quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:16 schreef IHVK het volgende:
onbeschofd
Nu komen weer al die HAHA TURKEN KUNNEN GEEN NEDERLANDS figuren
Nee, sommige mensen hebben nog enigszins taalgevoel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:17 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
heb je het eerst op google gezocht of zo?
daarom schrijft hij eerst ,werd tijd, en daarna pas commentaar ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen hebben nog enigszins taalgevoel.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:17 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
heb je het eerst op google gezocht of zo?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:23 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
daarom schrijft hij eerst ,werd tijd, en daarna pas commentaar ??
Ok en jij bent?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:38 schreef DonQuiLote het volgende:
[..]
ik heb echt het idee dat jij mensen alleen maar afkraakt hier
Goed geraden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:38 schreef DonQuiLote het volgende:
[..]
ik heb echt het idee dat jij mensen alleen maar afkraakt hier
Kloon.quote:
Geen Arya, die zou nooit zoiets zeggen. En die heeft al een account.quote:
Ja mja, donkilot, waarom steeds klonen om hier te kunnen posten terwijl iedereen zich aan je ergert.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:45 schreef DonQuiLote het volgende:
[..]
dit is een reacite op mij? wat is jouw probleem dan opeens?
Nee, op mijn broertje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:45 schreef DonQuiLote het volgende:
[..]
dit is een reacite op mij? wat is jouw probleem dan opeens?
Ah, verklaart al waarom je pardoes in dit topic valt.quote:
wat praat jij ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja mja, donkilot, waarom steeds klonen om hier te kunnen posten terwijl iedereen zich aan je ergert.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:50 schreef IHVK het volgende:
Ben je Ali's evil twin brother?
Of zijn verzuurde ex?
Ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:54 schreef DonQuiLote het volgende:
[..]
ga je me ook negeren als ik je ibne noem?
hahhahah jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:06 schreef Julis het volgende:
Pierre zei tegen Tuncay ook ibne. Dat filmpje is grappig.
weet ik ook niet? mja als jullie zeggen dat ik kloon benquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Dus je bent wel een kloon... Je wist toch niet wat een kloon was ?
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Markquote:
Jij bent wel vol lof over mij, hm?quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent wel vol lof over mij, hm?
quote:
kasindiysan kasiyim biyerini hahauhahahquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja sorry maar hij begon me echt te irriteren..
git annani kasiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:46 schreef DonQuiLote het volgende:
[..]
kasindiysan kasiyim biyerini hahauhahah
sen kimsin la, wie ben jij anami konusuyorsun? kk götverenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:55 schreef GenusButeo het volgende:
Je moeder zou trots op je zijn, DonQuiLote.
Hm, dat verklaart je anale fixatie. Het leven is ook zo moeilijk met alleen een vader die je kontje gebruikt als een sjoelbak.quote:
zei moest nix zeggen over mijn moeder ok?quote:
Wat is je probleem dan precies ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:59 schreef DonQuiLote het volgende:
[..]
zei moest nix zeggen over mijn moeder ok?benim sorunum met die kk flikker ALI, wrm opeens moeder erbij betrekken? sen siktir git lan
DonQuiLote heeft vorig jaar z'n moeder een kusje gegeven op d'r nog intacte linkeroogbal en heeft sindsdien nog vele graven op schandalige wijze geschonden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:59 schreef DonQuiLote het volgende:
[..]
zei moest nix zeggen over mijn moeder ok?benim sorunum met die kk flikker ALI, wrm opeens moeder erbij betrekken? sen siktir git lan
opkkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, dat verklaart je anale fixatie. Het leven is ook zo moeilijk met alleen een vader die je kontje gebruikt als een sjoelbak.
agzina sicarim senin pezevenk gel yuzume soyle sene als je durftquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
DonQuiLote heeft vorig jaar z'n moeder een kusje gegeven op d'r nog intacte linkeroogbal en heeft sindsdien nog vele graven op schandalige wijze geschonden..
Achter een Geslacht staan is altijd wijs.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie aan Genus komt, komt aan mij..
Oh, goed. Gevoelige snaren geraakt. Ga even liggen in de foetus houding, jank het er even uit en tief op.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:04 schreef DonQuiLote het volgende:
[..]
agzina sicarim senin pezevenk gel yuzume soyle sene als je durft
Ik vond deze wel vertederend.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie aan Genus komt, komt aan mij..
Klopt.quote:
agzina sicarim senin pezevenk gel yuzume soyle sene als je durftquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt.Het spijt me.
Maar ik kan wel goed trollen, geef toe.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
agzina sicarim senin pezevenk gel yuzume soyle sene als je durft
Deze is wel briljant.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
DonQuiLote heeft vorig jaar z'n moeder een kusje gegeven op d'r nog intacte linkeroogbal en heeft sindsdien nog vele graven op schandalige wijze geschonden..
Dan ben ik waarschijnlijk ook aan het trollen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:32 schreef zarGon het volgende:
De volgende keer zoek je het maar zelf uit. Als ik je op staat afgeranseld zie worden, schop ik gewoon mee.
Bwahaha.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dan ben ik waarschijnlijk ook aan het trollen.Aan het einde kijk ik je aan met een aantal tanden door m'n lip en een aantal op de vloer, een gebroken neus, een bebloed gezicht en dan roep ik: "GARPJEEEE
"
Van jou had ik dit trouwens nooit verwacht.quote:
In de trant van:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:52 schreef zarGon het volgende:
Als Bilmi er was, had ze jullie gedrag keihard afgekeurd..
Ik ben veranderd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Van jou had ik dit trouwens nooit verwacht.. Ayca en GB zijn recalcitrant, die houd je niet onder de duim, maar jij? Echt agressief de laatste tijd.
Wie ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:57 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
In de trant van:
'I'm Bilmi and I disapprove this message'?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bwahaha..
Je bent een sick fuck en ik geniet van je.
A aa, azmış bu millet. Dellenme kız.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:00 schreef Bomil het volgende:
[..]
olabilir amgotsikmeme
biyerden am kokusu aliyorum amk
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Van jou had ik dit trouwens nooit verwacht.. Ayca en GB zijn recalcitrant, die houd je niet onder de duim, maar jij? Echt agressief de laatste tijd.
Voor die drie Perzen op Fok!?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welkom.
Is het eigenlijk geen tijd voor "Perzen op FOK!"?
Teveel diversiteit onder de Iraniers hier in Nederland, in tegenstelling tot bij de Turken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welkom.
Is het eigenlijk geen tijd voor "Perzen op FOK!"?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet zo sipjes kijken, pop. Agressief is het nieuwe sexy.
Als dat beeldscherm er niet tussen zat, waren we allang elkaar in de haren gevlogen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:05 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
Teveel diversiteit onder de Iraniers hier in Nederland, in tegenstelling tot bij de Turken.![]()
Slaap lekker, ondergoed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:05 schreef GenusButeo het volgende:
Ja, inderdaad best leuk die nieuwe klonen. Maar ik heb slaap en ik ga slapen, oké.
Dag, ToF-ers.
Kutje is amcık.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:08 schreef GenusButeo het volgende:
Arya, beter kort je je username nooit meer af hier, want 'am' betekent 'kutje' in het Turks.
Nu echt weg.
Haha zal ik onthouden, bedankt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:08 schreef GenusButeo het volgende:
Arya, beter kort je je username nooit meer af hier, want 'am' betekent 'kutje' in het Turks.
Nu echt weg.
Wellicht wel, maar ik geef het weinig kans.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:08 schreef zarGon het volgende:
Als dat beeldscherm er niet tussen zat, waren we allang elkaar in de haren gevlogen.. Misschien wordt het wel wat, gewoon proberen.
Nee, amcık betekent kutjetje.quote:
Dit is wel een mooie post om te quoten voor het slapengaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dan ben ik waarschijnlijk ook aan het trollen.Aan het einde kijk ik je aan met een aantal tanden door m'n lip en een aantal op de vloer, een gebroken neus, een bebloed gezicht en dan roep ik: "GARPJEEEE
"
Je verveelt je, begrijp ik?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 05:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bentik ga nu 300 kijken
Nog gefeliciteerd, Sinan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:40 schreef xaban06 het volgende:
Buraya ne olmus boyle? 15 yasindaki cocuklar basmis
Jouw agressie stijgt evenredig met de hoeveelheid voedsel in je maag, concludeer ik uit empirisch onderzoek. De oplossing: niet meer eten.quote:
Nederlands, Emel, Nederlands.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
I'm Bilmi and I disapprove this message
Verkapte doodsverwensing.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jouw agressie stijgt evenredig met de hoeveelheid voedsel in je maag, concludeer ik uit empirisch onderzoek. De oplossing: niet meer eten.
Dit topic is baas, ja.quote:
O.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vissenkom kopen is pure procrastination
Heb je besteld/gekocht in het Turks of in het Nederlands? Toen ik bestelde/kocht was er even een hapering, ik sprak in het Nederlands, zij in het Turks. En toen ging het een beetje door elkaar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:43 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ben gisteren naar Simit Sarayı geweest. Klassieke simit en su böreği gehaald.
DonQuiLote is briljant, al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:31 schreef msnk het volgende:
Topic
Donquilote vond ik wel een goeie btw
Ik twijfelde eerst, maar ik bestelde toch maar in het Nederlands. (Ik sprak simit en su böreği wel gewoon correct uit, natuurlijk.) En zij sprak ook gewoon Nederlands.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je besteld/gekocht in het Turks of in het Nederlands? Toen ik bestelde/kocht was er even een hapering, ik sprak in het Nederlands, zij in het Turks. En toen ging het een beetje door elkaar..
Hm, je kreeg dus een stijve tijdens het poepen. Hebben we allemaal weleens jung, heben we allemaal weleens.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:47 schreef Bomil het volgende:
misafirlikte sıçamayanlar eve geldiinde rahatlıkla sıçtıını görunce anlıosn evinde sıçmanın değerini
Niet zo braafjes doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:49 schreef IHVK het volgende:
Oké gister was een grapje enzo. Maar voertaal hier is NL.
Is wel fijn voor de users die geen Turks kennen en voor de mods.
Wacht even, je loopt buiten zonder een snor?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik twijfelde eerst, maar ik bestelde toch maar in het Nederlands. (Ik sprak simit en su böreği wel gewoon correct uit, natuurlijk.) En zij sprak ook gewoon Nederlands.
Maarre... mensen twijfelen er heel vaak over of ik wel of niet Turks ben, misschien daarom. Sommige mensen hebben wel 's gedacht dat ik Nederlands ben. (Dat hoorde ik afgelopen zondag in de moskee weer, trouwens. Strontvervelend.) En anderen hebben wel 's gevraagd of ik een halfbloedje ben.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je besteld/gekocht in het Turks of in het Nederlands? Toen ik bestelde/kocht was er even een hapering, ik sprak in het Nederlands, zij in het Turks. En toen ging het een beetje door elkaar..
Herkenbaar. Alleen in mijn geval weet men niet eens wat ik dan wél zou moeten zijn. Soms word ik aangesproken in het Marokkaans door oudjes (woon in een mocro buurt), soms ben ik Zuid-Europeesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:48 schreef GenusButeo het volgende:
Maarre... mensen twijfelen er heel vaak over of ik wel of niet Turks ben, misschien daarom. Sommige mensen hebben wel 's gedacht dat ik Nederlands ben. (Dat hoorde ik afgelopen zondag in de moskee weer, trouwens. Strontvervelend.) En anderen hebben wel 's gevraagd of ik een halfbloedje ben.
Mijn moeder wel, mijn vader niet. Maar mijn vader een beetje kennende (gescheiden ouders al heul lang) zal hij uit zijn dak gaan van blijdschap als hij het hoort. Ik kreeg als kind altijd slaag van mijn vader als ik zei dat ik naar de moskee was geweestquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:53 schreef Ayca het volgende:
Oh wat ik mij afvroeg msnk.. weten jouw ouders dat je niet meer gelooft?
Hoe reageerde je moeder?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Mijn moeder wel, mijn vader niet. Maar mijn vader een beetje kennende (gescheiden ouders al heul lang) zal hij uit zijn dak gaan van blijdschap als hij het hoort. Ik kreeg als kind altijd slaag van mijn vader als ik zei dat ik naar de moskee was geweestVreemd mannetje, mjah
![]()
Ze hoopt stiekem dat ik nog bijdraai, en ach wie weet. Je hoort vaak verhalen over mensen die na hun 30/40ste pas 'de waarheid' ontdekkenquote:
Jaquote:Haha echt?![]()
...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wacht even, je loopt buiten zonder een snor?.
.
.
.
Er is een gerucht in het dorp (quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:58 schreef IHVK het volgende:
Slaag omdat je naar de moskee gaat? Vreemd.
Gaat alles goed daar?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:59 schreef Bomil het volgende:
intihar edicem diye bir avuc xtc içmişim sabahtan beri dansediyorum amk 20 kilo verdim
Precies, al ben ik nooit aangezien voor een Marokkaan of Zuid-Europeaan, whatsoever.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Herkenbaar. Alleen in mijn geval weet men niet eens wat ik dan wél zou moeten zijn. Soms word ik aangesproken in het Marokkaans door oudjes (woon in een mocro buurt), soms ben ik Zuid-Europeesmaar meestal 'weten ze het niet'*
*maar dus wel doodleuk zeggen "oh ben je Turks!?!?1!?!!?!?!!?1!!?11?!111".
Ben je blond?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:04 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Precies, al ben ik nooit aangezien voor een Marokkaan of Zuid-Europeaan, whatsoever.
Okequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze hoopt stiekem dat ik nog bijdraai, en ach wie weet. Je hoort vaak verhalen over mensen die na hun 30/40ste pas 'de waarheid' ontdekken
Ik heb het wel heel rustig laten inwerken, eerst discussiëren over religie enzo. En kritiek leveren (wat al een taboe is?) en kijken hoe ze daarop zou reageren. Bleek dat zij ook vragen had, en uiteindelijk 'bekend'. Maar alleen zij weet het binnen mijn familie
Ik wilde het mijn oma ook vertellen, maar ehh... Toch maar van afgezienDie huilt al om het feit dat een van haar zoons getrouwd is met een (hele aardige) Hollandse vrouw. "Çocuklari dinsiz yasiyorlar, ceheneme giderler boohoooooooooo
"
[..]
Ja
Nee, gewoon donker haar, donkere ogen.quote:
Zou ik ook niet doen neequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:05 schreef IHVK het volgende:
Je moet het niet aan je oma vertellen inderdaad. Is zielig en je bereikt er niets mee.
Griek en Armeen, oké. Maar Indo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:06 schreef IHVK het volgende:
Ik ben voor Indonesiër, Armeens en Griek aangezien.
Maar vaak raden mensen het ook goed.
Welk regio woon/studeer je?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:06 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, gewoon donker haar, donkere ogen.
Indoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:06 schreef IHVK het volgende:
Ik woon in Den Haag, maar ga volgende week waarschijnlijk verhuizen naar Leiden, waar ik ook studeer. En jij?quote:
Haha idd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:06 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Griek en Armeen, oké. Maar Indo?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha idd.
Bij hebben ze het meestal wel goed.Marokkaan is ook wel voorbijgekomen.
![]()
![]()
Of ze stellen die vraag half en wachten ze tot je zelf antwoord geeft.
A'dam (titel, profiel en pics request van je vriendinquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag, maar ga volgende week waarschijnlijk verhuizen naar Leiden, waar ik ook studeer. En jij?
Mijn tante lijkt echt heel erg op een Marokkaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:11 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik vind het echt belachelijk dat mensen Turken en Marokkanen niet kunnen onderscheiden.
Lukt mij ook niet altijd hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:11 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik vind het echt belachelijk dat mensen Turken en Marokkanen niet kunnen onderscheiden.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:13 schreef msnk het volgende:
[..]
A'dam (titel, profiel en pics request van je vriendin)
Zat er aan te denken een Japan taal-en cultuurstudie te volgen in Leiden, misschien.
Uitzonderingen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn tante lijkt echt heel erg op een Marokkaan.Vader ook wel een beetje.. Vroeger meer.
Hadi. Ik heb tot zover nooit gefaald.quote:
Het was geen nieuwe request hoor, maar zo had je het kunnen wetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee.
Ah, dan zit je bij mij op de faculteit. Japans is één van de grootste studies daar.
Adamda basarisizlik yok beylerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hadi. Ik heb tot zover nooit gefaald.
O, zo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Het was geen nieuwe request hoor, maar zo had je het kunnen weten
Enig idee of het ook een goede opleiding is? Ken je iemand die het ook volgt?
Spijt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:21 schreef GenusButeo het volgende:
Eh, ik ken wel een aantal mensen die het volgen, ja. Twee zijn er wel tevreden over, denk ik. (We zijn niet bepaald vrienden, ik 'ken' ze gewoon.) Verder zit een vriend van me in z'n laatste jaar nu, maar hij heeft spijt dat hij het überhaupt heeft gedaan ooit. Ik kan je alleen niets inhoudelijks vertellen. Sowieso zijn de meningen daarover heel subjectief. Ik zou gewoon de studiegids een keer doorlezen op de website en de beschrijvingen van de colleges.
Yaramazquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:21 schreef Bomil het volgende:
[..]
Nee dat laat ik over aan de japanners
Nee, ik kan je dus niets inhoudelijks vertellen daarover.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Spijt?Heeft hij je ook verteld waarom?
quote:
Ah, dacht dat je inhoudelijks over de studie bedoelde, niet over zijn situatiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, ik kan je dus niets inhoudelijks vertellen daarover.
Turks is een compacte taal. Çift dördüz. Dokuz wordt dan geschreven in zijn meervoud: doğuz.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef Bomil het volgende:
yedize kadar gidiyor bu. peki sekiz ve dokuza ne diyoruz lan?
Geil, bedankt man. Nu kan ik weer normaal slapen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turks is een compacte taal. Çift dördüz. Dokuz wordt dan geschreven in zijn meervoud: doğuz.
Maar even luisteren weer dan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef GenusButeo het volgende:
Oi Va Voi is echt zo'n vet bandje, hè.
Indo, hehe. Ik word over het algemeen niet aangezien als iets oriëntaals.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:06 schreef IHVK het volgende:
Que¿quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:53 schreef Rookert het volgende:
Helft van Japanse taal en cultuur is altijd over de rand gegaan met alto zijn en <3 <3 doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Hoe anders?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:02 schreef zarGon het volgende:
Jij lijkt dan echt helemaal niet op iets oriëntaals of op een Indo. Heel andere lichaamsbouw..
Ze zitten volgens mij ook allemaal onder de 1.80quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Groter.. Bij Indo's heb ik altijd het idee dat ze klein(er) zijn.
.
Ach so..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Groter.. Bij Indo's heb ik altijd het idee dat ze klein(er) zijn.
.
Eurakeweek ftwquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Lekker weertje in Roffa, je struikelt alleen over de studenten.
Moraal van dit verhaal: afkomst raden is moeilijk als je puur op uiterlijk afgaat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:06 schreef IHVK het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=4689920637100527225#.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:08 schreef msnk het volgende:
The Decline of Western Civilization Part II is echt moeilijk te vinden
Ja, op joetjoeb![]()
Thanks maar ik zocht dus naar een RIP via torrents, maar heb er nu één kunnen vinden. Gaat wel een beetje traagquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=4689920637100527225#.
Hater.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:08 schreef msnk het volgende:
The Decline of Western Civilization Part II is echt moeilijk te vinden
Ja, op joetjoeb![]()
Die torrent heeft maar 2 à 3 seerders. Dat gaat te lang duren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Thanks maar ik zocht dus naar een RIP via torrents, maar heb er nu één kunnen vinden. Gaat wel een beetje traag
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Que¿Pas op hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Die video's op Google en JoeTjoep worden nog 's extra gecompressed dacht ik, niet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die torrent heeft maar 2 à 3 seerders. Dat gaat te lang duren.
Waarom download je het video van Google niet?
Jawel, wordt redelijk breed gedistribueerd in Nederland. Hoort qua distributie bij InBev, dat ook Jupiler, Hertog Jan, Hoegaarden, Becks, etc heeft. Paulaner van Heineken zie je wel veel vaker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:37 schreef Rookert het volgende:
Franziskaner Weissbier, heeft iemand dat weleens op terras gezien in Nederland of niet?
Ok thanks, heb hier nu fles uit Keulen staan en smaakt naar meerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:43 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Jawel, wordt redelijk breed gedistribueerd in Nederland. Hoort qua distributie bij InBev, dat ook Jupiler, Hertog Jan, Hoegaarden, Becks, etc heeft. Paulaner van Heineken zie je wel veel vaker.
Als je dat lekker vindt (en terecht) en je bent toevallig een een keer in een Duitse getränkehalle, dat zou je deze eens moeten kopen. Echt geniaal van smaak.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok thanks, heb hier nu fles uit Keulen staan en smaakt naar meer
Wie was nou die Turkse artiest die een #1 hit had in Nederland?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:52 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Als je dat lekker vindt (en terecht) en je bent toevallig een een keer in een Duitse getränkehalle, dat zou je deze eens moeten kopen. Echt geniaal van smaak.
http://www.ayinger.de/?pid=121&par=82
Lees ik daar nou over bananenaroma?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:52 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Als je dat lekker vindt (en terecht) en je bent toevallig een een keer in een Duitse getränkehalle, dat zou je deze eens moeten kopen. Echt geniaal van smaak.
http://www.ayinger.de/?pid=121&par=82
C'est vrai.quote:
quote:
hij gaf als reden dat ie niet voor n turk wordt aangezien, dat z'n turks niet zo goed is. Dan moet je Turks wel erg belabberd zijn.quote:
zoals die van jou vollah!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij gaf als reden dat ie niet voor n turk wordt aangezien, dat z'n turks niet zo goed is. Dan moet je Turks wel erg belabberd zijn.
Is het ook. En in Kayseri is dat he. Hier in NL spreken genoeg andere Turken ook kut Turks.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij gaf als reden dat ie niet voor n turk wordt aangezien, dat z'n turks niet zo goed is. Dan moet je Turks wel erg belabberd zijn.
Geen geld? BIdahakine beni ara, ben alirim sana.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
een (domme) coolstory voor jullie:
vandaag in de stad met vrienden op bus wachten, loopt er een man langs met een lahmacun en ik volg hem helemaal met m'n hoofd en ogen, vanwege die lahmacun, niet doorhebbend dat hij ziet hoe ik kijk. gaat die lopend de hele tijd omdraaien en naar z'n lahmacun wijzen.![]()
en me soort van uitlachen.
Ja maar alsnog vraag ik me af hoe slecht je Turks moet zijn om te doen lijken dat je geen Turk bent.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Is het ook. En in Kayseri is dat he. Hier in NL spreken genoeg andere Turken ook kut Turks.
Skypen?
Had wel pasje bij me maar je kan er niet pinnen. Is goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Geen geld? BIdahakine beni ara, ben alirim sana.
de dag is voorbijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:33 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
maar marokaantje jouw man zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |