op feestboek is hij nog volop actiefquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:41 schreef hollander87 het volgende:
[..]
![]()
Dan toch Deceit maar weer zien terug te vinden
embrasse moiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er kan in elk geval nooit genoeg geknuffeld worden![]()
Hedde gij nie genoeg liefde gehad di weekend?quote:
nee die is van het zingen, wat ze ook niet kanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben altijd in de war met Marijke die niet kon kijke en die dan Christien die niet kan zien werd!
van wie?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hedde gij nie genoeg liefde gehad di weekend?
Margrieter is getrouwd met Pieterquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee die is van het zingen, wat ze ook niet kan
VAN ONS!!!!!!!!!!!!!quote:
hoeveel weeg je nu?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik mag volgend jaar alleen naar lowlands als ik onder de 90 kilo weeg
en van Waldo, die heeft tot Utrecht mijn bagage gedragen, sterk hoorquote:
Sienekequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja met Sieneke, en nu zingen ze samen elke dag Shalali Shalala
In Nederland toch ook?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:06 schreef creno het volgende:
[..]
ja en als je dat als man naar een man doet dan wordt je raar aangekeken.
heb je je niet gedoucht al die dagen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb op LL trouwens een hoedje gekocht.
Ik heb nooit hoedjes op.
Ik heb heul geen hoedenhoofd!
Maar ik vond deze wel leuk
En... handig voor als je haar na 3 dagen zo vet als spek is!
hij zou niet de enige zijn...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je je niet gedoucht al die dagen?
dat bedoelde ik ook, ben nog nooit in mexico geweest. Nog nooit buiten europa zelfs, behalve tunesië dan.quote:
lange rijen of gewoon gemakzucht?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij zou niet de enige zijn...
ik weeg nu meer
Pfff, het stelde niks voor!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en van Waldo, die heeft tot Utrecht mijn bagage gedragen, sterk hoor
ja ik zal wel moeten anders mag ik volgend jaar niet meer naar lowlands van mezelf, het was dit jaar zo zwaar voor mijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lange rijen of gewoon gemakzucht?![]()
Je weeg meer...![]()
Dan zal je je levensstijl moeten veranderen. Sporten, goed eten etc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |