3 denk ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:17 schreef banapples het volgende:
Is "stervende hoeren kanker kachel" trouwens 1 woord of niet?
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
Dat er überhaupt mensen op Rinus stemmen.
Rinus mag dan wel een kleine koning zijn maar Kees is absolute wereldheerscher.
meer kan ik hier niet aan toevoegen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
Eensch.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
Rinus mag niet eens wijzen naar de pallets die Kees sorteertquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:39 schreef Beach het volgende:
Rinus mag niet eens in de schaduw staan van Kees.
Het was op SBS6 he...niet exclusief op fok.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef tho_Omas het volgende:
Alsof mensen buiten fok weten wie Kees is.
Volksbuurters hebben een slecht geheugen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Het was op SBS6 he...niet exclusief op fok.
Het gaat daarom ook om de FOK! eindbaasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef tho_Omas het volgende:
Kees stond ver voor, er wordt met de poll gesodemieterd op de zanger Rinus fanclub DIT KAN NIET MENSEN WAT IS DIT WAAROM KAN DITquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:11 schreef retuow82 het volgende:
Ja daag, Rinus boven Kees verkiezen, dit kan echt niet...
Ik beoordeel bazen op het glamourgehalte en mate van maatschappelijk succes.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het gaat daarom ook om de FOK! eindbaas
Zo beoordeel ik bazen ook, echter fokbazen beoordeel ik op hun invloed op FOK! en dan is Kees de absolute winnaar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik beoordeel bazen op het glamourgehalte en mate van maatschappelijk succes.
Niemand van mijn school zit op FOK!, maar ze weten wel allemaal wie Kees is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef tho_Omas het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef tho_Omas het volgende:
Ik heb mijn beoordelingscritieria al eerder verklaard. kkbezem sahbiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is de FOK!-eindbaas, falerd. Wat doet de bekendheid buiten FOK! er dan nog toe?
Verlaag je niet tot hun niveauquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Iedereen moet zn vrienden, ook niet FOK!-ers even overhalen om op Kees te gaan stemmen!
Daar geloofde ik ook geen hol vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:37 schreef banapples het volgende:
Waarom gaan mensen nu klagen over valsspelen
Heb je het totaal aantal stemmen bij silverlady tegen Anita gezien
Nee Dennis van Ek tegen gewoon Ria dat is pas een lastigequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Dalijk Alberto vs Kees, dat vind ik de lastigste
Ook een lastige ja, vorige week heb ik dat topic van Dennis van Ek nog doorgelezen en me verrot gelachen om die kopquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:52 schreef Haque het volgende:
[..]
Nee Dennis van Ek tegen gewoon Ria dat is pas een lastige
Dit dus... Het kan gewoon niet dat Kees er in de eerste ronde uit ligt...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:19 schreef toetsenbordridder het volgende:
te kansloos dit, iemand loopt hier te cheaten
Wordt Rinus dan echt een baas door Kees Kankerkachel er in de eerste ronde uit te gooienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:34 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dit dus... Het kan gewoon niet dat Kees er in de eerste ronde uit ligt...
Alleen is de silverlady geen volkszanger.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:58 schreef retuow82 het volgende:
Ik kreeg ook al het gevoel dat ze met die silverlady aan het valsspelen waren en dit bevestigd mijn gedachte alleen maar. Volkszangers doen het goed bij de nieuwelingen, de ware iconen verdwijnen gewoon...
Nee oke, maar dankzij die tenenkrommende interviews met die C-artiesten hoort ze in mijn ogen toch een beetje bij die groep.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:00 schreef Haque het volgende:
[..]
Alleen is de silverlady geen volkszanger.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |