oi deceit
ik heb het filmpje gezien van het oefenen... LOL
fantastisch!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen![]()
nu de hamvraag..... hoe was de vakantie?
o, echt waar?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:18 schreef Deceit het volgende:
[..]
fantastisch!
maar ben toch al weken terug?
allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
MTV?? Nee, op Bravo, u little shit..![]()
Dus je bent geen fan van the Hills, the City, R.J Berger en Blue Mountain State?? Sinds dat s nachts wordt herhaald.... die niemanddalletjes..![]()
o btw
Nee, dat soort dingen kijk ik nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeee![]()
Zij is uit The real housewives of New Jersey... de herhalingen kwamen altjid s nachts dus ik kinda volg het. ... ken je die serie? kijk je weleens die bullshit? zij is een overjarige milf die opeens een plaatje ging maken en dat ging ze live zingen bij the morning show...
dus toch nog een vakantieliefde eraan overgehoudenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:34 schreef Deceit het volgende:
ehhhmm was de 6e teruggekomen ja vanuit spanje..
haha aan de man? bende helemaal gek!
nah had wel iemand ontmoet de laatste dag van gran canaria die ik dus nog een x gezien had..
was toen 5 dagen later naar engeland gegaan een paar dagen en hij komt vrijdag hier een paar dagen!
neh ben idd nie vaak online geweest.. t was druk op t werk na de vak. sluiting!
wanneer gaat ze?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
er staat een stevig briesje, heerlijk voor mijn was.
ik hoop voor Laura dat zij ook zo de wind in de zeilen heeft
Nee, xie het ook s nachts.. tis een leuke opvuller..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat soort dingen kijk ik niet
neh naar Northampton.. daar woont ie..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus toch nog een vakantieliefde eraan overgehouden![]()
maar vakantieliefde in eigen land is toch anders... geloof me...maar bang his brains out..
![]()
Ben je in Londen geweest? Ik ga er ook vaak heen. I love it...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |