Ja, en bij elke ruzie in de toekomst krijg je 't weer te horen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:10 schreef jogy het volgende:
Vertellen, bite the bullit en op je blote knietjes hopen dat je relatie het overleeft.
Omdat ik met haar verder wil, en hoop dat onze relatie dit overleeft. Het is zo'n leuk en lief meisje, ik wil haar niet kwijt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:14 schreef JoPiDo het volgende:
als het blijft knagen moet je het uitmaken, maar nooit vertellen
het is namelijk het allerverrotste wat je iemand kunt melden binnen een relatie, waarom zou je je vriendin dat allemaal aan doen?
Je kan het soms idd beter niet vertellen, want laten we eerlijk zijn dat je zelf een schoon geweten heb, daar heeft je partner weinig aan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:04 schreef Compatibel het volgende:
Waarom zou je het vertellen, is het niet beter voor iedereen dat dit een eenmalige verborgen gebeurtenis blijft? Check of je een soa hebt opgelopen, spreek met je studiegenoot af dat dit eenmalig was en blijf verder trouw aan je vriendin. Dan hoeft dit voor niemand een probleem te zijn.
Hoe denkt fok! hier over? Waarom zou je iemand kwetsen terwijl je ook gewoon met jezelf af kunt spreken dat dit nooit meer zal gebeuren?
Niet als je het fatsoenlijk aanpakt (samen).quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:14 schreef kasper het volgende:
[..]
Ja, en bij elke ruzie in de toekomst krijg je 't weer te horen.![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:15 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Omdat ik met haar verder wil, en hoop dat onze relatie dit kan hebben. Het is zo'n leuk en lief meisje, ik wil haar niet kwijt.
Uitmaken kan altijd nog.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:14 schreef kasper het volgende:
[..]
Ja, en bij elke ruzie in de toekomst krijg je 't weer te horen.![]()
Beter maak je het meteen uit.
Ja hoe jij bent weten we nou wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:17 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik snap hier echt helemaal niets van
als je daar allebei serieus in gelooft zie ik het probleem niet hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:15 schreef JoPiDo het volgende:
en een relatie waar binnen iemand vreemd is gegaan, gaat natuurlijk nooit meer normaal functioneren
dat mensen daar nog serieus in geloven
Ik heb een hele goed relatie op dit moment, maar dan moet ik wel zeggen dat mijn vrouw de beste ter wereld is!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:15 schreef JoPiDo het volgende:
en een relatie waar binnen iemand vreemd is gegaan, gaat natuurlijk nooit meer normaal functioneren
dat mensen daar nog serieus in geloven
en? Was ze lekker?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:58 schreef kloon_van_account het volgende:
Ik ben vreemdgegaan met een meisje van mn studie.
Mja, dan blijft het knagen bij haar waarom het nou uit is gegaan, wat ZIJ fout heeft gedaan binnen de relatie etc etc etc. Opbiechten geeft haar de keuze om ermee om te gaan hoe zij het kiest en in het geval van einde relatie weet ze in ieder geval waarom het uit is gegaan, hoe kut dat ook is. Leugentjes voor eigen bestwil zijn leuk maar hier niet geheel van toepassing.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:14 schreef JoPiDo het volgende:
als het blijft knagen moet je het uitmaken, maar nooit vertellen
het is namelijk het allerverrotste wat je iemand kunt melden binnen een relatie, waarom zou je je vriendin dat allemaal aan doen?
WTFquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet als je het fatsoenlijk aanpakt (samen).
Dat doet ze vast niet omdat ze weet hoe ellendig het eigenlijk isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:20 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Ik heb een hele goed relatie op dit moment, maar dan moet ik wel zeggen dat mijn vrouw de beste ter wereld is!
Ik vraag mij alleen af hoe het zou zijn als zij nu ook het bed in duikt met een ander, eigenlijk heeft ze er nog één tegoed van me.
Het is alweer jaren geleden, maar je weet me wel weer een rotgevoel te geven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:23 schreef iFries het volgende:
[..]
Dat doet ze vast niet omdat ze weet hoe ellendig het eigenlijk is
het vreemd gaan is net zo pijnlijk als het uitmaken, dus als je het uitmaakt en daarbij meldt dat je bent vreemd gegaan is het dubbel feestquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, dan blijft het knagen bij haar waarom het nou uit is gegaan, wat ZIJ fout heeft gedaan binnen de relatie etc etc etc. Opbiechten geeft haar de keuze om ermee om te gaan hoe zij het kiest en in het geval van einde relatie weet ze in ieder geval waarom het uit is gegaan, hoe kut dat ook is. Leugentjes voor eigen bestwil zijn leuk maar hier niet geheel van toepassing.
bij het minste of geringste zal ze TS pakken op het feit dat hij vreemdging..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:22 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
WTF![]()
op welke manier moet dat ooit gaan werken dan? zij vertrouwt TS nooit meer voor 100% en het zal voor haar altijd een issue blijven
Beter wat meer pijn; dan dat ze de komende tijd alleen maar loopt te piekeren waar het mis gegaan isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:25 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
het vreemd gaan is net zo pijnlijk als het uitmaken, dus als je het uitmaakt en daarbij meldt dat je bent vreemd gegaan is het dubbel feest
juist omdat het zo pijnlijk is, moet je het voor je houden en hopen dat ze er niet achter komt
en al haar vriendinnen weten het een dag later ook, dus dat worden gezellige feestjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:26 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
bij het minste of geringste zal ze TS pakken op het feit dat hij vreemdging..
geloof me ik ken het..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |