Man ik ga er zo al heen en ga in een slaapzak voor de deur liggen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:30 schreef borisz het volgende:
Tong staat om 0800 bij de supermarkt om nieuwe shag in te slaan dus.
Dat is niet echt slim qua vooruit plannen... je zou toch een voorraad moeten hebben...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:18 schreef tong80 het volgende:
M'n shag is idd op. En het is maandagnacht in Zaltbommel.
die heeft het wel heel druk inderdaad !quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vanmiddag bij de w.s. laatste wedstrijd ooit gezeten van bluezzezoon, na 16 jaar in Utreg gehonkbald te hebben stopt ie ermee.
Door constante pijnlijke schouderblessures pitchte hij al op lager niveau dan hem lief is, en bovendien werkt zijn vriendin nu ook 2 weekenden in de week waardoor het nog lastiger wordt.
Ik had het ditmaal verkeerd ingeschatquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is niet echt slim qua vooruit plannen... je zou toch een voorraad moeten hebben...
Boris kun je sterren op het doek voor me vinden ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:00 schreef borisz het volgende:
Sampdoria - Bremen aan het kijken op Sat1.
Ik baal ook de VI site hapert als ik het terug wil kijken. Was al eerder maar dacht dat het tijdelijk was. Maar het buzzert continue.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:16 schreef pberends het volgende:
Waar is de nieuwe Voetbal International topique gebleven?
kijk hier eensquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Boris kun je sterren op het doek voor me vinden ?
Oh het huidige topic was nog openquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik baal ook de VI site hapert als ik het terug wil kijken. Was al eerder maar dacht dat het tijdelijk was. Maar het buzzert continue.
[TV-TIP] Sterren op het doek. Met o.a. Jan Peter.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Boris kun je sterren op het doek voor me vinden ?
Je bent te laatquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:13 schreef borisz het volgende:
[..]
[TV-TIP] Sterren op het doek. Met o.a. Jan Peter.
Anderlecht - Partizan hier.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:00 schreef borisz het volgende:
Leuke wedstrijd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:00 schreef borisz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En faar schitteren de Nederlandse spelersquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Pizarro met 3-2. Leuk drie Duitse ploegen in de CL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |