Moeilijk in te schatten. Maar ik kan het niet voor me houden... stel dat we werkelijk samen gaan wonen en bij elkaar blijven, zal dit altijd aan me blijven knagen. Bah Bah voel me goed ziek ervanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:00 schreef Zeurnietzo het volgende:
Nou ja, je bent er in ieder geval zelf al goed ziek van, dat is een begin.
Denk je dat je nog een kans maakt dat ze het vergeeft?
Vannacht met m'n stomme dronken kop wel jahquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:00 schreef GateWayX het volgende:
Heb je er nog wel een beetje van genoten vannacht, TS?
Nou als je het echt wil vertellen, kan je dat beter nu doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:01 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Moeilijk in te schatten. Maar ik kan het niet voor me houden... stel dat we werkelijk samen gaan wonen en bij elkaar blijven, zal dit altijd aan me blijven knagen. Bah Bah voel me goed ziek ervan
Ik ga het zoiezo vertellen. Er is geen link tussen mn vriendin en het meisje van vannacht (andere stad).quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:03 schreef Zeurnietzo het volgende:
[..]
Nou als je het echt wil vertellen, kan je dat beter nu doen.
Als je het niet wil vertellen, dan zou ik me eerst maar goed bedenken wie jou daar gezien hebben, en hoe dat meisje van je studie en zij aan elkaar gelinkt. (als in: kent ze haar? Haar zus? Of kent haar broer haar etc?).
Geen soa, veilig gedaan. Godverdomme wat voel ik me kut.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:04 schreef Compatibel het volgende:
Waarom zou je het vertellen, is het niet beter voor iedereen dat dit een eenmalige verborgen gebeurtenis blijft? Check of je een soa hebt opgelopen, spreek met je studiegenoot af dat dit eenmalig was en blijf verder trouw aan je vriendin. Dan hoeft dit voor niemand een probleem te zijn.
Hoe denkt fok! hier over? Waarom zou je iemand kwetsen terwijl je ook gewoon met jezelf af kunt spreken dat dit nooit meer zal gebeuren?
dit dus..quote:
Dat lijkt me ook wel, al zal je je wel extra moeten bewijzen de komende tijd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:07 schreef babipangang het volgende:
tsjah spijt komt helaas pas achteraf, maar als je 4 jaar samen bent, en je vriendin houdt van je, dan moet ze dat je vast wel kunnen vergeven
Mooi hè, die double standards.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:10 schreef Zeurnietzo het volgende:
En alle heren die dit aanmoedigenMaar wel hard kuthoer roepen als een vrouw zoiets doet
Ik moet van 12 tot 5 werken, daarna pak ik de trein richting m'n vriendin. Twijfel of ik bij haar thuis moet afspreken (ze woont nog thuis en ouders zijn waarsch. thuis) of ergens anders. Hou jullie op de hoogte.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:10 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Hulde als je het daadwerkelijk opbiecht.
Ja, en bij elke ruzie in de toekomst krijg je 't weer te horen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:10 schreef jogy het volgende:
Vertellen, bite the bullit en op je blote knietjes hopen dat je relatie het overleeft.
Omdat ik met haar verder wil, en hoop dat onze relatie dit overleeft. Het is zo'n leuk en lief meisje, ik wil haar niet kwijt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:14 schreef JoPiDo het volgende:
als het blijft knagen moet je het uitmaken, maar nooit vertellen
het is namelijk het allerverrotste wat je iemand kunt melden binnen een relatie, waarom zou je je vriendin dat allemaal aan doen?
Je kan het soms idd beter niet vertellen, want laten we eerlijk zijn dat je zelf een schoon geweten heb, daar heeft je partner weinig aan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:04 schreef Compatibel het volgende:
Waarom zou je het vertellen, is het niet beter voor iedereen dat dit een eenmalige verborgen gebeurtenis blijft? Check of je een soa hebt opgelopen, spreek met je studiegenoot af dat dit eenmalig was en blijf verder trouw aan je vriendin. Dan hoeft dit voor niemand een probleem te zijn.
Hoe denkt fok! hier over? Waarom zou je iemand kwetsen terwijl je ook gewoon met jezelf af kunt spreken dat dit nooit meer zal gebeuren?
Niet als je het fatsoenlijk aanpakt (samen).quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:14 schreef kasper het volgende:
[..]
Ja, en bij elke ruzie in de toekomst krijg je 't weer te horen.![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:15 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Omdat ik met haar verder wil, en hoop dat onze relatie dit kan hebben. Het is zo'n leuk en lief meisje, ik wil haar niet kwijt.
Uitmaken kan altijd nog.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:14 schreef kasper het volgende:
[..]
Ja, en bij elke ruzie in de toekomst krijg je 't weer te horen.![]()
Beter maak je het meteen uit.
Ja hoe jij bent weten we nou wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:17 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik snap hier echt helemaal niets van
als je daar allebei serieus in gelooft zie ik het probleem niet hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:15 schreef JoPiDo het volgende:
en een relatie waar binnen iemand vreemd is gegaan, gaat natuurlijk nooit meer normaal functioneren
dat mensen daar nog serieus in geloven
Ik heb een hele goed relatie op dit moment, maar dan moet ik wel zeggen dat mijn vrouw de beste ter wereld is!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:15 schreef JoPiDo het volgende:
en een relatie waar binnen iemand vreemd is gegaan, gaat natuurlijk nooit meer normaal functioneren
en? Was ze lekker?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:58 schreef kloon_van_account het volgende:
Ik ben vreemdgegaan met een meisje van mn studie.
Mja, dan blijft het knagen bij haar waarom het nou uit is gegaan, wat ZIJ fout heeft gedaan binnen de relatie etc etc etc. Opbiechten geeft haar de keuze om ermee om te gaan hoe zij het kiest en in het geval van einde relatie weet ze in ieder geval waarom het uit is gegaan, hoe kut dat ook is. Leugentjes voor eigen bestwil zijn leuk maar hier niet geheel van toepassing.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:14 schreef JoPiDo het volgende:
als het blijft knagen moet je het uitmaken, maar nooit vertellen
het is namelijk het allerverrotste wat je iemand kunt melden binnen een relatie, waarom zou je je vriendin dat allemaal aan doen?
WTFquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet als je het fatsoenlijk aanpakt (samen).
Dat doet ze vast niet omdat ze weet hoe ellendig het eigenlijk isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:20 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Ik heb een hele goed relatie op dit moment, maar dan moet ik wel zeggen dat mijn vrouw de beste ter wereld is!
Ik vraag mij alleen af hoe het zou zijn als zij nu ook het bed in duikt met een ander, eigenlijk heeft ze er nog één tegoed van me.
Het is alweer jaren geleden, maar je weet me wel weer een rotgevoel te geven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:23 schreef iFries het volgende:
[..]
Dat doet ze vast niet omdat ze weet hoe ellendig het eigenlijk is
het vreemd gaan is net zo pijnlijk als het uitmaken, dus als je het uitmaakt en daarbij meldt dat je bent vreemd gegaan is het dubbel feestquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, dan blijft het knagen bij haar waarom het nou uit is gegaan, wat ZIJ fout heeft gedaan binnen de relatie etc etc etc. Opbiechten geeft haar de keuze om ermee om te gaan hoe zij het kiest en in het geval van einde relatie weet ze in ieder geval waarom het uit is gegaan, hoe kut dat ook is. Leugentjes voor eigen bestwil zijn leuk maar hier niet geheel van toepassing.
bij het minste of geringste zal ze TS pakken op het feit dat hij vreemdging..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:22 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
WTF![]()
op welke manier moet dat ooit gaan werken dan? zij vertrouwt TS nooit meer voor 100% en het zal voor haar altijd een issue blijven
Beter wat meer pijn; dan dat ze de komende tijd alleen maar loopt te piekeren waar het mis gegaan isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:25 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
het vreemd gaan is net zo pijnlijk als het uitmaken, dus als je het uitmaakt en daarbij meldt dat je bent vreemd gegaan is het dubbel feest
juist omdat het zo pijnlijk is, moet je het voor je houden en hopen dat ze er niet achter komt
en al haar vriendinnen weten het een dag later ook, dus dat worden gezellige feestjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:26 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
bij het minste of geringste zal ze TS pakken op het feit dat hij vreemdging..
geloof me ik ken het..
Nou als TS nu in ieder geval vast begint met het uit zichzelf te vertellen, zal er inderdaad even weinig tot geen vertrouwen zijn. Maar als ze er zelf achterkomt zal het nog veel en veel langer duren voor er weer iets van vertrouwen terug is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:22 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
WTF![]()
op welke manier moet dat ooit gaan werken dan? zij vertrouwt TS nooit meer voor 100% en het zal voor haar altijd een issue blijven
succes man, komt goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:26 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Ik moet eerst werken, ik ga vanavond bij haar langs.
Ik denk dat dat met mijn vriendin wel meevalt, en zowel dan is dat terecht. Ik heb haar bedrogenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:26 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
bij het minste of geringste zal ze TS pakken op het feit dat hij vreemdging..
geloof me ik ken het..
Ik begrijp je punt wel maar het is een beetje lood om oud ijzer. Of je verteld het en ze voelt zich kut over het feit dat je bent vreemd gegaan of je maakt het uit zonder goede reden en blijft ze met de vraag 'waaarrroooooommm???' die minstens even kut kan zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:25 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
het vreemd gaan is net zo pijnlijk als het uitmaken, dus als je het uitmaakt en daarbij meldt dat je bent vreemd gegaan is het dubbel feest
juist omdat het zo pijnlijk is, moet je het voor je houden en hopen dat ze er niet achter komt
als het een normale vrouw is, dan maakt ze het uitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou als TS nu in ieder geval vast begint met het uit zichzelf te vertellen, zal er inderdaad even weinig tot geen vertrouwen zijn. Maar als ze er zelf achterkomt zal het nog veel en veel langer duren voor er weer iets van vertrouwen terug is.
Na het vertellen zal TS overigens nog wel een hele tijd gecontroleerd worden door z'n vriendin (logisch), maar als hij daar geen probleem van maakt en laat zien dat hij gewoon (weer) te vertrouwen is gaat dat ook wel over.
Je hoeft zoiets niet te gaan proberen als je niet echt samen verder wil want het is ontzettend moeilijk, maar als je allebei wil kan het gewoon goed uitpakken. En TS heeft z'n lesje wel geleerd volgens mij, dus het zal ook niet snel nog eens gebeuren. Zeker niet als ie achteraf weet dat er waarschijnlijk nog maanden gevolgen hangen aan 1 nachtje seks.
Dit dus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Raar advies geeft men toch op fok. Als een man buiten de pot pist dan is er niks aan de hand maar als een vrouw het doet? Ik zou het vertellen zeker als je vriendin ervan uitgaat dat jij haar trouw bent en dit nu dus niet meer opgaat. Zij gelooft dan in iets wat niet waar is, zeker als je het niet opbiecht dan is jullie relatie gebaseerd op een leugen.
die waarom-vraag hou je altijd, want anders vraagt ze zich af 'waarom is hij vreemd gegaan'quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt wel maar het is een beetje lood om oud ijzer. Of je verteld het en ze voelt zich kut over het feit dat je bent vreemd gegaan of je maakt het uit zonder goede reden en blijft ze met de vraag 'waaarrroooooommm???' die minstens even kut kan zijn.
Hoeft echt niet perse. Ieder mens is anders zegmaar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:31 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
als het een normale vrouw is, dan maakt ze het uit
Eigenlijk is het niet terecht, na jaren hoor jij het niet nog bij elke ruzie naar je hoofd geslingerd te krijgen. Tegen die tijd heb je wel genoeg geboet voor 1 nachtje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:30 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Ik denk dat dat met mijn vriendin wel meevalt, en zowel dan is dat terecht. Ik heb haar bedrogen
Bedankt voor je pleidooi, ik snap je punt maar ik ga het toch opbiechten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:32 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
die waarom-vraag hou je altijd, want anders vraagt ze zich af 'waarom is hij vreemd gegaan'
Dat dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef Lastpost het volgende:
Lijkt me logisch dat je het opbiecht, je bent zelf de fout in gegaan, laat haar dan maar de keuze maken of ze je dat wil vergeven en verder met je wil.
het is duidelijk dat je je eigen gedrag aan het verdedigen bentquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet terecht, na jaren hoor jij het niet nog bij elke ruzie naar je hoofd geslingerd te krijgen. Tegen die tijd heb je wel genoeg geboet voor 1 nachtje.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:35 schreef JoPiDo het volgende:
het is duidelijk dat je je eigen gedrag aan het verdedigen bent
M'n eigen gedrag?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:35 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook grote onzin, als je het opbiecht en de ander vergeeft het je en wil met je verder, dan moet je het ook achter je laten en zeker niet gebruiken in ruzies en als verweer voor zaken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:35 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Makkelijk hoor, impliceren dat iemand vreemd is gegaan als ze het niet eens is met je.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:35 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Weet TS gelijk hoe hij aan ze soa,s komt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:37 schreef Kreator het volgende:
Geeft niets hoor, ik doe het al 2 jaar met je vriendin.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:39 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Weet TS gelijk hoe hij aan ze soa,s komt.
ik kreeg het idee dat ze zelf in zo'n soort relatie zat, maar blijkbaar vergis ik mequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Makkelijk hoor, impliceren dat iemand vreemd is gegaan als ze het niet eens is met je.
Ze zag er leuk uit, anders had ik me niet laten verleiden denk ik. Ik wist dat ik fout bezig was, maar ik overzag op een of andere manier de gevolgen niet. Ik voelde me pas echt kut toen ik vanmorgen bij haar de voordeur uit liep en gedag zei.quote:
Volgens mij niet, maar ik weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:41 schreef JoPiDo het volgende:
had ik al verteld dat ik me niet kan voorstellen dat een relatie kan werken als 1 van beide is vreemd gegaan?
Je was geil en dronken kan gebeuren Iedereen heeft wel eens een zwak moment Gewoon vergeten niks aan de handquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:42 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Ze zag er leuk uit, anders had ik me niet laten verleiden denk ik. Ik wist dat ik fout bezig was, maar ik overzag op een of andere manier de gevolgen niet. Ik voelde me pas echt kut toen ik vanmorgen bij haar de voordeur uit liep en gedag zei.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Bedankt voor je pleidooi, ik snap je punt maar ik ga het toch opbiechten.
Wat een gelul, wat niet weet wat niet deert.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:15 schreef JoPiDo het volgende:
Zit ik ook. Alleen ben ik wel degene die maandenlang bedrogen is, niet degene die vreemdging. En het mooie is dat als je beide wil en echt je best doet, het je relatie uiteindelijk sterker maakt dan dat ie ooit was. Dat is overigens geen reden om vreemd te gaan, mochten mensen hier ineens een mooi excuus in zienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:41 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik kreeg het idee dat ze zelf in zo'n soort relatie zat, maar blijkbaar vergis ik me
had ik al verteld dat ik me niet kan voorstellen dat een relatie kan werken als 1 van beide is vreemd gegaan?
Preciesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:49 schreef DroogDok het volgende:
Vertellen? Waarom in hemelsnaam? Risico dat ze eruit zichzelf achterkomt is laag als ik het zo lees en de enige reden waarom je het wil vertellen is omdat je jezelf zo kut voelt. Als je het verteld voelt je vriendin zich ook kut dus wat schiet je daarmee op?
[..]
Wat een gelul, wat niet weet wat niet deert.
Als je het zomaar kan vergeten, dan doet het je niks en houd je niet van je partner en zal je het dus waarschijnlijk weer doen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:43 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je was geil en dronken kan gebeuren Iedereen heeft wel eens een zwak moment Gewoon vergeten niks aan de hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het probleem is dat iemand zich anders gaat gedragen als ie zich zo schuldig voelt, dus de kans dat ze erachter komt is groter dan je denkt. Vooral omdat ze al 4 jaar samen zijn en ze TS z'n gedrag inmiddels echt wel zal kennen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:49 schreef DroogDok het volgende:
Wat een gelul, wat niet weet wat niet deert.
Van wie?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:50 schreef devl1nsect het volgende:
Een slippertje moet kunnen. Ik ken gasten die hebben ooit eens buiten de deur geneukt, toch de relatie aangehouden en hebben nu een kind.
Het zal er dik inzitten dat het bij elke ruzie naar voren komt. Je geeft haar nu gelijk, (ik ook) maar op ten duur word het vervelend, word je moet van de strijd te voeren,en ben je uiteindelijk jaren bezig om jezelf te bewijzen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:30 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Ik denk dat dat met mijn vriendin wel meevalt, en zowel dan is dat terecht. Ik heb haar bedrogen
Daarom net doen of er niks aan de hand is tsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het probleem is dat iemand zich anders gaat gedragen als ie zich zo schuldig voelt, dus de kans dat ze erachter komt is groter dan je denkt. Vooral omdat ze al 4 jaar samen zijn en ze TS z'n gedrag inmiddels echt wel zal kennen.
Je bedoelt dat ze daarna weer ten minste één keer met hun eigen vriendin hebben geneukt en haar toen hebben bezwangerd. Nadat ze wel of niet hun vreemdgaan hadden opgebiecht?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:50 schreef devl1nsect het volgende:
Een slippertje moet kunnen. Ik ken gasten die hebben ooit eens buiten de deur geneukt, toch de relatie aangehouden en hebben nu een kind.
Voor jou, voor mij niet. En voor TS geloof ik ook niet. Hij moet de situatie van de andere kant bekijken: wat als zijn vriendin was vreemd gegaan? Had ie het willen weten?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:50 schreef devl1nsect het volgende:
goed samengevat..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |