droogklootquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:57 schreef Steve het volgende:
Die PI er ook bij. [ afbeelding ]
Vorige topic: [HOMO] #2855 Waar we met zijn allen gaan rellen
Waar ben je heen geweest?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:16 schreef hollander87 het volgende:
Lamballen![]()
Zondag thuisgekomen van m'n vakantie, maandag om 6.30 al aan het werk! Jetlag valt gelukkig mee, alleen wat slaapgebrek overgehouden. Maar gelukkig is er altijd nog een vrije woensdag om bij te tukken
Nee, Steve lambalt alleen maar en lalt nooit!quote:
En HM dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Overigens.... ik ben niet meer single.
Ik ben getrouwd op de eerste avond van Lowlands
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hequote:
Nee, dat doet HIPS.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, Steve lambalt alleen maar en lalt nooit!
Dus je bent geen Goldstar meer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Overigens.... ik ben niet meer single.
Ik ben getrouwd op de eerste avond van Lowlands
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Brabant kunnen we ook goed lamballen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, dat doet HIPS.![]()
lamballen..moest het googlen, is iets Limburgs.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dus je bent geen Goldstar meer.
Shhht!quote:
Het was weer een ware Campingflight to paradise. Heerlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He![]()
Leuk gehad?
Xag stukjes op tv. Zag er best goed uit!
Mexico voor ruim 2 weken.quote:
Ditmaal had Houston dus zelf het probleem ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:34 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Mexico voor ruim 2 weken.
En mijn koffer heeft een extra dag vakantie gehad op het geweldige vliegveld van Houston![]()
En ze zijn behoorlijk door mijn vuile was heen gegaan![]()
Ach, een koffer met vuile was mag wat mij betreft wel een dagje wachten hoor....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ditmaal had Houston dus zelf het probleem ?
Godver, wat zijn de Mexicaantjes lekkerquote:
die van mij heeft ooit 2 maanden in Johannesburg op het vliegveld gestaan voordat ze hem terug gevonden hadden. Ik vond toen wel dat het stinken mee vielquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ach, een koffer met vuile was mag wat mij betreft wel een dagje wachten hoor....
Alhoewel er een redelijke lijklucht uit kwam toen ik het deksel na 2,5 dag eindelijk openmaakte
dat zal een scheiding uitdraaien if u don't put out.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jawel! Geen sex voor, tijdens of na het huwelijk gehad!
Mexico, heel netjes!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:34 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Mexico voor ruim 2 weken.
En mijn koffer heeft een extra dag vakantie gehad op het geweldige vliegveld van Houston![]()
En ze zijn behoorlijk door mijn vuile was heen gegaan![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:58 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Godver, wat zijn de Mexicaantjes lekker![]()
En met 3 homo's in een auto alles te keuren wat voorbij liep was ook leuk om te doen, vooral voor die ene hetero die er verloren bijzat
Je hebt van die mensen die aan jockstraps ruiken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die van mij heeft ooit 2 maanden in Johannesburg op het vliegveld gestaan voordat ze hem terug gevonden hadden. Ik vond toen wel dat het stinken mee viel
Een vriend, en we werden nagestaard omdat we blank warenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mexico, heel netjes!![]()
met je vriend of familie? Veel touristische dingen gedaan?
Manuel is dus je vakantievriend?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:20 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Een vriend, en we werden nagestaard omdat we blank waren
Typische Mexicaanse dingen gedaan, na een avondje snoggen met Manuel waren we uitgenodigd om bij een of ander familiefeest te komen en daar de lokale culinaire hoogstandjes te proberen. Familifeest was aan de waterkant van een kleine rivier en daar kon je ook in zwemmen en dobberen. Maar ik had een redelijke kater dus ik heb me maar rustig gehouden die dag!
En de ouders van Manuel mochten van niks weten dus ik werd de hele dag genegeerd
Manuel zit nog in de kast?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:20 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Een vriend, en we werden nagestaard omdat we blank waren
Typische Mexicaanse dingen gedaan, na een avondje snoggen met Manuel waren we uitgenodigd om bij een of ander familiefeest te komen en daar de lokale culinaire hoogstandjes te proberen. Familifeest was aan de waterkant van een kleine rivier en daar kon je ook in zwemmen en dobberen. Maar ik had een redelijke kater dus ik heb me maar rustig gehouden die dag!
En de ouders van Manuel mochten van niks weten dus ik werd de hele dag genegeerd
Hij zit nog erger in de kast dan ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Manuel zit nog in de kast?![]()
Nog aan de tequila gezeten?![]()
Mexico staat ook nog op mijn lijst.
Mexico... was toch wel een van mijn absolute topvakantiesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:32 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Hij zit nog erger in de kast dan ikAlhoewel een blind paard nog kan zien dat ie van de verkeerde kant is maar dat maakt niet uit. En vrienden van hem zijn nog veel erger
En hij was meer mijn vakantiestalker dan vakantievriend, voor mij was het een leuke avond maar hij bleef sms'en enzo ach wat maakt het uit, aandacht is aandacht
![]()
Een shotje tequilla gedronken maar wat is die zooi toch ranzigHet bier is er soms wel lekker, ligt heel erg aan het merk. En iedereen drinkt er Heineken en Amstel light...... ik heb het waar mogelijk bij het lokale bier gehouden
uiteindelijk hebben de mensen van klm de koffer als mijn koffer herkend aan het wijnglas dat erin zat van de Stellenbosch Food and Wine fairquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die aan jockstraps ruiken.Ze zullen wel een field day hebben gehad daar op het vliegveld.
Maar iedereen geeft ook extra gas als hij op weg is richting Ossquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
Henk Kroll heeft zijn rijbewijs moeten inleveren toen hij te snel van Amsterdam naar Oss wilde rijden
Dan had ie bij mij een probleem gehadquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:20 schreef hollander87 het volgende:
quote:
Ach, ik dramatiseer.... zo nodig hoefde het voor mij ook niet en ik wil hem ook niet voor schut zetten bij zijn gehele familie. Het schijnt er nogal een probleem te zijn in dat land, alhoewel de homo club op zaterdagavond toch goed vol wasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan had ie bij mij een probleem gehad
En je kunt er trouwen als homo'squote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:53 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ach, ik dramatiseer.... zo nodig hoefde het voor mij ook niet en ik wil hem ook niet voor schut zetten bij zijn gehele familie. Het schijnt er nogal een probleem te zijn in dat land, alhoewel de homo club op zaterdagavond toch goed vol was
en dat mag nog steeds als getrouwde man ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
OwKnuffelturk belde dat ie weer in Nederland is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |