Het was op SBS6 he...niet exclusief op fok.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef tho_Omas het volgende:
Alsof mensen buiten fok weten wie Kees is.
Volksbuurters hebben een slecht geheugen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Het was op SBS6 he...niet exclusief op fok.
Het gaat daarom ook om de FOK! eindbaasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef tho_Omas het volgende:
Kees stond ver voor, er wordt met de poll gesodemieterd op de zanger Rinus fanclub DIT KAN NIET MENSEN WAT IS DIT WAAROM KAN DITquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:11 schreef retuow82 het volgende:
Ja daag, Rinus boven Kees verkiezen, dit kan echt niet...
Ik beoordeel bazen op het glamourgehalte en mate van maatschappelijk succes.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het gaat daarom ook om de FOK! eindbaas
Zo beoordeel ik bazen ook, echter fokbazen beoordeel ik op hun invloed op FOK! en dan is Kees de absolute winnaar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik beoordeel bazen op het glamourgehalte en mate van maatschappelijk succes.
Niemand van mijn school zit op FOK!, maar ze weten wel allemaal wie Kees is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef tho_Omas het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef tho_Omas het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |