quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:16 schreef IHVK het volgende:
onbeschofd
Nu komen weer al die HAHA TURKEN KUNNEN GEEN NEDERLANDS figuren
Nee, sommige mensen hebben nog enigszins taalgevoel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:17 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
heb je het eerst op google gezocht of zo?
daarom schrijft hij eerst ,werd tijd, en daarna pas commentaar ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen hebben nog enigszins taalgevoel.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:17 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
heb je het eerst op google gezocht of zo?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:23 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
daarom schrijft hij eerst ,werd tijd, en daarna pas commentaar ??
Ok en jij bent?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:38 schreef DonQuiLote het volgende:
[..]
ik heb echt het idee dat jij mensen alleen maar afkraakt hier
Goed geraden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:38 schreef DonQuiLote het volgende:
[..]
ik heb echt het idee dat jij mensen alleen maar afkraakt hier
Kloon.quote:
Geen Arya, die zou nooit zoiets zeggen. En die heeft al een account.quote:
Ja mja, donkilot, waarom steeds klonen om hier te kunnen posten terwijl iedereen zich aan je ergert.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:45 schreef DonQuiLote het volgende:
[..]
dit is een reacite op mij? wat is jouw probleem dan opeens?
Nee, op mijn broertje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:45 schreef DonQuiLote het volgende:
[..]
dit is een reacite op mij? wat is jouw probleem dan opeens?
Ah, verklaart al waarom je pardoes in dit topic valt.quote:
wat praat jij ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja mja, donkilot, waarom steeds klonen om hier te kunnen posten terwijl iedereen zich aan je ergert.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:50 schreef IHVK het volgende:
Ben je Ali's evil twin brother?
Of zijn verzuurde ex?
Ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:54 schreef DonQuiLote het volgende:
[..]
ga je me ook negeren als ik je ibne noem?
hahhahah jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:06 schreef Julis het volgende:
Pierre zei tegen Tuncay ook ibne. Dat filmpje is grappig.
weet ik ook niet? mja als jullie zeggen dat ik kloon benquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Dus je bent wel een kloon... Je wist toch niet wat een kloon was ?
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Markquote:
Jij bent wel vol lof over mij, hm?quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent wel vol lof over mij, hm?
quote:
kasindiysan kasiyim biyerini hahauhahahquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja sorry maar hij begon me echt te irriteren..
git annani kasiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:46 schreef DonQuiLote het volgende:
[..]
kasindiysan kasiyim biyerini hahauhahah
sen kimsin la, wie ben jij anami konusuyorsun? kk götverenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:55 schreef GenusButeo het volgende:
Je moeder zou trots op je zijn, DonQuiLote.
Hm, dat verklaart je anale fixatie. Het leven is ook zo moeilijk met alleen een vader die je kontje gebruikt als een sjoelbak.quote:
zei moest nix zeggen over mijn moeder ok?quote:
Wat is je probleem dan precies ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:59 schreef DonQuiLote het volgende:
[..]
zei moest nix zeggen over mijn moeder ok?benim sorunum met die kk flikker ALI, wrm opeens moeder erbij betrekken? sen siktir git lan
DonQuiLote heeft vorig jaar z'n moeder een kusje gegeven op d'r nog intacte linkeroogbal en heeft sindsdien nog vele graven op schandalige wijze geschonden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:59 schreef DonQuiLote het volgende:
[..]
zei moest nix zeggen over mijn moeder ok?benim sorunum met die kk flikker ALI, wrm opeens moeder erbij betrekken? sen siktir git lan
opkkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, dat verklaart je anale fixatie. Het leven is ook zo moeilijk met alleen een vader die je kontje gebruikt als een sjoelbak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |