Ik heb mijn beoordelingscritieria al eerder verklaard. kkbezem sahbiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is de FOK!-eindbaas, falerd. Wat doet de bekendheid buiten FOK! er dan nog toe?
Verlaag je niet tot hun niveauquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Iedereen moet zn vrienden, ook niet FOK!-ers even overhalen om op Kees te gaan stemmen!
Daar geloofde ik ook geen hol vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:37 schreef banapples het volgende:
Waarom gaan mensen nu klagen over valsspelen
Heb je het totaal aantal stemmen bij silverlady tegen Anita gezien
Nee Dennis van Ek tegen gewoon Ria dat is pas een lastigequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Dalijk Alberto vs Kees, dat vind ik de lastigste
Ook een lastige ja, vorige week heb ik dat topic van Dennis van Ek nog doorgelezen en me verrot gelachen om die kopquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:52 schreef Haque het volgende:
[..]
Nee Dennis van Ek tegen gewoon Ria dat is pas een lastige
Dit dus... Het kan gewoon niet dat Kees er in de eerste ronde uit ligt...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:19 schreef toetsenbordridder het volgende:
te kansloos dit, iemand loopt hier te cheaten
Wordt Rinus dan echt een baas door Kees Kankerkachel er in de eerste ronde uit te gooienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:34 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dit dus... Het kan gewoon niet dat Kees er in de eerste ronde uit ligt...
Alleen is de silverlady geen volkszanger.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:58 schreef retuow82 het volgende:
Ik kreeg ook al het gevoel dat ze met die silverlady aan het valsspelen waren en dit bevestigd mijn gedachte alleen maar. Volkszangers doen het goed bij de nieuwelingen, de ware iconen verdwijnen gewoon...
Nee oke, maar dankzij die tenenkrommende interviews met die C-artiesten hoort ze in mijn ogen toch een beetje bij die groep.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:00 schreef Haque het volgende:
[..]
Alleen is de silverlady geen volkszanger.
quote:
Hier om huilen is minstens zo triest.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 06:20 schreef kanovinnie het volgende:
Toch triest, dat er 1 of 2 nerds zijn die met proxy's lopen te stemmen. Zo'n goed idee als deze wordt mooi om zeep geholpen.
Het ergste is dat diegene geens durft te posten dat hij/zij de boel loopt te belazeren
Ik heb geen bewijs dus moet ik er vanuit gaan dat de stemming klopt en dus de mening van Fok! representeertquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:39 schreef Frollo het volgende:
De organisator heeft het recht om de uitslag ongeldig te verklaren indien deze ongeldig is, toch?
Ok.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hier om huilen is minstens zo triest.
Kees staat niet bovenaan, wat voor bewijs heb je nog nodig dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:46 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik heb geen bewijs dus moet ik er vanuit gaan dat de stemming klopt en dus de mening van Fok! representeert
Dan maar een wildcard onder de verliezers opstellen. Kees verdient beterquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:46 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik heb geen bewijs dus moet ik er vanuit gaan dat de stemming klopt en dus de mening van Fok! representeert
Misshien zitten ze bij Rinus op de sociale werkplek allemaal te stemmenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Kees staat niet bovenaan, wat voor bewijs heb je nog nodig dan?
Kees is zoveel beter dan Rinusquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:31 schreef Dastan het volgende:
Belachelijk. Bij dezen vind ik dit toernooi ongeloofwaardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |