Je moet er sowieso niet trots op zijn, het is en blijft een lage streek wanneer de wederhelft meent dat je trouw bent en daar een 'understanding' over is, simpel zat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je er trots op zou moeten zijn om met dat weetje te leven. Stel je voor dat je de rest van je leven met haar samen blijft. Dan moet je je de rest van je leven dus niet verlullen.
En zeker als ze er na een paar jaar achter komt heb je een probleem.
WTF? Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:48 schreef CyclingGirl het volgende:
Vertellen TS. Je moet geen geheimen hebben voor je partner.
Moeilijke... Enerzijds ben ik het met je eens, anderzijds denk ik dat er relaties bestaan met een dusdanige diepgang (maar dat is een piepkleine minderheid van de relaties) dat alles, maar dan ook alles gewoon op tafel moet.quote:
Nou vind ik niet en zeker niet zoiets als dit zeg. Ik zou het willen weten als mijn partner vreemd zou gaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat een onzin. Iedereen heeft recht op zijn/ haar geheimen.
Struisvogel. Lekker je kop in het zand steken. Hij naait dan 1x je beste vriendin en allebei weten ze het en jij niet. Lekker leven dan zeg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik zou het niet vertellen. Dat meisje zou zich zwaar minderwaardig gaan voelen en heeeel veel moeite krijgen met vertrouwen. Als mijn vriendje vreemd zou gaan en het nooit meer zou doen, hoef ik het niet te weten echt niet.
Partner: "cyclinggurl ik ga vreemd hoor."quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:42 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou vind ik niet en zeker niet zoiets als dit zeg. Ik zou het willen weten als mijn partner vreemd zou gaan.
Ik vind het ook onbegrijpelijk, maar in dit topic en in vorige topics over vreemdgaan, is toch gebleken dat er aardig wat mensen zijn die dus liever niets willen weten en ook niets zouden vertellen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:43 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Struisvogel. Lekker je kop in het zand steken. Hij naait dan 1x je beste vriendin en allebei weten ze het en jij niet. Lekker leven dan zeg.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:44 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Partner: "cyclinggurl ik ga vreemd hoor."
Cyclinggurl: "ok, fijn dat je het laat weten, want dan kan je mooi oprotten"
Wil je met haar door en denk je nooit meer vreemd te gaan? Dan niet vertellen, suck it up. Jullie kunnen nog een toekomst hebben, gewoon niet dronken worden. Je hebt spijt en je wil duidelijk niet echt vreemdgaan, dus waarom puur omdat het kut voor jou is om het verborgen te houden haar vertellen?quote:Zie er enorm tegenop, maar zou me nog kutter voelen als ik het voor haar verborgen houd.
Ik ook niet als de relatie verder gewoon goed was....en het echt eenmalig en betekenisloos is geweest.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik zou het niet vertellen. Dat meisje zou zich zwaar minderwaardig gaan voelen en heeeel veel moeite krijgen met vertrouwen. Als mijn vriendje vreemd zou gaan en het nooit meer zou doen, hoef ik het niet te weten echt niet.
Slaat als een lul op een drumstel. Jij bent gewoon nog nooit goed dronken geweest.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:53 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik vind "dronken"zo een slecht excuus zeg. Ja ik had wat biertjes op dus ik liet een medestudente even alle hoeken van de kamer zien.
Ja zo ken ik er nog wel een, weet je de hond van de buren is bevallen, dus ik heb de buurman maar gelijk geneukt.
Dat heeft ie al gedaan toen ie die andere vrouw neukte.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
TS gaat iets onherstelbaars kapot maken denk ik.
Dus dan is het uit egoïstische belangen dat je het opbiecht, niet omdat het beter is voor haar. Maar ook genoeg vrouwen die wel eerlijkheid in een relatie als meest belangrijk zien. En daarnaast vrouwen die één misstap liever niet willen weten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik zou niet met het feit kunnen leven dat ik vreemd gegaan was en zij wist van niks.
Dat is waar, maar iedereen maakt wel eens één fout in zijn/'haar leven. Als hij er echt veel spijt van heeft en met haar door wil, en niet van plan is ooit nog zo dronken te worden, dan vind ik het niet onherstelbaar. Dat kan het wel zijn als zij niet met het idee kan leven van hem met een ander.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat heeft ie al gedaan toen ie die andere vrouw neukte.
Ik ben het deels met je eens, maar ik vind wel dat zij het volste recht heeft om te weten dat hij die fout heeft gemaakt, en dat zij degene is die uiteindelijk beslist of ze wel of niet verder wil gaan met 'm.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar, maar iedereen maakt wel eens één fout in zijn/'haar leven. Als hij er echt veel spijt van heeft en met haar door wil, en niet van plan is ooit nog zo dronken te worden, dan vind ik het niet onherstelbaar. Dat kan het wel zijn als zij niet met het idee kan leven van hem met een ander.
Eigenlijk moet zij ook wel de keuze kunnen maken, in plaats van TS. Maar wij weten dus niet of zij zoiets zou willen weten, één enkele misstap. Toch als TS haar eerste was, en verder geen ervaring heeft, zal ze hem vast na 4 jaar relatie nog wel kunnen vergeven. Dat hangt er een beetje vanaf hoe TS het brengt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben het deels met je eens, maar ik vind wel dat zij het volste recht heeft om te weten dat hij die fout heeft gemaakt, en dat zij degene is die uiteindelijk beslist of ze wel of niet verder wil gaan met 'm.
Het gewoon maar verzwijgen omdat het eenmalig was, en je je relatie niet op het spel wilt zetten, DAT is pas egoistisch imo.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:56 schreef Ron_Jeremy het volgende:
[..]
Slaat als een lul op een drumstel. Jij bent gewoon nog nooit goed dronken geweest.
Als jij nog nooit zo ver weg bent geweest dat je niet meer weet wat je doet dan heb je niet genoeg doorgezopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |