Ja je naam is niet belangrijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:27 schreef creno het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles in te vullen, maar wel het meeste
Ik ben Ricky, bijna 17 jaar, kom uit Goirle en ga binnenkort leren voor kapper.... meer zeg ik niet!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:27 schreef creno het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles in te vullen, maar wel het meeste
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
Nou dan is daar *wijst* de deur... toedeloe!
Goirlequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:28 schreef Stecky het volgende:
[..]
Ik ben Ricky, bijna 17 jaar, kom uit Goirle en ga binnenkort leren voor kapper.... meer zeg ik niet!!!
ik snap em nietquote:
Nee, maar tis niet ver van mij vandaan, en volgens mij nog dichter bij Keizerpinguin.quote:
Hilarisch was dat....vooral dat mooie "Tot ziens!"quote:
Welke deur? De ACHTERdeur?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
Nou dan is daar *wijst* de deur... toedeloe!
Aw een puppy, mogen we hem houwen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:28 schreef Stecky het volgende:
[..]
Ik ben Ricky, bijna 17 jaar, kom uit Goirle en ga binnenkort leren voor kapper.... meer zeg ik niet!!!
Ja boeie...quote:
Anne Robinson was ook een grote bitch.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:34 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Hilarisch was dat....vooral dat mooie "Tot ziens!"
Wie dat bedacht heeft....De Britse versie was trouwens ook erg vermakelijk
Wat insinueer jij nou weer?!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:35 schreef Pindakaaz het volgende:
[..]
Welke deur? De ACHTERdeur?![]()
Sorry, soms ben ik echt zooo flauw
Das ook helemaal niet handig, je kunt beter zitten op een wipwap... De sukkel...quote:
alleen ?quote:
Ik zou zeggen: Laat je gaan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:42 schreef Pindakaaz het volgende:
Nja, ik kan me wel stil gaan houden maar zo hebben jullie meteen een idee hoe/wie ik ben.
Al heb ik ook gewoon vaak mijn stille momenten en zo af en toe moet ik gewoon wat kwijt.
Ik ben geen hond!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Aw een puppy, mogen we hem houwen?
quote:
quote:
Ja die kon er wat van.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Anne Robinson was ook een grote bitch.
Als een wijze indiaan op z'n stoeltje voor de wigwamquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:42 schreef Pindakaaz het volgende:
Nja, ik kan me wel stil gaan houden maar zo hebben jullie meteen een idee hoe/wie ik ben.
Al heb ik ook gewoon vaak mijn stille momenten en zo af en toe moet ik gewoon wat kwijt.
Deja-vuquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
er staat een stevig briesje, heerlijk voor mijn was.
ik hoop voor Laura dat zij ook zo de wind in de zeilen heeft
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als een wijze indiaan op z'n stoeltje voor de wigwam
Wat dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:35 schreef mike_hunt het volgende:
OMG
iemand Danielle Staub gezien on the Morning Show?![]()
Dacht je dat je alles had gezien...
he jongenquote:
Heeeeeeeeeeequote:
alles dat op mtv te zien isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeee![]()
Zij is uit The real housewives of New Jersey... de herhalingen kwamen altjid s nachts dus ik kinda volg het. ... ken je die serie? kijk je weleens die bullshit? zij is een overjarige milf die opeens een plaatje ging maken en dat ging ze live zingen bij the morning show...
MTV?? Nee, op Bravo, u little shit..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alles dat op mtv te zien is
je Lady GaGa stukje? Dat krijgen we natuurlijk toch wel te zien hier he?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:52 schreef creno het volgende:
oi deceit
ik heb het filmpje gezien van het oefenen... LOL
fantastisch!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen![]()
nu de hamvraag..... hoe was de vakantie?
o, echt waar?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:18 schreef Deceit het volgende:
[..]
fantastisch!
maar ben toch al weken terug?
allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
MTV?? Nee, op Bravo, u little shit..![]()
Dus je bent geen fan van the Hills, the City, R.J Berger en Blue Mountain State?? Sinds dat s nachts wordt herhaald.... die niemanddalletjes..![]()
o btw
Nee, dat soort dingen kijk ik nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeee![]()
Zij is uit The real housewives of New Jersey... de herhalingen kwamen altjid s nachts dus ik kinda volg het. ... ken je die serie? kijk je weleens die bullshit? zij is een overjarige milf die opeens een plaatje ging maken en dat ging ze live zingen bij the morning show...
dus toch nog een vakantieliefde eraan overgehoudenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:34 schreef Deceit het volgende:
ehhhmm was de 6e teruggekomen ja vanuit spanje..
haha aan de man? bende helemaal gek!
nah had wel iemand ontmoet de laatste dag van gran canaria die ik dus nog een x gezien had..
was toen 5 dagen later naar engeland gegaan een paar dagen en hij komt vrijdag hier een paar dagen!
neh ben idd nie vaak online geweest.. t was druk op t werk na de vak. sluiting!
wanneer gaat ze?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
er staat een stevig briesje, heerlijk voor mijn was.
ik hoop voor Laura dat zij ook zo de wind in de zeilen heeft
Nee, xie het ook s nachts.. tis een leuke opvuller..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat soort dingen kijk ik niet
neh naar Northampton.. daar woont ie..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus toch nog een vakantieliefde eraan overgehouden![]()
maar vakantieliefde in eigen land is toch anders... geloof me...maar bang his brains out..
![]()
Ben je in Londen geweest? Ik ga er ook vaak heen. I love it...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |