Pssstttt... dat mag niet meer. Dat moet in dat andere topic. Je mag dit alleen nog maar hier bespreken als je een mailtje of interesse berichtje van haar hebt gehad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:03 schreef Maanvis het volgende:
NL84176859, ben ik de enige die haar supereng vindt?
stil nou!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:09 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Pssstttt... dat mag niet meer. Dat moet in dat andere topic. Je mag dit alleen nog maar hier bespreken als je een mailtje of interesse berichtje van haar hebt gehad.
Het zegt niet dat ze elke avond stappen, maar dat ze van beide houden. Ze willen verklaren dat ze niet zo saai zijn dat ze elke dag op de bank hangen, maar ook niet zo'n feestbeest dat ze elke avond in de discotheek staan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:13 schreef Maanvis het volgende:
Ik probeer me even een voorstelling te maken bij die legio vrouwen die in hun profiel hebben staan "Ik hou van lekker stappen maar ook een avondje samen op de bank op zijn tijd is niet mis". Iemand een verklaring hiervoor? Hoe ziet je weekend er dan uit? Stappen alleen nog als de vrouw in kwestie zin heeft?
Dat "een beetje van beide" komt op mij meer over als alle opties open houdenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:14 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Het zegt niet dat ze elke avond stappen, maar dat ze van beide houden. Ze willen verklaren dat ze niet zo saai zijn dat ze elke dag op de bank hangen, maar ook niet zo'n feestbeest dat ze elke avond in de discotheek staan.
Een beetje van beide zijn ze dus
Ja klopt. Ze spelen het op safe, want ze weten immers niet hoe de man die hun profiel bekijkt over deze kwestie denkt. Het kán een indicatie zijn dat ze geen eigen mening hebben..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat "een beetje van beide" komt op mij meer over als alle opties open houden.
het schrikt mij in zekere mate wel af, alsof ze perse ieder weekend samen wat wil doen. als zij op de bank zit blijf jij op de bank, als zij wil stappen stap jij meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:16 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Ja klopt. Ze spelen het op safe, want ze weten immers niet hoe de man die hun profiel bekijkt over deze kwestie denkt. Het kán een indicatie zijn dat ze geen eigen mening hebben..
Tja ik denk zelf dat we dan iets te veel op die ene regel tekst gaan. Je komt er pas achter hoe die persoon is bij de eerste date. Probeer zelf nooit te snel te oordelen op de tekst, alhoewel sommige teksten me wel laten afknappen op die persoon..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het schrikt mij in zekere mate wel af, alsof ze perse ieder weekend samen wat wil doen. als zij op de bank zit blijf jij op de bank, als zij wil stappen stap jij mee.
Whehehe je hebt gewoon een interesse berichtje van haar gehad...quote:
ja waar ik echt op afknap is op vrouwen die houden van 'gezelligheid' en een 'betrouwbare man' zoekenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:19 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Tja ik denk zelf dat we dan iets te veel op die ene regel tekst gaan. Je komt er pas achter hoe die persoon is bij de eerste date. Probeer zelf nooit te snel te oordelen op de tekst, alhoewel sommige teksten me wel laten afknappen op die persoon..
Geen foto..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef Maanvis het volgende:
Zojuist bekeek ik het profiel van NL84463239 , Man o man wat een plastisch profiel zeg.
ik heb haar een bericht gestuurd want ik heb meelij met haarquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:52 schreef Ijscodude het volgende:
Whoohoo, al twee pagina's. I'm getting stronger![]()
[ afbeelding ]Zo zo! Playert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk-mij-eens-lekker-zijn-postquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg tegenwoordig ook elke dag een interessebericht.
Waar rook is, is vuur!quote:
Wel origineel gevonden *proest*quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:43 schreef Natalie78 het volgende:
Het ging van de week over hihi's bij mannen. Ik heb er weer één!![]()
hooi ik leez net in je profiel dat er iemand ontbrak nou daar ben ik dan hihihi grtjs *naam*
Ik wou zeggen dat het kwam doordat ze geen lid zijn, maar die smoes telt ok OKcupid niet nee. Beetje jammer inderdaadquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:03 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Wel origineel gevonden *proest*
De meeste vrouwen komen qua originaliteit niet verder dan een "interesse berichtje". En zelfs op OKCupid waar je gewoon berichtjes naar iedereen kunt sturen, daar komen ze niet verder dan 4 of 5 sterren geven. En dan moet je eerst gaan raden wie het was die jou leuk vindt.
Vrouwen zijn gewoon lui en denken macht te hebben op dit gebied.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat het kwam doordat ze geen lid zijn, maar die smoes telt ok OKcupid niet nee. Beetje jammer inderdaad
Gebrek aan emancipatie op dating gebied toch nog he!
Jouw ego heeft dat anders wel nodig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:07 schreef Ijscodude het volgende:
Interesseberichten of 'flirts' versturen vind ik maar zwak hoor, zo verwacht je toch niet serieus genomen te worden?
Kuch. Gezellig? Ergens? Hier gaan we het liefst ongezellig nergens eten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:27 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja best wel eigenlijk...
het klikt erg goed opzich, alleen ze is iets grotermoet niet een probleem zijn... die 3 cm
we gaan gezellig ergens eten
Olle houdt wel van gezelligheid heur!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja waar ik echt op afknap is op vrouwen die houden van 'gezelligheid' en een 'betrouwbare man' zoeken.
*proest*quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Jouw ego heeft dat anders wel nodig.
Hoe merk je dan dat iemand je sterren heeft gegeven? Of niemand heeft mij gerate?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:03 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
De meeste vrouwen komen qua originaliteit niet verder dan een "interesse berichtje". En zelfs op OKCupid waar je gewoon berichtjes naar iedereen kunt sturen, daar komen ze niet verder dan 4 of 5 sterren geven. En dan moet je eerst gaan raden wie het was die jou leuk vindt.
Wat een zwakke opmerking zeg, ik denk dat er iemand jaloers is..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Jouw ego heeft dat anders wel nodig.
Dan krijg je een mailtje van OKC met daarin 9 foto's van verschillende personen. Eén van die personen heeft jou dan 4 / 5 sterren gegeven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe merk je dan dat iemand je sterren heeft gegeven? Of niemand heeft mij gerate?![]()
Waarom plaats je dat screenshot anders? Blijkbaar ben je bang dat we je niet geloven als je zegt dat je maar liefst vier (ik herhaal: vier!) interesseberichtjes hebt ontvangen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:37 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Wat een zwakke opmerking zeg, ik denk dat er iemand jaloers is..Beetje over iemand oordelen op basis van een screenshot is echt zielig. Alsof ik er wat aan kan doen..
![]()
Gast niet zo zeuren. Moet je dat screenshotje maar niet hier neerzetten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:37 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Wat een zwakke opmerking zeg, ik denk dat er iemand jaloers is..Beetje over iemand oordelen op basis van een screenshot is echt zielig. Alsof ik er wat aan kan doen..
![]()
Tuurlijk ben ik blij dat ik berichtjes krijg, daarom plaats ik dat screenshot ook. Als jij iets hebt waarover je enthousiast bent vind je het toch ook leuk om met andere mensen er over te praten? Mijn ego heeft er niets mee te maken..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom plaats je dat screenshot anders? Blijkbaar ben je bang dat we je niet geloven als je zegt dat je maar liefst vier (ik herhaal: vier!) interesseberichtjes hebt ontvangen?
Het is 'het zegt meer over jou dan over mij'. Maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:08 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik blij dat ik berichtjes krijg, daarom plaats ik dat screenshot ook. Als jij iets hebt waarover je enthousiast bent vind je het toch ook leuk om met andere mensen er over te praten? Mijn ego heeft er niets mee te maken..![]()
In Nederland ben je een opschepper als je anders bent dan een gemiddeld iemand, iedereen moet in Nederland gelijk zijn. Tja cultuur, het zegt meer over jou dan ik..
ijscodude, kom eens van die kast afquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:08 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik blij dat ik berichtjes krijg, daarom plaats ik dat screenshot ook. Als jij iets hebt waarover je enthousiast bent vind je het toch ook leuk om met andere mensen er over te praten? Mijn ego heeft er niets mee te maken..![]()
In Nederland ben je een opschepper als je anders bent dan een gemiddeld iemand, iedereen moet in Nederland gelijk zijn. Tja cultuur, het zegt meer over jou dan ik..
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:20 schreef Maanvis het volgende:
Silenus, vind je niet dat Renske intens triest kijkt op de foto's op haar weblog? Ze lacht wel, maar haar ogen stralen niet.
Jaloers op een paar nietszeggende interesseberichtjes van dito meisjes. Ik wacht met smart op het volgende screenshotje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:37 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:52 schreef Ijscodude het volgende:
Whoohoo, al twee pagina's. I'm getting stronger![]()
[ afbeelding ]Welke regio woon je? Randstad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:27 schreef kieskleurig het volgende:![]()
En ik maar denken dat vrouwen onderling krengen zijn.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Kuch. Gezellig? Ergens? Hier gaan we het liefst ongezellig nergens eten.![]()
[..]
Olle houdt wel van gezelligheid heur!
En als Ijscodude klaar is met zijn screenshots, gaan we naar de wc's om de lengte van onze plassers te vergelijken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:27 schreef kieskleurig het volgende:![]()
En ik maar denken dat vrouwen onderling krengen zijn.
Samenvattingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:47 schreef Krullehoofd het volgende:
Ok, nu weer iets wat wel leuk is. Speciaal voor de dames. What it takes to score a date with me !
Ik vind haar wel leuk. Ze kan in ieder geval goed schrijven. Alleen dat gedweep met haar vaderquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb die andere blogs eigenlijk niet eens gelezen. Ze is verder ook geen knappe vrouw ofzo, maar blijkbaar vind ze het wel fijn dat ze haar sores aan iemand kwijt kan die ze niet kent. Achja, what's the problem. Ze valt me verder niet lastig.
Hehehe idd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:03 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Oh ja, haha, het mooiste was nog dat mijn eigen foto ook tussen die 9 foto's stondquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:39 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Dan krijg je een mailtje van OKC met daarin 9 foto's van verschillende personen. Eén van die personen heeft jou dan 4 / 5 sterren gegeven.
Als jij iemand beoordeelt met 1 ster en die ander heeft jou ook 1 ster gegeven dan krijgen jullie beide ook een mailtje.
Tja...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehehe idd.
Doe maar wat meer moeite, denk ik dan. Maar de vrouwen die op mij reageren hebben dan geen full membership, dus dat vind ik wel weer anders. Als gratis lid interesseberichten naar gratis leden sturen is pas écht kansloos.
Weet je gelijk hoe groot jouw vijver is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, haha, het mooiste was nog dat mijn eigen foto ook tussen die 9 foto's stond.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Samenvatting
[ afbeelding ]
Als ik alle gothics en butches eruit haal blijft er idd bar weinig overquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:27 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Weet je gelijk hoe groot jouw vijver is.
Ik denk dat het komt doordat die site gewoon nog niet zo bekend is. En dat dit best wel gaat veranderen als iedereen er achter komt dat het gewoon gratis is. Op zich vind ik dat er best wel leuke vrouwen op zitten. Niet alleen qua uiterlijk, maar ook qua intelligentie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik alle gothics en butches eruit haal blijft er idd bar weinig over.
Nee, ik denk niet dat het via OkCupid wat gaat worden, maar ik laat m'n profiel gewoon staan. Wie weet
(heb binnenkort dus wel een afspraak met iemand via OKC)
Ja, eigenlijk moeten we iets doen om de site te promoten, want als 'ie nu na al die jaren nog niet bekend is, zal 'ie dat dan ooit wel worden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:01 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt doordat die site gewoon nog niet zo bekend is. En dat dit best wel gaat veranderen als iedereen er achter komt dat het gewoon gratis is. Op zich vind ik dat er best wel leuke vrouwen op zitten. Niet alleen qua uiterlijk, maar ook qua intelligentie.
Je OkC profiel url vermelden in je profiel op RP en Lexa enzo? Misschien een idee...Voor meer foto's kijk op...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk moeten we iets doen om de site te promoten, want als 'ie nu na al die jaren nog niet bekend is, zal 'ie dat dan ooit wel worden?
Goed idee. Als je van RP geschopt wilt wordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Je OkC profiel url vermelden in je profiel op RP en Lexa enzo? Misschien een idee...Voor meer foto's kijk op...
Aangezien ik de kans klein acht dat OKCupid hier in Nederland daadwerkelijk reclame zal gaan maken (en de concurrenten dat wel doen) denk ik dat ze het van de aanbevelingen van gebruikers zullen moeten hebben. Het lijkt me een goed initiatief om deze site wat te promoten want ik vind het de beste datingsite (qua features, gebruikersvriendelijkheid en 'sfeer') die ik tot nu toe gezien heb, het enige dat nog mist is een groter 'aanbod'.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk moeten we iets doen om de site te promoten, want als 'ie nu na al die jaren nog niet bekend is, zal 'ie dat dan ooit wel worden?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:25 schreef Silenus het volgende:
Moet je gewoon in codetaal doen.In het Latijn ofzo.
"Ik ben een gezellige vrouw en mijn motto is dan ook "Cupido punta como spectare multo foto est!"
Iemand wiens beroep het is om relatieprofielen te controleren zal vast nooit Latijn hebben gehad op school.
Goed idee!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:25 schreef Silenus het volgende:
Moet je gewoon in codetaal doen.In het Latijn ofzo.
"Ik ben een gezellige vrouw en mijn motto is dan ook "Cupido punta como spectare multo foto est!"
Iemand wiens beroep het is om relatieprofielen te controleren zal vast nooit Latijn hebben gehad op school.
Whehehe, je kwam net voorbij op quickmatch.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Je OkC profiel url vermelden in je profiel op RP en Lexa enzo? Misschien een idee...Voor meer foto's kijk op...
Ik denk niet dat dat zin heeft. Er is in Nederland maar plaats voor een beperkt aan datingsites met enige kritische massa, vijvers met genoeg vissen. Als de site eenmaal groot genoeg is, blijft hij toch nieuwe leden aantrekken vanwege de omvang.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben nou niet zo bar fan van de site hoor. Ok hij is netjes gemaakt, maar verder...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij ook van de week bij mij! Ghehe.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:49 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Whehehe, je kwam net voorbij op quickmatch.
Maar verder? Inhoudelijk of het type vrouwen dat er komt staat je niet aan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben nou niet zo bar fan van de site hoor. Ok hij is netjes gemaakt, maar verder...
Gaat snel he?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:23 schreef Civilian het volgende:
Ik kom op pagina 4 ook nog maar 's binnenvallen
Type vrouwen dat komt, uitzonderingen daargelatenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:05 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Maar verder? Inhoudelijk of het type vrouwen dat er komt staat je niet aan?
Ah, gelukkig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Type vrouwen dat komt, uitzonderingen daargelaten
En ik ben gewoon meer van het chatten. Ellenlange mailtjes heb ik gewoon een hekel aan..
En veul! Met engelse sletj... eh vrouwen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:42 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig.![]()
Chatten kun je daar ook he, wist je dat niet?
dankjewel voor je adviesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:29 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Haal je profiel even door een spelchecker, wees eerlijk, plaats recente foto's met alleen jij er op (geen afgeknipte of erger, hele exen en/of kinderen) en vul niet te vaak "dat vertel ik je later" in. Dit zijn tenminste dingen die ik zelf belangrijk vind op websites als RP. Succes!
tip:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:01 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
dankjewel voor je advies
nou ik heb een poging gewaagd.
NL83791689
Ben benieuwd wat mensen ervan vinden. ik moet nog wel even wat meer foto's selecteren. en morgen ga ik denk ik een full membership kopen om mijn geluk op online daten te beproeven
Hmm aardig profiel. Ik zou alleen die pasfoto weghalen, die andere is leukerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:01 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
dankjewel voor je advies
NL83791689
Ben benieuwd wat mensen ervan vinden. ik moet nog wel even wat meer foto's selecteren. en morgen ga ik denk ik een full membership kopen om mijn geluk op online daten te beproeven
Leuk profiel. Niet heel bijzonder, maar dat hoeft ook niet per se. Positief, niet te veeleisend (misschien iets te veel nadruk op het reizen?) en niet te moeilijk. Misschien nog een keer na (laten) kijken op taalfouten enzo, en dan niks meer aan doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:01 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
dankjewel voor je advies
NL83791689
het is op relatieplanet, een directe link bestaat niet, je bereikt het door daar te registreren en dan op 'gericht zoeken' te klikken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:57 schreef EggsTC het volgende:
Iemand met een link van het profiel? ipv alleen een nummer waarvan ik niet weet op welke site ik het moet bekijken
Nummer is van relatieplanet.nl, bij gericht zoeken kan je het nummer dan invullen. Een link naar het profiel kan daar nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:57 schreef EggsTC het volgende:
Iemand met een link van het profiel? ipv alleen een nummer waarvan ik niet weet op welke site ik het moet bekijken
Hmm, ik dacht dat ik ergens nog een account daarvan had, maar zotezien hebben ze de site vernieuwd en de userbase ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is op relatieplanet, een directe link bestaat niet, je bereikt het door daar te registreren en dan op 'gericht zoeken' te klikken.
Voor iemand met zo'n militante usernaam lijk je toch een hele aardige en gemoedelijke jongenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:01 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
dankjewel voor je advies
NL83791689
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Voor iemand met zo'n militante usernaam lijk je toch een hele aardige en gemoedelijke jongen
Ik heb er een aantal spelfouten uit gehaald en wat kleine dingetjes veranderd in je tekst, heb ik naar je gestuurd via PM. Zie maar of je er iets mee doet of niet.
(jaja, de beste stuurlui staan aan wal - ik heb zelf geen RP profiel)
Oeh mogen wij dan allemaal op de bruiloft komen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:09 schreef EggsTC het volgende:
Als Natalie78 er ook zit zal ik me ook maar weer ns aanmelden, dan kunnen we samen op stap op het stadhuisplein
!!!!1
Ja! Die zit er hoor!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:09 schreef EggsTC het volgende:
Als Natalie78 er ook zit zal ik me ook maar weer ns aanmelden, dan kunnen we samen op stap op het stadhuisplein
!!!!1
Honey, I don't do weddings.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Oeh mogen wij dan allemaal op de bruiloft komen?
Je hebt je ooit ook kunnen registreren voor Fok, dus relatieplanet kan er ook wel bij. Alleen staat in mijn profiel bij relatieplanet letterlijk bij álles "vertel ik je later". Geloof niet dat het meer dan een minuut kost om dat te fixen. En zo nieuwsgierig ben ik weer wel om die moeite te nemen om de passerende nummers hier te kunnen bekijkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:07 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Maar hoe kun jij dan de profielen bekijken? Of kijk je op iemand anders account?
Ik heb ook geen account en ben wel iedere x benieuwd naar de geplaatste nummers, maar om daar nou een account voor aan te gaan maken zie ik weer niet zitten
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja! Die zit er hoor!omgwtfbbq!!!11!
Inderdaadquote:
Natalie78 en ik zijn ook gelukkig zonder ringquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wat is er nou weer mis met bruiloften?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |