Natalie78 en ik zijn ook gelukkig zonder ringquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wat is er nou weer mis met bruiloften?!
Hey ik heb niks gezegd over ringen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Natalie78 en ik zijn ook gelukkig zonder ring
Ben nog steeds vrijgezel na veel profielen te hebben geschreven, dus trek je van mij niets aan, maar als ik ongezouten kritiek mag leveren:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:01 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
dankjewel voor je advies
nou ik heb een poging gewaagd.
NL83791689
Ben benieuwd wat mensen ervan vinden. ik moet nog wel even wat meer foto's selecteren. en morgen ga ik denk ik een full membership kopen om mijn geluk op online daten te beproeven
Oh shit,.. eeh.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:41 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hey ik heb niks gezegd over ringen...
Nee, er moet eerst een hele tijd gemaild wordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:41 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hey ik heb niks gezegd over ringen...![]()
Wat fijn Viking, zit er een afspraak in?
Deze week nog verhuizen terwijl je nog te weten moet komen of het doorgaat? Hectischquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, er moet eerst een hele tijd gemaild worden.
Serieus: ik kan het nu écht nog niet zeggen. We zien wel. Er is een dikke kans dat ik deze week nog van Groningen naar Den Haag moet verhuizen ivm een nieuwe baan, dus voorlopig heb ik dan toch even geen tijd voor afspraken
.
Yepquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Deze week nog verhuizen terwijl je nog te weten moet komen of het doorgaat? Hectisch
waar is de zoomfunctiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:47 schreef Krullehoofd het volgende:
Ok, nu weer iets wat wel leuk is. Speciaal voor de dames. What it takes to score a date with me !
Dat kun je toch zien? (zilveren bolletje is gratis lid, gouden bolletje is betalend lid).quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:02 schreef Karina het volgende:
Mini update (verkapte tvp eigenlijk), ik had een interessemailtje gehad van iemand, interesse teruggestuurd, maar niets meer gehoord, ik vermoed dat diegene ook niet betalend lid isschiet niet op dan.
Klopt, maar dat kun je alleen zien als je betalend lid bent... Handig hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kun je toch zien? (zilveren bolletje is gratis lid, gouden bolletje is betalend lid).
Echt waar? Wat stom...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:48 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kun je alleen zien als je betalend lid bent... Handig he
Ja dat dusquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:48 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kun je alleen zien als je betalend lid bent... Handig he
Kom maar op met die grapjes.quote:We are very pleased to report that you are in the top half of OkCupid's most attractive users. The scales recently tipped in your favor, and we thought you'd like to know.
How can we say this with confidence? We've tracked click-thrus on your photo and analyzed other people's reactions to you in QuickMatch and Quiver.
. . .
Your new elite status comes with one important privilege:
You will now see more attractive people in your match results.
This new status won't affect your actual match percentages, which are still based purely on your answers and desired match's answers. But the people we recommend will be more attractive. Also! You'll be shown to more attractive people in their match results.
. . .
Suddenly, the world is your oyster. Login now and reap the rewards. And, no, we didn't just send this email to everyone on OkCupid. Go ask an ugly friend and see.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:36 schreef Krullehoofd het volgende:
Mailtje gehad van OkCupid.![]()
[..]
Kom maar op met die grapjes.![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:36 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Mijn mailtje zal wel tussen de spam beland zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:36 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik heb nog niks, maar ik ben ook nog maar net lid.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:55 schreef Moro het volgende:
[..]
Mijn mailtje zal wel tussen de spam beland zijn
hoop ik
Wtf is scrappen? Het weggooien/vernietigen van dingen heb ik in m'n hoofd hangen maargoedquote:Ik hou van het kijken naar een filmpje, het scrappen.
Oh dat weet ik misschien, scrapbookenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:59 schreef Maanvis het volgende:
Uit het profiel van een angstig uit haar ogen kijkende dame:
[..]
Wtf is scrappen? Het weggooien/vernietigen van dingen heb ik in m'n hoofd hangen maargoed.
Wat is z'n nummer, zoek ik het wel voor je op.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:02 schreef Karina het volgende:
Mini update (verkapte tvp eigenlijk), ik had een interessemailtje gehad van iemand, interesse teruggestuurd, maar niets meer gehoord, ik vermoed dat diegene ook niet betalend lid isschiet niet op dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |