abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85648551
Als je het vertelt zal ze altijd moeite hebben met je vertrouwen en elke keer als er iets is zal ze gelijk het ergste gaan denken. Vertellen staat garant voor het einde van je relatie vroeg of laat. De basis van een relatie is vertrouwen en als zij dat niet meer kan dan gaat het stuk. Ze gaat ook denken dat ze ergens in te kort schiet en wil dat gaan compenseren.

Gewoon niet vertellen en vergeten, we maken allemaal wel eens een foutje, als je het maar niet regelmatig doet.
pi_85648906
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar wij weten dus niet of zij zoiets zou willen weten, of niet. Eén enkele misstap.
Daar heb je gelijk in, toch zou ik er in dat geval altijd voor kiezen om het toch te vertellen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:25:28 #278
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85649106
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:53 schreef CyclingGirl het volgende:

Ja zo ken ik er nog wel een, weet je de hond van de buren is bevallen, dus ik heb de buurman maar gelijk geneukt.
*notities maakt*
Intelligent, but fucked up.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:09:56 #279
284411 crew  heywoodu
pi_85653618
Update?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:14:11 #280
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_85653779
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:09 schreef heywoodu het volgende:
Update?
Later vanavond denk ik, ik kan ook niet wachten :D
pi_85653989
Vriend van me zat pas in hetzelfde schuitje.. Relatie van 5 jaar, alles ging perfect.. Tot op een drank/drugs avondje.. Hij wilde het eerst niet vertellen maar na twee dagen trok hij het niet meer, en heeft het opgebiecht. Relatie voorbij, vrouwtje wil hem nooit meer zien.

Ik denk dat je vooral na moet denken over waarom je vreemd bent gegaan. Zit je relatie in een sleur? Is de seks niet geweldig meer? Wil je experimenteren met andere vrouwen? Deel van je jeugd gemist wat je in wil halen? Etc..? Etc..?
Er is namelijk altijd een rede voor, en 'ik was dronken' is niet voldoende. Er is de intentie geweest dit te doen, drank en drugs halen alleen die drempel weg die je normaal tegenhoudt.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:24:34 #282
154880 Bolter
Awesomeness
pi_85654164
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:19 schreef AceOfDubs het volgende:
Vriend van me zat pas in hetzelfde schuitje.. Relatie van 5 jaar, alles ging perfect.. Tot op een drank/drugs avondje.. Hij wilde het eerst niet vertellen maar na twee dagen trok hij het niet meer, en heeft het opgebiecht. Relatie voorbij, vrouwtje wil hem nooit meer zien.

Ik denk dat je vooral na moet denken over waarom je vreemd bent gegaan. Zit je relatie in een sleur? Is de seks niet geweldig meer? Wil je experimenteren met andere vrouwen? Deel van je jeugd gemist wat je in wil halen? Etc..? Etc..?
Er is namelijk altijd een rede voor, en 'ik was dronken' is niet voldoende. Er is de intentie geweest dit te doen, drank en drugs halen alleen die drempel weg die je normaal tegenhoudt.
Nou, "Relatie van 5 jaar" lijkt mij dan de reden.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:35:08 #283
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85654584
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:19 schreef AceOfDubs het volgende:

^O^

Eens.
Intelligent, but fucked up.
pi_85658784
Ik heb het verteld. We wonen een uur van elkaar vandaan, en een kwartier voordat ik de stad binnenkwam met de trein heb ik gebeld dat ik rot nieuws had, en of ze naar het station wilde komen. Ik hoopte maar dat ze tijd had, want ik wilde haar niet eerder bellen omdat ze dan een uur of langer zich zorgen maakt wat er aan de hand is.

Op een rustig plekje dicht bij het station recht voor z'n raap verteld. Erbij gezegd dat ik als de dood was dat ik haar zou kwijtraken, en niet kan voorstellen hoe ik ooit zo verschrikkelijk stom kan zijn geweest. Ze zei niet zoveel, iig dat ik een klootzak was, maar het werd geen scheldpartij ofzo. Ze vertelde dat ze het moeilijk kon geloven, en toen is ze weggegaan, zonder erg veel te zeggen. De relatie is niet over, maar veel scheelt het volgens mij niet. Ik ben toen weer met de trein terug naar mijn stad gegaan, en kreeg nog een smsje waarin ze schreef dat ik 'n asshole was.

Voel me nog steeds ontzettend klote. Hoe kan ik haar dit aan hebben gedaan :{ Ze zei dat ze me vandaag of morgen nog wel zou bellen.

iig geen spijt dat ik het verteld heb, hopelijk is onze relatie sterk genoeg. Zoniet, dan ben ik de grootste sukkel die er is dat 'ie zo'n relatie heeft laten lopen.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:47:25 #285
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_85658859
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:45 schreef kloon_van_account het volgende:
Ik heb het verteld. We wonen een uur van elkaar vandaan, en een kwartier voordat ik de stad binnenkwam met de trein heb ik gezegd dat ik rot nieuws had, en of ze naar het station wilde komen. Ik hoopte maar dat ze tijd had, want ik wilde haar niet eerder bellen omdat ze dan een uur of langer zich zorgen maakt wat er aan de hand is.

Op een rustig plekje dicht bij het station recht voor z'n raap verteld. Erbij gezegd dat ik als de dood was dat ik haar zou kwijtraken, en niet kan voorstellen hoe ik ooit zo verschrikkelijk stom kan zijn geweest. Ze zei niet zoveel, iig dat ik een klootzak was, maar het werd geen scheldpartij ofzo. Ze vertelde dat ze het moeilijk kon geloven, en toen is ze weggegaan, zonder erg veel te zeggen. De relatie is niet over, maar veel scheelt het volgens mij niet. Ik ben toen weer met de trein terug naar mijn stad gegaan, en kreeg nog een smsje waarin ze schreef dat ik 'n asshole was.

Voel me nog steeds ontzettend klote. Hoe kan ik haar dit aan hebben gedaan :{ Ze zei dat ze me vandaag of morgen nog wel zou bellen.
Je hebt gedaan wat je kon doen ... en nu ligt het volledig in haar handen ..

Sterkte de komende tijd :)
Frysk bloed tsjoch op!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:48:13 #286
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_85658887
quote:
Ik heb het verteld. We wonen een uur van elkaar vandaan, en een kwartier voordat ik de stad binnenkwam met de trein heb ik gebeld dat ik rot nieuws had, en of ze naar het station wilde komen. Ik hoopte maar dat ze tijd had, want ik wilde haar niet eerder bellen omdat ze dan een uur of langer zich zorgen maakt wat er aan de hand is.

iig geen spijt dat ik het verteld heb, hopelijk is onze relatie sterk genoeg. Zoniet, dan ben ik de grootste sukkel die er is dat 'ie zo'n relatie heeft laten lopen.
Goed dat je het vertelt hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_85658978
Afwachten dan maar :{
Noot noot.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:51:21 #288
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85659015
quote:
Ik heb het verteld. We wonen een uur van elkaar vandaan, en een kwartier voordat ik de stad binnenkwam met de trein heb ik gezegd dat ik rot nieuws had, en of ze naar het station wilde komen. Ik hoopte maar dat ze tijd had, want ik wilde haar niet eerder bellen omdat ze dan een uur of langer zich zorgen maakt wat er aan de hand is.

Is ook wel logisch dat ze het eerst even moet laten bezinken, geef haar de tijd.
En als ze willen bellen o.i.d., maak dan nog een keer extra duidelijk hoeveel spijt je hebt en dat het zeker niet aan haar lag maar dat je een hele domme fout hebt gemaakt. Of als je ze dat niet doet, schrijf het op en mail het zodat je het goed verwoord en zij het rustig (een paar keer) kan lezen wanneer ze dat wil.

O ja en knap dat je het zo hebt verteld :) Moet je, ook al is het je eigen schuld allemaal, toch lef voor hebben.
pi_85659283
Ik begrijp ECHT niet dat je het vertelt hebt. Wat heb je ernu mee gewonnen? Zij een kutgevoel en dikke vette kans dat ze je nooit meer wilt zien.

Wat was het alternatief? Niets zeggen en dan was alles nog ok geweest.

Stom stom stom.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:57:47 #290
154880 Bolter
Awesomeness
pi_85659286
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
Afwachten dan maar :{

Dit is duidelijk voorbij hoor. Op 't moment dat je niet de kans hebt echt met haar te praten. Die zit nu thuis met vriendinnen te bellen die haar allemaal zullen aanraden het te verbreken omdat ze anders onwijs over zich heen laat lopen.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:58:48 #291
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_85659330
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Ik begrijp ECHT niet dat je het vertelt hebt. Wat heb je ernu mee gewonnen? Zij een kutgevoel en dikke vette kans dat ze je nooit meer wilt zien.

Wat was het alternatief? Niets zeggen en dan was alles nog ok geweest.

Stom stom stom.
En dan dat ze er misschien later achter komt. Je bent gewoon een lul als je zoiets doet en niets zegt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_85659349
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Bolter het volgende:

[..]

Dit is duidelijk voorbij hoor. Op 't moment dat je niet de kans hebt echt met haar te praten. Die zit nu thuis met vriendinnen te bellen die haar allemaal zullen aanraden het te verbreken omdat ze anders onwijs over zich heen laat lopen.
Ook al zeggen 100 vriendinnen tegen haar dat ze het uit moet maken. Als zij hem nog een kans wil geven dan gebeurt dat gewoon, klaar.
Noot noot.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:00:25 #293
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85659390
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Bolter het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat ze 4 jaar niet zomaar weggooit omdat een paar vriendinnen dat aanraden :{

Heb je haar wel duidelijk gemaakt dat je met haar verder wil TS? Of was het een soort mededeling over dat je bent vreemdgegaan?
pi_85659403
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

En dan dat ze er misschien later achter komt. Je bent gewoon een lul als je zoiets doet en niets zegt.
Als ze er nog achter komt kan je er niets aan doen. TS had gewoon wat meer ballen moeten tonen en zich niet zo op moeten laten naaien door zichzelf. Bek houden was veruit het slimste geweest. Wat wint hij hier nu mee? Helemaal NIETS. Zij voelt zich kut, hij voelt zich kut en relatie verneukt.

Nou, goed gedaan hoor, dat opbiechten. Het is nu allemaal een stuk beter ^O^
pi_85659411
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat ze 4 jaar niet zomaar weggooit omdat een paar vriendinnen dat aanraden :{

Heb je haar wel duidelijk gemaakt dat je met haar verder wil TS? Of was het een soort mededeling over dat je bent vreemdgegaan?
Ja ik heb dat heel duidelijk gemaakt.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:02:29 #296
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_85659474
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:00 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

Als ze er nog achter komt kan je er niets aan doen. TS had gewoon wat meer ballen moeten tonen en zich niet zo op moeten laten naaien door zichzelf. Bek houden was veruit het slimste geweest. Wat wint hij hier nu mee? Helemaal NIETS. Zij voelt zich kut, hij voelt zich kut en relatie verneukt.

Of in eerste instantie niet vreemd moeten gaan. ^O^ Want hij was dan wel dronken, maar er zit zoals iemand hierboven zei altijd iets anders achter. Niet genoeg seks, niet meer verliefd, etc.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:02:54 #297
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85659488
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:00 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

Hij wint er op de langere termijn, als ze samen verder gaan, wel vertrouwen mee door er zelf voor uit te komen. Hij is dan wel een klootzak maar in ieder geval een eerlijke.
pi_85659607
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:02 schreef kwiwi het volgende:
Hij wint er op de langere termijn, als ze samen verder gaan, wel vertrouwen mee door er zelf voor uit te komen. Hij is dan wel een klootzak maar in ieder geval een eerlijke.
Eerlijk is niet altijd het beste, maar onze samenleving doet net of het boven alles verheven is.

Ik als vrouw zeg: als je zoiets achterlijks doet dan succes met je schuldgevoel, maar vertel het mij in godsnaam niet!! Ik wil me domweg niet kut voelen.

(als het om een relatie met een andere vrouw gaat dan is dat wat anders, maar een eenmalig slippertje hoor ik gewoon liever niet) (zolang slippertjes geen gewoonte zijn :') )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:09:00 #299
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85659741
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eerlijk is niet altijd het beste, maar onze samenleving doet net of het boven alles verheven is.

Ik als vrouw zeg: als je zoiets achterlijks doet dan succes met je schuldgevoel, maar vertel het mij in godsnaam niet!! Ik wil me domweg niet kut voelen.

(als het om een relatie met een andere vrouw gaat dan is dat wat anders, maar een eenmalig slippertje hoor ik gewoon liever niet) (zolang slippertjes geen gewoonte zijn :') )
Als je vriend er niet over hoeft te vertellen weet je natuurlijk nooit of slippertjes de gewoonte zijn of niet :P
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:11:50 #300
308975 Strychnos
Ignorance is bliss
pi_85659872
Tja mijn inziens heeft TS nu meer kapot gemaakt dan ooit.

Had er anders gewoon een paar nachtjes over geslapen! Je bent geen stap verder gekomen, je hebt alleen je eigen geweten gesust.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')