abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:57:48 #251
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85645299
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:55 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je er trots op zou moeten zijn om met dat weetje te leven. Stel je voor dat je de rest van je leven met haar samen blijft. Dan moet je je de rest van je leven dus niet verlullen.

En zeker als ze er na een paar jaar achter komt heb je een probleem.
Je moet er sowieso niet trots op zijn, het is en blijft een lage streek wanneer de wederhelft meent dat je trouw bent en daar een 'understanding' over is, simpel zat.
Intelligent, but fucked up.
pi_85645320
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:48 schreef CyclingGirl het volgende:
Vertellen TS. Je moet geen geheimen hebben voor je partner.
WTF? Natuurlijk wel.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:01:09 #253
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85645448
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:58 schreef DroogDok het volgende:

[..]

WTF? Natuurlijk wel.
Moeilijke... Enerzijds ben ik het met je eens, anderzijds denk ik dat er relaties bestaan met een dusdanige diepgang (maar dat is een piepkleine minderheid van de relaties) dat alles, maar dan ook alles gewoon op tafel moet.

Maar dan moet je wel zeker weten dat je zo'n relatie hebt. Ik denk dat veel mensen zich daar in vergissen, maar dan ga ik ook maar af op wat ik in de wereld om me heen zie.

Maar goed... Ik denk dat iedereen voor zichzelf moet beslissen hoe die dergelijke dingen aanpakt. Het beste lijkt het me om gewoon niet vreemd te gaan. Kun je dat niet aan, dan moet je twee mensen een lol doen en uit de relatie stappen.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:13:57 #254
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85645995
Nooit vertellen, je weet nu dat 100 gram vlees met een gat erin bij die andere dame ook hetzelfde voelde, kun je nu met een gerust hart verder zonder je dat maar steeds af te vragen.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:18:39 #255
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_85646203
Ik zou het niet vertellen. Dat meisje zou zich zwaar minderwaardig gaan voelen en heeeel veel moeite krijgen met vertrouwen. Als mijn vriendje vreemd zou gaan en het nooit meer zou doen, hoef ik het niet te weten echt niet.
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
pi_85647321
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:52 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat een onzin. Iedereen heeft recht op zijn/ haar geheimen. :{
Nou vind ik niet en zeker niet zoiets als dit zeg. Ik zou het willen weten als mijn partner vreemd zou gaan.
Haters gonna hate.
pi_85647356
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik zou het niet vertellen. Dat meisje zou zich zwaar minderwaardig gaan voelen en heeeel veel moeite krijgen met vertrouwen. Als mijn vriendje vreemd zou gaan en het nooit meer zou doen, hoef ik het niet te weten echt niet.
Struisvogel. Lekker je kop in het zand steken. Hij naait dan 1x je beste vriendin en allebei weten ze het en jij niet. Lekker leven dan zeg.

Owja ik ben ook een keer goed belazerd. Hij vertelde het net voor ons trouwen. Die trouwerij ging dus niet door. En ben voel ik mij minderwaardig? Nee. Simpelweg omdat hij een lul is die die dingen achter iemands rug doet.
Haters gonna hate.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:44:37 #258
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85647403
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:42 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Nou vind ik niet en zeker niet zoiets als dit zeg. Ik zou het willen weten als mijn partner vreemd zou gaan.
Partner: "cyclinggurl ik ga vreemd hoor."

Cyclinggurl: "ok, fijn dat je het laat weten"
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_85647414
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:43 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Struisvogel. Lekker je kop in het zand steken. Hij naait dan 1x je beste vriendin en allebei weten ze het en jij niet. Lekker leven dan zeg.
Ik vind het ook onbegrijpelijk, maar in dit topic en in vorige topics over vreemdgaan, is toch gebleken dat er aardig wat mensen zijn die dus liever niets willen weten en ook niets zouden vertellen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:47:17 #260
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85647513
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:44 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Partner: "cyclinggurl ik ga vreemd hoor."

Cyclinggurl: "ok, fijn dat je het laat weten, want dan kan je mooi oprotten"
pi_85647565
Nou meer van: CyclingGirl, sorry ik ben vreemdgegaan.

*CyclingGirl pakt alvast de bodybag* :)

Nee, serieus. Vreemdgaan wegwezen. Ik hou niet van leugenaars of mensen die dingen achter de rug om doen.
Haters gonna hate.
pi_85647651
quote:
Zie er enorm tegenop, maar zou me nog kutter voelen als ik het voor haar verborgen houd.
Wil je met haar door en denk je nooit meer vreemd te gaan? Dan niet vertellen, suck it up. Jullie kunnen nog een toekomst hebben, gewoon niet dronken worden. Je hebt spijt en je wil duidelijk niet echt vreemdgaan, dus waarom puur omdat het kut voor jou is om het verborgen te houden haar vertellen?

Als ze het weet, kan er iets kapot gaan wat niet meer te herstellen is. Vooral omdat ze jou dan telkens in gedachten in bed ziet met die andere griet en daar kom je moeilijk meer vanaf. En het dronken-zijn excuus werkt vrijwel nooit.
pi_85647735
Ik vind "dronken"zo een slecht excuus zeg. Ja ik had wat biertjes op dus ik liet een medestudente even alle hoeken van de kamer zien.

Ja zo ken ik er nog wel een, weet je de hond van de buren is bevallen, dus ik heb de buurman maar gelijk geneukt.
Haters gonna hate.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:53:21 #264
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_85647736
Ik zou het zeggen, je bent al een enorme lul geweest, en door het te verzwijgen maak je het alleen nog maar pijnlijker voor haar als het later uitkomt. Ik hoop dat ze een betere vent tegenkomt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_85647742
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik ook niet als de relatie verder gewoon goed was....en het echt eenmalig en betekenisloos is geweest.
pi_85647809
TS gaat iets onherstelbaars kapot maken denk ik. :N

Maar eigenlijk is het ook een lastige keuze. Die leugen kan toch een beetje tussen jullie in gaan staan.
pi_85647871
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:53 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik vind "dronken"zo een slecht excuus zeg. Ja ik had wat biertjes op dus ik liet een medestudente even alle hoeken van de kamer zien.

Ja zo ken ik er nog wel een, weet je de hond van de buren is bevallen, dus ik heb de buurman maar gelijk geneukt.
Slaat als een lul op een drumstel. Jij bent gewoon nog nooit goed dronken geweest.
pi_85647888
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
TS gaat iets onherstelbaars kapot maken denk ik. :N
Dat heeft ie al gedaan toen ie die andere vrouw neukte.
pi_85647895
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:06 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nou, ik zou niet met het feit kunnen leven dat ik vreemd gegaan was en zij wist van niks.
Dus dan is het uit egoïstische belangen dat je het opbiecht, niet omdat het beter is voor haar. Maar ook genoeg vrouwen die wel eerlijkheid in een relatie als meest belangrijk zien. En daarnaast vrouwen die één misstap liever niet willen weten.

Wat een vervelende keuze anyhow. :{ Dus een tip boys and girls: niet vreemdgaan.
pi_85647952
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat heeft ie al gedaan toen ie die andere vrouw neukte.
Dat is waar, maar iedereen maakt wel eens één fout in zijn/'haar leven. Als hij er echt veel spijt van heeft en met haar door wil, en niet van plan is ooit nog zo dronken te worden, dan vind ik het niet onherstelbaar. Dat kan het wel zijn als zij niet met het idee kan leven van hem met een ander.
pi_85648071
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is waar, maar iedereen maakt wel eens één fout in zijn/'haar leven. Als hij er echt veel spijt van heeft en met haar door wil, en niet van plan is ooit nog zo dronken te worden, dan vind ik het niet onherstelbaar. Dat kan het wel zijn als zij niet met het idee kan leven van hem met een ander.
Ik ben het deels met je eens, maar ik vind wel dat zij het volste recht heeft om te weten dat hij die fout heeft gemaakt, en dat zij degene is die uiteindelijk beslist of ze wel of niet verder wil gaan met 'm.

Het gewoon maar verzwijgen omdat het eenmalig was, en je je relatie niet op het spel wilt zetten, DAT is pas egoistisch imo.
pi_85648084
Ik ben ook eens vreemd geweest en had daar ook veel spijt van. Maar ik heb toen besloten om het niet te vertellen en het te laten slijten. Ik wou haar die pijn niet aan doen. 3 maanden later was het als nog uit.
pi_85648243
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik ben het deels met je eens, maar ik vind wel dat zij het volste recht heeft om te weten dat hij die fout heeft gemaakt, en dat zij degene is die uiteindelijk beslist of ze wel of niet verder wil gaan met 'm.

Het gewoon maar verzwijgen omdat het eenmalig was, en je je relatie niet op het spel wilt zetten, DAT is pas egoistisch imo.
Eigenlijk moet zij ook wel de keuze kunnen maken, in plaats van TS. Maar wij weten dus niet of zij zoiets zou willen weten, één enkele misstap. Toch als TS haar eerste was, en verder geen ervaring heeft, zal ze hem vast na 4 jaar relatie nog wel kunnen vergeven. Dat hangt er een beetje vanaf hoe TS het brengt.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 24-08-2010 15:22:34 ]
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:06:32 #274
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85648295
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:56 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

Slaat als een lul op een drumstel. Jij bent gewoon nog nooit goed dronken geweest.
:')
pi_85648453
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:06 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

:')
Als jij nog nooit zo ver weg bent geweest dat je niet meer weet wat je doet dan heb je niet genoeg doorgezopen.
pi_85648551
Als je het vertelt zal ze altijd moeite hebben met je vertrouwen en elke keer als er iets is zal ze gelijk het ergste gaan denken. Vertellen staat garant voor het einde van je relatie vroeg of laat. De basis van een relatie is vertrouwen en als zij dat niet meer kan dan gaat het stuk. Ze gaat ook denken dat ze ergens in te kort schiet en wil dat gaan compenseren.

Gewoon niet vertellen en vergeten, we maken allemaal wel eens een foutje, als je het maar niet regelmatig doet.
pi_85648906
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar wij weten dus niet of zij zoiets zou willen weten, of niet. Eén enkele misstap.
Daar heb je gelijk in, toch zou ik er in dat geval altijd voor kiezen om het toch te vertellen.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:25:28 #278
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85649106
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:53 schreef CyclingGirl het volgende:

*notities maakt*
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:09:56 #279
284411 crew  heywoodu
pi_85653618
Update?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:14:11 #280
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_85653779
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:09 schreef heywoodu het volgende:
Update?
Later vanavond denk ik, ik kan ook niet wachten :D
pi_85653989
Vriend van me zat pas in hetzelfde schuitje.. Relatie van 5 jaar, alles ging perfect.. Tot op een drank/drugs avondje.. Hij wilde het eerst niet vertellen maar na twee dagen trok hij het niet meer, en heeft het opgebiecht. Relatie voorbij, vrouwtje wil hem nooit meer zien.

Ik denk dat je vooral na moet denken over waarom je vreemd bent gegaan. Zit je relatie in een sleur? Is de seks niet geweldig meer? Wil je experimenteren met andere vrouwen? Deel van je jeugd gemist wat je in wil halen? Etc..? Etc..?
Er is namelijk altijd een rede voor, en 'ik was dronken' is niet voldoende. Er is de intentie geweest dit te doen, drank en drugs halen alleen die drempel weg die je normaal tegenhoudt.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:24:34 #282
154880 Bolter
Awesomeness
pi_85654164
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:19 schreef AceOfDubs het volgende:
Vriend van me zat pas in hetzelfde schuitje.. Relatie van 5 jaar, alles ging perfect.. Tot op een drank/drugs avondje.. Hij wilde het eerst niet vertellen maar na twee dagen trok hij het niet meer, en heeft het opgebiecht. Relatie voorbij, vrouwtje wil hem nooit meer zien.

Ik denk dat je vooral na moet denken over waarom je vreemd bent gegaan. Zit je relatie in een sleur? Is de seks niet geweldig meer? Wil je experimenteren met andere vrouwen? Deel van je jeugd gemist wat je in wil halen? Etc..? Etc..?
Er is namelijk altijd een rede voor, en 'ik was dronken' is niet voldoende. Er is de intentie geweest dit te doen, drank en drugs halen alleen die drempel weg die je normaal tegenhoudt.
Nou, "Relatie van 5 jaar" lijkt mij dan de reden.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:35:08 #283
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85654584
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:19 schreef AceOfDubs het volgende:

^O^

Eens.
pi_85658784
Ik heb het verteld. We wonen een uur van elkaar vandaan, en een kwartier voordat ik de stad binnenkwam met de trein heb ik gebeld dat ik rot nieuws had, en of ze naar het station wilde komen. Ik hoopte maar dat ze tijd had, want ik wilde haar niet eerder bellen omdat ze dan een uur of langer zich zorgen maakt wat er aan de hand is.

Op een rustig plekje dicht bij het station recht voor z'n raap verteld. Erbij gezegd dat ik als de dood was dat ik haar zou kwijtraken, en niet kan voorstellen hoe ik ooit zo verschrikkelijk stom kan zijn geweest. Ze zei niet zoveel, iig dat ik een klootzak was, maar het werd geen scheldpartij ofzo. Ze vertelde dat ze het moeilijk kon geloven, en toen is ze weggegaan, zonder erg veel te zeggen. De relatie is niet over, maar veel scheelt het volgens mij niet. Ik ben toen weer met de trein terug naar mijn stad gegaan, en kreeg nog een smsje waarin ze schreef dat ik 'n asshole was.

Voel me nog steeds ontzettend klote. Hoe kan ik haar dit aan hebben gedaan :{ Ze zei dat ze me vandaag of morgen nog wel zou bellen.

iig geen spijt dat ik het verteld heb, hopelijk is onze relatie sterk genoeg. Zoniet, dan ben ik de grootste sukkel die er is dat 'ie zo'n relatie heeft laten lopen.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:47:25 #285
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_85658859
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:45 schreef kloon_van_account het volgende:
Ik heb het verteld. We wonen een uur van elkaar vandaan, en een kwartier voordat ik de stad binnenkwam met de trein heb ik gezegd dat ik rot nieuws had, en of ze naar het station wilde komen. Ik hoopte maar dat ze tijd had, want ik wilde haar niet eerder bellen omdat ze dan een uur of langer zich zorgen maakt wat er aan de hand is.

Op een rustig plekje dicht bij het station recht voor z'n raap verteld. Erbij gezegd dat ik als de dood was dat ik haar zou kwijtraken, en niet kan voorstellen hoe ik ooit zo verschrikkelijk stom kan zijn geweest. Ze zei niet zoveel, iig dat ik een klootzak was, maar het werd geen scheldpartij ofzo. Ze vertelde dat ze het moeilijk kon geloven, en toen is ze weggegaan, zonder erg veel te zeggen. De relatie is niet over, maar veel scheelt het volgens mij niet. Ik ben toen weer met de trein terug naar mijn stad gegaan, en kreeg nog een smsje waarin ze schreef dat ik 'n asshole was.

Voel me nog steeds ontzettend klote. Hoe kan ik haar dit aan hebben gedaan :{ Ze zei dat ze me vandaag of morgen nog wel zou bellen.
Je hebt gedaan wat je kon doen ... en nu ligt het volledig in haar handen ..

Sterkte de komende tijd :)
Frysk bloed tsjoch op!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:48:13 #286
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_85658887
quote:
Ik heb het verteld. We wonen een uur van elkaar vandaan, en een kwartier voordat ik de stad binnenkwam met de trein heb ik gebeld dat ik rot nieuws had, en of ze naar het station wilde komen. Ik hoopte maar dat ze tijd had, want ik wilde haar niet eerder bellen omdat ze dan een uur of langer zich zorgen maakt wat er aan de hand is.

iig geen spijt dat ik het verteld heb, hopelijk is onze relatie sterk genoeg. Zoniet, dan ben ik de grootste sukkel die er is dat 'ie zo'n relatie heeft laten lopen.
Goed dat je het vertelt hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_85658978
Afwachten dan maar :{
Noot noot.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:51:21 #288
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85659015
quote:
Ik heb het verteld. We wonen een uur van elkaar vandaan, en een kwartier voordat ik de stad binnenkwam met de trein heb ik gezegd dat ik rot nieuws had, en of ze naar het station wilde komen. Ik hoopte maar dat ze tijd had, want ik wilde haar niet eerder bellen omdat ze dan een uur of langer zich zorgen maakt wat er aan de hand is.

Is ook wel logisch dat ze het eerst even moet laten bezinken, geef haar de tijd.
En als ze willen bellen o.i.d., maak dan nog een keer extra duidelijk hoeveel spijt je hebt en dat het zeker niet aan haar lag maar dat je een hele domme fout hebt gemaakt. Of als je ze dat niet doet, schrijf het op en mail het zodat je het goed verwoord en zij het rustig (een paar keer) kan lezen wanneer ze dat wil.

O ja en knap dat je het zo hebt verteld :) Moet je, ook al is het je eigen schuld allemaal, toch lef voor hebben.
pi_85659283
Ik begrijp ECHT niet dat je het vertelt hebt. Wat heb je ernu mee gewonnen? Zij een kutgevoel en dikke vette kans dat ze je nooit meer wilt zien.

Wat was het alternatief? Niets zeggen en dan was alles nog ok geweest.

Stom stom stom.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:57:47 #290
154880 Bolter
Awesomeness
pi_85659286
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
Afwachten dan maar :{

Dit is duidelijk voorbij hoor. Op 't moment dat je niet de kans hebt echt met haar te praten. Die zit nu thuis met vriendinnen te bellen die haar allemaal zullen aanraden het te verbreken omdat ze anders onwijs over zich heen laat lopen.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:58:48 #291
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_85659330
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Ik begrijp ECHT niet dat je het vertelt hebt. Wat heb je ernu mee gewonnen? Zij een kutgevoel en dikke vette kans dat ze je nooit meer wilt zien.

Wat was het alternatief? Niets zeggen en dan was alles nog ok geweest.

Stom stom stom.
En dan dat ze er misschien later achter komt. Je bent gewoon een lul als je zoiets doet en niets zegt.
pi_85659349
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Bolter het volgende:

[..]

Dit is duidelijk voorbij hoor. Op 't moment dat je niet de kans hebt echt met haar te praten. Die zit nu thuis met vriendinnen te bellen die haar allemaal zullen aanraden het te verbreken omdat ze anders onwijs over zich heen laat lopen.
Ook al zeggen 100 vriendinnen tegen haar dat ze het uit moet maken. Als zij hem nog een kans wil geven dan gebeurt dat gewoon, klaar.
Noot noot.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:00:25 #293
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85659390
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Bolter het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat ze 4 jaar niet zomaar weggooit omdat een paar vriendinnen dat aanraden :{

Heb je haar wel duidelijk gemaakt dat je met haar verder wil TS? Of was het een soort mededeling over dat je bent vreemdgegaan?
pi_85659403
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

En dan dat ze er misschien later achter komt. Je bent gewoon een lul als je zoiets doet en niets zegt.
Als ze er nog achter komt kan je er niets aan doen. TS had gewoon wat meer ballen moeten tonen en zich niet zo op moeten laten naaien door zichzelf. Bek houden was veruit het slimste geweest. Wat wint hij hier nu mee? Helemaal NIETS. Zij voelt zich kut, hij voelt zich kut en relatie verneukt.

Nou, goed gedaan hoor, dat opbiechten. Het is nu allemaal een stuk beter ^O^
pi_85659411
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat ze 4 jaar niet zomaar weggooit omdat een paar vriendinnen dat aanraden :{

Heb je haar wel duidelijk gemaakt dat je met haar verder wil TS? Of was het een soort mededeling over dat je bent vreemdgegaan?
Ja ik heb dat heel duidelijk gemaakt.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:02:29 #296
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_85659474
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:00 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

Als ze er nog achter komt kan je er niets aan doen. TS had gewoon wat meer ballen moeten tonen en zich niet zo op moeten laten naaien door zichzelf. Bek houden was veruit het slimste geweest. Wat wint hij hier nu mee? Helemaal NIETS. Zij voelt zich kut, hij voelt zich kut en relatie verneukt.

Of in eerste instantie niet vreemd moeten gaan. ^O^ Want hij was dan wel dronken, maar er zit zoals iemand hierboven zei altijd iets anders achter. Niet genoeg seks, niet meer verliefd, etc.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:02:54 #297
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85659488
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:00 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

Hij wint er op de langere termijn, als ze samen verder gaan, wel vertrouwen mee door er zelf voor uit te komen. Hij is dan wel een klootzak maar in ieder geval een eerlijke.
pi_85659607
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:02 schreef kwiwi het volgende:
Hij wint er op de langere termijn, als ze samen verder gaan, wel vertrouwen mee door er zelf voor uit te komen. Hij is dan wel een klootzak maar in ieder geval een eerlijke.
Eerlijk is niet altijd het beste, maar onze samenleving doet net of het boven alles verheven is.

Ik als vrouw zeg: als je zoiets achterlijks doet dan succes met je schuldgevoel, maar vertel het mij in godsnaam niet!! Ik wil me domweg niet kut voelen.

(als het om een relatie met een andere vrouw gaat dan is dat wat anders, maar een eenmalig slippertje hoor ik gewoon liever niet) (zolang slippertjes geen gewoonte zijn :') )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:09:00 #299
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85659741
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eerlijk is niet altijd het beste, maar onze samenleving doet net of het boven alles verheven is.

Ik als vrouw zeg: als je zoiets achterlijks doet dan succes met je schuldgevoel, maar vertel het mij in godsnaam niet!! Ik wil me domweg niet kut voelen.

(als het om een relatie met een andere vrouw gaat dan is dat wat anders, maar een eenmalig slippertje hoor ik gewoon liever niet) (zolang slippertjes geen gewoonte zijn :') )
Als je vriend er niet over hoeft te vertellen weet je natuurlijk nooit of slippertjes de gewoonte zijn of niet :P
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:11:50 #300
308975 Strychnos
Ignorance is bliss
pi_85659872
Tja mijn inziens heeft TS nu meer kapot gemaakt dan ooit.

Had er anders gewoon een paar nachtjes over geslapen! Je bent geen stap verder gekomen, je hebt alleen je eigen geweten gesust.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')