quote:
Hier om huilen is minstens zo triest.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 06:20 schreef kanovinnie het volgende:
Toch triest, dat er 1 of 2 nerds zijn die met proxy's lopen te stemmen. Zo'n goed idee als deze wordt mooi om zeep geholpen.
Het ergste is dat diegene geens durft te posten dat hij/zij de boel loopt te belazeren
Ik heb geen bewijs dus moet ik er vanuit gaan dat de stemming klopt en dus de mening van Fok! representeertquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:39 schreef Frollo het volgende:
De organisator heeft het recht om de uitslag ongeldig te verklaren indien deze ongeldig is, toch?
Ok.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hier om huilen is minstens zo triest.
Kees staat niet bovenaan, wat voor bewijs heb je nog nodig dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:46 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik heb geen bewijs dus moet ik er vanuit gaan dat de stemming klopt en dus de mening van Fok! representeert
Dan maar een wildcard onder de verliezers opstellen. Kees verdient beterquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:46 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik heb geen bewijs dus moet ik er vanuit gaan dat de stemming klopt en dus de mening van Fok! representeert
Misshien zitten ze bij Rinus op de sociale werkplek allemaal te stemmenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Kees staat niet bovenaan, wat voor bewijs heb je nog nodig dan?
Kees is zoveel beter dan Rinusquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:31 schreef Dastan het volgende:
Belachelijk. Bij dezen vind ik dit toernooi ongeloofwaardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |